GT3 tuning race

GT3 tuning race

Termín: sobota 30.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:00 hod
Typ závodu: Turnaj
Auto: GT3 serie (BMW Z4 GT3 ’11Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13Mercedes-Benz SLS AMG GT3 ’11Audi R8 LMS ultra (Audi Sport Team Phoenix) ’12Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13)
Omezení: Tuning povolen (600 koní, 1390 kg)
Pneu: Racing Hard (závodní tvrdé)
Lobby ID: soukr místnost

Trénink:  30.8.2014 od 20:00 hod (nepovinné – formát 30 min časovka), výsledky tréninku budou zde uveřejněny.

 1. závod 

La sarthe (2 hod)
delasarthe1
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledek závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 12 min.
Povinná výměna typu pneumatik: nepovinná

 

Comments

  1. Ráno jsme na tréninku s Kubou dali skoro stejné časy 😉 Jinak v závodě jsem si dal 3:54

    • vysledek Q byl moc peknej. haluz k haluzi si sedla a byla z toho z prdele klika.
      to se uz nezopakuje. hlavne vzhledem k delce okruhu to je unikatni.

      • Dooplnil jsem výsledky, kvalifikace neskutečná, to jsem opravdu ještě nezažil 😮 Trénink se mi tentokrát vyplatil (zkusil jsem si jízdu i večer), včetně nastavení auta (poslední setup jsem dělal kompromis mezi Prainem a mým podvozkem, hodím do fora setup). V závodě jsem se držel za Derekem a Victimem cca 25 s, ale poslední pit jsem zbytečně natankoval moc, a pak v předposledním kole větší chyba v Porsche zatáčkách, každopádně nádhernej a vyrovnanej závod. Díky Dillimu, Victimovi, Alexovi, Kubovi za pomoc při nastavení závodu a gratulace Derekovi 🙂

  2. Diskutujte o tomto závodě zde:
    http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=96

  3. Dneska v osm budu testovat 🙂 Prijdte

    • pls pisnu teda finalni restrikce.

      • A kdo jiny ??? 😉

        • pardon preklep. ja ne . melo tam byt *pisni* ne ale od slova piss.
          ja jsem z toho jelen. nevim co je nejlepsi volba. protoze neni volby ktera je vse resici. a to diky systemu.
          neede tys psal ze mozna neco mas. tak se podel.

          • Zatím teda 1390 kg a 600 koni, zkoušeli jsme i více tratí a bylo to plusmínus vyrovnané. Ještě zítra dám na forum Lacův setup…

          • Vypadalo to jako preklep na druhou stranu uz jsi toho TROCHU natestoval a znelo to tak podbyzive 😉 jo takhle nejak to bylo 1350 nebo 1390 vaha a kone 570 nebo 600 … a slo to nejak na vsechny kary akorat jestli se nekomu podari nastavit tu sedou audi (mozna oreca nevim ) tak bych rad setup pac vim ze stock to bolelo ridit a nastavit se me to nepovedlo taky

            • odjel jsem toho dost na to abych vedel ze nic nevim. mel jsem z toho fakt zmatek. bohuzel GT v tomto silne kulha a nektere vozy ktere maji byt srovnatelne jsou nakonec jako den a noc. takze beru co je dano a s tim budu snad nejak pracovat. jsem uz ale z toho dost vyjezdenej a vyzdimanej.

              audiny spravily tak dva – tri patche dozadu. byly proste zabugovane. uz jezdi normalne. si to klidne skus. par lidi rikalo ze to neni bug. ale to bylo asi jen par mistru co jezdi maximalne tramvaji a nechapou jake chovani je u auta nenormalni natoz u zavodniho vozu.
              audi je ted fakt ok. jsou horsi vozy. mam mozna vetsi problem s bmw.
              celkove chovani nekterych aut stale vykazuje abnormality ktere by v realu nebyly mozne. aby brzdeni vozu byla pomalu loterie je nesmysl. to ze clovek musi menit celkove vyvazeni vozu aby to nejak fungovalo je pro me jen dukaz ze je v zakladu neco spatne.

  4. Konečne tuning.asi sa pridam 😉

  5. Kolik pp??

Leave a comment