Lamborghini Diablo GT ’00

Lamborghini Diablo GT ’00

Termín: 08.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: Lamborghini Diablo GT ’00
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké

Lobby ID: 1472-4711-0167-3385-0005

 

SPA (60 min)
spa
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 6 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Schválně si zkuste projet to Diablo GTR…oproti tomu je tohle ještě docela dobrý 🙂

  2. Pro mne jedno z nejtěžších aut, co jsem v GT6 řídil a to jsme myslel, že to caterham netrufne 😀 Absolutně něchápu, jak to kluci ve předu uřídili a derek s takovým náskokem!!! Jak včera Libor řekl, naprostý respekt a hluboký úkon.

    Všem ostatním velké pardon a takové auto už raději dávat nebudu, ale když jsem to zkoušel, bavilo mne to, jen pokud přišlo větší opotřebení, naprosto neřiditelné 🙁

    Jak kari řek, šel jsem se taky vybrečet do skříně 😀

    • na novych pneu to slo, ale jakmile byly v zadu 7 tak to zaclo klouzat a casy byly nekdy az o 3s horsi.. Vic takovejch aut, clovek se s timhle nemuze nudit. 🙂 Jinak mam asi neco s pedalama, pri brzdeni mi to tam nekdy hodilo ctvrt plynu a samozrejme jsem byl dlouhej. Kdyby to aspon bylo porad, abych jen trochu posunul brzdny body ale prave nekdy z niceho nic a tu mas des ven.. xD Na duvere k autu to zrovna moc nepridalo. Uz to sleduju delsi dobu, ale vcera to byla fakt hruza a uz to kenecne musim nejak opravit. Slovakia ten best time zase, uz me zacina……… xD

    • tohle auto me fakt nachytalo se kalhotama dole…. dal jsem si par kol a myslel ze to mam tak nejak prectene. ale jak se sjizdely gumy tak se auto stavalo cim dal tezsi a uplne se menilo, clovek pak s kadym dalsim poklesem stavu zadnich pneu zjistoval nove veci na ktere jsem nebyl pripraveny. urcite bych si dal jinak brzdy kdybych vedel kam delsi jizda povede. urcite bych se naucil jezdit zatacky jinak nez jak jsem je jezdil abych ulevil zadnim. na jednu stranu super auto. to prenaseni vahy ktere bylo znat bylo super. a nakonci v poslednim stintu jsem byl fakt unavenej a zacal delat chyby. ale jakmile jsem videl ze me diky tomu dotahuje kari tak jsem vedel ze se musim vzpamatovat nebo proseru uplne vsechno. tak jsem se jeste na par poslednich kol dal dokupy.
      doufam ze to neni konec takovym autum. imho jednou za mesic bych dal auto takoveho kalibru. pamatuji treba ze zonda R na sport hard byla taky super :))
      narocnost auta na rizeni byla podle me opravdu osvezujici.

  3. I do not understand when I pitted for the last 16 minutes I put in 60 ltr and yet it used more on the last pit then any other time, then my 10 sec penalty for hitting Kari, Kari came off the track and was in ghost mode so must have had a penalty then just as I came up to him on the racing line I hit him and got hit with a 10 second penalty, there was nothing I could of done and why in ghost mode he has slowed down to the minimum for a penalty, why drive onto the racing line and block someone who is fast approaching…Crap and it lost me alot of position time.

  4. to auto bylo otřesný, to dělal nějakej kutil kladivem někde v kůlně..

  5. tiez som za tu zmenu pneu, teda nie v tomto zavode ale vseobecne.. 🙂

  6. hele a nezkusime tady uz to pocasi? 🙂

  7. Dnes to vidím hodně bledě já, to auto je na mne ,,vyšší dívčí,, tak nějak nejsem schopnej objet kolo čistě, vůbec to nedávám, no ještě potrénuju a uvidím 🙂

  8. This car needs traction control on 🙁

  9. I will be racing 😀

  10. jak zjistim kolik Vas jede? pokud se na GTarene nesejde dnes dost lidi, tak bych se mozna s vami taky svezl.

  11. Dnes zase lambo a prokléta Eau Rouge, na kvalifikaci bude penalizace heavy. Závod měl být původně jako test, jestli se auto hodí do Supercars série, ale Derek už mne předběhnul a otestoval 🙂

Leave a comment