GT Academy 2014

GT Academy 2014

Termín: sobota 2.8.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Letní pohár 2014
Auto:  Nissan Fairlady Z (Z34) ’08Nissan GT-R Black edition ’12Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13
Omezení: tuning zakázán
Pneu: dle závodu
Lobby ID: 1472-6681-3415-7080-5254

Trénink: 2.8.2014 od 11:00 hod (nepovinný)

1. Závod – Nissan Fairlady Z (Z34) ’08 – komfortní měkké

Apricot Hill (20 kol)
apricot
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

2. Závod – Nissan GT-R Black edition ’12 – sportovní tvrdé

Mount Panorama (17 kol)
mountpanorama
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

3. Závod – Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13 – závodní tvrdé

SPA (15 kol)
spai1r5l2u12zOS97E
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 12 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Výborná auta, skvělé gumy. Hrozně mne to bavilo. Derek nám zase předvedl, jak je rychlý a konzistentní a hlavně má nervy z ocele 🙂
    Osobně jsem byl spokojen, že až na Mount Panorama, kde jsem si udělal oproti tréninku osobáček, jsem za ním stačil sec na tak složitých tratích a podmínkách. Victim jezdil taky naprosto skvěle! Theworld neudržel konzistenci na Apricotu, zajel ale v kvaldě super časy.

    Nejehorší závod byl pro mne na Spa, kdy jsem ulil start a nakouřil to do mne Dilli, koukal jsem na záznam a byla to opravdu moje chyba, pustil jsem brzdu moc brzo. Ale pak jsem se snažil stahovat, ale tenhle manévr Zdenala (http://www.youtube.com/watch?v=HTAy4C2SKtw)mi to znemožnil, měl jsem rozbité kolo a než se dal dohromady, čelo závodu mi ujelo a pak jsem brutálně stahoval Jakuba, ale ten jel fakt skvěle a třetí místo se mu podařilo uhájit 🙂

    Ale i tak super jízda a každé auto musíme dát samostatně na závody.

    • v prvnim zavode me world nastval. cas co zajel v Q se mi vubec nelibil.
      souboj byl snad cistej. byl jsem na vnitrni stope a on se trosku do me stocil. a to ho asi rozhodilo. pak me pekne stahoval eis. a ja se bal ze udelam chybu. nastesti i on sem tam neco malo ztratil.

      druhy zavod na trati co nemam tak silene rad. ale je proste zajimava. ale auto mi tam sedlo. zaspal jsem start a eis to trefil. takze pekny souboj s eisem. fakt pekne a ciste. a ten smyk eise byl pekny zazitek. jen jsem to slysel jak nekdo zamnou jede bokem a ponevac neni nejak poznat vzdalenost tak jsem se chvili bal zda me netrefi. a pak mi prolitnul zpetnym pohledem. uplne atmosfericke.

      3zavod. jsem cekal katastrofu. nikdy mi nesla ruzova projet na plny plyn. a ten kroutak se na tlacitkach blbe davkuje . takze jsem cekal trapeni. ale ruzova ocividne nesla uz projet na plnej plyn nikomu. a necekal jsem ze budu schopen i na celych 10sec vratit derekovi predjeti pote co udelal digitalky za posledni sikanou a dojizdel a vsechno predjizdel. ale moc pekny souboj s derekem. cisty. kde se jelo fakt co to dalo a respektovala pozice druheho.
      kuba jel uplne silene. a byl i rychlejsi . nektere useky mu fakt sedly.

      • Jo pěkně jsem tě stahoval na Apricotu, ale byl jsi konzistentnější 🙂

        Na tom Bathurstu mne ten smyk štve, najel jsem na trávu při brždění a ještě mne to fakt hodilo hodně daleko a ještě otočeného, tak jsem se musel rvát zpět a byl to boj 🙂

        Na spa jsem myslel, že to máš v kapse 😀

Leave a comment