GT300 tuning race

GT300 tuning race

Termín: 28.3.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:00 hod
Typ závodu: Turnaj
Auto: GT300 serie
Omezení: Tuning povolen (497 IV, 300 HP, 1175 kg)
Pneu: Racing Hard (závodní tvrdé)
Lobby ID: 

 

Fuji GT (1 hod)

fuji
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledek závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: None
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min.
Povinná výměna typu pneumatik: nepovinná

Comments

  1. Obrovská bitva s Alexem, CZengem a vše naprosto čisté a nádherné 🙂 Díky a gratulace bendařům.

    Jen nevím, jestli pustit další sérii jednou měsíčně s tuningem nebo stejný formát jako dtm, každý závod jiné auto bez tuningu? Co říkáte?

  2. Vyzkošel jsem tu proměnlivost počasí, jak funguje atd. Zrovna simulaci to nenabízí, ale pár variant závodů by se za proměnlivých podmínek dalo vytvořit. Hlavní zvláštnost je, že když začne pršet, tak než se na trať dostane větší množství vody, uplyne celkem značná doba a naopak osychání trati je pro změnu zase moc rychlý. Hra umí pouze 2 módy, buď prší hodně a nebo vůbec, žádný mezi boužel neni.

    Při nastavení proměnlivost počasí na 1x trvá 25m než se voda na trati dostane z 0-100% což mi nepřijde zrovna reálný a naopak ze 100%-0 to trvá pouze 15 min, tomu by se už věřit dalo.

    U nastavení na 1 by se dalo buď nastavit na začátku závodu (voda na trati na začátku závodu) na 100% a za 15 min by trať byla zcela suchá což mi při hodinovem závodu připadá ok a hlavně to vypádá nejreálněji. Aby trať po startu začala osychat a nepršelo dál musí se ještě nastavit (počasí na začátku závodu) na 0%. Sice během průběhu může začít pršet, ale na začátku to bude určitě osychat.

    Druhá varianta u nastavení na 1 je nastavit (voda na trati na začátku závodu) na 0% a (počasí na začátku závodu) na 100% a za 25 min by bylo „peklo“ 🙂

    Tyhle dvě varianty jsou samozřejmě zmanipulovaný a nejdná se teda o náhodu, ale itohle by se mohlo někdy jet.

    Dál jsem zkusil dát proměnlivost počasí na rychlost 5x a to ze 0-100% naprší za zhruba 6 min což už je uvěřitelná doba, ale trať oschne ze 100%-0 za pouze 2min 20s, což je pěkná blbost.. Na druhou stranu ale když budem startovat na suchu a začne někdy v průběhu pršet tak nepředpokladám, že by přestalo, takže se oschnutí za 2 min vyhnem. Navíc když bude nastavená proměnlivost počasí na 5x tak je větší pravděpodobnost, že začne během závodu pršet což samozřejmě chceme. Proto mi nastavení na 5x připadá v tomto případě ideální. Ještě jsem zkoušel nastavit rychlost plynutí času na 60, ale u tohodle je jedno jaká je nastavená hodnota, nemá to na počasí žádný vliv.

    Hra ještě umožňuje nastavit vodu na trati např na 60% a když se nastaví proměnlivost na 0, off nebo co to tam je, tak během celého závodu bude jen 60% což by bylo dobrý na nějaký plně mokrý závod, navíc by asi nebylo při tomto nastavení jasný, jaký pneu budou rychlejší a o to by to mohlo bejt zajímavější.. Na 60% se to řídí ještě docela v pohodě, každopádně je to snažší než když je 100%.

    Nebo nastavit proměnlivost počasí třeba na 1x a (počasí na začátku závodu) na 50% a (voda na trati na začátku závodu) na 0%. U tohoto nastavení někdy na začátku začlo pršet a někdy zase ne. Tohle by teda mělo sim ty co možná nejreálnější a nejnáhodnější podmínky..

    Každopádně by se tyto závody s proměnlivým počasím mohly začít jezdit a uvidíme co se z toho nakonec vyklube, třeba to bude větší zábava než jezdit jen při nudnym západu slunce na suchu. Aspoň zkusit pár závodů snad můžem.. 🙂

  3. moc nechapu to omezeni PP, vykon, hmotnost.
    pises ze ma byt 497 PP, 300 HP a 1175 kg.
    Kdyz vezmu BRZ tak mam 492 PP, 300 HP a 1175 kg. U kazdyho auta to bude trochu jiny, tak bych dal omezeni jenom na vykon a hmotnost

  4. Jdu chvilku trénovat, přidá se někdo?

  5. převodovka se resetne již, když vyjedeš z obrazovky nastavení ještě před závodem. Jde měnit všechno, jen ne final gear, ten jediný zůstane default, ať děláš, co děláš. ale ostatní stupně fungujou a nastavení se udrží.

  6. BTW2 v 1.17 je nejaky bug v nastaveni prevodovky. Ak tomu dobre rozumiem, tak po starte zavodu sa resetne Final Gear do default nastavenia.

  7. BTW je omedzovac motora povoleny pre tuning? Zatial vsetky auta co som kupil aj ked mali v Dealership 295 BHP, tak sa po kupe zvysilo nad 300.

    Ako priklad Subaru Impreza GT300 Base Model ’08 ma po nakupe 317 BHP, kdezto v dealership ma napisane 295 BHP.

Leave a comment