24 Heures du Mans

24 Heures du Mans

Termín:  15.6.2014
Založení lobby: 19:00 hod
Start kvalifikace: 19:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free Cup
Auto: Kategorie LMP (Nejsou povoleny prototypy Pescarolo)
Omezení: 730 HP, 870 kg – Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: není omezeno
Lobby ID: 1472-6399-8665-9412-0275

Trénink: 15.6.2014 od 11:00 hod

Circuit de la Sarthe (38 kol)
delasarthe1 

Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: letmý start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: zakázáno
ABS: Povoleno (max 1)
Délka kvalifikace: 12 min. z pitu
Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná

V úvodní fotce připomínám loňskou tragickou nehodu Allana Simonsena. Simonsen startoval v Le Mans posedmé, při své premiéře v roce 2007 obsadil třetí místo ve třídě GT2, v roce 2010 byl dokonce druhý. Druhým rokem s ním tvořili posádku krajané Christoffer Nygaard a Kristian Poulsen. V tomto složení vyhráli v dubnu šestihodinovku v Silverstonu v kategorii GTE-AM.

V dalším závodě ve Spa-Francorchamps byli druzí a do Le Mans přijeli jako průběžní lídři své třídy ve vytrvalostním MS. K motoristickému sportu se Simonsen dostal původně jako mechanik.

Soutěžit začal až v 21 letech a stal se z něj specialista na vytrvalostní závody.

V roce 2013 Allan Simonsen boural už ve třetím kole v zatáčce Tertre Rouge. „Ihned po nehodě byl převezen do nemocnice na okruhu, jenže tam podlehl svým zraněním,“ stojí v oficiálním prohlášení závodu. Podle prvních zpráv po nehodě byl přitom čtyřiatřicetiletý jezdec při vědomí a komunikoval s lékaři, ve vážném stavu byl převezen do nemocničního centra na závodním okruhu…

Comments

  1. Diskutovat o závodě můžete zde:
    http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=76

  2. Lobby up 🙂

    • tak zavod byl slusnym testem. jak lidi tak aut. zalozte nejakej flame na foru. z prace se tam nedostanu ale zitra vecer muzu napsat svoje poznatky

      • Ak si udelej druhej ucet do fora kdyz tamten nevis z prace ono to neuskodi;) novy fony si to pamatujou tak si udrlej jen takovy na tohle jen takovej napad 😉 do fora neco udelam treba k tomu letmemu startu tam mam par pripominek jinak zavod me opravdu bavil i pres maly problem s vykonem auta koukal jsem na video par parad uz jsem potkal napr fruktis vs flyer zatim ve foru tady jsme to pocmaraly rekordni stranka)))))))

  3. Vecer tam neco nacrtnu jen ktery je nejpomalejsi cas tam dopln pls at se mame od ceho odrazit

    • no ty casy se budou muset teprve zjistit. protoze aby to mereni bylo nejak presne. tak je potreba mit zaklad ktery bude nemenny. takze se to bude muset odjet na trati ktera nema promene pocasi. takze rocnik 2009. trat je stejna. jine je okoli. nektere unikove zony. a stiny / barevnost.
      to by mela byt referencni trat pro testy. + je potreba si predepsat zda se budou resit jen offline casy. protoze online to proste jezdi jinak. a pokud online. tak se musi presne urcit nastaveni.
      offline je na to lepsi. ale zas vse musis skouset sam. takze se to komplikuje.

  4. Ja nesoptim ani me nic nevitaci mrzi me ze tohle kdyz se nepojede jednim identickym vozem tak bez pp to nema cenu je to jen o tom ze misto nejakeho obhajovani spatne cesty se to mohlo udelat spravne vazne se omlouvam ze jsem se k tomu vubec vyjadril protoze tohle nebude dobry vim jak se to ma delat aby se dala pustit ruzna auta a toto bohuzel nahony vzdale navic u tak dlouheho zavodu TO PROSTE NEDOHONIS TO AUTO KDYZ JE PRED TEBOU A JE O NECO RYCHLEJSI NA CELE KOLO TAK JE RYCHLEJSI I NA TO DALSI ZASE O TEN SAMY KUS!!!! Tech kusu je tam 38 tak kdyz to budou jen tri vteriny na kolo tak jsou to jen necely dve minuty stale nikdo nechape((((argument s gumama je na lemans taky druhorady … vecer uvidime treba se vam omluvim

    • ja mam pocit ze to vidis tak ze nikdo nevidi ten problem na ktery poukazujes. ale ja mam pocit ze nas to trapi vsechny.
      cele je to proste zpusobene tim ze by bylo super mit zavod kde bude vic nez jedno auto. pruser je ze to proste dela tenhle bordel. ano lidskej faktor hraje roli. i opotrebeni atp. ale mit v zakladu horsi auto je proste nevyhoda ktera muze nekoho velmi mrzet. a podle me uplne nejhorsi je kdyz to clovek zjisti az v zavode. ze se celou dobu tesil na zavod kde pak zjisti ze ma beckove auto se kterym nema sanci pokud nebude mit nekdo zbytecne moc chyb a v podstate si to neprohraje sam.
      me tohle opravdu trapi. je to nefer. delame to pro zabavu. a tohle tu zabavu kazi. proto cela ta diskuze o tom ktere auto je proste moc rychle vznikla.
      zavod ukaze vice.
      a menit to ted pred zavodem na jedno auto. jedine na to auto ktere je dostupne v nastaveni lobby coz je ten peugeot 908 mam pocit. na druhou stranu pokud chcete vychytat sirsi pole a jistit ktera auta muzou spolu zavodit. tak takoveto zavody jsou potreba.

      • Podivej se na plechovky prvni ctyri auta v kvalde kazdy jiny a hodne blizko u sebe kazde auto melo jasne dana pp a byli stejne rychli na kolo jak to jen slo srovnat a ted napis jestli je jinny zpusob nez ty auta vzit a kazde zvlast stahnout o patricny pocet pp aby vysledne kolo bylo treba 3:22xxx nemyslim to spatne jen jsem zvedavy a kdyz budes koukat na plechovky aby jsi se presvedcil ze nekecam tak se koukni i jak dopadl zavod;)))

        • prvne ani nevim ze jste nekde uplatnili rozdilna pp pro kazde auto. ten model je lepsi nez jednotne pp. je to logicke. jen vyzaduje vice casu na pripravu. protoze se to musi vyjezdit.
          to ze jsi tohle mel v planu i zde jsem ale do dnes nevedel. tento zavod se puvodne navrhnul na jednotne pp. aspon v to verim. tak asi nemuzes byt prekvapen ze jsem podle toho resil vykonost aut.

          • Takhle jo to je jina;) ja jsem to pripravoval uz vicekrat tak s tim mam zkusenosti veterani budou taky takhle protoze se da pp i zkontrolovat tak se toho vubec nebojim tak by jsme se mohli po tomhle zavodu pustit do nejakejch pp na lemans ja vybrat nejaky pomalejsi ale ne moc osobne bych tam mel rad jaguar ale bojim se ze slaby bude moc a k nemu stahnout auta co uz mame tj.bentley bmw peugeot audi sauber toyota judd pescarolo a nevim co jeste postupne to srovnat ve foru neco rozepis pls cas s nejpomalejsim autem na plno a postupne budeme pripisovat dalsi kusy a k nim povolena pp aby ten cas odpovidal pak to vyzkouset a jedem co;)???

            • tady se uz nic nevleze. zalozte si topic na foru, a napis tam zaklad toho konceptu a vse se tam muze poladit. ja mam vetisnu placek. nemam vsechny. zatim nejsem presvedcen o tom co je nejpolamejsi. co by melo byt jako referencni vozidlo.
              budu muset jeste par milionu vydelat.

  5. Po testu nejsou povoleny prototypy Pescarolo, podvádí 😀

    • nevim zda jste testovali bmw. koupil jsem ho… a je to na ban. to auto vyborne toci a jede 350 tam kde ostatni zebraji o 335.

      • Supr a co kdyz to zkousis nastrelit nejaka pp aby byli srovnany ….ppdle me to takhle nejde moc dobre srovnat chce to vybrat 2 max3 auta a srovnat je na kolo opotrebeni by se dalo vyvazit povinnym poctem zastavek v boxech ale takhle mam dve auta pescarolo a bmw pak mam jeste sauber ale ten nejde prohobit takze nemam nic ….))))))))) supr tak ze ?? Jak to bude s tema autama?? Proste nechci prudit ale proc to nevypsat s jednim autem kdyz se na nejakem srovnani nepracovalo a par hodin pred zavodem se zakazuji jedno auto za druhym)))))))??????

        • ja zakaz nevydal. byl to jen postreh. vcera na to nekdo upozornil v tom zavode. tak me to zajimalo. zda to nebylo jen placebo.
          takze jsem ted nakoupil dalsi auta a proste jsem to zkousel. a to bmw je imho moc dobre. treba jaguar je stene tychlej. ale netoci tak dobre takze se to srovna v technicke pasazi. nebo tiskarna je pomalejsi ale sakra dobre lepi a v technice pasazi vse nabere zpet. atp.
          ja nemam nic proti tomu aby se jelo s jednim autem. je to skoda. z pohledu ruznorodosti pole. coz k le man patri. ale proste GT suck.
          vypraskal jsem ted asi 7mega na dalsi auta. a to porad nemam vsechny leman placky. ale po tom bmw jsem nenasel nic dalsiho co by nejak vice vycnivalo zatim. jsou tam porad rozdily. ale to je i tim ze jsem s kde cim odjel jen 2-3 kola. takze povrchni pohled na vec.
          a klidne s tim jedte. osobne by bylo dobre tyhle zady brat jako testy pro dalsi zavody. kde se proste ukaze zda nejake auta jsou natolik dobra ze proste nedavaji ostatni sanci. o juddech uz vime ze jsou zbytecne dobre. a bude potreba jeste odjet par zavodu aby se ukazaly dalsi takove. mozna to bude to bmw.

          • Nechces radeji vybrat nejpomalejsi dat s nim cas a srovname to aspon ofline na ppcka?? Offline bych dal do vecera nejaky auta napis cas na kolo jestli chces ja taky neco nastrelim

            • na jednu stranu si myslim ze PP nejsou vse lek. index pp se pocita podle nam neznamych velicin. melo by jit o vykon/vaha/rozlozeni vahy/atp…
              takze pokud srazis pp treba na 600 tak v podsate to co bylo nejrycheljsi porad by melo byt nejrychlejsi. a to co lip zatacelo bude porad zatacet. muzeme to skusit. vzit bmw a treba peugeota 908hdi ktery je spis pomalejsi a srovnat to na 600pp.

              jinak s tim bmw jsem v prvnik kole zajel pod x.20 nekde kolem .18. zatimco ostatni auta jsem vodil za treba .22 coz je trosku moc vyleky rozdil. to bmw me proste upoutalo hned. chtel jsem nafarmit trosku penez ale skusim to s temi mensimi pp.

              • a zafixovat si pocasi. uz mam otestovano ze je velky rozdil mezi casem v noci a za dne kdy pekne sviti slunce.

              • Na co jako plosne snizit pp? Kurnik a ze nejsou stejna ta auta jako v realu taky nikdy nebudou to jsou proste slaby argumenty sorry jedinej spravnej postup je vzit nejslabsi povoleny auto dat ho naplno zajet best lap a ostatni k tomu srovnat stahnutim pp kazdeho jednotliveho vozu az na takovou hodnotu ktera odpovida best lapu nejslabsiho auta !!!! Jednoduchy priklad je treba jedno kolo ztrata 4,5s 10 kol 45 sec opravdu takhle chcete zavodit???

                • tak mam pocit ze jsem rozpoutal prvni svetovou automobilovou.
                  umyslem bylo vypichnout auta ktera nezapadaji svym vykonem. jako se udelalo s juddem. takze ted nechapu proc soptis. kdyz si prectes co jsem napsal tak mozna zjistis ze jsem nijak tvuj nazor na to jak to limitovat nezavrhnul. jen jsem rekl ze to nemusi byt ultimatni reseni.
                  a slusi se dodat ze takove stejne GT ani neumoznuje.
                  a to ze auto nebudou stejna je asi vsem jasne. ale je rozdil mit auto ktere to jezdi o 6sec na kolo rychleji. presne jak rikas.
                  fakt nechapu co te vytaci kdyz se tu snazime o to stejne. najit reseni.

            • BMW jsem zkoušel a byl o něco pomalejší než Sauber. Kluci je to jak reál, nikdy to nesrovnáš. Něco zas žere gumy víc, něco míň atd. V testu byla rychlá i ta audina, ale někdy neovlivníš na tak dlouhej závod lidskej faktor 🙂

  6. Trénink lobby up 🙂

  7. My dáme zítra svoji jízdu 😉

  8. v základu by bylo prima aby se lid vyjadril zda preferuje nějakou kategorii. placky, GT3/500, vykopavky , nebo klasicke plechy.
    mi osobne to je jedno. ano jsou auta ktera nemusim. ale nejde o cele kategorie.

    celkove asi idelane bez setupu. takze pak vyselektovat auta co jsou i bez setupu OK.

    pokud by slo o placky tak bych srazil PP. odhadem na 670.
    a vyhnul bych se extra pomalym vozum. melo by to jet aspon kolem 250 po rovine aby ten zavod netrval vecne. a lidi neusinali na rovinkach.

  9. Musíme ještě vymyslet auta a nastavení, přemýšlím to spíše omezit na několik aut, ale ještě nevím, na jaké…

Leave a comment