DTM 2015

DTM 2015

Termín: 01.02.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm 2015
Auto: Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé, závodní střední

Lobby ID:

 

Circuit de Spa-Francorchamps (32 kol)
spai1r5l2u12zOS97EVýsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinný pit: ano
Povinná výměna typu pneumatik: povinná
Začátek startu: 14 hod

1. Nürburgring GP/F

2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Apricot Hill / Reverse
8. Brands Hatch GP
9. Nürburgring GP/D
10. Silverstone GP/D
11. Ascari
12. Rome / Reverse
13. RB Ring
14. Brands Hatch Indy
15. Circuito de Madrid
16. Nürburgring 24 H

Auta:

Audi A4 Touring Car ’04
Audi Audi TT-R ’02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Lexus IS F Racing Concept ’08
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00
Opel Calibra Touring Car ’94
Opel Astra V8 Coupé (Opel Team Phoenix) ’00

 

Comments

  1. Pro mne velmi těžký závod (4wd moc nedávám), ale za vše si mohu sám. Start super, ale chabej pokus o předjetí Foxmana v Eu mne připravil o pozici a za Dzudasem jsem se trápil celý závod, až mne nervový kolaps donutil k chybě, která mne stála asi 10 s 😀 Bez té chyby bych to možná ještě dotáhnul na 5, ale víc ani náhodou. Díky za účast, gratulace bednařům a příště na Monacu :))) Ještě nemám představu o autě, ale přemýšlím o Astře?

    Victime, kde ses flákal?

    • Mne osobne toto auto v kombinácii s traťou, zo všetkých pretekov, čo som s vami zatiaľ odjazdil, sadlo najlepšie. Teda až na Eau Rouge / Radillion, kde som dobrú stopu trafil snáď iba dvakrát za celé preteky. Problém to bol pre mňa najmä na začiatku pretekov. Bohužiaľ to malo za následok, že som v piatom kole, keď ma doháňal na konci rovinky mirda, až priveľmi zastresoval a ťukli sme sa. Ja som to ustál ale mirda bohužiaľ skončil mimo trate, čo ma mrzí.

      Chcel by som vás poprosiť, ak máte niekto replay z týchto pretekov (ja som si to zabudol uložiť), či by ste sa nepozreli na túto kolíziu v piatom kole v Les Combes a dali mi na to svoj názor. Chcel by som vedieť, že či to bola moja chyba, že som zle brzdil a zatvoril Mirdu, alebo v tej situácii máme prsty obaja.

      Online jazdím len od konca Novembra, keď som si našiel Pitlane v „Community“ update, tak mám ešte občas dosť veľký stres, keď vidím v spätnom zrkadle približujúce sa auto. Rád by som vedel, či sa podľa vášho názoru tej kolízii dalo zabrániť a ak áno, tak ako. Aby som do budúcnosti vedel lepšie na takúto situáciu reagovať, alebo ju predvídať. 🙁

      Ďakujem.

  2. …sry, dnes to vzdávám

  3. Jedu

  4. Ah its Eau Rouge 🙁

  5. I’ll be there

  6. jedu

  7. jedu

  8. Jedu na 100%

Leave a comment