Termín: 03.05.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto: GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé
Lobby 1: 1472-6681-3415-7079-2262
Lobby 2:
Cape Ring (28 kol)![]() Výsledky kvalifikace 1: screenshot Výsledky kvalifikace 2: screenshot Výsledky závodu 1: screenshot Výsledky závodu 2: screenshot Celková klasifikace: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 10 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ne Start závodu: 14.00 hod |
Rozdělení místností:
Místnost 1 (eisy):
Jména Závodníků | Team2 | Auto | Lobby |
alexandr70 | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 1 |
mamoulianfh | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 1 |
SLOVAKIA-66 | Honda Team | Takata dome NSX 06 | 1 |
Killer7601045122 | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 1 |
GT-Racing-cz_MB | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 1 |
eisy | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
theworld455 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
Victim_81 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
needrace | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
Vozembouch5 | Honda HSV Team | Raybrig HSV-010 12 | 1 |
Místnost 2 (dawe260):
Jména Závodníků | Team | Auto | Lobby |
DzudasR1cz | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 2 |
CzEng68 | Nissan Team | Motul pitwork Z 04 | 2 |
Dawe260 | Honda HSV Team | Raybrig HSV-010 12 | 2 |
flatthebest | Xanavi-Calsonic Team | Calsonic impul GT-R 08 | 2 |
FABIARSTDI | Honda Team | Raybrig NSX 06 | 2 |
djraspby | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 2 |
kovislav | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 2 |
Liborcz01 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 2 |
derek_737-1 | Nissan Team | YellowHat YMS Tomica GT-R 08 | 2 |
Tratě:
Japonsko:
1. Fuji Speedway
2. Suzuka Circuit
3. Twin Ring Motegi
4. Tokyo R234
Austrálie:
5. Mount Panorama
USA:
6. Daytona International Speedway
7. Laguna Seca
8. Indianapolis Motor Speedway
Původní okruhy:
9. Cape Ring
10. Deep Forest Raceway
11. Grand Valley Speedway
12. Trial Mountain Circuit
13. Apricot Hill Raceway
Evropa:
14. Nürburgring GP/F
15. Autodromo Nazionale Monza
16. Circuit de Spa
17. Silverstone
18. Brands Hatch
19. Ascari
20. Red Bull Ring
21. Côte d’Azur
22. Circuit de la Sarthe
Udělena penalizace Dzudasovi 30 s, více v tiskové zprávě:
http://pitlaneclub.cz/tiskova-zprava-ze-skoku-do-dalky/
:'( uff no po tom ako som sa dnes zapotil ked som robil timove body som taketo nieco pocut nechcel 😛
Taky jsem to cele musel prekopat :))
hm pri pohledu na ty rozestupy je vcelku dopalujici ze o tom vsem rozhodla ta jedna blba zatacka. aspon ten okruh muzu nesnaset i nadale.
ale mohl jsem bojovat s klukama v predu a balis by za tu svou chybu opravdu zaplatil. takhle me mel uplne zadarmo a bez boje.
video later of both incidents that cost me the podium and points on two occasions even though there was no contact with flatthebest he should of moved off the racing line as it interfered with my momentum as Dawe was catching fast and with the cork screw coming up I didn’t have the speed and the grip like Dawe did his his car 🙁
Tak vcerejsi zavod jsem si fakt uzil.Toyota mela slusnou rychlost na jedno kolo,ale rychle se ji opotrebovavaly gumy a tak jsem zvolil tri zastavky.Po kvalde 4 misto za Nissany.Bohuzel jsem v prvnim kole zavodu doplatil na svoji nerozvaznost a po lehkem kontaktu s Eisym jsem skrtnul o mantinel vracecky a celeho me to otocilo.Timto se omlouvam vsem,kterym jsem zpusobil trable.Bohuzel mi nezbyvalo nez cekat,az vsichni projedou a zkusit urvat jeste nejake ty bodiky.Hned od zacatku mi bylo jasne,ze 3zastavkova strategie je ta rychlejsi a pomalu jsem se prokousaval polem.Nakonec jsem svedl s Victimem super souboj o podium,kdyz jsem ho podjel v nekonecne leve,kde to padarum evidentne nesedelo.Takze u me maximalni spokojenost.Kdyz ale kouknu na ten rozestup od viteze,tak kdybych neudelal na zacatku tu velkou chybu,tak…….. :-D:-D
no byl to hodně těžkej závod…ale opět mě nejvíc shodilo opotřebení gum a spotřeba…jeden stint jsem byl bohužel nucen jet na 10 kol a skoro celé desáté kolo jsem jel s predníma gumama 3-2…to už se fakt nedalo… 🙁 asi prostřednictvím tiskové zprávy budu silně apelovat na vedení stáje Toyoty aby s tím něco udělalo 😀
4th on the grid had a flying start so fast that I could of taken my team mate on the first corner but slowed down early so I wouldn’t make any contact with him and I got hit so hard from behind that I ended up going straight and hitting the barrier and ending up last 🙁 The last lap and I am fast approaching and lapping needrace and I ended up losing control because he didn’t move out of my way which in turn I lost position 3 and the podium place losing valuable time and ending up finishing in position 4…. That was a hard race from start to finish 🙁
rad bych nekoho pozadal o malou pomoc neco vyzkouset. je potreba aby nekdo mel volant i pad. a prosim zda by nekdo se svym vozem projel tu vyvrtku a sledoval svou rychlost. zda bude mezi 165-185 podle toho kdy ho to bude vynaset a nebo zda bude 180-200. melo by se to lisit prave podle ovladace. volant asi dokaze vytocit ty kola vice. opravdu by me zajimalo zda by to mohl nekdo testnout. sledoval jsem to dnes u lidi v lobby. ale bohuzel nemam jak overit. tak mi to porad vrta hlavou.
Po zavode to mozna skusim
tak v poho. world mi to projel na padu. ta zatacka je proste sfine na pad.
dikes worlde.
…nechci bejt šťoura, ale buď se mi to nezobrazuje, nebo tu ještě není rozdělení do lobby?
Už to tam je Morgane!
A ste si isty, ze sa dnes na Cape Ringu naplnia dve lobby? 😛
Dobra, klekam pred Eisyho na kolena a pekne prosim o navrat k hsv.
😀 ja ne, autor je derek 🙂 ale nemam s tim problem. Jen Needrace mi psal, ze by bylo dobre, kdyby prestali delat hogofogo lulu a sano!!! 😉
Kdybych vedel, samozrejme beru zpet.Nsx je dobre auto, ale i v ufonich rukaach neni top. A kdyz nejezdi uz ani slovakia, tak uz nemam sanci ani sbirat bodx pro team. A na caperingu nsx dostava az 4 s na kolo. Jsem jem do poctu. Stezl jsem se ted s Dawem s hsv, to je uplne o necem jinem.ale zmenit zpet jiz nejde
.
Procti si ty komentare…. mozna staci jen pozadat
Jako Derek navrhuji možnost aby se Fabia vrátil k politování HSV.
Nejsme administrativní budova O2, každej jsme člověk a každej dělá chybu, klidně si vem zpět káru, se kterou jsi začínal!
Jenom pošli na moji adresu formulář ZF4 s kolkem potvrzený od hlavního komisaře, ředitele závodu a souhlas rodičů na formuláři TR5, ale bacha souhlas musí mít starší datum než formulář DR3 o přestupu.
Tady je návod. https://supergt.net/entrants/login?ln=ja
No myslim ze by jsme mely zrusit team nsx a fabie by mel nejakym zpusobem dostat novy auto navrhy ???
jestli ma fabia takovy problemy s nsx tak jediny co bych povolil je, ze by se vyjmecne mohl vratit k autu, s kterym zacinal.. ale tohle nezalezi na me. Proto jsme dali jednu moznou zmenu auta behem sampionatu, kdyby si nekdo nahodou vybral spatne a proste mu to nesedlo. Ze nekdo prestoupi behem sampionatu do nsx me ani ve snu nenapadlo.. xD I pres varovani se fabia rozhod pro nsx, testoval a pochvaloval si narocnost tak newim 🙂
No ja nevim ale rwkl bych ze asi ma ))) dalsi moznost by byla tak ze by se vykoupil treba polovinou vyjezdenych bodu ….. ale co ja vim treba ani nechce))))
proc by mel za prestup platit body kdyz tim ze prestoupil se o mozne body obral 🙂 nicim si nepomohl. jedna vec je pravidla. druha vec je ze se to nakonec jede pro zabavu. a pokud nebude nikdo vylozene proti tak mi by treba nevadilo kdyby on mel vyjimku pro dalsi prestup. protoze tohle neni o tom kolik on jeste nabere bodu ale o tom zda jeste bude jezdit sampionat.
jo a xanavi uz dlouho nikoho nepribralo. tak by si mohl vybrat neco z xanavi.
v xanavi mame skvely personal s kvalitnim cateringem.
Jsem asi trapnej, ale opravdu nase preso, je fakt nejlepsi. nedivim se, ze chce kazdej k nam!
Pitomci !!!! ….. za chvili to budu varit v detskym bazenku
Theworld ale nepriznal barvu, bez komentare:
https://c2.staticflickr.com/2/1012/639689571_a021835f4a.jpg
nj, ale u těch číňanů člověk nikdy neví.. xD
Keď už ide o to, tak také pekné dáždniky máme i my v HSV!
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10890882_401326350042014_994875287_n.jpg
MAmoulian, to taky nevypdá špatně a presa dělaj jaké?
No tak to neviem, ja kavu nepijem, ale nepocul by som, ze by sa ostatni clenovia timu stazovali.
…a jednoho ,,řidiče slečny Daisie,, 🙂
tak prvne . eisy a worlde stydte se. ja vcera dal nekolik kol a mel jsem problem dat cas pod 2.30. a vy jezdite takove fujtajbly. tak doufam ze jste meli spatne nastavene lobby.
jsem rad ze se xanavi libi. auto jsem vybiral peclive a plan ze tymoveho titulu dosahneme tim ze budeme mit vice jak pulku jezdeckeho pole se zacina naplnovat 🙂
plan k titulu je jasny. bud si zaplatite ufouna nebo naberete vsechny ostatni 🙂
presto ze tady o tymy vlastne nejde tak me to bavi vic nez bezne zavodeni. je to takova jina sranda.
Ten čas mne taky vyděsil, ale tady je horší grip a člověk musí opatrně s trakcí na výjezdech, tady budete mít páčkaři problém 🙁
Ještě bych s úpravou pravidel počkal, pokud tedy Fabia nebude tak nešťastnej a nebude to chtít zabalit. Ale opravdu jsme ho od začátku varovali a už jednou žolika vytáhnul 🙁 Horší to má taky DJ, který si ale i přes varování vzal starší Supru, která nestíhala a teď je i v téhle nešťastný 🙁 Ale každej měl tu šanci, byly zkušební závody a cca měsíc na testování aut…. Ale chápu to, i já jsem si vybral blbě (toyota není špatná, ale je to pro jezdce jiné kvality).
Ja bych s fabii nejak necekal a zrusil mu team at si vy bere nebo ho dal do toho kde je nejmin lidi…. logicky po zkusenostech vidim ze moc stalych novych lidi neprijde a kdo z tech co uz jezdi by si vzal nsx ?? Navic kdyby nekdo prisel staly novy tag si stezi vezme nsx udelal bych to hlavne proto napinavejsi sampionat teamu
How is it possible the Xanavi is putting in lap times from theworld 1:27 in qualification and Eisy in the training race with a 1:26 ? Xanavi will dominate every race with its power.
Tak nad cape ring už zní hsv, přijdte potrénovat
Tak to snad bylo jasne,ne?
no pro me je to dost velky prekvapeni, protoze…. hm nebudu redsi nikoho ovlivnovat.. xD
No koncepce je jasná, příští rok se vyhodí 😀
Cap Ring vyhadzovat neeee 😛
Mohol by byt aj castejsie, clovek sa na takejto trati aj nieco nauci 🙂 Ale stavim sa ze vecer budem zase vkuse lietat mimo trate 🙁
xanavi 03 jsem projizdel na nekolika tratich a na vetsine vubec nedominovalo, casy byly spis totozne a na nekterych tratich nejakou tu desetinu ztracelo, newim co na tom vsichni vidi.. xD spis supra muze byt na urcitem typu trati nepolapitelna, ale kazdopadne rozdil by nikde nemel prekrocit 0.5s
Gdyf fef ufoň…..
Hele ten fabie nehcete ho tam ??
takže všichni nakonec budou jezdit s xanavi 😀
tak uz som sa rozhodol… beriem jednoznacne xanavi 03, skusal som aj toyotu ale ta je moc nedotacava.. s nsx som dal o 0,7 s lepsi cas ako s nissanom ale akonahle sa jej po 3 kolach zhorsili gumy na danu uroven, tak to auto zacalo davat o 1 s horsie casy ako nissan, zatial co s nim sa tie casy az tak nezhorsuju.. 🙂
After 5 laps with an average time of 2:30 and I can go faster once I train more on this technical course but tyres were not an issue for the Nissan Motul FL 9 FR 9 BL 9 BR 8 🙂
Já osobně si myslím, že je NSX dobré auto, hodně mi dalo a pokud jsem se třeba na suzuce s nsx při zkouškách dostal na čas, který jsem jezdil s hsv, pak jsem pak byl s hsv ještě min o 1s rychlejší. než při původním tréninku. Já si ji vzal schválně a udělal bych to zas. Protože jezdit rychle s rychlým a klidným autem není umění, ale udělat výsledek s nsx je pro mě výzva, Cape ring nemám rád, a neumím ho ani na koloběžce. ALe možná tedy změním názor a pojedu, když čtu, že nejsem sám, kdo se na ní bude díky výdrži pneu trápit. Když jsem kdysi hrával nějaké formule, vždy jsem si vybíral týmy typu jordan, tyrrell atd, protože mě bavilo být dobrý s takovým autem. A u NSX je to, to samé. přitom by stačil jemný zásah do tuhosti zadních pružin a okamžitě je to jiné auto. S NSX jsem již najezdil 5800 km a každý ten kilometr je znát. A věřím si, že do konce šampionátu nějaký ten výsledek udělám, Jen doufám, že deep ani trial se nevyškrtnou, to jsou okruhy, na které jsem se opravdu těšil a mid field, se klidně může přidat. Tak zatím.
So tomorrow I will test drive this course with my Motul Team Nissan car and I will let you know how it got on :0
@ djraspby: Vo 8. kole som mal 5 vpredu aj vzadu na lavej strane :/
nevím jak ale podařilo se mi dát jednou 2:29,1, jednou 2:29,3 a jednou 2:29,5 (z celkem asi 40ti kol…) nevím jestli je to konkurenceschopné, ale smutné na tom je že na to vždy mám jen jedno max dvě kola (1. vlažné po výjezdu z boxů a pak 2. a 3. ,,kvalifikační“) potom už mám všechno na 9 a jednu gumu na 8…takže kvalifikace pro mě budou 2 max 3 kola..pak už to vzhledem ke gumám nemá cenu…to ta Supra fakt jezdí jenom rovně? nezatáčí, nemá vzadu přilnavost, je moc tvrdá a přítlak taky nikde, gumy a benzin žere jak nezřízená… 🙁 jestli se pojede na 28 kol tak to musím zajet do boxů po 9ti kolech a to už pojedu na rávkách 🙁 to bude zase katastrofální výsledek 🙁
má to cenu vůbec? 😀
xanaviho 03 na tom nebude určitě o moc lépe
taaaak a konecne jedna z mojich najoblubenejsich trati.. uz sa tesim 😀
nejoblíbenější?? No, já už ani nevim jak tahle delší verze vůbec vypadá.. xD Budu si muset dát vyjmečně pár kol tréninku.
Taky si myslim, že by tu mělo být NSX dobrý, jen v tý klopence udělá třeba na supru tak 0.5s Jestli si dobře vzpomínám, tak moc pomalejch míst tady neni..
noo, ved akurat sa nwm rozhodnut, ci si necham tu nsx alebo ju zmenim.. 😀 dam si potom par kol a uvidim.. 🙂 ale minule ma strasne vytocila.. mrdka 😀
U nás v xanavi máme nejlepší kafe!!! 😀
ale prosim eisy, Nissan will do well on this track 😛 😀 😀
😀
U nás v nissanu máme kafe sice hnusný, ale máme nejlepší auta.. xD
😀 😀
problém u nsx je, že se na to musí poměrně dost trénovat a když se sjedou zadní tak to vyžaduje opravdu speciální přístup, takže jestli chceš jezdit závody bez tréninku, doporučuju změnu.. xD
a ja Slovak
Tohle nejedu, nsx zde je bez šance po 4 kolech se už nedá udržet rovně a pořád driftuje… Tak přeji pěkný závod.
Vybral sis dobré auto 😀
ja mam treba pocit ze zrovna na cape ringu bude nsx rychle s tolika zatackama. ale s tim autem clovek musi byt proste ufo aby to nejak vyuzil.
je k zamysleni zda je nejak smysluplne nechat nekoho ve voze ktery si spatne vybral. xanavi by ho zaplatilo. to xanavi ktere bude mit na teto trati asi docela problem ale pokud nas bude dost tak muzeme jet 4 vedle sebe a nikdo nas nepredjede.
kadopadne vsem preju aby se uplne seredne vyjebali na tom posratem skoku a doslo vam ze skakani patri do jinych kategorii 😛
ja se toho uplne bojim. ze budu ze zavodu pekne zhnusenej. a to neni jedina trat kde budou tyhle auta poskakovat.
nabýt toho skoku, tak se tahle trať jezdí určitě častěji, jezdecky je to celkem náročná trať..
Proto tam je povolená jedna změna a Fabia, pokud vím testoval skoro 10 dní na NSX a ještě jsme mu to vymlouvali :)))
Já tam tuhle trať dal proto, že je relativně široká, dá se předjíždět, jezdí se málo a dá se udělat hodně chyb. Skokánek je opravdu blbej, ale já před ním brzdím 😀 Osobně tuto trať nesnáším, ale jsou kluci, kteří ji mají rádi (dzudas) a klepou se na ní 😀
Jinak za Trial nebo Deep dáme Mid-Field!
az na tu spirálu a ten skok před ni ta trat nemá chybu je na ni uplne všechno co by spravna trat mela mit a zrovna v tomhle smeru ten skokanek není problem
Souhlas a ta spirala je idealni pro predjeti!! I kdyz tu trat nemam rad, dela se z ni zbytecne peklicko peklo :))
Cape Ring ? trat
Yes, the longest Cape Ring version.
🙂
Dnes som túto trať na pár kôl skúšal a na HSVčku žere gumy jak keby bola všade po trati kyselina…
ja jeste nezkousel ani prd. k tomu pripocteme neco vice nedotacivosti a v nedeli se dozvime jak dobre GT simuluje jizdu po rafkach
Ale zistil so, ze bohuzial GT6 moc dobre fyziku nesimuluje. Na tom skoku pred 360-kou som cakal ze to auto odleti ako GTacademy na Nurburgringu a nic 🙁
já se na tuhle trať vůbec netěšim, ty obrubníky jsou zlo
Tady to bude parketa hsv!!
na kolik kol ti stačily gumy? no trať je to pekelná…ale také si myslím že HSV tady asi bude nejlepší….
Já včera dal 2. kola a jak mi tak zadek všude lítal, budu rád, když dojedu 😀
na HSV som dostal gumy na 6 v siedmom alebo osmom kole.
tak to máš super…Supra opět nezklamala a po osmi kolech 4 a 5 přední… 🙁