Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:00 hod
Typ závodu: Turnaj
Auto: GT3 serie (BMW Z4 GT3 ’11, Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13, Mercedes-Benz SLS AMG GT3 ’11, Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) ’12, Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13)
Omezení: Tuning povolen (600 koní, 1350 kg)
Pneu: závodní měkké, závodní střední
Lobby ID: 1472-6399-8665-9412-4652
Daytona road course (2 hod)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledek závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 10 min. Povinná výměna typu pneumatik: ano Rychlost plynutí času: 12x |
Ja jsem v tomhle zavode udelal vic chyb nez snad za celej minulel rok dohromady.. xD Nejspis to bylo agresivnim setupem, ktery byl sice rychly na jedno kolo na cerstvych pneu, ale na trochu opotrebovanych pneu se auto ridilo celkem obtizne a docela dost to zralo hlavne predni. V klopenkach se mi to skoro vzdy tak divne svezlo, no sedet v tom v realu tak se asi po… Nejvic me ale dostal vyjezd z pitu, byl jsem 6x a z toho me hra 5x obdarovala penaltou.. xD A to jsem si pak vyjezdy hodne hlidal, nebyl jsem ani jednou casti auta za bilou carou, ale i tak pencle.. Skoda ze jsem si neprecet co to tam vlastne pise za hlasku, nejspis short cut.. xD
Včera jsem i trošku doufal, ne že bych po 2 hodinách předjel Dereka, ale že budu cca do 20 s za ním a téměř se povedlo, akorát v posledním pitu jsem natankoval zbytečně moc a ztrácel 1 s na kolo a ještě k tomu 3 otočení 😀 ale Z4 jsem si naladil skvěle. Dík všem za účast a že jste to nezabalili 🙂
we can choose what car to drive ?
Yes. Jdu trénovat, pojďte před obedem si zajezdit 🙂