Termín: Pátek 21.2.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:00 hod
Typ závodu: Turnaj
Auto: GT3 serie (BMW Z4 GT3 ’11, Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13, Mercedes-Benz SLS AMG GT3 ’11)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: Racing Hard (závodní tvrdé)
Lobby ID: 1472-6118-4259-7714-8141
Trénink: čtvrtek 21.2.2014 od 20:00 hod (nepovinné – formát 30 min volný trénink, 30 min kvalifikace), výsledky tréninku budou zde uveřejněny.
1. závod
Cote d´Azur (55 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledek závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS“ Povoleno Délka kvalifikace 10 min. Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná Počasí na začátku závodu: Proměnlivost počasí: Voda na začátku závodu: |
Tématické jízdy:
World tour
Evropa
Britské ostrovy
Amerika a australie
Japonsko
Navrat do evropy
Evropa
1) Nurb gp f 55 kol
2) Sartre 2013 20kol (Q 1 ostre kolo max penalty)
3) monza 55kol dest (Nejlépe začátek za deště))
4) monaco 65kol
5)spa 40 kol
Britské ostrovy
6) brands hatch gp
7)silverstone national circuit
8)ascari
9)silverstone gp
10)brands hatch indy (déšť)
Amerika a austrálie
11)okruh indianopolis
12)laguna seca
13)daytona okruh (ne ten oval – noční závod)
14) mount panorama circuit
Japonsko
15)twin ring motegi vychodni okruh
16)fuji speedway f
17)tsucuba
18)suzuka
19)okruh motegi (déšť)
20)fuji gt
Návrat do evropy – finále
21) sartre 2013 (24 h – Start v zavodě ve 4 hodiny odpoledne konec ve čtyri odpoledne)
22)nurb gp/d
23)Nurb. 24
Garant závodu: Needrace
Pekny zavod kluci ppusteni o kolo i vsechny souboje na trati fer jen bych trochu vynadal julio cz80 boss high octane by mohl vedet ze sikana pod tunelem se nejezdi rovne zvlaste v pripade kdy tam muzete nekoho roznaznout o svodidla samozrejme jako profik jel bez abs tak uz s tim nic nezvladl stat se to muze ale v takovem to pripade je na miste pockat a omluvit se tez
incident z prvniho kola mirda1984vs julio
Bylo to moc pekne a velky respekt k fluzmanovi, jel skvele! Velka skoda hawlise, dilliho a ostatnich ktere to vykoplo 🙁 uz v druhem zavode vyhral team bmw 😉 juliuv pristup jsem nepochopil hned od zacatku, kdy jel bez abs a pak se po 4 kolech odpojil 🙁
Presne zapomel jsem na dili a na hawlise hawlis jel jak na provazku celou dobu porad stejny rozestup skoda ze ho to koplo a dili skoda dvojnasobna zase nedokoncil a zase za to nemohl paradni zavod