Tisková zpráva ze skoků do dálky

Tisková zpráva ze skoků do dálky

Nejobávanější, nejdistkutovanější okruh je za námi a kupodivu se neprojevil problém se skokánkem na nájezd před prstenec, ani obrubníky, nerovnosti, ale právě prstenec.

caperingskok

Už v tréninku jsme si všimli, že výhoda HSV, která se tu očekává je pro řidiče s joypadem v prstenci ztracená a i před závodem vyzkoušeno Theworldem, že tam prostě nešlo více zatočit s joypadem. No není to už velký podnět pro všechny páčkaře, aby si pořídili volant? 😀

K samotnému závodu, myslím, že nikdo nepochyboval o absolutní dominaci Dereka, kterému auto sedlo a nadělil druhému Theworldovi skoro minutu?!

Tento závod byl i výjimečný tím, že zde poprvé zavládla teamová režie, ale o tom později.

V první skupině kvalifikaci vyhrál s úžasným časem theworld455 a za ním se obsadil, přiznáme, trošku překvapivě needrace (jeho nejlepší kvalifikační počin) a za ním až eisy skoro 0,8 s se stejným vozem! Ovšem derek_737-1 byl ještě o cca 0,6 s rychlejší než theworld455! Vynikající kvalifikaci zajel i GT-Racing-cz_MB, který nadělil svému teamovému kolegovi djraspby skoro 2 s!

Derek_737-1 si dojel i pro abolutní vítězství a v japonsku vypukla naprostá mánie a celé náměstí v Tokiu bylo pokryto žlutými čepicemi s ufounskýma ušima. Derek si fanouškovské podpory velmi užívá a skromně pořád opakuje: „Není to má zásluha, ale skvělého auta a podpory teamu, všem moc děkuji„.

Nový trend nejen v japonsku, žlutá čepice s ufo ušima.
Nový trend nejen v japonsku, žlutá čepice s ufo ušima.

Po startu se do kolize dostal právě eisy a GT-Racing-cz_MB a tento incident budeme ještě vyšetřovat, ale v této chvíli to vypadá na chybu GT-Racing-cz_MB, který se tím propadnul na poslední místo ve 1. skupině. V druhé skupině byl také incident mezi CzEng68 a flatthebest, bohužel záznam nemáme k dispozici.

Needrace nedokázal držet gumy v provozní teplotě a degradace začala dřívěji, proto bylo rozhodnuto o jiné strategii, o jeden pit více, což v důsledku byla asi lepší varianta, ale po několika chybičkách bylo 7. místo trošku zklamání: „S kvalifikací jsem byl spokojen a spíše překvapený, nečekal jsem takový čas. Bohužel v závodě jsem nedokázal udržet koncentraci a udělal pár chybiček. Musím na tom ještě zapracovat„.

Na trati se ale odehrával už od dopoledního tréninku boj mezi generacemi jezdců, mladým talentovaným jezdcem theworld455 (který na Cape Ringu konečně představil svoji přítelkyni) a eisym, kterému tento okruh nevyhovuje: „Od začátku jsem věděl, že nemám na pódium, to jsem očekával od začátku u Dzudase, který tento okruh miluje a Dereka. V tréninku  jsem byl pořád zbrklý na výjezdech z pomalých sekcí, ale postupně jsem stáhnul čas na 1:26,7 a začal přemýšlet o podiu večer.“ řekl eisy. „Od skvělého 3. místa na Indy jsem si věřil, že když věnuji přípravě na Cape Ring čas, budu zase bojovat o podium“ řekl po závodě nadšený  theworld455. Celý první stint si theworld455 udržoval vedení, po druhém stintu ho ale eisy předjel v prstenci, kterou jezdil úplně jinou stopou a do 3. stintu vyjížděli z boxu těsně za sebou a cca 9 kol měli od sebe odstup 0,3 s.

The worldova přítelkyně
The worldova přítelkyně

V posledním kole theworld455 vrátil stejným způsobem eisymu předjetí, ale hned poté přišel teamový rozkaz, aby před sebe pustil eisyho, který by mohl být v celkovém bodování na 3 místě a dostat se před Slovakiu a hlavně před GT-Racing-cz_MB. „Když jsem uslyšel ve vysílačce: theworld, eisy is faster than you, myslel jsem, že se snad zbláznili, celou dobu jsem si užíval souboj a hledal místo na předjetí, eisy jel o něco pomaleji než ve druhém stintu, bylo vidět, že je opatrný, aby neudělal chybu. Tím jsme ale ztráceli hrozně moc času a netušil jsem, jak na tom je GT-Racing-cz_MB se strategií. Nechtěl jsem teamu ale škodit, tak jsem ho chtěl na cílové rovince pustit.“ prohlásil na emotivní tiskové konferenci world455. „Ale bylo vidět, že ani eisy z tohoto příkazu nebyl nadšený a šance nevyužil a raději zpomalil a dojel za mnou.

Eisy jen k tomu podoknul: „Na teamovou režii je moc brzo, ještě není ani polovina sezóny.

Sportovní ředitel teamu Yoshitaka Iijima k tomu řekl: „Omlouváme se fanouškům, ale pochopte naše emoce, GT-Racing-cz_MB se blížil a kluci ztráceli svým soubojem důležitý čas.“ V Xanavi-Calsonic Team bude ještě horko i kvůli drahému přestupu Slovakie, ale o tom níže.

„Od začátku závodu jsem se trápil s technikou, málem jsem ani nenastoupil, ale výsledek v kvalifikaci mne překvapil, bohužel chyba v prvním kole, kdy si osobně myslím, že eisy brzdil zbytečně brzy, změnila celý závod ve velký dostih, který jsem si užil a završil skvělým soubojem s victimem“ prohlásil GT-Racing-cz_MB a udržel 3 místo v šampionátu.

Z postoje a řeči těla Victim_81 jsme poznali, že začíná cítit obavu ze svého postavení teamové jedničky, ale v prohlášení kolegiálně prohlásil: „Gratuluji klukům, dvě místa na bedně jsou pro team skvělý výsledek„.

První HSV z pole do cíle dovezl překvapivě Vozembouch5, který ještě o víkendu neměl jasně daného svého technika a obvolával teamy, jestli by mu nepomohli, zřejmě se povedlo a porazit teamovou jedničku Dzudase bylo pro něj velkým překvapení.

Za 7. needracem, dojel Dzudas: „Nevím, proč jsme neměli rychlost, nedokázali jsme využít potenciál vozu, který okruhu seděl. Musíme si teamem sednout a řešit, co bude dál, ale situace není příjemná.

Alexandr70 opět dojel na bodech a opět bez chyby a v naprosté pohodě: „Věděl jsem, že na podiu nebudeme, ale čekal jsem vyšší pozici, oproti tréninku (1. místo) jsme v setupu udělali nějakou chybu.

Největší přípravu a promyšlené strategie se vyplatila opět Dawe260, který opět bodoval. „Čekal jsem malinko více, ale i tak jsem spokojený, dojet 2 s za takovým jezdcem jako je Alex, je pro mne obrovská čest„.

Velké rozčarování prožíval djraspby: „Nevím, v čem je problém, 14. dní poctivě trénuji a pak dostanu 2 s od teamového kolegy, kterého jsem v simulátoru ani neviděl, když jsem chtěl vidět jeho data z telemetrie, nebylo mi to povoleno. Mám pocit, že každý jezdíme v jiném teamu a rozhodně moje auto konkurenceschopné není! Šampionát se smrsknul na závod 3. aut a to podle mne není fér.

Největším překvapení a velkým propadákem byl rychlý přestup SLOVAKIA-66, který se připojil k teamu Xanavi-Calsonicu. Na okruh s velkou slávou bylo přivezeno jeho auto:

Team přestavuje nové auto pro Slovakii
Team přestavuje nové auto pro Slovakii

Čekal se velký výsledek pro team a pak nevýrazný výsledek v kvalifikaci a 13. místo je velké zklamání a ptám se, jestli tento přestup 3 . nejlépe placeného jezdce v poli byl dobrý krok pro Xanavi a neměl by investovat více do techniky?

Edit:

Byla udělena penalizace Dzudasovi za incident v první zatáčce, kdy byl poškozen Czeng, 30 s.

Galerie od Vozembouch5

Comments

  1. write essay for me http://kfgdrtynhjg.com/

    Thanks. Numerous posts!

  2. https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0

    Aktualizovana tabulka po penalizacii.

    PS: Updatol som to aj v Sampionate.

  3. NSX byl takový boj, že i přes to, že jsem se prakticky nemusel snažit (pač poslední místo bylo tak či tak zajištěno) jsem po dojetí závodu vypil litr vody a převlíknout musel i propocené trenky.

    Jo a ta tiskovka mě pobavila jako sviňa 😀 😀 😀 Lajk!

  4. Tak dnes dopoledne jsme blbli na deep forrest s Kovim a byla to zabava. Ruzna auta, vzali jsme si i nsx a kdyz jsme ji meli oba bylo to vyrovnane, ale cas byl na koko vice jak o vterinu horsi nez hsv a 0,6 s na supru. Nsx je zabavna a hodne ctknveka nauci, ale i s treninkem se nedokazu nsx udrzet cely zavod.. Vcerejsi zavod ukazal, ze v mem pripade to neni az tak o aute, bohuzel je to v rukach a ja posledni dobou ani nemuzu trenovat. Nestiham. Ty zavody jsou fajn a ve finale je jedno, kdo s cim jede, ale s hsv se nerozsekad ve 2 kole, ale az v 6 😀 podle me a presto, ze je podle me nejuniverzalnejsi auto R 35 gtr, tak nissan dela naprd diesely a tak jedinou volbou je hold honda, ta diesely umi :-D. Diky

  5. Tak aby bolo startove pole o nieco pestrejsie, rozhodol som sa zmenit auto za weider HSV-010 ’11. Dnes som si ho trocha ohmatal na Cape Ringu a daval som porovnatelne casy s Keihinom. Zrejme tou zmenou vela vody nenamutim, ale v mori cervenej a modrej farby vyniknem aspon farbou, ked uz nie vykonmi 😛

  6. Yes I have made mistakes but at least I stop or slow down and not take advantage and drive on and come second and if being lapped I also move out of the way and not interfere on the racing line….Racing incidents do happen but really, twice in this has happened to me now and it is unfair especially when we have such a weak team, yes we now have derek but he is the only one scoring points and yesterday I was also stripped of points for Team Nissan too 🙁

    https://www.youtube.com/watch?v=B2xqKbMfRVU&feature=youtu.be

  7. no já si taky myslím, že by možná bylo dobré udělat strop třeba 3 auta na tým a hotovo…kdyby chtěl někdo další přestoupit, musel by se dohodnout na výměně s někým…to by v F1 jezdili všichni jenom s mercedesem teď 😀

    • obávám se, že v takovém případě by někteří přestali jezdit, kdyby jim někdo nepovolil jejich vysněnou hračku.. xD Přitom zrovna tyhle auta jsou tak vyrovnaný, že je opravdu těžký určit jasnýho favorita, nechápu proč se všichni cpou zrovna do xanavi. Nejlepší bude když si tohle neporazitelný auto každej zkusí srovnat s jiným a sám uvidí ten (ne)rozdíl..

      • Take out all the racers who do not come no more and the whole situation becomes clearer and you will see how many are driving for what Teams and Toyota and Nissan are the weakest Team especially when team points are lost and won, look how many points Team Xanavi won yesterday and how many points Team Nissan won if I came second or third and now Slovakia has joined Xanavi well the Championship has already been won.

      • Na zacatku serie byla auta vicemene vyrovnana,ale po nekolika opravach tomu tak jiz neni.Coz by nebyl problem,pokud by silnejsi jezdci jezdili se slabsimi auty.Jenze pote co jsi i ty dostaval za usi od „stejneho“ xanavi,prestoze ti NSX trochu s updatem vyslo vstric.Pak se strhla mela s prestupy a ja jsem rad,ze jsem nesel k nejsilnejsi znacce.Ja jsem vcera samozrejme zkousel o kolik je na tom lepe Nissan a dal jsem s plnou nadrzi 2:25,0..
        A to nemluvim o lepsim prubehu ojizdeni pneumatik.Ale za to ty nemuzes,ze se neco zmenilo behem serie.

        • Tahle diskuze je a bude vždy, pokud bude více různých aut, nikdy se to nesrovná, protože každý má jiný jízdní styl, každému sedí jiná trať atd., někdo má volant, joypad… Od toho ale měl každý fakt čas natestovat (oznámeno bylo 15.12.2014, proběhli dva ostré testy a první závod proběhnul 11.1.2015, to je cca měsíc na testování a přípravu), ale po 9. závodech řešit koncepci je pro mne nesmyslné. Osobně jsem si vzal Toyotu jen proto, že jsem chtěl pestrost a nejvíce mi sedělo HSV, ale tam bylo moc kluků. Po naprosté frustraci jsem využil žolíka a testoval 14 dní auta skoro každý den, abych rozhodnutí nelitoval a nelituji!

        • a jakej nissan máš přesně na mysli? Předpokládam že ten xanavi 03.. Netvrdím, že jsou auta na všech tratích stejně rychlá. Cíl na testovací trati byl 0.5s což se splnilo. Update sice něco změnit mohl, ale pak vyšel další, který vrátil zpět NSX do stavu „neřiditelnosti“ aspoň já jsem měl ten pocit. Na rovnějších tratích jsem se obával supry, ale nakonec zůstala. Jelikož tahle trať supře příliš nesedí, tak tady opravdu lehce ztrácela, ale nemyslím si, že by to bylo víc než 0.5s což by ještě mělo být ok. Neřadil bych supru mezi slabší spíš naopak.. Mě spíš zajímá kolik si myslíš, že supra ztrácela na xanavi 03 na této trati? Někdy se třeba můžem domluvit na menší test aut, já bych ti ukázal, že supra tak špatná zas neni.. 🙂

          • Dereku vzhledem k tvým časům včera, tak aby si jezdil časy jako mi musel by si mít tak maximálně Brouka 😀 no já věřím že autem to není…je to i v rukcáh..nečekám že bych změnil auto a začal hned vyhrávat…Capering není má oblíbená trať ani…na motegi to bylo pro Supru dobré, Suzuka celkem taky, Panorama taky dobrá…Daytona taky šla (i když v technické části to bylo těžké…), ale Laguna, Indianapolis a Capering to byl porod…ale Blais stejně jezdí o třídu líp tak se nevymlouvám na auto…jen mi jeho vlastnosti prostě tady neseděly….ale to opotřebení mě štve nejvíc..kdyby pneu drželi srovnatelně s ostatními, zajel bych určitě lepší výsledek 🙂

        • v Q jsem dal čas 2’25.7 Se suprou ti ten čas klidně dorovnám, ale spíš bych měl být ještě rychlejší, protože se mi to kolo moc nepovedlo..

    • I agree

  8. Najnovší update prestupov. Čím ďalej, tým viac mi dávate zabrať :'(

    https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0

    Myslím, že pokiaľ sa nestane nejaký zázrak, o konečnom poradí tímov je už rozhodnuté. Jediné vzrušenie ešte ostáva, ako dlho sa bez aktívnych jazdcov udrží tím Honda na medajlovej pozícii 😛

  9. za mě to sedí :). Ale nechci aby to vypadalo že si stěžuju že něco není fér nebo tak..jen mě mrzí, že ze začátku rozmanité pole se skládá už v podstatě jen z Xanavi nismo 03´a HSVcek…a zbytek je většinou pár nepravidelně jezdících jezdců…už jenom z obavy, že se celé pole nakonec smrksne do těchto aut (krom Dereka samozřejmě 😀 ) si rozhodně jiné auto brát nechci…jedině ještě uvážím a otestuji Castrol Supru…

    • To je naozaj škoda, do budúcnosti by to možno chcelo vymyslieť nejaké férové obmedzenie.

    • njn je to škoda.. Lidi prostě viděj, že někdo dělá s nějakým autem výsledky a hned si myslí, že je best a málokdo si vybere auto dle vlastních pocitů, testů atd. Přitom zrovna xanavi 03 není ta nejlepší volba, podle mých testů, na celý šampionát, sice je na určitých tratích rychlý, ale přijde např. cape a je tam minuta.. xD Ale nejvtipnější na tom celém je, že auta, který jsou na celý šampionát nejvybalancovanější a tudíž z mého pohledu nejlepší možná volba, skoro nikdo nemá..

      • myslíš Nissany R35? 🙂 Supra to asi nebude co? 😀 no já si ještě jednou otestuju Castrolku…sice je pomalá a první závod jsem s ní jel zrovna na Fuji kde ten výkon je podstatnej…ale na deep forrest by možná mohla být lepší než Woodone….uvidíme. Nečekal bych že NSX bude až tak záludná jak tu všichni píší ale asi je to tak právě proto, že jste tak hodně všechny auta testovali před začátkem šampionátu je překvapivé, že se to všechno začíná scházet u dvou aut…

Leave a comment