Termín: 15.03.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm 2015
Auto: Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé, závodní střední
Lobby ID: 1472-4711-0167-3386-5808
Circuit de la Sarthe (17 kol)![]() Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 10 min. (každý sám) Povinný pit: ano Povinná výměna typu pneumatik: povinná Začátek startu: 14 hod |
1. Nürburgring GP/F
2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Apricot Hill / Reverse
8. Brands Hatch GP
9. Nürburgring GP/D
10. Silverstone GP/D
11. Ascari
12. Rome / Reverse
13. RB Ring
14. Brands Hatch Indy
15. Circuito de Madrid
16. Nürburgring 24 H
Auta:
Audi A4 Touring Car ’04
Audi Audi TT-R ’02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Lexus IS F Racing Concept ’08
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00
Opel Calibra Touring Car ’94
Opel Astra V8 Coupé (Opel Team Phoenix) ’00
– See more at: http://pitlaneclub.cz/dtm-2015-5/#sthash.wRidsga4.dpuf
Parádní závod, který provázeli problémy s PSN a nejvíce to odnesl Kovislav, který zajel skvělou kvaldu a world Po startu klasický lag, kdy jsem ztratil 2 pozice a pak mne Barry vystrčil v Arnage (a já trefil tu zeď), přitom jsem mu tam dával místo … a když jsem ho znova předjížděl ve stejném místě a opět mu dával místo na vnitřku, zase do mne strčil Takže 10 místo v 2 druhém kole, ale pak jsem bojoval s Dzudasem, který byl ale hrozně nadupaný a jel fakt konzistentně a nedošel mu ani benzín Derek měl opět skvělou strategii a dojel si před skvělým Slovakia pro 1.místo. Škoda Mirdy, který celou dobu jel úžasně a Mamoulianfa, který odklepnul střední sadu a dostal penaltu Díky a těším se na další bitvu 🙂
Ja toto mozem osrat, konecne zajazdim zavod, za ktory sa nemusim hanbit a stlaceny plyn mi potvrdi pit stop v momente ako mi naskoci menu na vymenu pneumatik…
Dnes som naozaj rad, ze nemam mikrofon, lebo by som vam v tom momente asi potrhal bubienky…
Dnes rano, pri treningu uplne v pohode bezproblemova vymena pneu, a dnes vecer obidve vymeny ten isty problem s prilis citlivym plynom…
Takyto nasraty som kvoli hre nebol uz ani nepamatam…
Kazdej jsme si tim prosel, ted po vjezdu do pitu sundavam nohu z plynu 🙂 skodaaa
Praveze to robievam aj ja, ale na Circuit de la Sarthe sa mi to stava skoro vkuse, grr
no fasa.. mne nejde ani prihlasit PSN .. nechapem co sa stalo
To je obrovska skoda, vyhrat kvaldu a pak 🙁
Nové lobby: 1472-4711-0167-3386-5808
Ducking updates are nothing but a pain in the ass. And I will send GT Planet a shitty message telling them to sort there updates out.
Fucking* not ducking
dam si kdyz bude misto , ok?
Ahoj,nejedu.
Zdravim 🙂 .. je este volne miesto v lobby? zajel by som 🙂
Ahoj, přednost budou mít ti, co už nějaké závody odjeli, ale nemyslím si, že bude plná lobby, když tak napíšu, ok?
jasne, ok : )
V kvalifikace bude přísná penalizace….