Chevrolet Corvette Z06 (C6) LM Race Car ’06

Chevrolet Corvette Z06 (C6) LM Race Car ’06

Termín: 02.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto:  Chevrolet Corvette Z06 (C6) LM Race Car ’06
Omezení: tuning zakázán
Pneu: závodní měkké

Lobby ID: 1472-6399-8665-9407-1045

Silverstone GP (60 min)
silverstone
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Povoleno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 6 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 8:00 hod
Rychlost plynutí času: 13 x

Comments

  1. Skoda balise, jel skvele a mozna bysme o vitezstvi bojovali 3. Po odpojeni balise jsem nejak ztratil koncentraci a behem pvnich pitu me predjel kari, sice jsem mu prejteti po par kolech vratil a vybudoval si celkem slusny naskok ale zrovna kdyz jsem mel jet na druhou zastavku tak aby mi benal vysel tak akorat, tak jsem proste nejak zapomnel vjet do boxu a kdyz jsem mijel boxy, jen a kua xD Musel jsem hodne setrit benal a kupudivu mi nastesti nedosel cemuz doted nemuzu uveri.. xD Nicmene ztrata na kariho diky ekonomicky jizde narostla zhruba na 6s a neslodovala zbesila stihaci jizda. Diky stmivani se mi nedarilo zajizdet casy, ktery jsem potreboval a taky jsem si musel prenastavit jas na tv a jelikoz rovinky nejsou moc dlouhy, tak jsem to malem poslal do zdi, proste to neslo stihnout a dalsi ztrata.. xD Nakonec se mi kariho podarilo v poslednim kole datahnou a v posledni zatacce okruhu jsme svedli super souboj o vitezstvi, snazil jsem se karimu nechat na vnejsku aspon trochu mista, ale jumpnul jsem pres ten salam za obrubnikem a to me dost vyneslo. Kari se s tim ale vubec nemazal a v posledni zatacce dal plnej a jel uplne mimo trat.. xD Uz chapu proc se vsude davaj ty monstrozni unikovy zony, opravdu slouzi ucelu, pro ktery byly urceny. Ja osobne bych vsude hned za obrubniky dal kacirek, aby kazdy vyjezd mimo trat jezdce pekne vytrestal a ztratil nejaky cas, ale kdyz vyjetim mimo limit jezdec jeste ziska nez ztrati tak je asi opravdu neco spatne. Uz si ani nevzpominam kvuli cemu se vlastne ty unikovy zony delaj tak velky, je to skutecne kvuli bezpecnosti nebo to ma za cil udrzet na draze co nejvic pojizdnejch reklam co mozna nejdyl? xD

    • jeden z prvnich duvodu byly myslim motorky. je pro ne bezpecnejsi kdyz se klouzou po asfaltu nez kdyz stroje a jezdci delaji salta pres pisek. a pokud je zona dostatecne velka tak je to bezpecnejsi i pro vozy protoze maji dost casu prirozene zpomalit. a taky se to udelalo aby jedna jezdecka chyba neznamenala vypadnuti jezdce protoze se zahrabe na piskovisti. protoze to zmensovalo zavodni pole a mene jezdcu pak prilakalo mene divaku a tak se prava na zavody prodavaly za mene penez.
      me osobne spis desne moc moc ukrutne naprosto sere ze pisek v GT a rade jinych her funguje jako lepidlo. coz je proste absurdni pi*. ktera me vytaci.
      a pritom kdo pamatuje, tak to tak nebylo na zacatku. az jeden patch tohle zmenil a je to od te doby proste arkadovy hnus.

      • sice delaj salta a asi to neni zrovna prijemny, ale hlavne to cloveka vcas zastavi, coz je ten hlavni ucel, aby proste tvrde nenarazil do bariery. Kdyz je ale mokro, tak jsou ty vyasfaltovany zony uplne k nicemu. Myslim, ze prave pedrosa jednou takhle na mokru spad na konci cilovky, ale zrovna tam byla vyasfaltovana zona po ktery prave pedrosa docela rychle doklouzal primo do bariery a tvrde do ni narazil a jestli si dobre vzpominam tak ho to vyradilo na par zavodu. Kdyby tam nechali pisek tak by ho to zpomalilo urcite vic, hlavne prave za mokrych podminek.. A u aut aby se po jedny chybe nezahrabal do pisku, njn co se da delat, prave diky tomuhle chytrymu argumentu se jezdi na takovejch hnusech..

    • TAk můj posun splnil svůj účel, chtěl jsem pozastavit Dereka 😀

  2. Po 5 pivech jsem zajel úžasnou kvalifikaci 😀 První kola velká tlačenice a doufám, že jsem tam někoho netrefil, ale myslím, že až na jedno ťuknutí s Furym, vše čisté. Ten jel skvěle a nedal se předjet, proto jsem musel změnit taktiku na jeden pit a vyšlo to a kdybych neudělal jedny hodiny, s větším odstupem od Futura, který se taky po chybě probil na pěkné místo. Velká škoda balise 🙁 trénoval na to, kvalda super a pak kopanec 🙁 To samé sinymustang, který s námi jel poprvé a držel se pěkně. Nechápu RZA, kterému jsme od začátku říkali, že nemá střední a nemá olej a pak odešel a nemohl kvůli tomu s námi jet Ayerton 🙁

    Každopádně všem díky za účast a skvělý závod a gratulace bednařům 🙂

  3. To many errors touching the grass especially the first one when battling with Alex and zdudas…:(

  4. Fuck of GT6!!!

Leave a comment