Termín: 15.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: BMW Z4 GT3 ’11
Omezení: tuning zakázán
Pneu: závodní střední
Lobby ID: 1472-6681-3415-7081-7949
Tokyo R246 / Reverse (60 min)![]() Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 6 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
I cannot believe I ran out of fuel and with only 1 lap to go and finish in second place and to say I was leading the race for most of it, Kari pitted early which gave him prime opportunity to gain valuable seconds as myself and derek pitted later, when I did pit with 20 minutes left on the clock derek stayed out and Kari took second position, eventually derek did pit and kari was now in first place and I was starting to gain with derek now in third position, then for some reason kari pitted again giving me first place with derek catching up quickly then our Alien/derek found his rhythm with the car and gained alot of speed and time and eventually took first position with just a few laps to go and what a surprise with just one lap to go I ran out of fuel, sakra fucking hell what a donkey I am and ended up in last place, what a twat I am 😀 😀 Brakes set up again is the key and eisy a great race and a great car 😉
kari dekuje a cenu prijima :-)))
Vyzvedni si prosím cenu a volné jízdy na okruhu s m5 na této adrese zítra dopoledne:
capricorn NÜRBURGRING GmbH
Otto-Flimm-Straße
53520 Nürburg
Info- & Ticket-Hotline: 0800 20 83 200
E-Mail: info(at)nuerburgring.de
bude tam čekat Gertrude Ecková a má všechny potřebné instrukce. Gratulujeme 🙂
nejdrive jsem si myslel ze jsem mel super kolizi kvuli lagu dereka ale po shlednuti replaye to byl asi kari kdo nasel dalsi neviditelny vystupek ze zdi ktery PD rado dava na nahodne mantinely. jeden je treba na nordu hned za cilovkou jak je vyjezd z pitu.
takze gratulace karimu ze nasel dalsi. urcite z toho taky ma radost. lepsi uz je jen lochneska schovana za kopeckem na jedne starsi trati.
za neco takoveho se clovek zlobit nemuze. ale aspon to bylo osvezeni. uz dlouho jsem nemel na aute rozbite uplne vsechno.
par peknych souboju s worldem a dzudasem a nejdelsi s eisem.
pak stesti ze zrovna mi nedosel benzim zatimco jinym ano. presne kvuli odhadovani toho benzinu mi casovky casto sahaji na nervy. takze nakonec lepsi vysledek nez ve ktery jsem doufal po Q. a uplne jiny nez na jaky to po prvni zatacce vypadalo. to jsem cekal ze 4 az 5 bude max.
Kari vyhrava cenu a hidden and dangerous 🙂 jinak jsem taky necekal, ze budu bojovat o podium, zvlaste po otresne kvalifikace. Radost souperit se souperi jako victim, vse ciste, ale tvrde!! Diky za zavod!
Ja budu vecer 🙂