Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto: Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo
Omezení: tuning zakázán
Pneu: racing soft (závodní měkké)
Lobby ID: 1472-6681-3415-7081-8423
Trénink: 31.8.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Daytona International – Road Course (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Indianapolis Motor Speedway (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod
Silverstone (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
4. Závod
Twin ring Motegi (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Bylo to hodně složité, nechápu, jak jsem mohl vyhrát všechny kvaldy 😮 Ale nějak mi to auto trošku víc asi sedlo. Nejvíc jsem se trápil v Daytoně, kde do mne trošku někdo strčil a při stahování jsem dělal chyby a přitom i jednou sejmul Frantu, moc se ještě jednou omlouvám. Moc díky za účast a gratulace bednařům a hlavně Vozembouchovi, který s námi jel po dlouhé době a pořád na bedně 😀
Tvl. Ja byl vcera trikrat na bedne takhle naslupky a bez treningu??to uz nikdy strizlivej nejedu)))) dik pekny haluz race milan hezky hele ale ty si ty kvaldy vyhraval pokazdy o kilak celou dobu sem cekal ze jseou vsichni za tebou naskladany a prd vzdicky tam byl prostor jeste nejalou pozici urvat dnes to bude tezsi udelam jeste pp na to lemans
Ty kvaldy nechápu, přitom jsem nejel extra rychle :oo Ale je fakt, že jsem hooodně trénoval, jak to auto ovládat. Ty pěkný, překvapil jsi 🙂
Vid 😉 ale nechapu jak jsem to odjel vubec sel jsem skusit ty veterany a rameno nic moc vecer to bude tezky a pp nebudou chaparal je asi tri sec pomalejsi jinak je to dost podobny
Kdybych měl čas potrénovat tak by to bylo ještě o chlup lepčí.. Ale super jsem si zazávodil.
Změna plánu a dali jsme závodní měkké a přidána trať Indianapolis Motor Speedway, v 11 budu testovat 🙂
Kurna,to bych si s vama taky dal,ale jedeme v nedeli endurance zavod v ramci gt cupu.
Škoda, že jsi nejel včera, 2 hod fakt vyrovnaného endurance závodu 🙂 Někdy přijď, už dlouho jsi s náma nejel 🙂
Snad to s Váma oprubuju..
Dneska jsme to zkoušeli a auto je hodně nervozní 😉