Nissan GT-R NISMO GT3

Nissan GT-R NISMO GT3

Termín: 22.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model ’13Nissan GT-R NISMO GT3 ’13Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13
Omezení: tuning zakázán
Pneu: závodní střední

Lobby ID: 1472-4711-0167-3385-0454

 

Nurburgring 24 H (90 min)
nurburgring_bankrot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Letmý start
(rovinka před šikanou Veedol – nájezd na smyčku)
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 10 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 15 hod.
Rychlost plynutí času: 16x
Změna počasí: náhodný výběr

Výsledky závodu:

Pozice Závodník Celkem Bodů Počet Závodů Ø Body/Závod Kilometráž (km)
1 derek_737-1 25 1 25 253,6
2 theworld455 18 1 18 253,6
3 Ladacek1188cz 15 1 15 253,6
4 Victim_81 12 1 12 253,6
5 kari-wrx 10 1 10 253,6
6 SLOVAKIA-66 8 1 8 253,6
7 Vozembouch5 6 1 6 253,6
8 eisy 4 1 4 253,6
9 l–g46 2 1 2 253,6
10 needrace 1 1 1 253,6
11 Dawe260 0 1 0 253,6
12 shepard-2_ 0 1 0 253,6
13 Dymek0_CZ 0 1 0 253,6

Teamy:

Pořadí Team Bodů
1 Youtube team 65
2 Base model team 20
3 Schulze motorsport team 16
4 Celkový součet 101

Propozice:

Jména Závodníků Team
Dymek0_CZ Base model team
kari-wrx Base model team
l–g46 Base model team
SLOVAKIA-66 Base model team
Dawe260 Schulze motorsport team
eisy Schulze motorsport team
shepard-2_ Schulze motorsport team
Victim_81 Schulze motorsport team
derek_737-1 Youtube team
Ladacek1188cz Youtube team
needrace Youtube team
theworld455 Youtube team
Vozembouch5 Youtube team

Počasí bude vybráno náhodně podle parametrů:
1. Počasí na začátku závodu: bez limitu
2. Proměnlivost počasí: limit max. 3
3. Voda na začátku závodu: bez limitu

A parametry vybere 2., 5., 7 který přijde do lobby. Může to i znamenat, že žádná změna nebude 🙂

Comments

  1. tak auta stejny nebyli gt-r nismo gt3″13 mel omezovac ve 280 ostatní az ve 302 a to je dost na tech 2 rovinách jsem videl jak se ostatní vzdalujou,ale důvod proc jsem se odpojil je ze ten nord proste nedavam a ještě v noci a za deste,na jinych tratích je to supr,ale tady na to jednoduse nemam

  2. No masakr, proto jsme přestali experimentovat s dešťěm. Celý závod na mokru na nurbu je hroznej záhul. Každopádně letmý start aspoň trošku vyřešil postartovní zmatenosti a docela to celkově šlo, měl jsem souboje s victimem, lacem a vše čisté (victima jsem pustil, měl lepší gumy). Mrzela mne ztráta 7 místa v posledním kole, ale už jsem byl fakt unavenej a ztratil koncentraci, jinak za celý závod jen cca 3 větší chyby 😮

    Gratulace bednařům a laco je klasifikován, koplo ho to už za cílovkou:

    http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/nurbzavod21.jpg

    • Toz nebolo to zle jen v pátém kole sem nevymenil gumy na mokré a jel sem kolo 17 minutn ale myslím ze need může vyprávět to same myslel sem ze do tech boxu nedojedu a Ješ e me trochu dostalo ze jak byla nastqv na místnost a stejně to nechalo 100% az do konce

    • super zavod, pocasi vyslo skvele, skoro pul zavodu se odjelo na suchu a pak to prislo.. 🙂 Auto se na mokru chovalo az moc klidne, docele me to prekvapilo, cekal jsem, ze to bude o dost vic klouzat. Strategie mi tentokrat vubec nevysla, startoval jsem na prechodnych, ale na slickach to bylo ocividne lepsi. po dvou kolech jsem prezul na slicky, pak zacalo prset a nazul inter, sice se mi na nich podarilo stahnout 20s naskok ladacka, ale hned nasledujici kolo jsem musel zajet pro rainy a opet ztrata. myslel jsem, ze nejdou ujet 3 kola kvuli benalu, ale ladackovi se to povedlo tak jsem na posledni stint trochu zariskoval a zkusil to taky. ekonomicka jizda se mi vubec nevyplacela, zle na me dotiral kral destu slovakia, ja jsem jednu zatacku probrzdil a slovakia se dostal na prvni misto a zacal ujizdet, ale cekal ho jeste jeden pitstop, kde vzal bohuzel malo benalu. druhy kolo jsem musel jeste setrit a posledni uz jsem videl, ze mi benal vyjde a mohl na to poradne slapnout. Fakt nadhernej zavod, ruzne strategie, michani poradi proste parada, vic takovejch!! 🙂

  3. Trápení hned od začátku 🙁 a když ucitim možnost aspoň 1bodu tak to nevzdavam a když jsem potřeboval v posledním kole dotankovat tak mne auto jen tak projelo pitem a následně došel benal 🙁 se pos… 🙁 kur… 🙁 dopr…. 🙁

  4. Promin ale prsi v velky trat je hloupý.

  5. base model 🙂

  6. jedu, přidám se k ,,judas,,ovi, pokud mu to nevadí, jen dnes mi to nějak nepálí, který je to auto?

  7. Dnes jedu s base model team

  8. tak beru ten nismo gt 3 koukam,ze s nim ještě nikdo nejede tak jen pro pestrost

  9. Team base model

  10. Dnes jedu za team Schulze

  11. nhe dyg more tagze:
    dyz mi nespadne na tykef meteorit tag jedu s bejs modelem ..
    BTW ABS-neABS,mokro-sucho,damage-nedamage voe stejne zase vyhraje derek-nejryklejsi gadzo co znam :-)))
    esli se tam naladuju teda 2-5 nebo 7 tag vybiram hardcore to si piste
    naskedanou vecer :-)))

  12. Jedu!

  13. Upraveny parametry závodu a hlaste se do teamu 🙂

  14. Tvl. Volno a pecka zavod beru mokro i heavy a pojedeme jen hrochem od schulce nebo muzem i jutub a bejs model ???bylo by to barevnejsi a mohlo by se rozhodit na nejaky teamy treba schulce by byl principal eis jutub victim a base derek a kdo by se ke komu pridal??

  15. Again the dreaded Nurburgring 24H, this does not favor me so I won’t be racing.

  16. konstatni voda treba 30% coz je vhodne pro prechodne a bylo by to zajimave s heavy dmg

  17. Nedáme heavy damage a mokro a udělat z toho extreme race? :DDD

Leave a comment