Termín: neděle 3.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto: Volkswagen GTI Roadster Vision Gran Turismo
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6118-3916-1737-3274
Trénink: 3.8.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Deep Forest Raceway (15 kol) Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Redbull Ring (15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod
Fuji F (15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
A Zdenal ma stopku!!
Jako to co včera předvedl to už hraničí . . .nejen, že se Victimovi neomluvil za vystrčení z trati, ani nepočkal a ještě mě urážel v lobby . . ?? co to jako je…?? Jasně . .může se stát . .ale reagovat takto . .to je pro mě tedy fascinující . . .Není to první konflikt . .o Zdenalovi již po netu kolují doslova legendy . . .Za mě souhlas se stopkou. Tohle fakt nemáme zapotřebí . .
Zdar chlapci.
Jen v krátkosti 🙂 Tyhle diskuze jsou na jednu stranu zapotřebí. . .neboť se po delším časovém úseku povolí otěže závodění a může se stát, že to přeroste v destruction derby. Já sám do toho nemám co mluvit . .neboť jezdím na chvostu, nic méně každou touto diskuzí si vymezujeme mantinely pro naše ježdění – které děláme pro zábavu. Toť můj pohled na věc z globálu. Victima chápu . .a Fox souhlasí s penalizací . . takže věřím že si na to budou dávat příště pozor 🙂 Na Spačku jsem taky párkrát netrefil růžovku . .takže se stane noo. .každopádně se snažím jezdit čistě . .ikdyž se taky občas nepovede . .vid Alexi . . ? 🙂 ale to se stává i běžně na okruzích . .teda spíš mi přijde že ve větší míře než u nás 🙂 Nechtěl bych, aby to dopadlo jak na gtaréně (nebo jak se to tam jmenuje) . .že někdo přejede kus bílý čáry . .a je diskvalifikován, zase na druhou tyhle diskuze slouží jako návod jak jezdit . .pro další členy . .nováčky apod. Hoah. . 🙂
Kluci, koukal jsem na to a pro zkracování zatáčky č. 13
http://cs.wikipedia.org/wiki/Fud%C5%BEi_(z%C3%A1vodn%C3%AD_okruh)#mediaviewer/Soubor:Circuit_Fuji.png
kde opravdu Foxman získaval výhodu, dostává penalizaci 5s, tím pádem se v pořadí propadává na 3 místo. Původních 10 sec je moc, protože by se propadnul za Zdenala, který se do souboje nezapojil. Jinak k samotnému manévrování, Foxman bránil pozici poměrně čistě, jen několikrát si ještě zkrátil zatáčku č. 3 a dokonce spíše Victim se pokusil nešťastně o útok v zatáčce 10, kde měl Foxman právo volby stopy. Mám k tomu videa, tak je začnu sypat na youtube.
Souhlasíte oba?
Ano souhlasim, ))
fakt se neptej zda s tim souhlasime.
za me. proc bych nesouhlasil s rozhodnoutim ktere podporuje muj vyklad.
ale slo o to nejak rozhodnout a pokud udelas rozhodnuti ve ktere veris tak nemuzes na zaklade nesouhlasu nejake strany ho menit.
jednoho dne bude nekdo nesouhlasit a na zaklade toho preci nebudes menit rozhodnuti ktere bude treba naprosto spravne.
rozhodnuto… tecka.
a ta zatacka 10 je presne ta situace kterou jsem nekde popisoval foxovi. v tomhleto si treba myslim ze neslo o vylozene zpusobeni kolize. jen opravdu zbrkle predjeti ktere se na internetu provadi casto. ale ja jsem ho volil jako vychodisko z nouze. a osobne i myslim ze pokud mam vic jak pulku auta vedle nekoho tak ho preci nemuzu zavrit. resilo se to roky v f1 tohle pravidlo nez jim konecne doslo ze to je ponekud mimo realitu. ale jak jsem psal… tohle neni standart ktery jezdim. aspon si to myslim. byl jsem v nouzi. a nic jsem na tom nevydelal. foxovi jsem v tom snad nezpusobil zadne vetsi potize pokud si vzpominam na video.
Chci abyste se na tom shodli, proto, abyste neměl někdo pocit, že to nebylo spravedlivé. Nikdy jsem nechtěl dopadnout jak na aréně abychom na sebe práskali atd. chci, aby to byla parta kamarádů, která se baví ježděním. A já nechci být rozhodně nějaký arbitr, jsem jenom prostý vkládač 😀
timto byl need jmenovan arbitrem pro vsechny protesty.
* nekdo to delat musi.
spravedlive rozhodnuti nebude vzdy to ktere bude vyhovovat vsem, to proste nejde. tak spolecnost nefunguje. 🙂
… a tady se zastavim nez vyplodim dalsi mrakodrap textu.
https://www.youtube.com/watch?v=4UvspjER82c&feature=youtu.be
nejsou tam cuty z 1 zatacky. ja mel dva na vyjezdu fox mel 1a1 vjezd a vyjezd. pokud by to nekdo chtel resit…
neni tam fox vs 3 zatacka. mel asi 3. ale to i s temu z 1 povazuji za jezdeckou chybu.
jinak tam je vse nejak relevantni. si myslim.
takze i to moje predjeti. jak v 1 tak pokus v 10. aby to nebylo jednostranne.
Victime prošetřeno a uzavřeno 🙂
Takhle prosímpěkně jezdí holky https://www.youtube.com/watch?v=a9Ql1xtE47Q
Zdenale, v tomhle jsi mel stesti no 😉 Proc se nepodepises?
Výsledky doplněny. K foxmanovi asi takhle. Nedáváme žádné penalizace, že si důvěřujeme, každý jezdí pro radost a ne proto, aby to šidil. Nehrajeme o výhry, jen o body, takže o nic fakt nejde. Takže se snažíme působit na lidi, tak aby byli hlavně poctivý sami k sobě. Chci věřit tomu, že foxman to nedělal schválně, i když i mne v kvaldě jedno kolo docela zkazil, ale to se někdy stává. Každopádně ještě se na videa taky podívám a když to vyhodnotím stejně, přičteme k výsledku cca 10 s. Souhlasíte oba?
Jinak k závodu už jsem si profňukal v lobby dost, ale takové patero rad, které jsem porušil včera:
1. vyměnit olej před závodem (když mám vlastnictví přes mne, už si nemůžu skočit před závodem vyměnit olej)
2. být v klidu na startu a nevyrážet dřív (už druhá penalta za ulití)
3. když vidím před sebou kolizi, nejet tam jako magor, ale zpomalit (narazil jsem do kuby a alexe a dorazil mne voky 😀
4. nezajíždět zbytečně do boxů (po nárazu u pitlane)
5. neuhýbat tomu, kdo vyjel z tratě na trávu (foxíkovi na RB ringu z druhého místa)
:DDD
Škoda i alexe, kterému blbnul dost net 🙁
Ok, no eisy v tý kvaldě to bylo vzájemné, já si před tím kolem nechal odstup, ale pak jsem tě dojel a začal blikat jestli bys mě nepustil 😀 ale to nevyšlo tak jsem se tě snažil v jedné zatáčce předjet ale to moc nevyšlo no 😀
eisy o tom jake to bude mit vyusteni nejakeho sporu by se nemelo diskutovat. to bys mel proste rozhodnout a hotovo. me jen zajima zda to co me trapi bylo OK nebo nebylo.
ted to zni tak ze aby se spor urovnal a ja uklidnil tak fox si necha udelit aspon malou penalizaci a bude zas klid. o to ale nejde.
to ze jsem fakticky zklaman foxovym pristupem je jedna vec. ktera neni predmetem protestu.
rada lidi bude mit o me ted jen ty nejhorsi charakterove predstavy.
jakkoli to dopadne tak moje reputace je poskozena a fox si ani rezave kolo o me neopre. ale ja to povazuji za dulezite. a treba se pletu. a jen si budu muset uvedomit ze jsem v te zatacce byl zbytecne priposrany.
a prakticky vzato ani nemusis zadne penalizace udelovat.
nech to klidne jak to je.
ja chci vedet zda takove projizdeni one pasaze je fer nebo ne.
i s ohledem na okolnosti. kolikrat. a za jakym ucelem. bez snahy vec napravit.
Nidky jsem se nepasoval do žádného ředitele závodu nebo šéfíka a nebudu. Tohle jsou stránky a závody pro nás a pokud si ze záznamu projedu, že tam opravdu provinění je, dáme penaltu, ale chci, abyste tak oba souhlasili. Tím i bude jasné, že takové chování není v pořádku a nebude se tak jezdit. Tvoje reputace je v pohodě, jsem rád, že ses ozval, víš že sám nemám rád mlčení!!!
ted te asi nepotesim. ale ono se neni na koho jineho stimto obratit. do role sefika te pasuji okolnosti. on na to nikdo urceny neni. a pokud tedy nastane situace jako tato. ke ktere je vhodne udelat stanovisko. protoze jde i o precedens, pada to do tvych rukou. jako na poradatele. se vsi uctou. nemysleno natlakove. ale proste. praticky vzato.
kdo ma pravo stanovit pravidla. rici ze neco ano nebo ne. je sice nevdecna pozice. ale stejne tak ber na vedomi ze i kdyz to vyhodnotis tak ze o nic neslo tak to nepreroste do osobniho sporu vuci tobe. ted uz tady jeden mam. a vystaci mi.
teoreticky se muze udelat video s tim co ja povazuji vhodne k prosetreni. fox si muze rict co mu prislo zavadne na mem pocinani. a klidne mu to i nahraju. a dam to k dispozici na forum. posleze se k tomu muze kdokoli vyjadrit. ale v tu chvili je tu problem s tim ze si to lze vylozit jako potencionalne konfliktni mezilidskou zalezitost. a ne jako vec ke ktere by se mela vyjadrit komunita do ktere to spada. a brat vse s odstupem a nadhledem relativne nezavislych. protoze by v podsate timto urcovali standarty pro sve vlastni pocinani a pocinani ostatnich.
bohuzel to muze byt pro radu lidi tezke vydat svoje hodnoceni s obavami ze by to mohlo poskodit nejake vzajemne vztahy.
nemam radost z toho ze se tim musis zabyvat. ale mam potrebu to resit.
nejsem uplne priposrany . na GTracingu jsem v dvou zavode. dostal v prvnim zavode tukanec a odjel zbytek zavodu s poskozenym autem na konci pole a v druhem zavode me nekdo vytorpedoval z 2 pozice a nikdy jsem nepodal protest. prvni kolize byla i ma neduslednost a spatne vyhodnoceni situace a za druhou tvrou kolizi se mi ten clovek omluvil a vyzval me k podani protestu. ale proc to delat. on si ten zavod taky pokazil a vic trestat ho nemelo smysl.
je rada veci ktere dokazu prejit. a pak jsou veci ke kterym se uplnu.
nemuzu nesouhlasit s tim ze se proste podivas na zaznam a vyjadris se k tomu. za to naopak dekuji. protoze tohle je proste relativne citliva vec a nekazdy by to chtel komentovat.
to je to o co mi jde. vedet zda jsem na omylu nebo mam pravdu.
Nechápu proč si myslíš, že by měla být tvoje reputace nějak poškozena… Přišlo ti, že jsem tam získal výhodu a podal jsi protest, já proti tomu nic nemám, je dost možný, že jsem v té sekci získával výhodu a za to si zasloužím penalty, ale rozhodně jsem to nedělal úmyslně za účelem získání pár desetin navíc. Celej závod jsem jel s tim že mám někoho sekundu za sebou a dělal jsem chyby…
moje detstvi jeste pamatuje komunismus. clovek co poukazoval na jine nikdy nebyl oblibeny. v te dobe se rikalo… kdo neokrada stat okrada rodinu. nejsem z tekove spolecnosti. to jen pro atmosferu te doby.
tak jeden ofiko protest.
posledni zavod. na foxe.
na A1 ringu si sem tam pomohl v predposledni zatacce. kdyz to prehnal. ale byl pod tlakem a stejne se mu to nakonec nevyplatilo.
v poslednim zavode v posledni pasazi kde se krouti trat casto vyjizdel na vybetonovanou plochu a branil tak pozici pred derekem a posleze prede mym snazenim.
delal to casteji nez by bylo mozno povazovat za chybu. jeho pohyb byl jasne vedomy a ziskaval tim vyhodu.
fox jezdil celkove docela agresivne. ne nedbale agresivne ale vedome. jednou zaviral dereka v posledni zatacce a trefil ho. to mi taky prislo velmi nevhodne. slo o pohyb ze stopy a chtel tim jen zabranit derekovi predjeti vnitrni stopou.
nechapu ze tak rychlej clovek ma za potrebi jezdit takto nevhodne. a jeste se tvarit ze se nic nedeje. deje. kazi to zavody ostatnim. coz ho ocividne netrapi.
Já jel dneska gran turismo asi po týdnu a s timhle autem jsem jel dneska taky poprvé.. všechno to byly jezdecké chyby pod tlakem a to že jsem trefil špatně nájezdy ve fuji mě nijak nezvýhodňovalo, protože sem tam ztrácel přilnavost a další zatáčku po vyjetí stejně netrefíš dobře. A ano jednou jsem to ve fuji na rovince nedobrzdil a vytlačil dereka, za to se omlouvam, to byla moje chyba a o tom že bych se úmyslně.bránil předjetí fakt nevim, pravda je že jsem často nevěděl, kde derek je, protože sem neměl čas koukat do stran nebo dozadu a ty šipky v některých úhlech neukazují, ale já taky nekomentuju tvoje předjíždění… asi 2x nebo 3x jsi udělal, že si mě předjel a nebyl jsi ještě celým autem předemnou nebo jsi byl vedle mě a už jsi se tlačil do mé stopy a vrazil do mě nebo jsi vyjel ve fuji po první zatáčce za hranice trati a taky to neřešim. Na A1 ringu jsem tu poslední zatácku několikrát netrefil, zbývalo mi jet buď přes ten vysokej obrubník, anebo jet víc doleva což by znamenalo vyjetí mimo trať a crash, anebo jet víc doprava a vzít to jednim kolem přes trávu a ztratit na nějakou dobu přilnavost….
ono je zajime ze v tech kolech kde mi to prislo dulezite jsi jel takto…
1 CUT
2 cut
3 cut a blok
4 ok
5 cut
6 ok
7 cut
8 cut
9 cut
10 cut
jen 2z10 prujezdu byly OK.
to je slusne….zavod na 13kol. posledni 3 snad ok.
takze… tohle neni nahoda. tohle je umysl. je mi pak jedno zda si to zkracoval o metry nebo centimetry. delal si to vedome. a neudelal si nic proto aby ses tam vesel. proste jsi vedel a vis ze bys byl pomalejsi. vzdy kdyz to bylo potreba a mel jsi nekoho hned za zadkem tak snad opravdu takrka vzdy jsi to zkracoval. jakmile jsem nebyl hned za tebou tak uz ses tam nahodou vesel.
veci jako zes to jel po tydnu a auto neznas jsou naprosto bezpredmetne.
tebe jsem predjizdel stejne slusne jako ty me….a prave ze jsem byl jeste vice slusnejsi nez ty. vzdy kdyz jsem predpokladal utok tak jsem nechaval misto. mel jsem s tebou kontakt. je zvlastni ze prave s tebou. s derekem eisem kubou a dalsima to jde bez kontaktu.
eis samozrejme rozhodne pokud zjisti ze jsem byl prilis agresivni tak dostanu DQ. nemam nic proti. a budu vedet co napravit. prave proto ze doufam v prikladny pristup tak samozrejme pocitam s tim ze se to vztahuje i vuci me.
tady zadne pokarani nic neresi. pokud je neco spatne. tak se to musi jasne definovat.
nejel jsi fer. a tvoje argumentace a pristup je pro me dostatecne vypovidajici. mel jsem k tobe respekt. ale dnes slo vse do kopru. ani nepriznas ze takovy pocet prohresku je naprosto sileny. a samo o sobe muselo to vest k nejake vyhode.
fakt nechapu ze z prvnich 3 jsi byl jediny kdo tam mel takove silene „problemy“.
kdybys aspon rekl zes to proste flakal protoze jsi mel problem snest zes nebyl zrovna nejrycheljsi ve vsech castech trate. a neuvedomoval sis ze to je vcelku dulezity problem fair play.
ale coz. dva tydny si to nehral. a stejne jako ostatni jsi jel s autem co neznas.. tak se vlastne nic nedeje.
Nevim proč bych měl mít problém snést, že jsem nebyl nejrychlejší… Derek byl v každém závodě rychlejší a to celkem o dost, takže mi bylo jasné že vedení neudržim…
A jo měl jsi se mnou kontakt. Ve fuji v té šikaně jsi to do mě napálil když ses tam chtěl vecpat… dále na cílové rovince jsi se dostal vedle mě ale dereka jsem měl před sebou já, takže jsem zrychloval a pak jsi začal do mě najíždět protože ses chtěl za ním taky vytáhnout a bylo toho víc, takže si tady nehraj na to, že jezdíš fér…
Fuji skoro nejezdím a ty zatáčky jsem moc neznal, nevěděl jsem jak do některých z nich najíždět(zvlášť ty do kopce) a vzhledem k tomu že jsem byl pořáď pod tlakem, jsem neměl ani čas se ten nájezd naučit. Vždycky jsem se snažil víc zatočit doprava ale auto dostalo nedotáčivost a vyhodilo mě to za trať, ale vzhledem k tomu že vůz je ve vyšších rychlostech nedotáčivej a další zatáčka byla ostře doleva tak jsem na tom podle mě nezískal žádnou výhodu, protože jsem do té zatáčky najížděl zleva a pro dobrý a rychlý průjezd je nutné najet zprava(takže ste se vždy na mě dotáhli a myslim že i derek předjel, ale to si nejsem jistej) .to že jsem tu trať pořadně neuměl, mé výjezdy nijak neomlouvá, ale podle mě jsem na nich nezískal žádnou výhodu, a jestli jo tak ať klidně dostanu penalty. 🙂
jak je libo budeme pokracovat. jsem v praci a na tohle si cas udelam…
nikde jsem to do tebe nenapalil jak ty rikas. vyraz napalit je docela ostra kolize. nic takoveho si nevybavuju. najdi mi cas na replayi kde jsem te napalil. verim ze se pletes.
to s tim najizdenim na rovince neni pravda… tady uplne obracis co se stalo a co mam na zaznamu ja. jeli jsme vedle sebe na vyjezdu. z meho pohledu nebylo patrne jak jsi daleko nebo blizko. tak jsem se mirne sunul do pytle. jakmile doslo ke kontaktu tak jsem dale nepokracoval. slo o opreni. nehky kontakt. kde tvou reakci byla na mem zaznamu podivna vlnka jako bys mi chtel dat ranu. at uz slo o tvuj manevr nebo o to jak to zkreslil replay je otazkou. ale to co jsem videl ja rika opak toho co tady pises.
pokud nejezdim fer tak jezdim aspon slusneji a feroveji vuci ostatnim nez ty.
to ze ses nemel cas tu zatacku naucit je ale opravdu nesmysl. fakt te to jako argumentace napadlo. to jako kdyby tam byla zed tak se tam 8x rozmaznes ?! to je prece absurdni. porad jen zakryvas fakt ze ti to bylo jedno ze to tam sekas.
jsi lepsi jezdec nez vetsina lidi co znam. jsi lepsi nez ja. tak moc dobre vis ze tvoje argumentace ze te to opakovane vynaselo a ty jsi s tim nemohl nic delat neni pravda. ta zatacka umoznuje dobrzdeni i pri prujezdu. ale protoze tys to nikdy nepovazoval za reseni a radsi si to seknul pres tak pouzivas argument ktery neni pravdou. stejne tak ta predpolasnedni na A1 ringu. i tam je dost casu vuz pribrzdit. ale opet si to nedelal.
a jako kazdy dobry jezdec vis ze jakmile zatocis do zatacky tak uz vis jak budes vypadat na vyjezdu pokud neprovedes nalezite korekce na ceste k apexu.
je mi teda lito ze tvoje auto bylo vice nedotacive nez ostatni. ocividne. ale to ti nedava zadne pravo zneuzivat prostory ktere nejsou pro zavodeni urceny.
to ze nebyl prujezd vyhodou neni pravda. pokud bys tam jel svou rychlost jak se ma tak by te bylo mozne predjet pri najezdu. prave protoze tva rychlost v te pasazi nebyla vynikajici. ale tim ze si to seknu tak si vlastne nestratil vzdalenost. naopak ziskal. a blokoval jsi tim vnitrni stopu.
a k tomu fer jezdeni. pokud netrefim zatacku jednou. budiz. pokud 2x tak se citim blbe. a pokud vim ze za mnou nekdo jede a vidi jak to kazim tak se citim spatne protoze vim ze to neni v poradku. tebe to netrapi. naopak je to OK. vlastne se nic nestalo.
No z mého pohledu to na té rovince jako lehký kontakt nepřišlo, mě to posunulo víc doprava. A nevim podle čeho soudíš, kdo je lepší jezdec a kdo ne, mně jde jen o to si zde zazávodit, ani na body nejezdim, protože se nezúčastňuju závodů pravidelně. Záznam nemám, ale myslim, že derek byl už předemnou a ty za mnou a jak se jede dolu z toho kopce k té šikaně doprava, tak už jsem odbočoval doprava a při tom odbočování mě někdo trefil a odsunul víc dozadu a zkazil prújezd. Nikde netvrdim, že bylo moje auto víc nedotáčivé než auta ostatních, prostě jsem najížděl do té zatáčky asi až moc ve vysoké rychlosti a pak jsem dostal nedotáčivost. Jak už jsem psal, jestli jsem získával nějakou výhodu, tak ať dostanu penalty..)
Ahoj kluci pekny pocteni nebyl jsem tam a vubec by me nevadilo kdyby to nekdo nekam upnul you tube nebo par fotek faktem vsak zustava ze nedodrzeni limitu trate vede k rychlejsimu kolu a priklad ktery tim clovek bezpochybiy rychly dava ostatnim neni to v duchu fair play navic v takto popsanem mnozstvi!! Dalsi mala vec lidi co katujou nejsou vetsinou dost rychli a delaji vice chyb takze v delsim zavode to tem lidem nepomuze pokud vsak katuje nekdo rychly a relativne bez vetsi chyby jezdici stava se ta vyhoda vic nez zanedbatelnou navic u vyletu mimo trat s vyjezdem za hranou chlovek ohrozuje i to za nim s kym souperi takze tak 😉
o body nejde nikomu. jde o to porazit dereka.
nevypada to tak ale ja nejezdim kvuli bodum ale protoze me to bavi.
ja ale mam ocividne prisnejsi pojeti toho co je jeste fer a co uz ne. mozna to je prislis oproti obecnemu mineni.
celkove vzato tu udalost na rovince nepovazuji za nejakej super problem. a opravdu na mem zaznamu to vypada zes na me tuknuti reagoval vlnkou k memu autu s kontaktem. ale jak jsem rekl predtim tohle muze byt jen spatny zaznam. a z tveho pohledu by to mohlo vypadat jinak. klidne nahraju. zaznamy v GT obcas pusobi nepresvedcive.
dalsi kolizi kterou popisujes si nejak nedokazu zaradit. vim o jednom souboji kde jsem tam utocil na tebe vnejsi stranou. utok to byl z nouze. brzdil jsem a videl jsem ze brzdis ostreji nez ja a mel jsem na vyber zda doufat ze te netrefim nebo proste skusit vnitrek. skusil jsem vnitrek a dostal jsem svuk cumak na uroven tveho predniho kola. tys zatocil do me. ale neslo o tvrdou kolizi. opreli jsme se o sebe. ja jsem tam sice byl ale byl to utok na posledni chvili a tys to nemusel zaznamenat. takze z toho nejake zavery nedelam. ja osobne taky obcas nekoho zavru. nejezdim z pohledu co ma zrzatko. vedome bych to neudelal. pozici jsi tim neztratil. naopak ja jsem ztrail trosku.
tohle si v te sikane vybavim.
Doplněné výsledky tréninku. Výborné auto, vypadá to na pěkné závody a doplnili jsme jednu trať 🙂