Termín: 8.1.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Le Mans Serie
Auto: Peugeot 908 HDi FAP Base Model ’10
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: neomezeno
Lobby ID: 1472-4711-0167-3384-4644
Nurburgring 24 H (1 hod)![]() Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: max. 3 ABS: max. 1 Délka kvalifikace 10 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne Rychlost plynutí času: 3x |
Koncepce:
La sarthe
Spa
Monza
Silverstone
Nurburgring 24 h
Fuji F
Twin Ring Motegi
Suzuka
Daytona
Indyanapolis
Laguna seca
Mount panorama
La sarthe
Tak peklo je za námi 🙂 Bylo to hodně složité neudělat chybu, natož být rychlý. Kvaldu jsem hned zkazil a po startu se po zajetí SC (díky victim, musíme udělat video a fotky!) jsem se přimotal do kolize, kde byla auta i ve vzduchu (kdo tam byl?) a ztratil cca 20 s na špičku, ale pak jsem kupodivu bez větší chyby dojel kluky přede mnou (kteří to museli několikrát rozsekat), ale ladacek to tam roztočil a já to do něj v cca 280 napálil a hlavně se zahrabal tak, že jsem se z toho nemohl dostat, už jsem myslel, že je po závodu, ale ztratil jsem cca dalších 20 sec. Foxman dokonce jel ještě o jeden pit navíc a na čerstvých nám ujel zase o dalších 20 sec a já už Ladacka nedojel, ale fakt jsem si to užil. Nevím, co tam za tak brutální chybu udělal mladaboleslav (nejrychlejší kolo závodu) a wordík?
Auto je skvělé a i na tom debilním okruhu se to pro mne řídilo líp než Z4 GT3?!?