Termín: neděle 12.10.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free cup
Auto: Toyota SPRINTER TRUENO GT-APEX (AE86 Shuichi Shigeno Version) ’00
Omezení: tuning zakázán
Pneu: komfortní střední
Lobby ID: 1472-4711-0167-3383-7097
Trénink: 12.10.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Eiger Nordwand (13 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Zakázáno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Trial Mountain (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Zakázáno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod
Deep Forest (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Zakázáno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
to mě poser, já to zaspal
Moc se mi auto a gumy libili, dali jsme komfortni stredni, na sportovnich mekkych to auto neslo utrhnout. Eiger jsem si uzival naskok a zkousel zajizdet hodne rychle casy, trial jsem byl na startu zvlastne pomalej a zasek se za klukama, Dilli ujel na 4s a v poslednim kole jsem za nim byl 0.8, ale pokus o predjeti mi nevysel. Na deep jsem se necitil a delal chybicky, ale hlavne zase v poslednim kole v souboji s dillim zasadni chybu 🙂 tsukuba stejna jako eiger, naprosto v klidku. Hezke zavody a bez zadnych kolizi! Diky
jsem rád že se auto líbilo srdcovka
škoda že jsem spáč 😀 to jsou ty neděle no
Paradni opravdu ja jsem nebyl na zavody ale v treningu supr jeste bych s tim neco dal kouknu na to jestli me nenapadne nejaka trat dal bych jeden dlouhy zavod
pecka, navrhuji nurb nebo sierru
:DDDDDDDDDDDDDD
vím že nurb si mohu strčit doprdele, ale vezměte si ten kopec srandy..
I závod byl super, ale je mi jasný, že to je spíše pro volanťáky, přidával jsem strašně opatrně a to na páčce prostě nejde…
jako kopec srandy myslíš, po jedné kolizi se odpojit? 😀
tady je na prodej:
http://www.sportovnivozy.cz/32547-toyota-corolla-ts-ae86-coupe-super-stav-praha
jo, závod kde není opačné pořadí je kopec srandy 😀
btw ta corolla není trueno, 86 bez verze trueno, není 86 😀
ja bych tam nechal ty sportovni tvrdy
My jsme je už zkoušeli a je to super, akorát nevím, co to udělá bez toho ABS.
ještě mam otázečku.. nechcete vypnout ABS? tohle auto je ještě nemělo, a navíc brzdí jako s ABS, byla by to jen o chybě v pozdnim brždění
Jestli nemělo, tak vypínáme, ale liboval jsem si, jak to auto brzdí 😀
Tady je něco k tomu autu:
http://www.autozine.cz/toyota-ae86/
ANOO!
komfort hard? to bude drift show 😀
Vyzkoušíme, ale na těch sport softech to drželo jako přilepený 😀
já bych to klidně nechal, ono si zadriftovat v řadě je pěkný 😀