BMW M5 ’05

BMW M5 ’05

 Lobby ID: 1472-4711-0167-3383-6843

Deep Forest – reverse (30 min)
deepforrest
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 6 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

 

 

Dle hlasování (30 min) nordschleife
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Obrácené pořadí
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 6 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Ještě jsem chtěl k tomu říct, že když jsem testoval tenhle závod, měl jsem ubrané IV na cca 60% (asi omylem z nějakého předchozího závodu a Alex měl to samé) a auto se mi zdálo skvěle ovladatelné, proto jsem dal i Deep Forest 😀

  2. Dal jsem tedy disq. ok? Pořadí je tedy bez Theworlda.

    Obecně nechápu, některé manévry, o které se pokouší někteří s takovým typu auta. Po skvělé kvalifikaci, kdy jsme do 11 místa byli všeci v sek (ufouny nepočítám 🙂 a po dobrém startu (myslím, že CZeng zaspal) jsem se dostal na 4 a těšil se, že budu bojovat o podium, ale Dzudas mne tam trefil a propad na 7 a pak už jen trápení 🙁 Proč si takhle kazit závody? Jinak obdiv Needovi a Shepymu, který jel bez pitu a Fury, který celou dobu jel bez ABS!

    A k nordschleife se nevyjadřuji, dali jsme možnost hlasování výběru tratě v opačném pořadí a čekal jsme, že dáme s tímhle autem nějakou méně technickou trať (přemýšlel jsem o Grand Valley – East), ale kluci vybrali Nordschleife a výsledek – ze 14 lidí v podstatě dojelo 6 🙁

    • Na Nordu jsou nejlepší a nejzajímavější závody a tohle auto sem celkem dobře sedlo. Opět jsem se v prvním kole nevyhnul hned několika kolizím, za to fluzmen tam krásně prokličkoval mezi všemi a bylo celkem vtipný sledovat jak se mu všichni odklízejí z cesty, radost se na to dívat. Za 2 minuty byl už na prvním místě, po startu z předposledního, paráda! 🙂
      I přes problémy se mi dařilo probíjet nahoru, ale pak bylo opět nastaveno brzké stmívání a to byl pro mě konec. Jako vždy na slunci záře a ve stínu černo, no comment.. Měl jsem tam jeden super souboj s needem, kdy jsme tam v jednom úseku jeli dlouho vedle sebe, need mi to nechtěl dát zadarmo a já jsem tam málem skončil v lese, super souboj tak to má být! 🙂
      Ještě jsem se díval na incident mezi furym a worldem a nevidím na tom nic špatnýho, naopak se world po startu nikam necpal a snažil se do nikoho nenabourat, chtěl si rozumně počkat až na rovinku a to taky udělal. Hned na první měl lepší výjezd, tak jste tam jeli vedle sebe a v zatáčce došlo k pár lehkým kontaktům, to by mělo být v pořádku a hned na další rovince se tam sice world snažil „vecpat“, ale nebylo to žádný vytlačování ze stopy apod, ale prostě viděl skulinu tak toho chtěl jednoduše využít, ale ani ta tomhle nevidím nic proti pravidlům. Problém tam bylo jedno pomalu jedoucí auto, do kterýho fury naboural, protože měl vedle sebe právě worlda a neměl tudíž kam uhnout.. Z mého pohledu prostě normální závodní incident.
      Jsou to závody a k tvrdým soubojům prostě dochází a nikdo nemůže přeci čekat, že někdo bude čekat na chybu apod. Tyhle souboje k tomu prostě patřej a když to neni vyloženě nějaká schválnost nebo jasný vytlačení ze stopy tak by to mělo být ok.

    • My revs were to low to make a great start, I got away quick but not quick enough, but it would of been a great battle as I only lost 2 places on the start, and it would of been a good one, but as it was it was ruined by someones stupidity and ambitious thought that they could over take so many cars from 6th position on the grid on the 3rd corner 🙁 We all make mistakes but that was a massive mistake which caused someone the right to have hope of coming 3rd or the way I was driving a possible 1st, but as it was a miserable 9, valuable points lost and a bottle of magnum champagne to blow open on the podium for the first time 🙁 Reminds me of Suzuka GT500 race 🙁

  3. Koukal jsem na ten kontakt s lkovarik11 … uz bych stejne nic neudelal pac byl uplne nastorc v hodinach jinak oba zavody fakt parada velka zabava

    • Na Deep Foreste som mal v prvom kole v tej tiahlej zakrute hned po tom polootvorenom tuneli velmi zlu reakciu na brzdenie a mam pocit, ze som tukol aj teba aj lkovarika, za co by som sa chcel ospravedlnit 🙁

      Reverse verziu tejto trate som snad nejazdil od GT2, a mal som dnes az privela chyb pri brzdeni pocas celeho zavodu 🙁

      A co sa Nordschleife tyka, mne osobne ta trat ani moc neprekaza, len ma uz prosim vas na tejto trati nikdy nedavajte na zaciatok startoveho pola. Nerad by som znova po smyku odpalil polovicu startoveho pola tak, ako sa mi to podarilo dnes 🙁

      Rad s vami jazdim, aj napriek tomu, ze som v porovnani s vacsinou z vas uplny zelenac, ale ked svojou chybou zavinim takuto koliziu ako dnes, tak mi to moc na pohode za volantom nepridava 🙁

      • …jasny hlavne opatrne a trenovat mit prehlad na trati na tokiu si ukazal ze kdyz natrenujes tak to neni vubec marny

        • Dakujem.

          Na GT500 sa snazim poctivo trenovat, vzdy ked cas dovoli. A Keihin mi jeho jazdnymi vlastnostami a nastavenim celkom vyhovuje na trate ako Motegi a Tokyo.

          Bohuzial, Tokyo ma aj dost mrzi, pretoze som mal dost na prd cely den, a uplne som pokazil kvalifikaciu 🙁 Ak mam byt uprimny, dufal som v o nieco lepsie umiestnenie 🙁

          V treningoch som daval 80% vsetkych zajazdenych kol so zahriatymi pneumatikami pod 1.38 a za cely zavod, som pod 1.38 dal iba mozno dve alebo tri kola 🙁

          Mount Panoramy sa ale dost obavam, pretoze ta trat na moj vkus az prilis velmi skace, pri takom tvrdom nastaveni ako ma Keihin.

  4. I thought it was a BMW M5 race not a destruction derby race when you are getting smacked about all the time 🙁

  5. omlouvám se furymu, předjížděl jsem vnitřkem když tam byla zpoustu místa.. neviděl jsem jestli tě někdo bere vnějškem kvůli zasranýmu budík pohledu..
    takže na nurbu se diskvalifikuji.

  6. Pockate na me letim z worku mam volnaka

  7. tak tenhle si s vama dam , pak uz frcim do horovic nechat si prisit ctvrtou kouli 🙂 jen doufam ze stihnu bathurst ..

Leave a comment