Termín: 18.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: Ferrari 430 Scuderia ’07, Lexus LFA Nürburgring Package ’12, SRT Viper GTS ’13, Alfa Romeo TZ3 Stradale ’11, Mercedes-Benz SLS AMG ’10, Lexus LFA ’10, SRT
Viper GTS Launch Edition ’13, Lamborghini Gallardo LP 560-4 ’08
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6681-3415-7082-2896
Fuji Speedway F (1 hod)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Koncept:
Opět můžou vzniknout teamy podle aut a je povolena výměna jednoho auta-teamu za rok, ale s tím rozdílem, že body zůstávají teamu! Termíny budou v sobotu jednou za 14 dní v termínu nedělních DTM.
Okruhy:
Fuji Speedway F
Spa
Laguna
Nurburgring 24h
Řím
Mid-field REVERSE
Indy
Panorama
Grand Valley
Tokio
Silverstone
Monako
Suzuka
Poděkování: Opět děkuji Derekovi, který auta otestoval a prosadil celý šampionát.
Po velmi dlouhé době jsem se strašně nudil, jezdil jsem skoro celou dobu sám, victimovi evidentně nesedlo auto-trať a kluci vepředu mi odjížděli každé kolo o min. 0,5 sec a to jsem jezdil slušné časy (best 1:42:2). A to jsem na konci netušil, že budu bojovat díky dzudasovo pitu o 3. Ale prostě nuda. Čím to? Nálada, auto, trať? Ještě dnes zkusím jiné auto, mercedes mi přišel těžký, ferrari zmatený, zkusím lambo, Dzudas s nim jel neskutečně!
cau, tentokrat sem vydrzel jen asi 10kol, nedaval sem to. resite nastaveni podvozku atd? ja jel uplne se zakladnim nastavenim…
Ahoj, my jezdime vse bez tuningu, jen vymenit olej a nastaveni brzd!
Still not decided what car to drive, test drove Ferrari, Lambo, Lexus 12 and Merc SLS AMG and the Lambo is gone 😀 And now left with 3 to choose it is not easy as they all drive the similar times, but I have this afternoon till race time to choose, headache 😀 😀
me prave prijde zajimavy, kdyz kazdymu autu sedi jina trat a prave diky tomu se muze behem sampionatu menit poradi.. ale jak chcete.. 🙂
Derek after several laps and adjusting brakes and strict training I have chosen a car and even though I did not race tonight I have chose to drive Lexus Nurburgring 12 as for me it suits my driving style 😉
Vzpomínám si, že jsme takhle už taky jezdili a pak to dopadlo tak, že na každý závod si každý vybral auto, které na trať sedí a celé startovní pole bylo stejné. Necháme to jako v reálu, každý si vybere jedno auto a s tím odjede 🙂
Ovšem já pořád nevím, jaké 😀
ja mam prakticky vybrano ,shrnul jsem to na 2 auta
Můžeš, ale jezdit jen jedním!! 😀
I have chosen 3 and yet still to test drive 😀
Ahojte vedeli by ste mi prosim poradit s vyberom auta pre tieto race?
v prve rade ber ohled na to ze co clovek to nazor. a kazdemu sedi jine auto. ja jsem si uz udelal cas a vozy trosku projel a vyfiltroval jsem to na dva kandidaty.
neni nejrychlejsiho vozu obecne a s ohledem ze kazdy okruh muze vyhovovat jinemu typu se sila bude nejakym zpusobem menit.
ferrari jsem odepsal protoze je pomale neudrzi se v draftu
osobne se vyhybam vozum u kterych nevidim sanci na klasickou zavodni situaci kdy z draftu chces nekoho predjet. to s timhle autem nebude normalne mozne. takze presto ze muze byt dobry cas na kolo na technicke trati tak ja ho brat nebudu.
ma proste slabsi zrychleni. nejhorsi top speed.
lambo je volba pro lidi co chcou jet s 4wd. to ma vyhody i nevyhody. ale v zakladu to auto postrada zrychleni a trosku top speed. a ja 4wd nechci. slusne zataci ale nemyslim si ze bude v zavode moc platne pro lidi co uridi narocnejsi vozy. i kdyz i to lambo dokaze byt v najezdu do zatacku trosku pretacive. coz nekomu muze vadit.
mercedes SLS je dalsi pomelejsi vuz. nejsilnejsi v zatackach. ale ta rychlost a zrychleni je proste slabsi. ale na rozdil od ferrari ma moznost draftu. az praxe ukaze zda je platna a muzes predjet vozy ktere maji lepsi zrychleni i top speed. ale pro me dalsi auto ktere urcite nebudu brat. jo a u me bylo bugnute. to auto nejde zastavit. porad ma lehce sespalnuty plyn. detail.
alfa romeo… presto ze ma imho spatne nastavenou prevodovku //posledni prevod je tam skoro zbytecne.// tak je nejrychlejsi a ma vybornou akceleraci. pro me ale zabito nedotacivosti. takze ee.
LFA 10 a 12
hodne podobne. da se to shrnout do jednoho. prijde mi to jako tvrdeji nastaveny vuz. slusna rychlost. ale ne nejrychlejsi co se tyce akcelerace ani top speed. ale prijde mi jako univerzalni reseni s priklonenim k mene technicke az stredne rychle trati. o tom uvazuji.
SRT viper 13 a 13L.
stejne vozy jen jinej skin by to mel byt.
nejlepsi zrychleni a top speed. mekci nastaveni ktere mam radsi. tohle ma zajimavy potencial. na to ze patri mezi rychlejsi je slusne i v zatackach. ale i tak to neni zcela idealni na vylozene technicke trate jako tokio. ale mozna nejsilnejsi volba. prave proto ze tento vuz bude schopen predjizdet a diky rychlosti i branit pozici proti agilnejsim vozum ktere tu rychlost nemaji.
je to muj druhy typ na dobry vuz. mozna i ten lepsi. treba na spa nebo monze by nemusel mit konkurenci.
jo zajimalo by me zda to jeste nekdo zkousel a jak mu to pripadalo ty vozy. jde porad jen o osobni preference. ktere ma kazdy jinde. takze to ze jsem odepsal nejake vozy neznamena ze budou k nicemu. stejne tak jsou auta v gt500 ktere bych proste nejezdil. a neni to vyhrada vuci vyberu vozu do sampionatu. tak to berte s nadhledem.
Super 😉
Dik za vsetky info ktore si nam dal.
Ja som pred tyznom kupil to ferrari a nieco som i natestoval , a hodnotim ho ako pomaranc bez stavy-resp.detto ako si ho popisal.
Takze to vidim na lexus alebo viper, pojazdim s nimi a uvidim.
Este raz big thanks.
Ahoj, už jsme jeli (mimo lamba) jeden race (http://pitlaneclub.cz/supersports-race/), bohužel změnou hostingu se neuchovaly výsledky, zkusím je najít), ale bylo zvláštní vidět, že jsou si auta opravdu konkurence schopná a opravdu záleží na osobním přístupu.
Osobně jsem si vybral Alfu jen proto, že se mi to auto líbí a byl jsem překvapen rychlostí a kdybych nebyl tele, troufl bych si říct, že bych měl na výhru, ale ta nedotáčivost tam je…
Proto se dělá tento test a další týden bude ještě jeden, aby si každej mohl v klidu vybrat 🙂
viper jsem jel na SPA.. to auto je k ničemu na technických tratích.
zajímavý rozbor, ale úplně s ním nesouhlasím. Např SLS určitě neni nejlepší v zatáčkách a hlavně nikomu nedoporučuju si vybrat auto podle top speedu. Každýmu autu bude sedět jiná trať. Nejlepší je si vybrat auto, který hlavně sedne do ruky, aby se s tím člověk zbytečně netrápil. Btw Monza se nejede.. 🙂
No za mě mi Ferrari přijde lepší než naznačuješ ty 🙂 . V zatáčkách mi přijde z daleka nejjistější a i když zrychlení a topspeed není takovej jako u ostatních aut, tak na alespoň trochu technické trati si myslím že rozhodně šance má :). Jinak přímo supersporty jsem si testoval na Rebullringu a zde jsou časy (nejsou to žádné bestlapy, na každé auto jsem si dal asi 5 kol a to nejlepší zapsal, ale pro představu to stačí) :
F430 Scuderia: 1:35,019
LFA Nurburgring package: 1:35,345
LFA: 1:35,349
Alfa TZ3 Stradale: 1:35,414
Gallardo: 1:35,421
Viper GTS 13´: 1:35,753
SLS: 1:36,47
Takže výběr velmi vyrovnanej a se Scuderií jsem z těchto aut zajel nejlepší čas…i když není nejrychlejší a Redbullring je rychlá trať, ale má super trakci a v každé ze zatáček byla nejlepší, hlavně v prostřední části. Každé auto asi bude dobré na jiné trati, ale obecně si myslím že to je hodně vyrovnaná sestava a každý ať si vybere co se mu hlavně dobře řídí 😉
Osobně si myslím, že Ferrarko je opravdu nejrychlejší, ale trošku zase bestie 🙂
hezky dj, akorát SLS trochu nesedí, nezapomněl si vyměnit olej? 🙂 Já si hned myslel, že victim taktizuje.. xD
Na olej jsem určitě nezapomněl 🙂 . Ale jak říkám nejsou to bestlapy, od každého 5 kol a nejlepší se zapsalo takže s každým autem to jde určitě lépe. Ale strašně mě pravě bavilo takhle ty auta hned po sobě porovnávat, tam je poznat že každé auto je fakt jiné…SLS mi možná tolik nesedlo, moc už se nepamatuji ale myslím že jsem s ním měl problém v první a druhé zatáčce, kde mu trochu chyběla trakce na výjezdech :). Nicméně výběr je to vyrovnanej :). Mezi vybraná auta se ještě časově vklínily: Viper ACR, NSX concept, Lambo Reventon (ten je ale příšerně ovladatelnej jinak by byl čas úplně jinde…) a Jaguar XJ220 – takže taková inspirace kdyby někdo chtěl ještě něco jiného, tak toto je taky srovnatelná varianta 🙂
ja jsem testoval skoro vsechny auta a z toho taky vychazi vyber. Viper ACR byl o 1s pred vsemi, NSX concept byl zase o 1s pomalejsi a navic concepty do toho michat moc nechcem, reventon se vyradil prave kvuli mizerny ovladatelnosti a jaguar xj220 ztraci na posledniho 0.5s. Je to nastavene tak, aby se vsechny auta vesly prave do 0.5s a kdyby se zaradil napr xj220 tak by ztrata na nej byla 1s a to je uz moc..
jo a kdyby byl zájem tak mám k dispozici takovéto porovnání ještě s Hothatchi, veterány, muscle cary, tunery, JDM 300hp class auta, a luxury/gt auta plus generační testy, ale ty by asi moc v ůvahu nepřipadaly (např. porovnání všech Miat, Mazd RX, Skylinů, Imprez, EVOlutionů, Nissanů Z atd…) 🙂 . Tak pokud by se něco plánovalo mohu pomoci s výběrem k testování poskytnutím orientačních časů :).
tak to je super, nechtel by si taky navrhnout nejakej zavod se srovnatelne rychlymi auty? Bylo by zajimavy, kdyby to udelal i nekdo jinej.. Sam bych byl zvedavej jak se to povedlo srovnat.. 🙂
ok zkusim dát něco dohromady a uvidíme 🙂
super reakce lidi. trosku jsem se bal ze to nikam nepovede a kazdy si bude hrabat na svem pisecku. ale tohle je pro-komunitni pristup jak ma byt. at si kazdy rekne svuj pocit z vozu. ja osobne jsem pro otevreny pristup. proto netajim setupy ktere stejne kradu a klidne reknu ktere auto bych osobne nevzal. a cele to dokazuje jak jiz bylo receno co jezdec to unikat. ja osobne nevybiram auta podle top speed. rozhodne ne. ale pokud jsou dva vozy ktere jezdi zcela srovnatelne tak povazuji za jedine logicke reseni si vzit ten co ma lepsi zrychleni a top speed ktera umozni predjizdeni. protoze o tom je zavodeni. imho. a zustat zaseknuty za pomeljsim vozem jen proto ze na rovine nemam vykon je nervy drasajici 🙂
hm předjíždět můžes i v zatáčkách což zase mě přide zajímavější, než jen někoho „trapně“ nasosat na rovince, navíc se dá předpoklád, že autům s nižším top speedem se budou trochu míň opotřebovávat pneu a díky dobrý strategii se případně můžeš posunout dopředu a následně ujet. Samozřejmostí u těchto aut je dobře zvládnutá kvalifikace, aby ses právě nikde moc nezasek. Každý má něco.. 🙂
předjížedění na rovice vybržděním oponenta na jejim konci je prostě pro lamy a proto naprostá většina předjetí je právě klasicky tímto způsobem jak na pitlane tak i v reálu. já bych opravdu nijak nesnižoval schopnost auta predjizdet protoze to taky dava vozu moznost se i branit.
obvykle k tomu abys predjel v zatacce potrebujes mnohem vetsi vyhodu nez abys predjel na rovince. + je podstatne vice rovinek umoznujicich predjeti nez takovych zatacek.
a pro mene vyjezdene jezdce… *cokoliv pod derekem* je snazsi realizovat predjeti na rovince. samozrejme je poreba se smirit s tim ze jste pak za lamu. 🙂 ja si na to uz zvyknul.
ale jasne. tvou pointu beru navedomi. opravdu jsem nemel zajem zastrit takovou moznost. jen to beru z toho praktickeho pohledu cloveka co neni techniky tak dobry. coz pro me zcela plati.
co se tyce gum tak to je imho dalsi tema. do toho by se mohlo pripojit i kolik ktery vuz zere benzinu coz muze ovlilvnit cas v pitu. nebo pocet zastavek pokud by byly vetsi rozdily.
Já mám tento přístup, protože mě nakazila F1 a po ní to převzalo ještě i DTM a newim kdo další ještě.. (DRS) i v GT to někdy vypádá, že se spíš objíždí než vybržďuje..
je treba si uvedomit ze puvodem je proste technologicky pokrok. a duvod proc se to resi je ze lidi to nechapou a nemaji pro to pochopeni.
ale vsichni potrebujou aby platili a sledovali zavody. takze se tomu proste pomaha i takovyma berlickama pro chrome.
ja bych byl radsi kdyby DRS a KERS nebyl. a kdyby v F1 nebyly pneumatiky limitem. ale sportu fandim a beru to tak jak je.
optimalnsi reseni nez umele pomocniky by bylo vydani technickych reguli ktere budou potlacovat efekt ktery proste dela pronasledovani vozu problemem. ono ve FIA je //nebo aspon byla// nejaka skupina ktera tohle resi a pracuji myslim na zadnim kridle ktere by melo situaci nejak zlepsit. nekde jsem videl obrazek pred lety a bylo prijemne skarede. 🙂
kdo vi co bude za 3-4 roky. rozhodne se to nezmeni v ramci jedine sezony.
Technologický pokrok bouhužel poslední dobou nedělá motorsportu moc dobře, spíš se celá situace čím dál víc zhoršuje. Nějaký hybridy s DRS si můžou strčit….. Přitom si asi neuvědomujou jednu zásadní věc, přímo konkrétně z prostředí F1. Auta jsou tak pomalá/snadno řiditelná, že jezdec ani nemá šanci udělat nějakou vážnější jezdeckou chybu (pokud se tedy nejmenuje Maldonado) a celý závod obkrouží s prstem v nose a samozřejmě když chce někdo někoho předjet, tak jsou turbulence od vozu díky vysokýmu přítlaku, který mimochodem neodpovídá výkonnosti vozu, tak velký, že se za ním v rychlý zatáčce prostě nedá udržet a k žádnýmu útoku nedojde, protože jezdec v předu si jen pohlídá výjezd na rovinku, což při současný (ne)obtížnosti neni žádnej problém. Kdyby měli pod zadelí pořádnej motor tak by samozřejmě jezdci začeli dělat chyby a každý kolo by neměli téměř stejný a výjezdy ze zatáček by nebyly pro primitivy a právě tohle by nabídlo šanci předjet, protože by si jen počkal na horší výjezd soupeře a byl by z toho krásnej nezmanipulovanej souboj, jaký byly za dob Schumachera a Hakkinena. Žádný DRS, KERS a přejíždět se dalo. Nyní F1 uřídí i nějaký puberťák téměř bez zkušeností což vypovídá o všem.. Ostatní kategorie na tom nejsou líp, v DTM je vidět nějaká korekce jen zřídka, prostě to všechno moc lepí..
To je hlavne tim, ze lidi jsou cim dal debilnejsi. Jedine co je zajima je spotreba!! V10 se uz nikdy nevrati a v f1 jsem i rad, byla to doba schumachera, absolutni financni a tim padem technicka dominace ferrari, zavody byly tak nudne, ze u zavodu byl vzhuru jen fanousek mclarenu, ktery cekal na dym od motoru v posledni zatacce nebo ulitle zadni kridlo… Nejlepsi roky byly s v8 od 2006 do 2013, vyjma 2009! Az do posledniho zavodu se bojovalo a i drs mi nevadilo. Bohuzel era V6 pohrbila f1 a pokud se nic nezmeni, rozumej neprijde bmw, bude to hrozna nuda porad (ja na f1 budu koukat, i kdyby jezdili s 1.2 tsi). Moderni f1 nema tolik pritlaku, gumy jsou tvrdsi a uzsi a nepredvidatelne a nemyslim si, ze kdyz se trapili takovy borci jako webber, heidfeld a i schumi, ze jsou snadnejsi a daj se ridit s prstem v nose. Spise jezdci typu verstappen (ktereho jsem videl osobne!) jsou vyjezdeni z nissich serii, ze ten presun do f1 zvladaj lepe! To jsem zase chytrej…
ano body by se pocitaly celemu tymu a tabulka sampionaty by byla ciste tymova. ale pokud je existence tymu jako v gt500 spis jen jako nedulezite spestreni navic tak to asi ani nema moc smysl protoze by se musel brat aspon nejaky ohled na rozlozeni sil. nebo aspon bych cekal ze by to pak lidi chteli resit.
me spis stve ze jsem zatim nemel cas si ty auta projet abych zjistil zda mi neco sedne. chjo ten cas.
vyvstala mi jedna otazka… precijen to bud bude o tymech nebo o jezdcich.
a myslim ze by bylo mozna prima to skusit pro jednou vice zamerit na tymy dle aut jak je napsano v konceptu. a v souvislosti s tim ze se body neprevadi a zustanou tymu tak me napadlo ze by vlastne nikdy nebodoval jezdec ale jen tym. neboli nepocitalo by se bodovaji jezdcu. ale body by se pricitaly jen tymum.
ja myslim ze by to bylo osvezujici. aspon pro me.
Neslo by to dat na ten druhy vikend ja mam normalni kary radsi nez zavodaky (emotikon smutny oci)
Jinak jo ja bych to taky rozteamoval a bodoval teamy klidne (aspon by nebylo tak jasny ze jsem zase nebodoval)))
Jestli to Derekovi nebude vadit, dáme jinou trať ze seznamu a zase jako preseasonal?
jinou trat? pockej ja tomu nejak nerozumet, co?
No udelat test jeste jeden na treba midfieldu?
ok, ale na test bysme mohli dat normalni smer..
eeee, víš, že jsem pomalejší i když génius. Mám představu, že by to mělo být např.
auto – jezdec -team
alfa- eisy – loser team
alfa – theworld – loser team
ferko – derek – avatar team
ferko – alex- avatar team
Chápeme to stejně? Ale bodovat jen team? To nevím?! Když já jsem ješita chci vidět, jak jsem na tom jako jednotlivec (poslední dobou jsem na tom špatně) 😀