Super GT 500 2015

Super GT 500 2015

Termín:  03.05.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto:  GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé

Lobby 1: 1472-6681-3415-7079-2262

Lobby 2:

Cape Ring (28 kol)
capering02
Výsledky kvalifikace 1: screenshot
Výsledky kvalifikace 2: screenshot
Výsledky závodu 1: screenshot
Výsledky závodu 2: screenshot
Celková klasifikace: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinná zastávka v boxech: 1
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 14.00 hod

Rozdělení místností:

Místnost 1 (eisy):

Jména Závodníků Team2 Auto Lobby
alexandr70 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
mamoulianfh Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
SLOVAKIA-66 Honda Team Takata dome NSX 06 1
Killer7601045122 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
GT-Racing-cz_MB Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
eisy Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
theworld455 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
Victim_81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
needrace Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
Vozembouch5 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 1

Místnost 2 (dawe260):

Jména Závodníků Team Auto Lobby
DzudasR1cz Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
CzEng68 Nissan Team Motul pitwork Z 04 2
Dawe260 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2
flatthebest Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 2
FABIARSTDI Honda Team Raybrig NSX 06 2
djraspby Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
kovislav Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
Liborcz01 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
derek_737-1 Nissan Team YellowHat YMS Tomica GT-R 08 2

Tratě:

Japonsko:

1. Fuji Speedway
2. Suzuka Circuit

3. Twin Ring Motegi
4. Tokyo R234

Austrálie:

5. Mount Panorama

USA:

6. Daytona International Speedway
7. Laguna Seca

8. Indianapolis Motor Speedway

Původní okruhy:

9. Cape Ring
10. Deep Forest Raceway
11. Grand Valley Speedway
12. Trial Mountain Circuit
13. Apricot Hill Raceway

Evropa:

14. Nürburgring GP/F
15. Autodromo Nazionale Monza
16. Circuit de Spa
17. Silverstone
18. Brands Hatch
19. Ascari
20. Red Bull Ring
21. Côte d’Azur
22. Circuit de la Sarthe

Comments

  1. Udělena penalizace Dzudasovi 30 s, více v tiskové zprávě:

    http://pitlaneclub.cz/tiskova-zprava-ze-skoku-do-dalky/

  2. video later of both incidents that cost me the podium and points on two occasions even though there was no contact with flatthebest he should of moved off the racing line as it interfered with my momentum as Dawe was catching fast and with the cork screw coming up I didn’t have the speed and the grip like Dawe did his his car 🙁

  3. Tak vcerejsi zavod jsem si fakt uzil.Toyota mela slusnou rychlost na jedno kolo,ale rychle se ji opotrebovavaly gumy a tak jsem zvolil tri zastavky.Po kvalde 4 misto za Nissany.Bohuzel jsem v prvnim kole zavodu doplatil na svoji nerozvaznost a po lehkem kontaktu s Eisym jsem skrtnul o mantinel vracecky a celeho me to otocilo.Timto se omlouvam vsem,kterym jsem zpusobil trable.Bohuzel mi nezbyvalo nez cekat,az vsichni projedou a zkusit urvat jeste nejake ty bodiky.Hned od zacatku mi bylo jasne,ze 3zastavkova strategie je ta rychlejsi a pomalu jsem se prokousaval polem.Nakonec jsem svedl s Victimem super souboj o podium,kdyz jsem ho podjel v nekonecne leve,kde to padarum evidentne nesedelo.Takze u me maximalni spokojenost.Kdyz ale kouknu na ten rozestup od viteze,tak kdybych neudelal na zacatku tu velkou chybu,tak…….. :-D:-D

  4. no byl to hodně těžkej závod…ale opět mě nejvíc shodilo opotřebení gum a spotřeba…jeden stint jsem byl bohužel nucen jet na 10 kol a skoro celé desáté kolo jsem jel s predníma gumama 3-2…to už se fakt nedalo… 🙁 asi prostřednictvím tiskové zprávy budu silně apelovat na vedení stáje Toyoty aby s tím něco udělalo 😀

  5. 4th on the grid had a flying start so fast that I could of taken my team mate on the first corner but slowed down early so I wouldn’t make any contact with him and I got hit so hard from behind that I ended up going straight and hitting the barrier and ending up last 🙁 The last lap and I am fast approaching and lapping needrace and I ended up losing control because he didn’t move out of my way which in turn I lost position 3 and the podium place losing valuable time and ending up finishing in position 4…. That was a hard race from start to finish 🙁

  6. rad bych nekoho pozadal o malou pomoc neco vyzkouset. je potreba aby nekdo mel volant i pad. a prosim zda by nekdo se svym vozem projel tu vyvrtku a sledoval svou rychlost. zda bude mezi 165-185 podle toho kdy ho to bude vynaset a nebo zda bude 180-200. melo by se to lisit prave podle ovladace. volant asi dokaze vytocit ty kola vice. opravdu by me zajimalo zda by to mohl nekdo testnout. sledoval jsem to dnes u lidi v lobby. ale bohuzel nemam jak overit. tak mi to porad vrta hlavou.

  7. …nechci bejt šťoura, ale buď se mi to nezobrazuje, nebo tu ještě není rozdělení do lobby?

  8. Dobra, klekam pred Eisyho na kolena a pekne prosim o navrat k hsv.

  9. Kdybych vedel, samozrejme beru zpet.Nsx je dobre auto, ale i v ufonich rukaach neni top. A kdyz nejezdi uz ani slovakia, tak uz nemam sanci ani sbirat bodx pro team. A na caperingu nsx dostava az 4 s na kolo. Jsem jem do poctu. Stezl jsem se ted s Dawem s hsv, to je uplne o necem jinem.ale zmenit zpet jiz nejde
    .

  10. No myslim ze by jsme mely zrusit team nsx a fabie by mel nejakym zpusobem dostat novy auto navrhy ???

  11. tak prvne . eisy a worlde stydte se. ja vcera dal nekolik kol a mel jsem problem dat cas pod 2.30. a vy jezdite takove fujtajbly. tak doufam ze jste meli spatne nastavene lobby.
    jsem rad ze se xanavi libi. auto jsem vybiral peclive a plan ze tymoveho titulu dosahneme tim ze budeme mit vice jak pulku jezdeckeho pole se zacina naplnovat 🙂
    plan k titulu je jasny. bud si zaplatite ufouna nebo naberete vsechny ostatni 🙂
    presto ze tady o tymy vlastne nejde tak me to bavi vic nez bezne zavodeni. je to takova jina sranda.

    • Ten čas mne taky vyděsil, ale tady je horší grip a člověk musí opatrně s trakcí na výjezdech, tady budete mít páčkaři problém 🙁

      Ještě bych s úpravou pravidel počkal, pokud tedy Fabia nebude tak nešťastnej a nebude to chtít zabalit. Ale opravdu jsme ho od začátku varovali a už jednou žolika vytáhnul 🙁 Horší to má taky DJ, který si ale i přes varování vzal starší Supru, která nestíhala a teď je i v téhle nešťastný 🙁 Ale každej měl tu šanci, byly zkušební závody a cca měsíc na testování aut…. Ale chápu to, i já jsem si vybral blbě (toyota není špatná, ale je to pro jezdce jiné kvality).

      • Ja bych s fabii nejak necekal a zrusil mu team at si vy bere nebo ho dal do toho kde je nejmin lidi…. logicky po zkusenostech vidim ze moc stalych novych lidi neprijde a kdo z tech co uz jezdi by si vzal nsx ?? Navic kdyby nekdo prisel staly novy tag si stezi vezme nsx udelal bych to hlavne proto napinavejsi sampionat teamu

  12. How is it possible the Xanavi is putting in lap times from theworld 1:27 in qualification and Eisy in the training race with a 1:26 ? Xanavi will dominate every race with its power.

  13. Tak nad cape ring už zní hsv, přijdte potrénovat

  14. Tak to snad bylo jasne,ne?

  15. takže všichni nakonec budou jezdit s xanavi 😀

  16. tak uz som sa rozhodol… beriem jednoznacne xanavi 03, skusal som aj toyotu ale ta je moc nedotacava.. s nsx som dal o 0,7 s lepsi cas ako s nissanom ale akonahle sa jej po 3 kolach zhorsili gumy na danu uroven, tak to auto zacalo davat o 1 s horsie casy ako nissan, zatial co s nim sa tie casy az tak nezhorsuju.. 🙂

  17. After 5 laps with an average time of 2:30 and I can go faster once I train more on this technical course but tyres were not an issue for the Nissan Motul FL 9 FR 9 BL 9 BR 8 🙂

  18. Já osobně si myslím, že je NSX dobré auto, hodně mi dalo a pokud jsem se třeba na suzuce s nsx při zkouškách dostal na čas, který jsem jezdil s hsv, pak jsem pak byl s hsv ještě min o 1s rychlejší. než při původním tréninku. Já si ji vzal schválně a udělal bych to zas. Protože jezdit rychle s rychlým a klidným autem není umění, ale udělat výsledek s nsx je pro mě výzva, Cape ring nemám rád, a neumím ho ani na koloběžce. ALe možná tedy změním názor a pojedu, když čtu, že nejsem sám, kdo se na ní bude díky výdrži pneu trápit. Když jsem kdysi hrával nějaké formule, vždy jsem si vybíral týmy typu jordan, tyrrell atd, protože mě bavilo být dobrý s takovým autem. A u NSX je to, to samé. přitom by stačil jemný zásah do tuhosti zadních pružin a okamžitě je to jiné auto. S NSX jsem již najezdil 5800 km a každý ten kilometr je znát. A věřím si, že do konce šampionátu nějaký ten výsledek udělám, Jen doufám, že deep ani trial se nevyškrtnou, to jsou okruhy, na které jsem se opravdu těšil a mid field, se klidně může přidat. Tak zatím.

  19. So tomorrow I will test drive this course with my Motul Team Nissan car and I will let you know how it got on :0

  20. @ djraspby: Vo 8. kole som mal 5 vpredu aj vzadu na lavej strane :/

    • nevím jak ale podařilo se mi dát jednou 2:29,1, jednou 2:29,3 a jednou 2:29,5 (z celkem asi 40ti kol…) nevím jestli je to konkurenceschopné, ale smutné na tom je že na to vždy mám jen jedno max dvě kola (1. vlažné po výjezdu z boxů a pak 2. a 3. ,,kvalifikační“) potom už mám všechno na 9 a jednu gumu na 8…takže kvalifikace pro mě budou 2 max 3 kola..pak už to vzhledem ke gumám nemá cenu…to ta Supra fakt jezdí jenom rovně? nezatáčí, nemá vzadu přilnavost, je moc tvrdá a přítlak taky nikde, gumy a benzin žere jak nezřízená… 🙁 jestli se pojede na 28 kol tak to musím zajet do boxů po 9ti kolech a to už pojedu na rávkách 🙁 to bude zase katastrofální výsledek 🙁

  21. taaaak a konecne jedna z mojich najoblubenejsich trati.. uz sa tesim 😀

  22. Tohle nejedu, nsx zde je bez šance po 4 kolech se už nedá udržet rovně a pořád driftuje… Tak přeji pěkný závod.

  23. Cape Ring ? trat

  24. Dnes som túto trať na pár kôl skúšal a na HSVčku žere gumy jak keby bola všade po trati kyselina…

Leave a comment