Subaru IMPREZA Sedan WRX STi spec C (Type-II) ’04

Subaru IMPREZA Sedan WRX STi spec C (Type-II) ’04

Termín:  21.01.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Free cup
Auto: Subaru IMPREZA Sedan WRX STi spec C (Type-II) ’04
Omezení: Tuning zakázán
Pneu: sportovní tvrdé

Lobby ID: 1472-6399-8665-9410-9161

 

Tsukuba (1 hod)
tsukuba
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Nitro: Zakázáno
Povinná zastávka: 0
Povinná výměna typu pneumatik: nepovinná

 

Comments

  1. tohle je celkem zajimavej incident a sam uz jsem takovych par zazil. driv mi takove pocinani pripadalo nefer. jak pise eisy, tim ze do nej fabia drcnul, tak ho trochu vytlacil ze svy stopy a tim padem nemoh eisy zaujmout uz na rovince defenzivni stopu a tim prisel o vyhodu a skoncil o pricku niz. jasne fabia ovlivnil prujezd zatackou eisyho a diky tomu se dostal pred nej, ale otazkou je, jestli se poklada takovy lehky kontakt za skutecne nefer.navic v tom nevidim zadny umysl nekoho vytlacit, ale proste doslo k lehkemu kontaktu. v zadem pripade nejsem priznivcem jezdeni bez pravidel nebo „prasackejch“ prejizdecich manevru, ale zrovna tohle mi prijde jeste ok, neslo o zadnou velkou ranu, ale jsou to zavody a dochazi k mnohem vetsim ranam.. jeden priklad z realu: sledujete negdo zavody treba dtm nebo nizsich formulovych kategorii? tam je to dost casto opravdu sila coty decka predvadej o docela se divim, ze se vetsina techto prasaren obejde bez penalizace. jasny vytlaceni vzatacce nebo ho proste pri predjizdeni rovnou sesrotuje, pak oba akteri vylezou zrozmlacenych aut a dal se to vetsinou nijak neresi a nikdo nedostane penalizaci i kdyz je jadny, ze je 100% viny za kolizi nese jen jeden.. a to tam jde o zivot a stejne jezdej negdy jak blbci.. tak newim, jaky mit pristup u zavodu v gt6 kdyz „o nic“ nejde. proto tento manevr vidim jako v poradku, co dodat, nejsou to tanecni jsou to kua zavody, tak by se taky trochu chtelo prizpusobit tomuto faktu.. 😉

    • Taky neříkám, že to byl úmysl, ale jak píšeš to vyhodnocení je přesně takové, jak já cítím taky. Nemohl jsem zaujmout takovou stopu, jakou jsem chtěl do poslední zatáčky…

      Taky na DTM už skoro přestávám koukat, nedivím se Glockovi a spol, že nedokáží zajet slušné výsledky, když je někdo neustále vystrkává, roztáčí apod. 🙁

  2. Ano Slovakia jel jsi naprosto skvěle a nikdo z nás už se na Tebe od začátku nechytal

  3. Eisy

    omluvil jsem se hned po závodě, když jsem si myslel, že jsem tě fakt vyhodil ze stopy, po tom co jsi mě na to hned upozornil, po shlédnutí videa si myslím, že neni třeba dalších omluv, nechme to už být, byl to jeden závod z mnoha …

    • Po závodě jsem Tě na to neupozornil, začal jsi o tom mluvit sám 😉 já to moc nechtěl řešit, ale už hned jsem si myslel, že to nebylo ok, ale raději jsem si počkal na video a z mého pohledu je to naprosto jasný. Ty jsi tu dole napsal, že to není incident na rozebírání a tohle mi jako Tvoje vysvětlení o Tvém jízdním stylu naprosto stačí a příště se tomu přizpůsobím… Osobně ale takhle někoho porážet nechci a jezdit tak nebudu…

  4. Eisy

    ,když je to tedy nevýznamný incident, proč tady rozvádíš takhle dlouhosáhlou diskusi.

    1. podívej se, jak razantně jsi zpomalil, když jsi se rovnal do té zatáčky, brzdil jsi až na 52 km/h, což jsi za celou dobu závodu neudělal a i před tím, když jsem jel za někým i blíže tam takhle pomalu nikdo nejel, nájezd jsi přetáhl a pokusil jsi se to dohnat brzdami,ale na takové zpomalení už jsem nestihl reagovat, bylo to neúmyslné a hlavně tě to nijak zásadně neomezilo, na čemž se shodlo více idí.

    2. Tvoje levá přední pneu byla na sedmičce, měl jsi více paliva, a řadil jsi téměř v sedmi tisících, což je u imprezy ztráta. já měl lepší pneu a poslední kola jsem tě stahoval, měl jsem méně paliva a to že jsem do poslední zatáčky vjel na vnitřku, jsem považoval za svou nevýhodu, protože ji jezdím venkem, bohužel jsem nevěděl, kde přesně jsi a tak jsem držel stopu. kdybych jel stále za teboua najel z vnějšku do vnitř, myslím, že by jsi pozici stejně neudržel, protože tu zatáčku jsem v posledních kolech jezdil zhruba o 3 až 7 km/h rychleji, protože ti odcházela pneu.

    3.Mám něco naježděno i v realu, od hobbycrossu, přes rallycross, a vrchy jsem také párkrát jel, na okruzích jsem závodil s fiestama a to byla otukávačka a v cíli nikdo ani nepíp, protože jsou věci, které neovlivníš, jako je fyzika, reagoval jsem na tvé chování na trati, na tva brzdová světla, tuknul jsem do tebe neúmyslně a ty z toho děláš vědu, tvrdíš, že jsem tě dostal ze stopy, přitom na videu je jasně vidět, že zatáčku jezdíš 50 kol stále stejně a najednou ji pojedeš vnitřkem?

    4. Byl to krásný závod a závodí se do posledního metru a mě je absolutně jedno, jestli jsem pátý, devátý, nebo na bedně, jde o ten zážitek, o ty závodní kilometry. Pro mě tohle není incident na rozebírání, jaké jsi tu předvedl, čas vrátit nejde, tak se s tím smiř.

    5. Klidně mě diskvalifikuj, či si prohoď pozici, když máš pocit, že ti bylo ublíženo, ale já bych to zajel absolutně stejně a s čistým svědomím, protože na tom videu je jasně vidět, že to nebyla žádná hrůza. Pereš se tady o tři body, jak kdyby šlo o titul mistra světa.

    2.

    • Tak jestli to vidis takhle, tak to nema smysl resit 😉 nechci si prohazovat pozice ani penalizovat, ze sve pozice ani nemuzu 😉

      Mela to byt debata o tom, jestli to tak je v poradku, podle tebe ano, nepadla zadna omluva, takze tim to ukoncuji a gratuluji k druhemu mistu.

      Uplne se tim zapomnelo pogratulovat slovakia-66, ktery jel naprosto skvele hned od zacatku!!!

  5. je docela skoda videt jak malo lidi ma ten vlhky sen odjet opravdu cisty zavod.
    osobne pozavuji za nejzabavnejsi jet s nekym v minimalnich odstupech ktere jsou zaroven bezpecne a bez kontaktu. casto se rika ze tahle trat nebo auto proste nejde odjet bez kontaktu. imho… to je alibisticke. vse jde odjet bez kontaktu. je to jen o discipline. kterou jsem ja vcera nemel zadnou. ja vlastne ani nechtel jet a pote co jsem 2x napalil jako hovado do worlda jsem to zabalil. ne ze by to byl jedinej duvod proc jsem odesel.
    na jednu stranu to co se stalo eisymu by v realu kazdy povazoval za tukanec a nikdo by to neresil. nastesti tohle neni real a zde se snad zavodi i pro jine hodnoty nez jsou body. myslim si ze tim jak se eisy zachoval na nordu urcil nejakou lini kterou by mohli ostatni respektovat. to je sice ciste osobni postoj kazdeho jednotlivce ale ja to proste musim ocenit. odrazi to totiz muj postoj co se snazim mit ja nejen na trati ale i v zivote. nedelej ostatnim to co neches aby delali tobe.

  6. eisy pozrel som si to video a ten ťukanec co dal Fabia ta rozhodil len psychicky lebo stale si bol rychlejší ako on len tam bola smola že mu zostala vnútorna stopa a tebe vonkajšia a vposlednej pravej tiahlej tam išil Fabko na brzdy a tak ta prebehol.
    „BODAJ BY BOLI LEN TAKÉ ŤUKANCE“

  7. Rychle jen pro Fabii, tady je videt ten lehkej tukanec, kvuli kteremu jsem mel horsi vyjezd, misto abych dal plny plyn, tak je videt, ze ubiram….

    https://www.youtube.com/watch?v=81Ydecvf1MI

    • ….a co se tam stalo??

      • Nic zásadního, jen jsem v posledním kole tradičně ztratil jednu pozici 😀 Ale kvůli strkanicím a ťukancům, které Ti zkazí výjezdy na rovné úseky jsem změnil komplet strategii, o které jsem věděl, že bude pomalejší, ale i tak mi ze 7 místa pomohla na bednu, ale v posledním kole se ke mne přiblížil Fabia (protože mne zdržel Alex na starších gumách a chtěl jsem ho předjet opravdu čistě a podařilo se mi až za cca 4 kola a ztratil jsem cca 4 s) a Fabia v téhle nejpomalejší zatáčce mne lehce naťuknul na brzdy, tím o mne v podstatě zabrzdil a měl lepší výjezd a to je vidět na videu, on na výjezdu dal plný plyn, kdežto já potom ťukanci musel ubrat na půl plynu srovnat volant a teprve pak plný… tím byl celou dobu na vnitřku a na cílovku byl rychlejší…. Jedná se o blbé 3 body, ale přesně tenhle způsob předjíždění nemám rád a když se to stane, tak aspoň vrátit pozici nebo jinak reagovat, ale v pořádku to z mého pohledu nebylo…

        • … zavodni incident hlavne tahle kombinace trati a auta je nachylna na plechy ale krasnej zavod uz jsem kdysi jel neco podobnyho velka skoda ze jsem makal
          ……. ps . Hele formule nebudu vubec a kluci rikaly by bylo dobry abych jel kdyz jsem to pripravil … ja bych taky jel!!!!

          • Moc jsem si to užil a zajel i slušnej čas a mne snad ty stíhačky nejvíce baví 😀 Auto super, worldík vybral skvělé auto!!!! Ale sám si ho do závodu spletl a vyndal jinej rok a pak se někde ztratil. Ten závěr mne ale ubral nadšení, protože jsem se celou dobu snažil nikomu neublížit a se všemi jsem svedl čistej souboj a pak mne v posledním kole naťukne Fabie a ztratím vydřené 2 místo 😀

            ps: jako v pátek nebo i v sobotu? Já nebudu v pátek, ale ani asi na kvalifikaci v sobotu dopo, jen večer. Tak bych to možná celé přehodnotil, ale je to jen názor…

Leave a comment