BMW day na Nordschleife

BMW day na Nordschleife

Termín: 4.10.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Free cup
Auto: BMW Z4 M Coupe ’08BMW M3 GTR ’03BMW M5 ’05BMW McLaren F1 GTR Race Car ’97
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: Sport soft (Sportovní měkká), BMW McLaren F1 GTR Race Car ’97 (racing soft)
Lobby ID: 1472-4711-0167-3384-7742

Trénink: 4.10.2014 v 11:00 hod

1. závod – BMW Z4 M Coupe ’08,

 Nürburgring Nordschleife (2 kola)
nordschleife
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 1 kolo
Povinná zastávka v boxech: ne
Povinná výměna typu pneumatik: ne

2. závod – BMW M3 GTR ’03

 Nürburgring Nordschleife (3 kola)
nordschleife
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Opačné pořadí
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 1 kolo
Povinná zastávka v boxech: ne
Povinná výměna typu pneumatik: ne

3. závod – BMW M5 ’05

 Nürburgring Nordschleife (4 kol)
nordschleife
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Opačné pořadí
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 1 kolo
Povinná zastávka v boxech: ne
Povinná výměna typu pneumatik: ne

4. závod – BMW McLaren F1 GTR Race Car ’97

 Nürburgring Nordschleife (7 kol)
nordschleife
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Opačné pořadí
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 1 kolo
Povinná zastávka v boxech: ne
Povinná výměna typu pneumatik: ne

 

Comments

  1. Koukám, že je tady pěkně veselo. 🙂

  2. Taky nerozumim slouo spina?!?

  3. to se nemohlo vybrat jiny auto místo toho mclarenu, 1,8mega kvůli jednomu zavodu se mi fakt nechce davat

    • Tvl. A to si jako daval z vlastni kapsy??? Navic jede tedy opravdu paradne ps. EIsy ten kkontakt za ktery si se mnou krom vety TO JSI BYL TY ? Prestal uplne mluvit a dal jsi nereagoval))))??!!!!!! Jsem samozrejme nemohl vubec pac me shepard stouchnul sel jsem se kouknout k mirkovi na video jeste vecer pac mmeto sralo cely do posledniho zavodu jeste sem na tebe cekal a ty se odhlasis …. jeste mala pro sheparda kdyz muzes nadavat ze te nekdo trefil tak se nauc prosim i priznat a omluvit sebral jsi tam minimalne dvakrat mirdu ktery kdyz po tve chybe trochu polochtal tvoje dvere tak uhnul a pockal v trave tam jsem te konec koncu poustel i ja o kousek dal hned jak jsi dostal do tempa cca 500metru uhnul jsrm ze stopy a ubral ….
      A ted dost kritiky …. zavody byli opravdu super na takovy nudli pekne sem se pobavil nebyt toho incidentu v m5 tak za me ten vecrr nemel chybu a to zavodit na nordu zrovna nemusim tak palec nahoru za vyber aut hlavne ta raketa f1 vsimly jste si nekdo jak to setri gumy?? Nebo se mi to zdalo??

      • Proto jsem se ptal, jestli jsi to byl ty. Mne to nasralo, protoze to byl uz druhej zavod, kdy jsem ne vlastni vinou skoncil se srotovanym aute 🙁 A nebudu zase dohanet 40 s ztratu, kdyz pak narazim na nekoho, ktery mne zas sejme, coz byl prvni zavod. Hlavne porad rikam, neserte se v prvnich kolech do sebe, nechavejte si odstup a pak hned prvni zavod 4 zatacka a sebralo to tam mirdu 🙁

        Ale zavod jeste proberu na videu a rozdame pentle, jinak se to nenaucime…

        Osobne uz tuhle trat jezdit nebudu s necim, co ma vice jak 200 koni, je to ztrata casu. na video mrknu taky

        • No takhle by nas moc nedojelo )))) jeste co si myslim tak tady neslo bych rekl v 99 procentech o umyslne incidenty ale spis jezdecke chyby s mirdou jsme se schodli ze to dopadlo jeste dobre )) v f1 jsem myslel ze jsem blbe uhnul a najel na travu a on me tam stouch svojda jen mali kontakt a bylo jeste prituk mirdu A ja ho dorazil pak jeste pri stahovani mala chybicka a ztrata cca 30sec v puli prvniho kola… suverene posledni vsechny mozny problemy pred sebou ))) ale nakonec to tam padlo dobre 😉

  4. doufam ze neprijde derek, abych se umistil vysoko 😀

Leave a comment