Byla uvolněna aktualizace hry Gran Turismo 6. Následuje přehled hlavních novinek a změn:
Vision Gran Turismo
Byl uvolněn vůz „MINI Clubman Vision Gran Turismo“.
Po provedení aktualizace bude možné vůz zakoupit v sekci [VOZY] v „Mém centru“ pod položkou [Vision GT]. Vůz je také možné získat dokončením kola (dosažený čas nerozhoduje) v novém sezonním závodě, který bude dostupný jen po omezenou dobu.
Mid-Field Raceway
Původní oblíbená trať ze hry Gran Turismo se vrací s novými vylepšeními! Tento vysokorychlostní okruh se nachází v hornaté krajině plné stoupání a klesání. Díky pověstnému oddělenému mimoúrovňovému křížení, kde dochází ke změně směru kola, a svým dlouhým rovinkám a středně rychlým a velmi rychlým zatáčkám jde o velmi dynamický okruh.
Režim B-Spec
Do všech závodů režimu Kariéra byla přidána možnost „B-Spec“, při níž za hráče řídí vůz počítačem ovládaný jezdec. Tuto možnost tak můžete využít v závodech, které budou pro vás příliš náročné, například dlouhé vytrvalostní závody, nebo v případě, že si budete chtít závod užít jen jako divák. Režim [B-Spec] můžete zvolit z rychlé nabídky, která se zobrazí před zahájením závodů v režimu [KARIÉRA].
Rozšíření možností „Lakovny“
[Lakovna] doznala rozšíření nabídky a nyní je možné nalakovat také přídavná zadní křídla. Do nabídky Lakovat byla navíc přidána volba [Vyberte z již použitých barev.], takže nalakování karoserie a zadního křídla stejnou barvou je nyní jednodušší.
Pro nalakování jsou nyní k dispozici další vozy
Nově je tak možné nalakovat karoserii vozů „Mazda LM55 Vision Gran Turismo“ a „Chevrolet 2X Vision Gran Turismo“.
Další vylepšení a úpravy
– U vozů řady Red Bull X Fan Car došlo k zeslabení zpětné vazby volantu.
– Obsah Sezonních závodů lze nyní zobrazit pomocí funkce Nástroje komunity dostupné na webu gran-turismo.com
Mid-Field Raceway
Původní oblíbená trať ze hry Gran Turismo se vrací s novými vylepšeními! Tento vysokorychlostní okruh se nachází v hornaté krajině plné stoupání a klesání. Díky pověstnému oddělenému mimoúrovňovému křížení, kde dochází ke změně směru kola, a svým dlouhým rovinkám a středně rychlým a velmi rychlým zatáčkám jde o velmi dynamický okruh.
Váš úspěch na této trati závisí na tom, jak vysokou dokážete udržovat průměrnou rychlost; vždy se snažte držet jízdní stopy, která se soustředí především na akceleraci při výjezdech ze zatáček, a na rovných úsecích pak sešlápněte plyn až k podlaze.
*Trať přináší jak proměnlivé počasí, tak i střídání denní doby.
Tak snad už to daj dohromady?!?
V níže uvedeném termínu proběhne údržba serverů hry Gran Turismo 6:
Začátek: 18. 03. 2015 ve 5:00 dop.
Ukončení: 18. 03. 2015 ve 7:00 dop.
Během údržby nebude možné připojení k žádné z online služeb.
http://www.gran-turismo.com/cz/news/00_3965553.html
It seems as though the new update has made Nissan Motul 4 seconds slower than it was before the new update as I tested it tonight and was amazed at what has happened to the car since the update, top speed down the back straight is 277kmh before I make the fast right turn before the 3rd gear left right chicane….Disappointed is an very big understatement 🙁
Derek can I ask you to test drive the Nissan Motul and see what you think please.
https://www.gtplanet.net/forum/threads/update-1-16-physics-changes.324620/
No tak uvidíme, včera jsem s NSX najezdil přes 400 km a už si začal zvykat na jeho záludné charakteristiky,ale dnes jsem to nezkoušel, první, co udělám až přijdu z noční, vyzkouším 🙂 Jinak Mid Field je srdcovka,ale ještě by tu mohl přibýt seatle . . . 🙂 a b spec je sice tupoučký, ale evidentně, jen základ, na kterém se bude dále stavět.
skutecne to tak je, auto je stabilni i kdyz se preradi na dvojku, je tam takova az zvlastni nedotacivost a je i stabilnejsi v rychlejch zatackach. Sice je to na rizeni porad tezsi nez u ostatnich, ale uz to zdaleka neni takovy peklo co to bylo. I jsem s tim zajel rychlejsi cas coz me uprime trochu sere xD Na panorame to z niceho nic ustrelovalo uplne vsude, coz by byla docela vyzva, ale ted uz to je tam jak s poloskidem, no nevyhoda je zda se pryc, ale to ukaze az zavod. Takze kdo se chce pridat k tymu NSX uz se nemusi tolik bat.. xD
ten nebezpecny potencial na ktery jsem drive narazel se zacina klubat. o vikendu si zkusim zajet nejake casy na tratich kde jsem se s nsx trapil. a jeste testnu motegi kde se ti s nim nedarilo drzet nissanu. pokud budu jezdit i na motegi srovnatelne casy tak z nsx se stalo prilis dobre auto. to jak se to auto lamalo.. a delalo to i na 3 rychlostni stupen tak to je pryc. najezdil jsem s tim predtim pres 1500km. nez jsem se rozhodl ze se radsi podivam na jine auto. protoze me to lamani proste uplne znechutilo. kazda pomalejsi zatacka byla pro me pozvanka na drift.
takze tim opravili i audi r8 kde vetsina jeho typu mela stejny problem.
zkousel jsem judda 05 u ktereho mi lital zadek pri brzdeni. a je taky o dost lepsi. uz nemusim mit brzdy 8/1 ale klidne 7/7
a pokud si vzponinam tak jeden zavod s lotusem na panorame byl pro me podobny… to auto taky melo lehky zadek pri brzdeni do zatacky… pocitam ze ted ten lotus bude OK.
tekze nerekl bych ze tento patch vylozene mel nejake vozy zrychlit ale rozhodne opravil jiste problemy ktere ale pochopitelne k nejakemu zrychleni povedou.
schvalne skus dereku zda na motegi zajedes to stejne s mojim nisanem co s nsx. ja to testnu ale nejdrive az patek vecer. nebo pise o vikendu. to se snad ani nebudu muset nutit.
jj s tim potencialem si mel pravdu, stacilo to trochu zestabilnit a je to az nebezpecne rychly. Na panorame sem dal „pouze“ o 0.3s lepsi cas, ale jedno rychly kolo se povede vzdy, hlavni vyhode ted bude, ze se s tim v zavodnim rezimu budou dat celkem bez problemu zajizdet po cely stint stabilni, vyrovnany casy coz byl u nsx velky problem oproti ostatnim autum. Necekam, ze ted bude nsx dominovat a i po tyhle uprave nsx nepovazuju za favorita, ale spis se podarilo vykonnostne dorovnat ostatni.
Na motegi byla asi nejaka spatna lobby a ja zajizdel v zavode skoro o 1s pomalejsi casy, takze to bude trochu zkresleny, diky tomu ze je motegi docela placka tak jsem tam s nsx nemel takovy problemy jaky jsem cekal a auto bylo konkurenceschopny.
Samozrejme to jeste testnu poradne, ale na trati, na ktery sem testoval vsechny auta pred zacatkem sampionatu, abych videl presne tu zmenu ve vykonu v pomalejch zatackach. Myslim ze jsem si ulozil prave nej kolo s nsx, takze podle ducha bude dobre videt, co se zmenilo v rychlosti.. Dalsi vec bude samotnej zavod a jak se budou sjizdet pneu, ale na tohle srovnani si pockam az po zavode na panorame.. 🙂
Motegi byla opravdu zvlastni, nechci podcenovat, ale druha skupina jezdila uplne jine casy!!
Pro mne dobra zprava, ze zrejme upravili fyziku MR auta a muzeme davat auta, kterym jsem se trosku vyhybal, jako lamba atd 🙂
no pokud se nebudeme divat na tebe tak dominance asi uplne ne.
osobne si ale myslim ze slovakia je dost dobry na to aby ted, pokud nebereme ohled na dereka, odvedl vsechny zavody. uz je jedno zda ma okruh jen jednu nebo deset pomalych zatacek. ten problem co to auto zamichalo do pole podle typu trate je pryc.
kdybych si dnes vybiral vuz tak vezmu nsx. ten balanc pomohl i s pretezovanim zadnich gum v zatackach – verim ze zavod to potvrdi. v podstate, jak se ke kazdemu autu najde slaba strankam, tak u nsx uz neni.
a abych ted sel do nsx, to by bylo k nicemu. v sampionatu uz je ted nikdo nedozene. a v jezdcich se to ukaze postupne, ze jsou ted opravdu silni.
tak tam chodit jako dalsi clovek co muze dojet na bodech by bylo nedobre vuci celemu podniku.
Nevsimol si niekto, ci sa nahodou nezmenila aj fyzika ostatnych gt500 vozov?
ale i po tomhle updatu nsx neni nejrychlejsi vuz, jen se snizila ztrata na ostatni. Kdybych si mel vybrat to nejrychlejsi auto, tak bych si i ted nsx urcite nevzal uz jen kvuli obtiznosti rizeni.. Mezi auty jsou tak minimalni rozdily v case na kolo, ze je opravdu tezky urcit prave to nej a kdo chce treba zmenit tym a ceka, ze s necim bude treba o 0.5s rychlejsi tak ne ne. Co jsem sledoval napr eisyho, tak mel problem prekonat svuj nejlepsi cas s toyotou v tokyu s jinym autem.. Spis jde o to, aby to auto proste sedlo do ruky. 🙂
The slowest GT500 categorized car is the Nissan Woodone, Tokyo proved that one and testing on Mount Panorama it is nearly 2 seconds slower than the Toyota Woodone and that is going as fast as I can possibly go, hence why I am testing the Nissan Motul 🙂
for me nissan motul wasnt fast car when it come to measuring pure lap times. its strength was in race session because of low fuel consumption and tire wear. so you can do more consistent laps than with other cars. and even if you must do same number of pit stops. you need to spend less time in pit for refuelling.
Tak doufám alespoň,že Toyotě taky trochu upravili tu brutální nedotáčivost.Trocha tý váhy na zadek by neškodilo. 🙂
Co jsem zkoušel, pořád stejné 🙁
Hele ale trat dobra a auto teda se me zda taky docela ujde
Gentlemen after installing new update for GT6, quit the game, reset your internet connection for your PS3, why ?
Because after I installed update I went online to train for tonight race and the lobby couldn’t recognize my broadband width speed, once I reset my connection, went back into GT6 online lobby and all was ok.
Takze B-Spec otestovany kym som doma na home office 😛
Najrychlejsi sposob ako zarobit peniaze v GT6, bez toho aby clovek sedel za PS3.
1) Kupte auto – Pescarolo Pescarolo C60 Hybride – Judd ’05
2) Vymente olej
3) Kupte a nainstalujte High RPM Range Turbo Kit
4) Nastavete max rychlost na 400km/h
5) Vyberte – International A Class
6) Vyberte – Like The Wind
7) Vyberte – Indianapolis
8) Odstartujte B-Spec
9) Hned ako to bude mozne potvrdte Change Pace na Push it Hard!
9) Pockajte cca 3 minuty 40 sekund
10) Profit
Mam anglicku verziu hry, tak bohuzial neviem ako sa jednotlive polozky nazyvaju v cestine, ale hadam sa v tom zorientujete.
Pri 200% login bonuse je to 139600 Credits. To je slusnych 37500 Credits na minutu. S tym, ze kazde 4 minuty stlacite parkrat X na ovladaci a mozete popri tom bez vycitiek pracovat na homeoffice, venovat sa priatelke, detom, alebo umyvat riady, je to celkom slusny zarobok 😛
Rychlejsie a viac sa da zarobit na Nascar Twin Motegi, ale pri tej trati je nutne obcas manualne do hry zasiahnut a prikazat soferovi aby na to dupol, co popiera ducha tejto „prirucky“ 😛
Prvy dojem z B-Spec je velke sklamanie. Z B-Spec v GT5 sa to neda vobec porovnat 🙁 Skusim sa s tym este pohrat a mozno zmenim nazor, ale ocakaval som ovela ovela viac 🙁
Já to tedy moc nepoužíval ani v GT5, ale dalo se vydělat aspoň na auta…
já to používal jen v GT4 na 24h závody (nešlo ukládat). V GT5 to bylo tragické….jinak ale GT je hra o ježdění a řízení, ne o tom zmáčknout tempo a čekat….pro mě je Bspec naprosto zbytečný…
Ja od toho moc neocekavam … nepouzival jsem to snad mozna parkrat na odreagovani tak treba nebudu zklamanej ale uprimne ze by me to chytlo a hral bych tak treba jako hodne … tak to je blbost )) bohuzel naopak naprosto presne vim co zklamani bude … mini vision jako kazdy vgt ((
Kamarád to používal na dlouhé závody, kde mu to vydělávalo peníze, koukal na film a mezitím jeho derek tam makal 😀
Presne takto som to v GT5 vyuzival aj ja 😛 Vzdy ked som mal cas som jazdil, a ked nie, tak som zapol B-Spec a riesil si svoje domace zalezitosti a nestaral som sa. A potom som si cas od casu kupil auto za 20 mega 😛
LOL Eisy
ponevadz sedim v praci tak to nemuzu skusit ale dle nemaleho ohlasu je B spec mod nakonec horsi nez byl drive. vzhledem k tomu ze ja zadne drive nezazil tak mozna i tohle uvidim jako „lepsi nez nic“
co je ale zajimavejsi, rada lidi reportuje zmenu vyvazeni u aut. takze me moc moc zajima zda to bude mit dopady na vozy v gt500. opravdu stesti ze se tento vikende zadny zavod nejede. asi si zas radu vozu prozkousim.
byl bych velmi nerad kdyby mi to skazilo muj dojem z meho vozu. a ja kvuli tomu chtel menit auto. protoze ta nedotacivost co ma je pro me tak akorat na hrane abych se z toho nezblaznil.
zajimalo by me zda mate ohledne toho vyvazeni nejake postrehy.
Jeziši kriste, to mi ani nepiš, já od neděle testuju, kam se schovám, protože mne chtěj od Toyoty vykopnout a už mám vybrané auto, ještě, že jsem definitivně neohlásil změnu 😀
no ber to tak jako by FIA v tretine samponatu zakazala foukany diffuzor…
docela sranda.
az vecer budu mit cas to otestovat. do te doby budu nasavat dojmy ostatnich.
ja tusil, ze prijde opet nejaka zmena fyziky, to byl taky jeden z duvodu proc se jednou muze zmenit vuz. Snad to nebude mit velky vliv na rozlozeni sil.
Co jsem koukal na diskuze na GT planet, tak snad se menilo jen par aut, ale jeste je moc brzo na vice nazoru…
a nešlo by v b-spec testovat auta? třeba na supersporty 😀
ale asi to nebude extra.
tak precijen se neco zmenilo. auta co se mi predtim pri prujezdu pomalych vracecek zalomily to uz nedelali. slo o audi r8 gt3 a gt500 nsx nezkousel jsem vsechny variace .ale dle vseho tenhle bug byl prave odstranen.
coz je dobre. to spatne je ze se to tyka i nsx v gt500 🙂
a pocitove mi uz nelita tolik zadek v nissanu gt3 pri brzdeni. mozna trosku zmena i zde.
no tak to jsem zvedavej.. xD