Suzuki GSX-R/4

Suzuki GSX-R/4

Termín: neděle 10.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto:  Suzuki GSX-R/4 ’01
Omezení: tuning povolen (520 PP)
Pneu: sportovní střední
Lobby ID: 1472-6118-3916-1738-9137

Trénink: 10.8.2014 od 11:00 hod (nepovinný)

1. Závod

Trial Mountain Circuit (25 kol)

 jstrial-mountain-circuit002

Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

2. Závod

Rome (20 kol)

 rome

Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

 

3. Závod – 11.8.2014 od 20:15

Laguna Seca (25 kol)

 laguna

Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Lobby up: 1472-4711-0167-3386-0780

    • susp. racing hard.

      final na max…
      max pseed na minimum.
      final na 4.550

      diff
      10
      15
      10

      triple plate

      power 98.2
      engine 3
      sport comp.
      racing exhaust
      iso. exhaust
      catalytic converter
      intake

      weight 3
      balast 159
      -5

      • To je hrozně zajímavé nastavení 😮 Hlavně ta převodovka, jak Tě to napadlo?
        Jinak Justyyn měl pravdu s lepším nastavením se dalo jet až o 2 sec. líp. V závodě jsem dával pořád 1:28:2 a před setupem jsem dal nejlépe 1:30…

        Tuningy jsou opravdu pro hračičky, občas sem závod dáme, ale budou převažovat spíše prohibited 🙂

        • co se tyce toho auta tak moje prvni verze mela jen tuning motoru pomoc stage 3. coz je asi to prvni co nekoho napadne. a pak jsem si jeste nastrelil prevody. ty mozna nebyly uplne spatne. ale proste nebyl vykon. vsiml jsem si ale ze dili a justyn maji uplne jiny zvuk auta. tak jsem vedel kde zacit hledat. a zjistil jsem ze upgrade vyfuku melo lepsi vysledek nez u motoru. a vcera jsem mel pred zavodem cca15min cas to jeste zkouset. a proste jsem zjistil ze pro cistou rychlost na rovince. je efektivnejsi i pridani vahy pro umozneni zvyseni vykonu. a preferoval jsem upgrade ktere zvedaji torq. protoze ne kazdy upgrade zveda i torq.
          pak jsem jeste nastavil prevody podle toho jak jsem drive cetl, kdyz jsem se hrabal ve vyvernu a zkousel maximalku.
          a vysledek byl takovy ze to auto i bez tuneni podvozku na ktery nebyl cas ani chut bylo…. jine. drive mi lidi na rovine odjizdeli. neudrzel jsem se ani v pytli. ted jsem i se spatnym startem odjel eisymu tak ze nemel sanci ani v prvni zatacce. to bylo az odstrasujici jak zasadni ten tuning byl. diky balastu to bylo i mozne velmi dobre to vyvazit a tak se to dobre ridilo. takze i v zatackach jsem mel slusnou rychlost.
          a nemysli ze by tohle byl navod pro priste. normalni vaha auta je dost velka aby nebylo duvodem tam dalsi pridavat. nemelo by to mit takovy vliv. normalne je efektivnejsi ubrat vahu a pomer vaha vykon je hned lepsi. tady mi to prislo silene. pravdepodobne jde o typ vozu ktery je az extremne lehky.

          • Jenže je v cele hře jedna maličkost která je hodně opomíjená a to váha řidiče ono vlastně to auto jede samo tzn když je tuning a jezdím si sám pro sebe tak balast jsem já a dávám 70 kg nahoru i tohle by mohla být myšlenka která by se do hry mohla promítnout ono hlavně když se jezdí tak máš vždy určenou minimální váhu kterou auta musí mít na tohle jsme taky zapomněli.Tak ze příště bych navrhoval pro tuning přičíst automaticky 80kg jako ze pilot z formy protože neznám moc závodníků co by byli takhle těžci a pokud by se jela jedna třída o více autech např jak je v plánu gt3 tak ještě dovazeni aut na danou hodnotu.

          • Já to ladil úplně bez hlavy a paty na nejnižší hmotnost a pak se jen divil 😮 Nicméně po radě Justyna a Dilliho jsem to upravil, ale ty jsi šel ještě dál. Fakt šikula 🙂 Ten start byl fakt mimořádnej 😀
            Taky si myslím, že to na jiném autě nebude fungovat…

      • http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1048
        Chevrolet Camaro Z28 Race Car ’69

        pokud se na tom aute neco nezmenilo tak ten vuz je bez tuningu neschopen jizdy po okruhu. ma moc kratkou prevodovku. ale jinak vypada a zni pekne.

  2. Suspension settings:
    Ride Height: 60/60
    Spring Rate: 4.65/5.17
    Dampers(Compression): 5/4
    Dampers(Extension): 5/4
    Anti-Roll Bars: 4/4
    Camber: 2.0/1.0
    Toe Angle: -0.05/0.10

    Drivetrain:
    Initial Torque: 5
    Acceleration Sensitivity: 15
    Braking Sensitivity: 10

  3. Dneska večer odjedeme poslední závod!!!

  4. voky doufam ze jsem te netrefil v tom poslednim zavode. ja verim ze by to musel byt lag. a ze jich bylo ten zavod dost. u me ke kontaktu nedoslo. ale zajimalo by me zda jsi to necitil jinak.

    • Ne, bud v klidu…:) Odesel jsem, pac mi to moc neslo. Jsem u toho ted kazdy den, a vysledky stale nikde:(

      • Voky, neres to, po vcerejsku jsem si rikal, ze uz taky na to nemam. Vubec jsem klukum nestihal, ztracel na rovinkach, i kdyz po rychlem prenastaveni auta, jsem v zavode daval 1:13:2, ale zase jsem delal chyby a to uz i v sobotu na meganech… ale pak jsem o tom premyslel a spise proste na zavody budu jeste vice trenovat. Beru to tak, je to letni pohar, takze pohoda, ale po zari do toho pujdu naplno 😀 Tak neves hlavu, tihle auta jsou exoticke, v nasich seriich se jezdi dobra auta (dtm, super gt, gt3 a nove veterani) a bez tuningu 🙂

  5. Dejte sm nejakej setup 😉 at se tam vecer neplacame s mirkem jen tak thx staci podvozek;p

  6. […] This entry was posted in Letní pohár 2014, Závody & Turnaje. Bookmark the permalink. Edit […]

Leave a comment