Termín: 21.4.2014
Založení lobby: 19:00 hod
Start kvalifikace: 19:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free Cup
Auto: Mazda RX-7 Touring Car
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: racing hard (závodní tvrdé)
Lobby ID: 1472-6118-4259-7711-4704
Trénink: 21.4.2014 od 17:00 hod
1. závod
Circuit de Spa-Francorchamps (58 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS“ Povoleno Délka kvalifikace 10 min. Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná |
za me bych nechal tu promenlivos t pocasi ,ale chtelo by to nejak vychytat aby nebyl takovej chcanec az do konce ,jinak namahavej ale paradni zavod
To jsem dal proměnlivost na 4?! Čekal jsem lehký deštík :DD
byla to hodně velká skušenost a dřina ale nechal bych to furt stejně i s proměnou počasí to k tomu prostě patří 🙂
jak jste doplavali do cile ? stacily na to auta nebo jste presli na kanoe…
normalne jsou zavody na takovy kol spis zabijeni casu, osobne bych vam navrhnul mensi pocet kol. ale tento zavod mel prvky oziveni.
eise jsem taranoval jako rusove za druhe svetove nemecke tanky.
takrka v plne rychlosti jsem mel vse pod kontrolo az do momentu kdy jsem nemohl nic udelat. eis asi nemel palivo na trati skoro stal a kdyz jsem ho videl tak jsem si zvolil dle jeho pozice jak ho objedu a chtel jsem to dat po umele trave protoze vzhledem k zatacce ktarou jsem projel to pro me bylo nejpohodlnejsi. ale eis se krasne uhnul tam kam by se uhnul kazdy normalni clovek smerem z trate kde jsem chtel projet. krasna kolize. skoda ze gt nema lepsi model poskozeni. byla by to totalka pro oba. a mi by to jeste smazalo ucet protoze by to jezdec neprezil. sorry eisy. doufam ze sis tu pumelici uzil. minimalne tvoje auto bylo tak happy ze chvili nevedelo kde ma predek a zadek. skoda ze nemam replay.
normlane kolize nesnasim a chvili jsem nedokazal myslet na rizeni. tak jsem si udelal jeden extra pit abych si asi nasimuloval opravy a zrestaroval hlavu.
pak prisel dest ktery jsem si uzival. s vedomim ze nemam mokre gumy. ale rikal jsem si ze tak spatne to nebude. nakonec to bylo horsi. jakmile sla voda pres 40% tak zacly problemy ale desna zabava a nad 50% jsem musel odstoupit. protoze bych byl jen nebezpecny pro ostatni.
random pocasi bych vam na tyhle for fun zavody doporucil stejne jako mensi pocet kol. idealne trefte pocet kol tak aby doslo k spotrebovani nadrze. ale ne tak aby se muselo jet do pitu presne v kole X protoze kolo X krat 2 je presne pocet kol na ktery jse jede zavod. to uplne zabiji strategii. pokud je pocet kol jen o neco delsi nez pro jednu nadrz tak lidi muzou volit cas k pitu vcelku volne a umozni undercuty. a imho zbravte se racing gum dokud je neopravi. na sportech ten bug neni. aspon podle toho co rikaji lidi.
ale pak bude potreba uvest vse do popisu na webu. protoze jsem prisel docela nepripraven. aspon jsem v lobby podchytil ze se muzou media. ale predpoved pocasi a mozne wety jsem nezaznamenal. ale o to vetsi sranda bylo to mokro. diky kteremu se snad aspon na chvili bavil kazdy.
a respekt k mirkovi ktery uhybal vozum co byly k kolo napred. je videt ze sleduje okoli. a to asi lepe nez na.
Dik tuhle magorinu jsem vyprovokoval ja bohuzel jsem byl v praci jezdime zavody tak na nadrz gt3 nekdy na nadrz a pul sportovni smesi se sice snazim vzdicky nejak vybrecet je tady ten bug popsany mockrat ale kluci na tom nechteji jezdit bohuzel presne ty strategie my chybi ale zase jsem rad takovy maly klan nemame sistem penalt kazdy se snazi respektovat druhe na trati viz mirda kdyz je nekdo hovado casem po par upozorneni nebude vpusten skoda toho pocasi a ze jsi to nevedel bohuzel mirda neulozil replay aspon bych vedel kdo jel ale tipnu si nez si to zitra prectu ve vysledkach pry jel i gt racing a ty jsi V nejsi vratim ? Myslim ze nekdo takovi tam je))))
Psali jste, že chcete pořádnej endurance, tak to tu bylo. Pro mne obrovská zkušenost, jenom, že jsem byl schopen se soustředit, jezdit i v noci podobné časy a hlavně koukat na fuel ne jen na gumy a pořád o tom závodě přemýšlím, takže za mne super. Kluci budou asi jiného názoru :DDD
V lobby mne kluci překecali na ty media, tak jsme je povolili a fakt na tu proměnlivost jsem upozorňoval několikrát 🙁
Mne přijde hrozně líto dávat na racing auta sport gumy 🙁 ale fakt škoda, že jsi nejel, byla to pecka!!!!!!!!!
No 1. a 8. zase, ale už bez deště 😀
Nevadi ja jsem rad ze se to libilo navic podle ohlasu priste pocasi zase bude !!! Osobne to napisu v lobby KUPTE SI PNEU DO DESTE !!! ))))) pravda taky nekdy neslisim nic neuskodi to napsat
Tak v tom Fuji to dáme s deštěm, ale Lemans necháme bez 🙂 Ale ty placky na dešti budou masakkkrrrrrr
Ja to schvalne vecer vyzkousim jak to pojede v mokru ale fuji snad nema pocasi myslim 680 pp asi vody taky moc nepotrebuji vlastne se budu tocit jak camrda i bez vody )))
Ahoj draku, taky nemám rád dlouhé závody, ale tohle kluci si přáli někdy vypsat, tak jsem na svátky vypsal zatím 3 závody. Ovšem po této zkušenosti už nikdy s proměnlivým počasím :DDD
V lobby jsem fakt několikrát říkal, ať si nakoupíte přechodné i mokré gumy, že může začít pršet, to jsem si myslel, ale že přijde takovej chcanec, takže jsi mne asi neslyšel, promiň! Je pravda, že v lobby mne kluci ukecali na použití střední směsi, na které ale jel jenom Jirka, takže zbytečnost, měli jsme jet na tvrdejch, ale vyzkoušeli jsme to.
Můj průběh závodu: Po docela slušném startu jsem bojoval s Fluzmanem, který tam myslím v La source vylítnul a po jeho další chybě jsem ztrácel na ladacka a victima cca 10 s, kteří jeli strašnou pilu (šetřil jsem si pneu, tak jsem jel zvolna a časy cca 2:17) pak se začal přibližovat dzudas se satoxem, tak jsem musel začít tlačit a stáhnul kluky na cca 5 s. s časy 2:15 a po ladackově chybce jsem stáhnul victima na 1-1,5 s a čekal spíše na jeho chybu (to bylo v cca půlce závodu a gumy na 5 front, 8 rear), victim zajel do boxů pro gumy a já si řek, že díky té debilní chybě GT na nové směsi pojedu o cca 4 s pomaleji, tak jsem chtěl nahnat nějaký čas, jenže jsem vůbec nesledoval fuel a ten mi při druhém kole od victimovi zastávky došel před stavelot (málem jsem rozsekal vzteky volant :DD). Tam jsem udělal velkou chybu, uhýbal jsem victimovi i lehce mimo trať, ale nějak jsme se nepochopili a narval to do mne v cca 250, to se hrozně omlouvám, ale jel jsem fakt 2 koly za obrubou, ale měl jsem jet po levé straně, moc se omlouvám, to nebyla tvoje chyba a hlavně jsi vůbec nemusel do boxů!!! Po boxech jsem se vrátil cca 5 a na prvního díky victomovo fakt zbytečné zastávce měl 30 s a začal zase stahovat a dostal se za něj na cca 10 s a druhé místo. No a pak přišel déšť a všechno jinak :)))) jel jsem si pro gumy pozdě, když už jsem se na racing medium neudržel na trati, při nájezdu do boxů boural atd. nazul přechodné a déšť neustával, tak znova do boxů pro mokré a standa s ladackem mi nadělil skoro kolo :DDD
Velký respekt k standovi a ladackovi, jak na těch mokrejch jeli, naprosto nechápu a přeji zasloužené vítězství.
co se kolize tyce tak bych z toho nikoho nevinil, spis sebe. v danou chvili za danych okolnosti to bylo usmevne. ja vim co jsem udelal spatne ze sve strany a slo o klasickou internetovou lehkovaznost.
na jednu stranu se da rict ze s poskozenym nebo pomalym vozem umoznite ostanim bezpecne predjeti tak ze nemenite nahle smer. takze na rovince jedete rovne. ale z tve reakce bylo patrne zes to myslel dobre. a sehrala tam i roli ta zatacka. jak z ni clovek vyjede stopu na prave strane tak jsem to do leva nechtel pretocit protoze pak se to vlni zas doprava a v pravo byla jen umela trava. coz jsem povazoval za ok. a opravdu jsem to videl jako naprosto bezpecnou situaci az do nasledujici vteriny.
jasne ze kdybych nebyl tak lehkovazny tak proste zpomalim.
a na tvem miste bych udelal to stejne. uhnul se mimo trat kdyz tam je pevny povrch. a kdyby to bylo na prehlednejsim miste tak o sobe vime drive a nestalo by se to.
mapu jsem v momente najezdu do zatacky nesledoval. protoze jak tam clovek mine najezd tak to je strejne otravne jako v ruzove. tam se to proste musi trefit.
imho promenlive pocasi to osvezilo. cokoliv co muze promichat poradi a znevsednit zavod by se melo zvazit.
protoze na delani zbytecnych pitu a zatahovani rucnich brzd s heslem… co to asi udela, jsem expert.
mozna by se casem zjistilo ze i dest ma chyby pres ktere se nejde povznest. ale kdo vi. nikdo jiny s destem asi nejezdi.
uniklo mi ze vam jde o endurance… to bych si musel precist nazev eventu. to ten pocet kol vysvetluje. ale na cteni hlavicek jsem asi too sexy.
to zda nasazovani tech medii ma nejake opodstatneni je na diskuzi. protoze pokud neni heavy dmg tak v podstate muzete vzdy jet optimalni strategii. +/- personalni spotreba gum. protoze jinak vas do pitu nic nenuti jet. a tim padem je to stejne pro vsechny, takze fer umerne moznostem systemu. na gt racingu skusmo povolili medium protoze jeli s heavy dmg. takze pro pripad ze nekdo ne vlastni chybou musel neplanovane treba hned v prvni kole do pitu na opravy byl proste v haji. takto mohl prezout na media. a relativne kompezovat onen bug. s tim ze vsichni museli startovat na hard.
je dost mozne ze jste se o tech pneu bavili vic nez jsem pochytil. a ze jsem stejne nejak porusil pravidla. moje cela priprava na zavod byla jen precteni popisu na webu. a nakup vozu. a v lobby bohuzel spatne slysim. velmi casto lidi nastavi voice na nizsi kvalitu nez je max aby usetrili traffic. a ja proste slysim vetisnou jen nesrozumitelne hlasy diky tomu ze v menu me prudi hudba a na trati kde jsem nejcasteji, zvuk auta. navic jsem do lobby prisel dost pozde a behem chvile se zaclo. ale zakysnul jsem u Ni no kuni protoze je supr. tak jsem se distancoval sam.
Opravdu si myslím, že to byla moje chyba, zatmění mozku, když mi došel benál, fakt promiň. S čistou hlavou bych uhnul do leva a bylo by to asi ok, ale bál jsem se, že bych Ti zas neuhnul před šikanama a ono v těch 80 je hrozně těžký rychle někomu uhnout, když jede 250, tak jsem si řek, že mimo trať v blanchimont bude ok 🙁 Hele jsme trochu jak Coulthard:
https://www.youtube.com/watch?v=kLGqedydP74
😀
Příště se nenechám takhle ukecat a pojedu to, co je vypsané, ale beru to tak, že jsme parta kamarádů a kluci si řeknou, jakou trať a závod chtějí jet a já jim to nastavím, ale takhle před závodem to fakt měnit nebudeme 🙁 No další poučení 🙂
Jo ale pocasi bych nechal klidne jeste se ujistit aby vsichni mely gumy 1.8.jsem obevil kolegovu dovolenou tak nevim jak my to vyjde ale ja vam hrozne zavidel vcera
tím jak se k tomu vracím nechci působit jako stěžovatel. tento volný režim jak fungujete je naprosto ok. neni problem se domluvit na zmene treba i v lobby. problem je ze system PS neumoznuje tak agilni komunikaci za vsech okolnosti. ja mam opravdu problem slyset vse co se rika. takze by se reklo ze to staci napsat. jenze ps a gt banujou i nam normalni slova. a vytlacit to na ovladaci je proste mor. ja osobne trpim odporem k voice komunikaci kde je mikrofon porad aktivni a je tam pouze on nebo off. ja jsem vyrostl na push to talk a odmitam cokoliv jineho. proto jsem zvolil klavesnici. takze psani je pro me ok. ale pro vetsinu z vas je naprosto ok voice chat.
skoda ze nema lobby nejakou nastenku. kde by se jednou napsalo strucne vo co go. system proste neni idealni. a imho ani nebude.
a napsal jsem zde abych taky osvetlil proc jsem odesel. ze jsem nebyl negativni. ale opravdu to byla pro me zabava i s tim odstoupenim. coz nemusi byt patrne kdyz nekdo proste odejde. tak jsem to chtel jen vysvetlil. a spis vas podporit at takove neobvykle veci s pocasim delate casteji.
jsem moc rad ze zde i uplatim svuj talent se vyjadrovat konkretne k veci, konsktruktivne a hlavne strucne.
Za každej názor jsem osobně rád, když to není jen kritika za každou cenu nebo exhibice dotyčného. Takže příště poučení, vše bude napsané na těchto stránkách a kdo si to prostě nepřečte, bude mít smůlu i když to v lobby budu říkat 🙂
Eisy vdaka, bolo tam kus stastia. Tesne pred zavodom som kupoval prechodne a mokre gumy. Mal som stastie, ze som prezul hned mokre a za dazda to udrzal bez chybiciek. Fakt pekny zavod a nervy az do konca…
To nebyl kus štěstí, na mokrejch jste s ladackem jeli neskutečně!!!!!!!!!!!
Za hodkuuuu jedemeeeeee
Pekne si to uzijte kluci
[…] http://pitlaneclub.cz/total-24-hours-of-spa/ […]