Termín: neděle 10.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto: Suzuki GSX-R/4 ’01
Omezení: tuning povolen (520 PP)
Pneu: sportovní střední
Lobby ID: 1472-6118-3916-1738-9137
Trénink: 10.8.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Trial Mountain Circuit (25 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Rome (20 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod – 11.8.2014 od 20:15
Laguna Seca (25 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Lobby up: 1472-4711-0167-3386-0780
susp. racing hard.
final na max…
max pseed na minimum.
final na 4.550
diff
10
15
10
triple plate
power 98.2
engine 3
sport comp.
racing exhaust
iso. exhaust
catalytic converter
intake
weight 3
balast 159
-5
To je hrozně zajímavé nastavení 😮 Hlavně ta převodovka, jak Tě to napadlo?
Jinak Justyyn měl pravdu s lepším nastavením se dalo jet až o 2 sec. líp. V závodě jsem dával pořád 1:28:2 a před setupem jsem dal nejlépe 1:30…
Tuningy jsou opravdu pro hračičky, občas sem závod dáme, ale budou převažovat spíše prohibited 🙂
co se tyce toho auta tak moje prvni verze mela jen tuning motoru pomoc stage 3. coz je asi to prvni co nekoho napadne. a pak jsem si jeste nastrelil prevody. ty mozna nebyly uplne spatne. ale proste nebyl vykon. vsiml jsem si ale ze dili a justyn maji uplne jiny zvuk auta. tak jsem vedel kde zacit hledat. a zjistil jsem ze upgrade vyfuku melo lepsi vysledek nez u motoru. a vcera jsem mel pred zavodem cca15min cas to jeste zkouset. a proste jsem zjistil ze pro cistou rychlost na rovince. je efektivnejsi i pridani vahy pro umozneni zvyseni vykonu. a preferoval jsem upgrade ktere zvedaji torq. protoze ne kazdy upgrade zveda i torq.
pak jsem jeste nastavil prevody podle toho jak jsem drive cetl, kdyz jsem se hrabal ve vyvernu a zkousel maximalku.
a vysledek byl takovy ze to auto i bez tuneni podvozku na ktery nebyl cas ani chut bylo…. jine. drive mi lidi na rovine odjizdeli. neudrzel jsem se ani v pytli. ted jsem i se spatnym startem odjel eisymu tak ze nemel sanci ani v prvni zatacce. to bylo az odstrasujici jak zasadni ten tuning byl. diky balastu to bylo i mozne velmi dobre to vyvazit a tak se to dobre ridilo. takze i v zatackach jsem mel slusnou rychlost.
a nemysli ze by tohle byl navod pro priste. normalni vaha auta je dost velka aby nebylo duvodem tam dalsi pridavat. nemelo by to mit takovy vliv. normalne je efektivnejsi ubrat vahu a pomer vaha vykon je hned lepsi. tady mi to prislo silene. pravdepodobne jde o typ vozu ktery je az extremne lehky.
Jenže je v cele hře jedna maličkost která je hodně opomíjená a to váha řidiče ono vlastně to auto jede samo tzn když je tuning a jezdím si sám pro sebe tak balast jsem já a dávám 70 kg nahoru i tohle by mohla být myšlenka která by se do hry mohla promítnout ono hlavně když se jezdí tak máš vždy určenou minimální váhu kterou auta musí mít na tohle jsme taky zapomněli.Tak ze příště bych navrhoval pro tuning přičíst automaticky 80kg jako ze pilot z formy protože neznám moc závodníků co by byli takhle těžci a pokud by se jela jedna třída o více autech např jak je v plánu gt3 tak ještě dovazeni aut na danou hodnotu.
a neni to uz ponekud zbytecny faktor. ja bych na tom pri sve maximalni nížce a vahy somalského jedlíka profitoval. oproti prumeru.
ale proc to vlastne resit. kdyz prave to ze se jezdec nepocita je vlastne ferove. a limit vahy muzes vzdy nejak poupravit bez uvah o tom zda jde o jezdce. je to jen o tom jak silene nastavovani chces resit. pokud jen podvozek a nebo vsechno to laborovani s vahou / vykonem, a jeste podvozek k tomu. ja osobne nastaveni podvozku nerozumim. nastavit vykon a nejak si to overit asi dokazu. ale podvozek je pro me hokus pokus.
Když budes chtit, podvozek objasnim 🙂 je to prakticky univerzal na cokoliv 🙂
Jak pojedeme GT3 tuning, urcite budu chtit poradit, budu Ti viset na rtech 😀
Já to ladil úplně bez hlavy a paty na nejnižší hmotnost a pak se jen divil 😮 Nicméně po radě Justyna a Dilliho jsem to upravil, ale ty jsi šel ještě dál. Fakt šikula 🙂 Ten start byl fakt mimořádnej 😀
Taky si myslím, že to na jiném autě nebude fungovat…
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1048
Chevrolet Camaro Z28 Race Car ’69
pokud se na tom aute neco nezmenilo tak ten vuz je bez tuningu neschopen jizdy po okruhu. ma moc kratkou prevodovku. ale jinak vypada a zni pekne.
tak za pul hodky budu zkouset 🙂
Suspension settings:
Ride Height: 60/60
Spring Rate: 4.65/5.17
Dampers(Compression): 5/4
Dampers(Extension): 5/4
Anti-Roll Bars: 4/4
Camber: 2.0/1.0
Toe Angle: -0.05/0.10
Drivetrain:
Initial Torque: 5
Acceleration Sensitivity: 15
Braking Sensitivity: 10
Dneska večer odjedeme poslední závod!!!
voky doufam ze jsem te netrefil v tom poslednim zavode. ja verim ze by to musel byt lag. a ze jich bylo ten zavod dost. u me ke kontaktu nedoslo. ale zajimalo by me zda jsi to necitil jinak.
Ne, bud v klidu…:) Odesel jsem, pac mi to moc neslo. Jsem u toho ted kazdy den, a vysledky stale nikde:(
Voky, neres to, po vcerejsku jsem si rikal, ze uz taky na to nemam. Vubec jsem klukum nestihal, ztracel na rovinkach, i kdyz po rychlem prenastaveni auta, jsem v zavode daval 1:13:2, ale zase jsem delal chyby a to uz i v sobotu na meganech… ale pak jsem o tom premyslel a spise proste na zavody budu jeste vice trenovat. Beru to tak, je to letni pohar, takze pohoda, ale po zari do toho pujdu naplno 😀 Tak neves hlavu, tihle auta jsou exoticke, v nasich seriich se jezdi dobra auta (dtm, super gt, gt3 a nove veterani) a bez tuningu 🙂
Dejte sm nejakej setup 😉 at se tam vecer neplacame s mirkem jen tak thx staci podvozek;p
Co jsem zatím zkoušel, tak jsem ho dal na standart a jen lehce zvýšil, budu trénovat kolem 18:00 dřív se nedostanu 🙁
Ok taky to skusim nejak na sestku zapnout snad nebudu moc na slupky nebo spat )))
[…] This entry was posted in Letní pohár 2014, Závody & Turnaje. Bookmark the permalink. Edit […]