Termín: 27.7.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Free cup
Auto: Mercedes-Benz CLK 55 AMG ’00, Mercedes-Benz C 63 AMG ’08, Mercedes-Benz SLS AMG ’10, Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: Sport soft (Sportovní měkká), Mercedes-Benz 190 (racing hard)
Lobby ID: 1472-6681-3415-7079-0907
Trénink: 27.7.2014 v 11:00 hod
1. závod – Mercedes-Benz CLK 55 AMG ’00
Nürburgring Nordschleife (2 kola)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 1 kolo Povinná zastávka v boxech: ne Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. závod – Mercedes-Benz C 63 AMG ’08
Nürburgring Nordschleife (3 kola)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Opačné pořadí Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 1 kolo Povinná zastávka v boxech: ne Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. závod – Mercedes-Benz SLS AMG ’10
Nürburgring Nordschleife (4 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Opačné pořadí Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 1 kolo Povinná zastávka v boxech: ne Povinná výměna typu pneumatik: ne |
4. závod – Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Nürburgring Nordschleife (7 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Opačné pořadí Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 1 kolo Povinná zastávka v boxech: ne Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Zdar, . .tvl. ten Nordšlajf . .to byl mazec . . .je pravda, že jsem se dlouho takhle nezasmál . . .jsem asi 5 minut vůbec nemohl jet 🙂
To teda byl, ukázalo se, že mercedes má naprosto tragická auta, jenom SLS bylo služné, jinak céčko naprosto tragické 😀 Ale byla sranda. Mrzí mne poslední závod, kdy jsem trefil mladouboleslav a pak už mne přesla nálada, moc se omlouvám, ale já to auto nezvládal, nedotáčelo to strašně 🙁
prvni auto bylo OK. druhe auto bylo opravdu podle me super. jsem asi sam. ale to auto bylo zabavne. proste rado zatacelo.
pak to bylo slabsi a to posledni bylo nejnudnejsi a prilis lepilo.
jinak jsem rad ze se ukazalo ze na moderni zavodeni ta trat proste neni. neni tam kde predjizdet. v kazdem zavode jsem se za nekym zaseknul a to az do doby nez me opustila koncetrace. trat je to krasna. ale dnes je jina doba. a neni proste zcela vhodna. a bohuzel je ta trat delsi nez ma pamet. velmi rychle na ni ztracim koncetrakovanou energii a pak plodim kraviny. aspon ze jste tam v prvnich 2 zavodech meli tak veselo. ja pokazde nejpozdeji behem druheho kola ztratil vuli se soustredit a sledoval jsem druhej monitor nebo myslel na jine veci.
jejda, nurburgring.. levou zadní! 😀