Termín pátek 22.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 23:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto: Ford Mark IV Race Car ’67, Chaparral 2D ’67, Ferrari 330 P4 ’67, Jaguar XJ13 ’66
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní měkké, závodní střední
Lobby ID: 1472-6118-3916-1737-4613
Tréninky: čtvrtek 21.8.2014 od 20 hod
1. Závod
Brands Hatch 80 (17 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
2. závod
Monza 80. léta (17 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
3. závod
Suzuka (17 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
4. závod
Fuji GT (17 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
5. závod
La Sarthe (2005 bez šikan) (7 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
6. závod
SPA (12 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
Garant závodu: Needrace a podrobnosti jsou na foru: http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=73
Včera mne překvapilo, jak to Ferrarko je zákeřný, ale chyba je na mé straně, na SPA mi to auto zase přišlo neskutečně rychlý. Na fuji prostě musím dávat bacha na obruby, které mne v závodě rozhazovali 🙁 La sarthe jsem najel jednou na trávu a přišel o podium a ve Spa bych to možná vyhrál, kdyby nebylo kolize s Needem, ale its motorsport 🙂
Gratulace bednařům, Derekovi za vítězství v Letním poháru a smekám před Frantou, který opatrnou jízdou jel moc pěkně 🙂
No ja vim sorry …. 😉 trochu ty pp nesedi mam ctrnact dni volno tak s tim skusim neco udelat
Neee, já bych si to posral jinde, už jsem i Derek a měl, ale přebrzdil jsem do bus stop 🙁
Mimořádně dnes trénink i závod, musíme ty nádhery protáhnout 😉
Id test part 2 : 1472 4711 0167 3383 5261
Zbyle vysledky nejsou pac nas bylo malo ale minimalne na sartre se budou muset udelat nejake zmeny tak to kdyztak doplnim do fora az budu mit cas…
Výborné závody a kdybych to nezkazil na Brands, tak bych byl pokaždé na bedně 🙂 V Suzuce jsem si to zkazil jednou hloupou chybou a mohl bych dát i Dereka 🙁 Ale super závody, těším se na sérii!
Pekny to bylo jsem rad ze jsem stihl aspon ty dva zavody prvni monzu pekne po startu na tvrdejch jsem dal mekkou smes a z 10 jsem to dal pekne na sesty kdybych zataktizoval tak z toho byla krasna brambora i pres tech par chybicek a suzuka parada beze slov po startu derek zacal ujizdet eisy nas s mirdou spuntoval protoze jel na tvrdy smesi pak jsem je trosku stouchnul oba tak jsem ubral a zacal stihat znovu kolo po tom co eisy jel do boxu jsem si skusil v klidu vyslapnout na mirdu ale on me porad po te vracecce ujizdel a cely kolo jsem ho zase stahoval pak krasne bok po boku 130R jsem ho predjel a mazal za derekem necekal jsem ze udela vubec nejaky chyby ale neco tam bylo a tak byl porad tak 6-7 vterin pak me eisy predjel kdyz jsem byl v boxech hned po cilovce vyrobil chybu tak jsem ho dojel rozdil v gumach a zrychleni byl velice zajmavy a zabavny mozna s trochou stesti bych se jeste pred eise dostal ale nemam moc rad predjeti vybrzdenim a asi by to taky nedopadlo zrovna koser tak jssm malounko zvolnil a cekal jestli ppsledni kolo na ojetejch gumach neudela jeste chybku … nestalo se
takovy muj zaver : letme kolo je treba pro me velka zabava jen podle charakteru trate a tim ze to mame malo najete tak se tvori situace ktere velmi rychle odstranime disciplinou treningem a trosku lepsi formulaci toho jak kde jet bud tim jak dlouhe ma konkretni zahrivaci kolo byt z hlediska casu nebo maximalni rychlosti priznam se ze treba na tom brands to muselo byt tezke ale nakonec jste to zvladli ne 😉 dekuji za ucast na tomto testu dnes dojedeme zbytek a tesim se na serii hlavne az se vyladi ty starty je to pekny kdyz to vsechno buraci ve vlacku na cilovce a pak rachot zavod ale i jako predposledni na monze jsem po startu ztracel jen asi pet vtrerin a to to bylo drobet roztrhany tak vecer zalozim lobby tak kolem sedme a podle toho jak se nazbyrame tak pojedeme doufam ze nejdete vsichni chlastat ja jdu taky az po zavode!!!!!
Tak já už mám veterána . . . .jupííííí . . . . takže dnes budu na tréningu…:-))
Hej a co mas za fesaka??
woe . . .Ti to povím a budeš ho chtít taky vid? :-))) hádej . . .??
budeš večer…? 😀 včera jsem jezdil redbully 5 x za sebou . . . 😀
Sorry kluci ja musim v patek do prace (((( tak ze nebudu jsem zvedavy na ty pp ale myslim ze na ostatnich tratich krom monzy ty nebude sedet uvidime vcera kdyz jsme to zkousely tak zase chaparal dostal druhy dech nebo se me tak dobre ridil nevim victim ale daval slusny casy i s fordem a pry celkem bez problemu coz pro me je haluz ja po tom updatu s tim fordem jezdim sotva rovne
bez tebe ? ses pomat ne. to je jako jit na oldfielda ktery si zapomenul vsechny kytary na pokoji v hotelu.
ti napisu omluvenku.
No dlouho jsem se tak pekne nezasmal))) takhle ve svetle ty manualni prace to potesi…..
škoda, tebe jsem dlouho neviděl neede 🙂
Nebudeš?? Ty autor??? Velká škoda, taky jsem si pořídil Ferrarko 🙂
Jojo velka skoda jeste kdyz jsem se to dozvedel v utery no neva kouknu na vas ze zaznamu(v sobotu v 11 na sport5 ) doufam ze bych mohl prijet driv treba v pul jedenacty to by jste jeste nekdo mohl taky blbnout ….
ne kubo dnes taky nebudu ((( )
Já ale ferrko nemám . . . 🙂 hmmmm . . . . 🙂
Stahovat se pravdepodobne bude jen feraro na 586-588pp jinak vse bude full po oleji a bez abs to neni takova hruza opet 😉
Kdo jeste nema vuz a neni sebevrah nedoporucuji ford mark !! Po updatu jsou vsechny auta pratelstejsi az na ten zminovany mark je to chalenge pro bolku dereka nebo justina )))))) jinak chaparal je po updatu stabilnejsi nepovedlo se my ho poslat na boudu pred updatem kazda treti zatacka strecha
Nějak jsem si v hlavě pomotal termíny a myslel jsem, že se závod jede tenhle víkend a mám jen 14 mega, tak to v klidu vydělám 🙂