Volkswagen Golf GTI race

Volkswagen Golf GTI race

Termín: pátek 1.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto:  Volkswagen Golf IV GTI Touring Car ’01
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6118-3916-1736-0301

Trénink: 31.7.2014 od 20:00 hod (nepovinný)

1. Závod

Twin Ring Motegi (10 kol)
twin
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: zakázáno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

 

2. Závod

Special Stage Route 5 (10 kol)
Special Stage Route 5
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: zakázáno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

3. Závod

Nürburgring GP/F (10 kol)
nurburgring
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: zakázáno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

4. Závod

Monaco (10 kol)
cote
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: zakázáno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

5. Závod

Trial Mountain Circuit (10 kol)
trialmountain
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: zakázáno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Je to za námi, nebylo tak úplně šílené, jak se čekalo, bylo nás i víc, než jsme čekali 😀 Ale šlo to. Mne nejvíce poškodil krátký čas kvalifikace v motegi, kdy jsem myslel, že stihnu ještě jedno ostré kolo, ale nastavil jsem to špatně a dali jsme jen jedno ostré. A pak v SS5 kolize ze Zdenalem, kdy jsem spadnul ze 2 místa a pak slavná kvalifikace na nurb, kdy mne 2 x trefil Dilli 😀

    • Hele ale pekny videl jsem vsech pet zavodu a musela to byt zabava par skvrn na krase tam bylo celkove myslim velky uspech por ad aspon12 lidi pekny jen jsem videl zepar jedincu ktery s nama spis nejezdi bylo z toho provozu trochu paf a nevedely jak se k tomu postavit ale snad nic zamerne spatne par optimistickejch pokusu o predjeti hezky pokoukani

      • jo par lidi by si melo potrenovat slusnejsi chovani. a kdyz uz nekoho sestreli tak vedet co udelat. a ne si v klidu odjet. hlavne pokud to je clovek ktery me nekolikrat nastrelil v predeslych zavodech, mam takove silne tuseni.
        docela chapu jak rozladeny byl massa. v tom poslednim zavode to bylo fakt sproste a nejmene vhodne. zrovna tam.

        • Souhlasim, Dillimu jsem to rek hned pri zavode a nic 🙁 mel jsem s nim problemy vzdycky a zustal porad stejnej. Mne uplne rozbil kvalifikaci, kde jsem potkal pak druheho kosice Zdenala 🙂

          • A druhou stranu mirda zbytecne prepustil tri nebo ctyri pozice na trialu protoze je vychovanej a blbe vyhodnotil situaci v zrcatku ja kdyz to videl jen jsem kroutil hlavou jinak eisy paradni pocin na motegi hezky pripraveny neuspechany predjeti mirdy tak to ma vypadat ne nekoho upect na brzdy a vystouchnout z apexu coz bylo taky nekde k videni ale delaly to jedinci jmena nemeli nebo jsem je zapomel )))

            • Mirda umi byt rychlej, ale nechce jit do rizik, coz je nekdy skoda 🙁 ooo moc diky, pamatuji si, ale chce to i soupere, ktery nezazmatkuje a to mirda je 🙂 byly to pekne zavody, zase jsem se naucil neco noveho. Dneska vecer to ale bude podobne, auta a gumy super 🙂

  2. Včera jsme trénovali a je to super kára, akorát jak nemám založenou místnost s pevným vlastnictví, hodně lidi se navzájem nevidí a dochází ke kolizím 🙂 Večer to bude ve větším klidu 🙂

  3. Tohle pojedeme v 1 den?

Leave a comment