DTM 2015

DTM 2015

Termín: 26.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:00 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm 2015
Auto: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé, závodní střední

Lobby ID: 1472-4711-0167-3380-6395

 

Nurburgring GP/D  (53 kol)
nurburgringVýsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinný pit: ano
Povinná výměna typu pneumatik: povinná
Začátek startu: 14 hod

Byla udělena penalizace 5 s za nedodržování limitů tratě v Mercedes Aréně SLOVAKIA-66 (26 kol) a Foxman196 (15 kol). O dodržování limitů v této sekci jsem upozorňoval několikrát v lobby, SLOVAKIA-66 dokonce v této části předjížděl mimo limit tratě, proto i přísnější trest. Trest je ještě relativně mírný, GT6 v jednom kole docházelo i 2x ke cutnutí v celé pasáži.

Fotodokumentace:

 

1. Nürburgring GP/F
2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Apricot Hill / Reverse
8. Brands Hatch GP
9. Nürburgring GP/D
10. Silverstone International
11. Ascari
12. Rome / Reverse
13. RB Ring
14. Brands Hatch Indy
15. Circuito de Madrid
16. Mid-Field
17. Nürburgring GP/F
18. RB Ring / Short
19. Grand Valley / reverse
20. Circuito de Madrid / reverse
21. Matterhorn
22. Nürburgring 24 H

Auta:

Audi A4 Touring Car ’04
Audi Audi TT-R ’02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Lexus IS F Racing Concept ’08
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00
Opel Calibra Touring Car ’94
Opel Astra V8 Coupé (Opel Team Phoenix) ’00

Comments

  1. Konečne závod, ktorÿ som odjazdil tak že som celkom spokojnÿ. Zvolil som síce zlú taktiku do boxov. Až príliš dlho som jazdil na tvrdÿch. Ale dôjst pre mña na bodovanej pozícii je vždy úspech 🙂

    • Koukal jsem na Tvoje výsledky a už po druhé boduješ 🙂 Tréninky se vyplácí, co? Moje strategie bych řekl, že možná byla nejepší, 4 pity (12-7tvrdé-12-11-11), ale to bych musel jezdit časy o cca 0,5 s rychlejší a já průměrně dával asi 1:27:8 🙁

      • Bodoval by som už trikrát, keby mi na Sarthe nezblbol pit a nedostal som zbytocnu penaltu za nesprávne prezutie. Prvÿ krát som tiež bodoval na tejto Alfe. Toto auto mi celkom sedí, ale mal som tvrdé pneu až 17 kôl lebo som sa bál jazdit na opotrebovanÿch mäkkÿch. Keby som to bol riskol tak som si istÿ že by som tÿm ušetril minimálne 6 sekúnd. Ale čo už aspoñ som tentokrát nelietal mimo trate, tak ako zvyknem na GT 500 😀

  2. 6 pivo a zavodou je ne ne ale hasky result 😀

  3. Jen lehce jsem projel záznam u budu udělovat penalty za získání výhody v nedodržení limitů trati Slovakie a Foxmana. Zítra dám fotky a výsledek…

    • Penalty uděleny, nemám to rád, je mi to opravdu nepříjemné i v tom, že jsem získal osobně výhodu, ale tohle už bylo daleko za hranicemi fair play…

      • Trest příjímám, s tím nemám problém, hodněkrát za závod mě nedotáčivost vynesla z trati, takže v pohodě, ale na druhou stranu ty kola, ve kterých se mi to stalo byly snad vždycky pomalejší, než normálně. V lobby jsem tě o tom mluvit neslyšel, ale to už je můj problém, že mám zvuk motorů moc nahlas.)) A v kvalifikaci co jsem sledoval ty pruhy ostatních, tak nedodržovalo limity více jezdců. Každopádně je jedno jestli tam byla výhoda nebo ne, ten limit jsem nedodržel no. 🙂

        • Mne to hodně štve, ale nedávno tady proběhla velká debata a tohle už bylo opravdu za hranicemi. Hodně lidí tam občas ulítlo (já osobně asi 3x a jednou i díky velké chybě tam ztratil cca 1s), ale v těchto případech to náhoda nebyla. Hodně se dá zkrátit i ve Veedol šikaně, ale tam když to člověk šoupnul přes obrubník, spíše ztratil a dalo se to seknout jen na čáře a to není na penaltu. Takže je to taková prevence a jsem rád, že to chápeš a přijímáš, i když Ty jsi to „odnesl“ nejhůř z prvního místa…

      • az teraz na to pozeram, nemal som cas skor.. akceptujem to, viem, ze mi to tam unikalo casto, mam s tym problem na tomto nurburgringu s takymito autami, preto nerad jazdim auta, ktore sedia ako prilepene, keby to DTM nebolo na cely rok, tak to urcite ukoncim.. 🙂 uz ked si o tom hovoril po pretekoch, tak som vedel, ze myslis mna.. :/

        • Trošku jsem se bál Tvojí reakce a jsem rád, že to bereš takhle!!! Jak opakuji, nerad dávám penalty. Mám těžkou pozici, protože nejsem nezávislej a s každou penaltou získávám a v tomhle případě i podium. Proto jsem dal fotky, aby to bylo vše jasné a čitelné, jak jsem rozhodoval…

          S vývojem šampionátu jsem taky trošku v dilematu nevyměnit gumy pouze za tvrdé, ale zase si říkám, že to je šance pro kluky, kteří pořád nadávaj na ty naše tvrdé 😀

          Možná bychom mohli na některé závody dávat jen tvrdé a nějaké závody nechat tu střední? Třeba ten silverstone má dobrej povrch a tam to i na tvrdých sedí dobře, co říkáte?

          • Aj ked som raz uz doplatil, ze som preklikol vymenu pneumatik a dostal penalizaciu, podla mna je to celkom zaujimava zmena oproti ostatnym zavodom. Clovek musi pri prezuvani a tankovani viacej premyslat a keby slo len o mna, tak by som to nechal celu sezonu bez zmeny 🙂

  4. Eisy. V kalendari sa eventy zobrazuju ako 20.00 aj ked su zmenene starty

Leave a comment