Termín: Neděle 30.11.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm
Auto: Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní střední, tvrdé
Lobby ID: 1472-6681-3415-7083-5504
Trénink:30.11.2104 v 11:00 hod (nepovinné – formát 10 min volný trénink, 10 min kvalifikace), výsledky tréninku budou zde uveřejněny.
Rome / Reverse (1 hod)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 10 min. Povinná zastávka: 1 Povinná výměna typu pneumatik: povinná |
V této sérii se pojedou tyto závody:
1. Nürburgring GP/F
2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Brands Hatch GP
8. Ascari
9. Rome / Reverse
10. RB Ring
Garant závodu: DzudasR1cz
Moc se omlouvám klukům za mé bouračky, odnesl to nejvíce Needrace. Tušil jsem, že to narvu do těch svodidel :)) Auto hrozné, ten Mercedes je nedotáčivej a do toho ještě ten Řím. Škoda, že Needrace špatně přezul a Dzudas nedotáhnul svoji skvělou jízdu do konce. Alex to zkusil s jedním pitem a dostal se na bednu, takže gratulace a hlavně Mladaboleslav jel neskutečně!
díky
tak precijen se srotovalo 🙂
ja jsem 2x trefil mantinel v zavode. podruhe jsem nedostal poskozeni asi jen diky stesti.
Q byla krasny priklad toho jak mi pomaha delsi cas v Q. v predpoklednim kole jsem dal cas co byl muj best.
v zavode jsem se nechytal. mlada jel jako dabel. dzudas me taky dobre prohanel. a jsem asi rad ze jsem nemohl dokoncit. jen bych to nekde obtisk na zed.
Zavodni incident…
Ja mam rim rad ale vcera to bylo nejak furt dokola v cili jsem byl uz docela rad