Super GT 2015

Super GT 2015

Termín:  19.04.2015
Založení lobby: 20:00 (dawe260) 19:00 hod (eisy)
Start kvalifikace: 20:15 (dawe260) 20:15 hod (eisy)
Konec závodu: 21:00 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto:  GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé

Lobby 1:

Lobby 2: 1472-4711-0167-3383-9160

Indianapolis Motor Speedway
Road Course – Indy (50 kol)indyVýsledky kvalifikace 1: screenshot
Výsledky kvalifikace 2: screenshot
Výsledky závodu 1: screenshot
Výsledky závodu 2: screenshot
Celková klasifikace: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinná zastávka v boxech: 1
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 14.00 hod

Rozpis místností:

Místnost 1 (dawe260):

Jména Závodníků Team2 Auto Lobby
shepard-2_ Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
CzEng68 Nissan Team Motul pitwork Z 04 1
Dawe260 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 1
Dymek0_CZ Honda Team Raybrig NSX 06 1
FABIARSTDI Honda Team Raybrig NSX 06 1
SLOVAKIA-66 Honda Team Takata dome NSX 06 1
kovislav Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
needrace Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1

Místost 2 (eisy):

Jména Závodníků Team Auto Lobby
alexandr70 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
DzudasR1cz Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
mamoulianfh Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
flatthebest Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 2
Ladacek1188cz Nissan Team Motul pitwork Z 04 2
djraspby Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
eisy Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
Liborcz01 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
theworld455 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
Victim_81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
derek_737-1 Nissan Team YellowHat YMS Tomica GT-R 08 2
Vozembouch5 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2

Tratě:

Japonsko:

1. Fuji Speedway
2. Suzuka Circuit

3. Twin Ring Motegi
4. Tokyo R234

Austrálie:

5. Mount Panorama

USA:

6. Daytona International Speedway
7. Laguna Seca

8. Indianapolis Motor Speedway

Původní okruhy:

9. Cape Ring
10. Deep Forest Raceway
11. Grand Valley Speedway
12. Trial Mountain Circuit
13. Apricot Hill Raceway

Evropa:

14. Nürburgring GP/F
15. Autodromo Nazionale Monza
16. Circuit de Spa
17. Silverstone
18. Brands Hatch
19. Ascari
20. Red Bull Ring
21. Côte d’Azur
22. Circuit de la Sarthe

Informace o sérii:

http://pitlaneclub.cz/shrnuti-sezony-gt-500/

ps: děkuji Derekovi za pomoc s testováním aut!!!

Comments

  1. ale snad nejhezdci závod kurvex

  2. za me par hezkych souboju s eisym a slovakii,tak nejak jsem si myslel v prubehu zavodu ze bych mohl byt před eisym,ale jel precizne a byl rychlejsi,pak heskej boj se slovakii,ale ten zas jel perfektni defezivni stopu

  3. Takze, dalsi update zo zakulisia prestupov. Tento tyzden to vyzeralo pokojnejsie, do startoveho pola pribudol jeden novy zavodnik Hazamaza99, a needrace vymenil svoje GT-R za starsi model. V timovom poradi, sa po akvizicii dereka Nissan rychlo priblizuje, zatial stale predposlednej Honde HSV.

    https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0

  4. Jeden z nejtěžší a nejzajímavějších závodů pro mne. Tak nadupaná kvalifikace ve 2 skupině ještě nebyla, jak jsem říkal už v lobby, je pro mne čest jezdit s tak rychlýma a vyrovnanýma jezdcema.

    Adrenalin mne napumpoval tak, že jsem zajel v kvaldě svůj nejlepší čas, který jsem nedal zatím nikdy v závodě posunul ještě o 4 des. (ale i tak byl ještě pomalejší o cca 4 des. od victima). V prvním kole klasicky chyba, ale ne zásadní (obrubník ve 4 zatáčce) ale dostal jsem se za dzudase a toho predjet poslední dobou je hrozně těžké, jezdí fakt hrozně rychle a dobře a bez chyby. Slovakia udělal chybičku a propadnul se o 2 pozice níže, tak jsme s Dzudasem ucítili šanci na 3 místo, ale po prvním stintu jsme se oba dostali za Slovakii a NSX je rychlé téměř všude, jen se musí počkat na větší opotřebení gum, tenhle souboj mne stál a i Dzudase cenné sekundy (ještě jednou omluva Slovakii za drcnutí, ale už mi to gumy neudržely), které mne připravili o přímý souboj s Theworldem, který jel skvěle a zajel si pro své první podium!

    I když to mohlo být podium, jsem spokojenej, moje zažívací problémy (kbelík vedle playseatu) a ještě Litvínov-Třinec vedle na monitoru mi to všechno zkomplikovali :DD

    A gratulace bednařům!!!!

  5. Can I just add did anyone else have trouble with traction when you came off the racing line ? I did and for me this has to be the worse track to date in this Championship, sorry Team Nissan, training this morning I was putting in lap times of 1:28’s tonight it was late 1:29 – 1:30’s and after just 10 laps I lost so much time and making so many errors because I knew in Eisy lobby lap times would of been in the 1:28’s so the chances of me winning any points was impossible. Now with America finished I can now put in some good race times. 🙁 It is not like me to quit a race but today I did, sorry.

  6. Gratuluji vítězům, a opět bych si nejradši usekl ruce i nohy… 🙁 všichni jezdíte skvěle, zlepšujete se, zatím co já se spíš zhoršuji, dělám chyby a jezdím nekonzistentně…navíc mi přijde že ta Supra žere gumy jak divá ale možná za to můžu já…ale po boxech HSV ujíždím a po asi 10ti kolech mě předjede jak kdybych tam měl komfort hard… 🙁 člověk trénuje, zajede celkem i slušnou kvalifikaci a v prvním kole udělá naprosto stupidní chybu (kterou by neudělal ani 12ti letý…) a hned jsem poslední… 🙁 nějak začínám ztrácet motivaci a nadšení… 🙁 není to samozřejmě ničí chyba…jen a jen moje…a to teď byly tratě (Daytona, Indi…) které by Supře měly sedět…nechci vidět ty další… 🙁

    • No ja tiez uz neviem co mam od radosti robit, od kedy som s vami zacal jazdit tak jazdim casy na kolo podstatne rychlejsie, Aj dnes kvalifikacia a ranny trening boli chvilu fajn. Ale potom… proste to auto ani za pana nedokazem udrzat po cely zavod na trati 🙁

      • DJ, já byl ze supry tak nasranej, že jsem opravdu už ani nechtěl jezdit (teď mám stejný pocit z Alfy, ale tam nemůžu najít jinou náhradu) a po změně, mne to šíleně baví, vyzkoušej další auta a uvidíš…

        Mamoulianfh, je to jak píšu téměř pořád a platí to i pro DJ, chce to opravdu hodně jezdit a hlavně sledovat rychlejší kluky, jak jezdí, jak si nastavujou gumy atd. a pak začneš zrychlovat. Trénovat 14 dní na jeden závod je nesmysl, tím možná člověk má skvělou strategii, ale psychiku a zkušenosti s tím nezíská.

        Věřím, že každej nemá čas jezdit každý den jako z nás většina, ale chce to opravdu aspoň párkrát v týdnu s námi zkusit jiné káry, tratě, gumy, strategie…

        • no já jednak už auto měnil (hned po prvním závodě) a hlavně dělám chyby já…zase než bych si zvykl na jiné auto by trvalo dlouho…ale teď poslední dobou opravdu nemám moc času na tréning, ale i tak když to pak člověk rozštípe hned v prvním kole…minimálně Balis ukazuje že Supra rozhodně konkurenceschopná je, ale asi mám prostě jalové ruce…hlavně poslední dobou se nějak blbě soustředím (mám teď asi nějaké težké období a už se to projevuje i tady…) 🙁

        • Auto mi naozaj celkom dobre sedi, a aj Indianapolis je trat, ktoru som jazdil offline velmi casto. Problem je len v mojej sustredenosti. V kvalifikacii som bol sice 12., ale 1,3 sekundy za ufonmi je pre mna naozaj super vysledok. Take rychle kolo som na tejto trati este nikdy nedal.

          Ale tak isto ako vcera rano v treningu, jedna mala chybicka a som uplne mimo a nie a nie sa naspat dostat do tempa 🙁

          Auto naozaj nemam dovod menit. Na to aby som robil menej chyb by som potreboval vymenit hlavu 🙁

          A co sa treningov tyka, proste minuly tyzden som bol doma pred 20.00 iba v stredu, ale aj to som musel PS3 vypnut o 20.30, tak som do lobby radsej ani nesiel 🙁

  7. Thought I would use my steering wheel and it was too many mistakes after another.

  8. Tak znova, já zakládám místnost v 19:00 hod a dawe ve 20:00 hod, rozdělil jsem dle odhadu lidi, kteří budou startovat se mnou a s dawem…

  9. Začínám z toho být lehce zmatený tady…chápu to tedy správně že jedna místnost se jede v 19:15 a druhá ve 20:15? normálně bych mohl asi na oboje…ale možná že budu radši když pojedu už v 19:15 🙂

  10. Ja 20:00

  11. Tak zatim jeste nevim presne jak to bude Ale myslim ze nejlepsi reseni bude kdyz eisy udela v 7 jednu lobby a komu se to bude hodit pojede v 7 dawe udela lobby nevim kdy ale pojede se az po osme myslim ze je dost lidi jako ja kterym je to jedno a tim by se to mohlo rozdelit aby jel kazdy kdo dnes muze ….tag az budete mit cas tak se vyjadrete lobbysti;)

  12. Dneska beze me.Preji dobry zavod.

  13. Tag kdy bude ta lobby dawe?? Me je to jedno ps. Jedu nismo gtr 03

  14. Já jedu

  15. Eisy mna si vynechal dnes idem aj ja..pridam sa do lobby 1 ok?

  16. Já můžu až ve 20hod ale Místnost 1 zalozim v 19hod a pustím start jen by bylo dobré kdyby někdo nafotil výsledky kvaldy a zavodu nebudu mít čas to hlídat.
    Dost zvažuji že ukoncim svoji účast v GT500
    Trénovat na zavod který nakonec ani nemůžu jet 🙁
    Dawe

    • Dawe, rikal jsem ti, ze kdyz to zorganizujes, ze kluci, kteri prijdou k tobe do lobby pojedou od 20:00, neni problem, ja nevim, jak to jinak zaridit! Ucast je tvoje svobodna volba, nikdo te nemuze premlouvat!

      • A jak to man organizovat v den zavodu a ani nemám skoro na nikoho tel.
        To je už pozdě prostě jim to odstartuju v 19:15hod 🙁
        A ani nechápu rozdělení místnosti já jich mám 12 a u tebe je jen 10

        • A jak to mám udělat já? Mám je všechny objet, ty jsi byl s Alexem a Czengem a dalšíma v místnosti a neřešil jsi to? Nikdy nemůžou být spokojeni, nikdy to všem nebude vyhovovat, mne osobně to od 19 taky nesedí… Ale rozhodně je dětinské vyhrožovat svoji účastí kvůli jednomu závodu… Jak píšu výše, vše je dobrovolné a na dohodě všech!

          S tím počtem v místnostech se ptáš už poněkolikáté a já pokaždé píšu to samé, čekám až se ozvou další lidi, které rozdělím 🙂 Pak to bude zase sedět, teď se ozval Flat a Vozembouch!

          Místo vyhrožování napiš, kdo chce jet od 20:00 hod v dawově místnosti, ať se tu nahlásí a já to pak rozdělím.

  17. Já dnes bohužel nejedu…

  18. Ahoj, aby v tom opravdu nebyly zmatky, jede se od 19:15 a obě lobby!

  19. Tag sem napiste nejak zretelne jak to teda bude me je to fuk jen abych to vedel popr to bylo jasne kazdemu a nemusel lustit diskuzi jinak asi pojedu 03 jeste se rozhodnu

  20. prispusobim se,kdyz tak si motogp nahraju

  21. Vzhledem k tomu že zakladame 2lobby navrhuji aby každá začínala v jinej čas já nemám problem založit až ve 20hod a každej by mel možnost si vybrat kdy pojede 😉 Dawe

  22. na 19h jsem já ze hry, takže v tom případě nejedu. budu mít co dělat, abych stihl 20h

  23. No tak samozřejmě by to Eisy posunul opět na neděli a buď na konec šampionátu po Le mans, nebo se vše posune o jeden termín. Stejně se bude muset ještě zařadit nordschleife, protože bez něj nebude šampionát možné legitimně uzavřít. 🙂

  24. Kurna,ja bych byl pro prelozeni.V puvodnim terminu je muj start prakticky vyloucen.Ale budu respektovat s pokorou jakekoliv rozhodnuti admina.

  25. nemohl by byt start dřív kvůli motogp?zacina v 9

Leave a comment