Termín: pátek 1.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto: Volkswagen Golf IV GTI Touring Car ’01
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6118-3916-1736-0301
Trénink: 31.7.2014 od 20:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Twin Ring Motegi (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 5 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Special Stage Route 5 (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 5 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod
Nürburgring GP/F (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 5 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
4. Závod
Monaco (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 5 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
5. Závod
Trial Mountain Circuit (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace: 5 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Je to za námi, nebylo tak úplně šílené, jak se čekalo, bylo nás i víc, než jsme čekali 😀 Ale šlo to. Mne nejvíce poškodil krátký čas kvalifikace v motegi, kdy jsem myslel, že stihnu ještě jedno ostré kolo, ale nastavil jsem to špatně a dali jsme jen jedno ostré. A pak v SS5 kolize ze Zdenalem, kdy jsem spadnul ze 2 místa a pak slavná kvalifikace na nurb, kdy mne 2 x trefil Dilli 😀
Hele ale pekny videl jsem vsech pet zavodu a musela to byt zabava par skvrn na krase tam bylo celkove myslim velky uspech por ad aspon12 lidi pekny jen jsem videl zepar jedincu ktery s nama spis nejezdi bylo z toho provozu trochu paf a nevedely jak se k tomu postavit ale snad nic zamerne spatne par optimistickejch pokusu o predjeti hezky pokoukani
jo par lidi by si melo potrenovat slusnejsi chovani. a kdyz uz nekoho sestreli tak vedet co udelat. a ne si v klidu odjet. hlavne pokud to je clovek ktery me nekolikrat nastrelil v predeslych zavodech, mam takove silne tuseni.
docela chapu jak rozladeny byl massa. v tom poslednim zavode to bylo fakt sproste a nejmene vhodne. zrovna tam.
Souhlasim, Dillimu jsem to rek hned pri zavode a nic 🙁 mel jsem s nim problemy vzdycky a zustal porad stejnej. Mne uplne rozbil kvalifikaci, kde jsem potkal pak druheho kosice Zdenala 🙂
A druhou stranu mirda zbytecne prepustil tri nebo ctyri pozice na trialu protoze je vychovanej a blbe vyhodnotil situaci v zrcatku ja kdyz to videl jen jsem kroutil hlavou jinak eisy paradni pocin na motegi hezky pripraveny neuspechany predjeti mirdy tak to ma vypadat ne nekoho upect na brzdy a vystouchnout z apexu coz bylo taky nekde k videni ale delaly to jedinci jmena nemeli nebo jsem je zapomel )))
Mirda umi byt rychlej, ale nechce jit do rizik, coz je nekdy skoda 🙁 ooo moc diky, pamatuji si, ale chce to i soupere, ktery nezazmatkuje a to mirda je 🙂 byly to pekne zavody, zase jsem se naucil neco noveho. Dneska vecer to ale bude podobne, auta a gumy super 🙂
Včera jsme trénovali a je to super kára, akorát jak nemám založenou místnost s pevným vlastnictví, hodně lidi se navzájem nevidí a dochází ke kolizím 🙂 Večer to bude ve větším klidu 🙂
Dobry to bylo skoda ze makam ale presne takhle jak je to na tesno tak je potreba se videt ja nevidel alexe a mirdu a mirdu jsem pry nekde i sebral(( nic z trening))
Tohle pojedeme v 1 den?
No jasně 😀 ale po tréninku třeba zkrátíme kola, ale stejně v pátek jezdíme do půlnoci 🙂
A jakej nurburgring se jede?
No nordschleife určitě ne :DD Vidím to na GP/D, ale ještě otestujeme 🙂