Termín: 22.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13, Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model ’13, Nissan GT-R NISMO GT3 ’13, Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13
Omezení: tuning zakázán
Pneu: závodní střední
Lobby ID: 1472-4711-0167-3385-0454
Nurburgring 24 H (90 min)![]() Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Letmý start (rovinka před šikanou Veedol – nájezd na smyčku) Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 10 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne Start závodu: 15 hod. Rychlost plynutí času: 16x Změna počasí: náhodný výběr |
Výsledky závodu:
Pozice | Závodník | Celkem Bodů | Počet Závodů | Ø Body/Závod | Kilometráž (km) |
1 | derek_737-1 | 25 | 1 | 25 | 253,6 |
2 | theworld455 | 18 | 1 | 18 | 253,6 |
3 | Ladacek1188cz | 15 | 1 | 15 | 253,6 |
4 | Victim_81 | 12 | 1 | 12 | 253,6 |
5 | kari-wrx | 10 | 1 | 10 | 253,6 |
6 | SLOVAKIA-66 | 8 | 1 | 8 | 253,6 |
7 | Vozembouch5 | 6 | 1 | 6 | 253,6 |
8 | eisy | 4 | 1 | 4 | 253,6 |
9 | l–g46 | 2 | 1 | 2 | 253,6 |
10 | needrace | 1 | 1 | 1 | 253,6 |
11 | Dawe260 | 0 | 1 | 0 | 253,6 |
12 | shepard-2_ | 0 | 1 | 0 | 253,6 |
13 | Dymek0_CZ | 0 | 1 | 0 | 253,6 |
Teamy:
Pořadí | Team | Bodů |
1 | Youtube team | 65 |
2 | Base model team | 20 |
3 | Schulze motorsport team | 16 |
4 | Celkový součet | 101 |
Propozice:
Jména Závodníků | Team |
Dymek0_CZ | Base model team |
kari-wrx | Base model team |
l–g46 | Base model team |
SLOVAKIA-66 | Base model team |
Dawe260 | Schulze motorsport team |
eisy | Schulze motorsport team |
shepard-2_ | Schulze motorsport team |
Victim_81 | Schulze motorsport team |
derek_737-1 | Youtube team |
Ladacek1188cz | Youtube team |
needrace | Youtube team |
theworld455 | Youtube team |
Vozembouch5 | Youtube team |
Počasí bude vybráno náhodně podle parametrů:
1. Počasí na začátku závodu: bez limitu
2. Proměnlivost počasí: limit max. 3
3. Voda na začátku závodu: bez limitu
A parametry vybere 2., 5., 7 který přijde do lobby. Může to i znamenat, že žádná změna nebude 🙂
tak auta stejny nebyli gt-r nismo gt3″13 mel omezovac ve 280 ostatní az ve 302 a to je dost na tech 2 rovinách jsem videl jak se ostatní vzdalujou,ale důvod proc jsem se odpojil je ze ten nord proste nedavam a ještě v noci a za deste,na jinych tratích je to supr,ale tady na to jednoduse nemam
No masakr, proto jsme přestali experimentovat s dešťěm. Celý závod na mokru na nurbu je hroznej záhul. Každopádně letmý start aspoň trošku vyřešil postartovní zmatenosti a docela to celkově šlo, měl jsem souboje s victimem, lacem a vše čisté (victima jsem pustil, měl lepší gumy). Mrzela mne ztráta 7 místa v posledním kole, ale už jsem byl fakt unavenej a ztratil koncentraci, jinak za celý závod jen cca 3 větší chyby 😮
Gratulace bednařům a laco je klasifikován, koplo ho to už za cílovkou:
http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/nurbzavod21.jpg
Toz nebolo to zle jen v pátém kole sem nevymenil gumy na mokré a jel sem kolo 17 minutn ale myslím ze need může vyprávět to same myslel sem ze do tech boxu nedojedu a Ješ e me trochu dostalo ze jak byla nastqv na místnost a stejně to nechalo 100% az do konce
super zavod, pocasi vyslo skvele, skoro pul zavodu se odjelo na suchu a pak to prislo.. 🙂 Auto se na mokru chovalo az moc klidne, docele me to prekvapilo, cekal jsem, ze to bude o dost vic klouzat. Strategie mi tentokrat vubec nevysla, startoval jsem na prechodnych, ale na slickach to bylo ocividne lepsi. po dvou kolech jsem prezul na slicky, pak zacalo prset a nazul inter, sice se mi na nich podarilo stahnout 20s naskok ladacka, ale hned nasledujici kolo jsem musel zajet pro rainy a opet ztrata. myslel jsem, ze nejdou ujet 3 kola kvuli benalu, ale ladackovi se to povedlo tak jsem na posledni stint trochu zariskoval a zkusil to taky. ekonomicka jizda se mi vubec nevyplacela, zle na me dotiral kral destu slovakia, ja jsem jednu zatacku probrzdil a slovakia se dostal na prvni misto a zacal ujizdet, ale cekal ho jeste jeden pitstop, kde vzal bohuzel malo benalu. druhy kolo jsem musel jeste setrit a posledni uz jsem videl, ze mi benal vyjde a mohl na to poradne slapnout. Fakt nadhernej zavod, ruzne strategie, michani poradi proste parada, vic takovejch!! 🙂
a jeste jet v tom spreji za nekym, taky zazitek.. xD
já byl před slovakii a ten musel bejt chudák na prášky, fakt nebylo vůbec vidět 😀
Trápení hned od začátku 🙁 a když ucitim možnost aspoň 1bodu tak to nevzdavam a když jsem potřeboval v posledním kole dotankovat tak mne auto jen tak projelo pitem a následně došel benal 🙁 se pos… 🙁 kur… 🙁 dopr…. 🙁
Dawe, pro mne vyhráli všichni, kdo dojeli a nevzdali to 🙂 A překvapilo mne, že to zabalil jen Dzudas, CZeng a sinyho to dvakrát koplo před startem 🙁
V posledním kole už to benál bohužel nedává 🙁
Promin ale prsi v velky trat je hloupý.
base model 🙂
jedu, přidám se k ,,judas,,ovi, pokud mu to nevadí, jen dnes mi to nějak nepálí, který je to auto?
jasny,ze nevadi libore je to ten gt-r nismo gt3″13
ď 🙂
Dnes jedu s base model team
tak beru ten nismo gt 3 koukam,ze s nim ještě nikdo nejede tak jen pro pestrost
youtube
Team base model
Dnes jedu za team Schulze
nhe dyg more tagze:
dyz mi nespadne na tykef meteorit tag jedu s bejs modelem ..
BTW ABS-neABS,mokro-sucho,damage-nedamage voe stejne zase vyhraje derek-nejryklejsi gadzo co znam :-)))
esli se tam naladuju teda 2-5 nebo 7 tag vybiram hardcore to si piste
naskedanou vecer :-)))
😀 😀 😀 dyk more, jsme partaci!
Jedu!
YouTube model
Youtube model není povolen, má více výkonu. Jenom ty 3 🙂
Fakt?? Nejak tomu nerozumim myslel jsem ze jsou stejny v tom pripade nevim jaky je ten treti
Jsou nahoře vypsané:
Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport ’13
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=831
Nissan GT-R NISMO GT3 Base Model ’13
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=832
Nissan GT-R NISMO GT3 ’13
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=833
Když si je srovnáš, má větší výkon:
Nissan NISMO GT3 Nissan GT Academy Team RJN ’13
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1346
Tam je to ale spatne ve hre maji vsechny 550hp 609pp 637 mn akorst jsem prijel domu a koukam na to
Fakt, tak já to jinak ověřit nemohu… tak přidávám. díky!!
no prave ve hre jsem na ne koukal a fakt jsou stejny
Upraveny parametry závodu a hlaste se do teamu 🙂
Tvl. Volno a pecka zavod beru mokro i heavy a pojedeme jen hrochem od schulce nebo muzem i jutub a bejs model ???bylo by to barevnejsi a mohlo by se rozhodit na nejaky teamy treba schulce by byl principal eis jutub victim a base derek a kdo by se ke komu pridal??
To mne nenapadlo, pridam to tam 🙂
Again the dreaded Nurburgring 24H, this does not favor me so I won’t be racing.
konstatni voda treba 30% coz je vhodne pro prechodne a bylo by to zajimave s heavy dmg
Nedáme heavy damage a mokro a udělat z toho extreme race? :DDD
Mokro bych samozřejmě dal, ale u heavy si nejsem jistý. Kdo je nejčastějším účastníkem kolizí v prvním kole? xD U light se aspoň může pokračovat dál.. 🙂 Zkusit se může, ale aby pak dojela aspoň půlka kor tady v ráji.. xD
Tak dame zavadeci kolo na rovinku pred najezdem na smycku?
Aha vlastne nurb24 no jo….. ja jsem pro a kdyby neprselo zakazal bych i abs))ale to by me asi leckdo kamenoval a moc lidi by asi taky neprislo jinak tady to heavy kdyz si neco zpusobis sam ttk se nic nedeje ale kdyz te nekdo trefi na zacatku kola tak ze mas cele kolo v hajzelu a musis na konci jeste do boxu tak se taky bojim aby nekdo vubec ddojel pod tihou nespravedlnosti ale ja bych jel heavy me nevadi
imho testovat heavy dmg na lidech je vhodnejsi na kratsi trati. protoze penalizace za poskozeni ktere treba neni vlastni vinou na zacatku kola dokaze zkazit naladu.
a gt3 mam pocit maji abs v realu. nevadi mi zakaz abs tam kde opravdu neni i kdyz abs preferuji.