Termín: neděle 21.9.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free cup
Auto: Ferrari Dino 246 GT ’71, Ferrari California ’08, Ferrari 430 Scuderia ’07, Ferrari Enzo Ferrari ’02
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6399-8665-9407-3589
Trénink: 21.9.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod – Ferrari Dino 246 GT ’71
Circuito de la Sierra – (2 kola) Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Zakázáno Délka kvalifikace: 14 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod – Ferrari California ’08
Ascari (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod – Ferrari 430 Scuderia ’07
Nürburgring GP/F (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
tak jsem to skouknul a mas pravdu eisy byl jsem mimo trat v tu chvily mi to neprislo tak moc
Super, že to uznáš, tak příště mne musíš pořád pouštět 😀
ok beru to asi jsem byl moc horlivej
to se omlouvam jestli to bylo za hranou,ale me to tak neprislo a v závodech docela bezna věc,ze se auta nevejdou po startu do první zatáčky,ale i tak sorry
Výsledky doplněny. Sierra proběhla, jak jsem očekával. Nesmyslně dlouhá trať a protože jsem ji jel asi po 3, tak hodně chyb, ale v celku spokojenost. Ascari jsem si neskutečně užil těsného souboje s Victimem, ale od začátku se mne snažil předjet v prvních zatáčkách Dzudas a místama dost nešetrně vystrkoval a cpal se do zatáček, ale pak udělal chybu, tak jsem měl čas na souboj s victimem 🙂
V nurb neskutečně těsná kvalifikace a zase jsem se těšil na victima, který měl horší start (na obrazovce se neobjevil nápis start), ale opět v prvních zatáčkách mne atakoval Dzudas a pak podle mého názoru předjel mimo limit tratě a nepřenechal pozici i když jsem na něj blikal. Pak mne dost zdržoval a Victim ujížděl, tak jsem zkusil nesmyslný brzdný manévr a dostal se na 4…no vycukal mne 😀
Co říkáte na to předjetí?:
http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=100&sid=bad65f270e505b29ba091acae1f53108
sierra me bavi v tom 3 testu kde se jede s ferkem. takze jsem mel vyhodu. je to lepsi nez nurb. ale na zavodeni to neni uplne idealni. ten test jsem ale jel uz nekolikrat. a je to sranda, ten test.
ascari jsem zkusil jet rozumne a otestovat silu vule. trat je to hezka. ale ja si na ni moc neverim. takze jsem si rekl ze se nebudu honit za casem a proste pojedu tak abys nemel jak predjet a ani o trosku rychleji.
a snazil jsem se to jet ciste. setrit gumy. coz se mi asi stejne moc nedarilo. a co nejuporneji nevyjizdet z drahy ani v tech sikanach kde se to da sekat pomalu rovne. proste jet priposrane jako by byly penalty na hard. je dost mozne ze kdybych se pokousel ti odjet tak bych jen udelal chybu. tam si jel fakt velmi dobre.
nurb. tam jsem otukal diliho v Q. v poslednim kole Q jsem sice nezajel ciste kolo, chybka ci dve ale nastesti to stacilo.
na startu jsem mel obavy ze jsem te zavrel v te zatacce kde te predjel dzudas. ale muj pocit ze jsem byl dost vepredu byl nastesti ok. dzudas tam opravdu vyjel vice nez by se melo. a byl celym autem mimo. mel ti to misto nechat. doufam ze jsem nekde neudelal neco podobneho. je lehke to takhle po zavode vyhodnotit.
btw. k tomu jak to ted sere ten zvuk. mozna si zvazte zda by se serie ktere jsou delsi a lidi tam maji zajem bodovat neposunuly. prijde mi fakt na prd ze kuba nebo voky odejdou nasrani jen protoze je ta hra nepusti a pak jim to muze kazit celou serii jako treba DTM. mozna si to odunte dokud to neopravi. pokecejte si na fejsbuku. ja jsem byl rad ze kuba se zas ukazal. a ze i voky mel zajem jezdit. a pak to takhle dopadne.
snad se to do patku se zvukem umoudri, kdyz ne, budeme to muset nejak posunout 🙁
tak to se omlouvam jestli to bylo za hranou,ale me to tak neprislo a při závodech se to i občas stava.ze se auta nevejdou do první zatáčky ale i tak sorry
Stava a vzdy je to naprosto zbytecne 😉 v první zatacce se to opravdu nevyhrava. Mrkni na to video, nejdrive tam tuknes do mne, pak do victima a pak 2 x do mne, to neni normalni 😀 vzdycky jsem tam nechal misto a vzdy jsi mne trefil 😀
Ale v tomhle pripade spise resim, ze jsi mne predjel mimo trat v mercedes arene a nevratil pozici. Take jsem tam myslim jednou vlitnul, ale nepredjel nikoho….
Kluci, dejte si čísla 😉
Jdu trénovat, pojďte
Čau eisy,v neděli zajezdim jen musím dokoupit auta
Psn nick:chruza1981
AHoj, super. Ještě zkouším to FXX, Enzo bylo včera tragický
byla to srana. je prima kdyz do 1 zatacky v zavode brzdis uz v zavadecim kole. to pak cloveka netizi ani ta nedotacivost
a pokud vas to enzo nebavi tak ho radsi zruste nez aby se menila trat. jak to auto date nejakm kde se nebrzdi tak chcipnete nudou tim jak je nudne v zatackach. prace to ze nebrzdi dela jizdu zajimavou. a kdyz se bude jen zatacet tak to bude vo h….. to auto zatacet neumi. radsi ho zruste.
Asi máš pravdu 🙂 zbytek aut super, ale to Enzo tragédie. Ještě varianta, že fakt dáme hlasování o trati a dáme pár koleček a když enzo tak tuning.
Přidána nová trať 🙂