Lamborghini Countach LP400 ’74

Lamborghini Countach LP400 ’74

Termín: 06.04.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 21:30 hod
Typ závodu: Turnaj – Freecup
Auto: Lamborghini Countach LP400 ’74
Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké

Lobby ID: 1472-4711-0167-3384-2820

Monza 80 (60 min)
monza
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 5 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Tady je Slovakie best lap a jsou tam 2 kritické momenty, nájezd a výjezd ascari:

    https://www.youtube.com/watch?v=ag-R6fCWgyQ

    TAdy je fotka sporného místa:
    http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/slovakia01.jpg

    Ale tady je jeho další kolo:
    http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/slovakia02.jpg

    Ale to fury už si zkrátil hned v 5. kole:
    http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/fury02.jpg

    Takže ano v tom best lapu Slovakia zkrátil sekci, ale v dalších kolech už to neudělal, v tom nájezdu si to víceméně zkrátili min. 1 všichni! A ten kdo řve nejvíc už ale v 5. kole, kdy neměl žádný důvod „vyvolávat diskuzi“, svým brutálním zkracováním a degradováním tohoto skvělého závodu…

    Mám nafoceného každý zatáčku Slovakie v tomto kole a i když to nevypadá, jsou špatně tyto dvě místa, které už v dalším kole neudělal….

    Když jsem sledoval ze začátku jízdu Furyho, nedotýkal se ani obrub, podle mne nemá tušení, že čistá jízda se považuje, když jsou 2 kola za bílou čárou. Mimořádný výjezd z ascari se toleruje i např. v F1 https://www.youtube.com/watch?v=MsoOMy8zWuk

    • co se týká toho sporného místa, tak min. v případě Slovakie si myslím že se to nemusí řešit, je to skutečně o vous a nemyslím si že je to úmyslný cut rozhodně. Sámotnému se mi to v tomto místě taky stalo asi 2x….člověk jak chce mít co nejlepší nájezd a tím pádem potom co nejrychlejší průjezd a výjezd, tak prostě zatočí o desetinu vteřiny dřív a je to hned….;)

      • Já koukal na jeho nejlepší kola, na harryho a milana a harry jel skoro pořád dobře, milan párkrát lehce cutnul a slovakia v tom best lapu, jinak z mého pohledu naprosto v pořádku, jak jsem psal níže, s opotřebením gum občas každej byl delší a někdy si to střihnul a bylo to spíše ke škodě.

        Ono to prostě vypadá divně, když jde prach od kol a v reálu to nefunguje, ale bylo to vše v rámci pravidel a Slovakia jel hodně na hraně a proto i udělal ze začátku plno chyb. Mohl bych udělit penalizaci cca 5 s za každé toto zkrácení všem, kteří vyjeli mimo limity tratě, ale stále zdůrazňuji, apeluji na slušnost každého jezdce než se snažit hrát na velkého admina a penalizovat (pak je důležité nezdůrazňovat vlastní prospěch), ale opravdu co jsem zatím všude viděl, nikdo to nedělal úmyslně a pravidelně a všichni jezdí slušně.

        Zatím se zkracování dala penalizace Foxmanovi na Fuji, kde vyjížděli v šikaně před cílovkou, ale ten to uznal a bylo vše v pořádku. Jinak byly spíše penalizace za kolize, které byly většinou na podnět poškozených, kde jsem si dal i několikrát dobrovolně sobě!

        Chci, aby se jezdilo slušně. Jsou to závody pro zábavu, nejde o život. Pokud někdo má potřebu upozornit na prohřešek, může po závodě podat protest, ale rozhodně ne tím, že bude vracet prohřešky tím samým způsobem. Nejsme islámský stát, ale z větší části jsme kamarádi, kteří si chtějí zazávodit.

        • presne, kdyz se nekomu neco nelibi, tak kdokoli muze po zavode napsat, ze ten a ten byl mimo tam a tam v x y kolech a po zavode se to muze v klidu vyresit. Ale jezdit sikany rovne a napsat, ze tam negdo MOZNA!!!! zkracoval nebo co, aniz by se podival na replay!? Tohle mi prijde hodne zvlastni..

    • prvni dve sikany jsou absolutne na hrane, proste na care a tak by melo vypadat idealni kolo. V ascari to uz je horsi, v najezdu to sice nebylo o moc ale bylo a vyjezd byl uz pomerne o dost, ale tady zalezi na vykladu, jestli se prave toto povazuje za ziskani nefer vyhody. Urcite to z casu ubere par desetin a clovek taky nemusi na vyjezdu tak lamat auto cimz trochu posetri pneu a taky diky sirsimu vyjezdu je proste o nejaky ten km rychlejsi.. Otazkou zustava jestli fury myslel zrovna tohle, podle me si spis mylel, ze to tam nekdo striha tak, jak to predved on sam. Problem taky je, ze hra toho hodne odpusti, na monze jsou nyni instalovany dost vysoky obrubniky, aby si prave jezdec hlavne nezkracoval trat a kdyz uz si ji zkrati, tak si poskodi vuz, bohuzel tohle v gt neni, protoze by treba hlavne zavod na monze asi nikdo nedokoncil, pokud by neupravil prujezdy hlavne sikanama. Napr v F1si posledni roky hrali s vykladem pravidel ohledne katovani a meli v tom celkem gulas, prej kdyz si to jezdec zkrati kdyz jede sam tak je to ok, ale kdyz nekoho predjizdi tak proste musi zustat v limitu jinak dostane penalty a to se taky stalo.. xD Nakonec ty geniove vymysleli, ze se v zadnym pripade nesmi zkracovat trat hlavne na apexu zatacky, ale co se tyce vyjezdu ze zatacky tak tam vsichni muzou bejt trochu sirsi a vyuzit kousek toho asfaltu, umeleho travniku apod, sice ne prej kazdy kolo, ale to asi moc nikdo nehlida, protoze by tech penalt bylo na konci zavodu tolik, ze by se na to uz nikdo nechtel divat, proste velka tolerance. Otazkou je jak to budeme brat my? Aby mel kady jasno co je na hrane a co uz je za hranou.. 🙂

      • Já to pravidlo vnímám jasně, obě kola za čárou! Nová Monza má na vjezdu do ascari již prahy a na výjezdu vyšší obrubník, ale ta asfaltová plocha toho hodně odpustí! Ale výjezd z ascari je opravdu problematický a jestli v tom kole Slovakia získal 0,005 je sporné, v tu chvíli nikoho nepředjel, ani nikomu neujel, každopádně v dalších kolech se tam již poskládal, takže to nebyl úmysl, ale prostě neměl ideální průjezd. Nevidím důvod, proč uložit penalizaci….

        • s tim ze jedno takove kolo je na penalizaci malo zcela souhlasim. bylo by to prilis prisne. ale je treba to vyhodnocivat presneji a kdyby opravdu slo o cas tak ten cas ziskany takovym prujezdem neni 0005 ale podstatne vetsi. ja bych to odhladnul na 0.200 – 250 na konci rovinky. a to je to co by se taky melo posuzovat. protoze ten vyjezd na ty rovinky je zde to nejdulezitejsi. proto jsem vyse psal o tom prvnim pruletu pres obrubniky jako o necem co mi neprijde uplne idealni ale stale v ramci pravidel. protoze ten cas na miste vypada skoro stejne. ale podstata veci je cas ktery je na konci prislusici rovinky. protoze tech par Km/h co proneses zatackou navic si vezes cely ten dany usek.

    • dle casu videa…
      0.25-0.27
      dle vykladu pravidla, dvema koly za carou to je zcela na hrane.
      osobne si ale myslim ze by to, jak je veden vuz, melo naznaovat snahu to nehrotit a nezkousel co vse se jeste do toho pravidla vejde. tady je videt ze se proste rozhodl to tam poslat s tim ze to dopadne nebo ne. a kdyby ne tak by na rovince imho nezpomalil.
      ale dle vykladu to je OK.

      0.46-0.48
      zcela na hrane. je patrne ze je proste rozhodnuty to tam pustit. auto vede bez korekci takze nejde o to ze by ho k takovemu prujezdu dotlacila situace nebo nejaka mensi chyba. proste na to tlaci.

      1.20-1.28
      tahle pasaz je asi nejtezsi na spravny prujezd a nepovedeny najezd zde ovlivni i vyjezdovou stopu. zrovna zde bych z toho vedu nedelal. ten najezd je cut. ale tam to pocas zavodu netrefi kazdy takze bych z nejakych ojedinelych prujezdu nedelal vedu. na vyjezdu bych pouzil minimalne stejny metr. protoze ascari se casto nechava volne i v realu.

      secteno podtrzeno… predpokladam ze mam prisnejsi metr na to co mi prijde ok. ja osobne nemam rad kdyz je patrne ze se proste vyuziva nedostatku hry a pravidlo o zkracovani se napina na maximum tim ze se to pousti na ferovku pres obrubniky kdy je vetsi polovina auta za trati. ale kdyby se to takhe resilo vsude tak se po hodinovem zavode delaji tri hodiny rozboru u videa. takze tohle je asi ciste muj malicherny problem.

      a nepochybuji ze takove prujezdy se daji najit i na moji jizde. je to hodne i o trati. nekde je proste jednodusi ty limity respektovat. proto mam rad Fuji. nekde clovek vi ze to bude sakra tezke jako treba Spa, ktere se jede dnes s autem ktere rado klouze.
      ale na konci by melo byt patrne ze clovek tu snahu respektovat limity a hledat nefer vyhody nema zapotrebi v kazdem kole nebo ve vetsi mire nez pro ostatni zavodniky normou/prumerem.

    • kdybys cet komentare tak dve kola za carou so samozrejmost a psal sem to uz vcera …

    • eisy konecna . tady je videt ze ses na me proste nasranej a zaslepuje ti to obektivni pohled na vec . v tom kole ma vsechny kola za carou na ctyrech mistech ne na dvou a navic kdyz povazujes auto pul metru za hranou trati (ten vyjezd uz neni pul ale poctimej metr) jako „sporne misto“ tak se opravdu nemame o cem bavit … to ze to kolo bylo katnuty sem vedel hned v tom zavode aniz bych videl replay a mel sem pravdu … vysledek a tvoje rozhodnuti ? sporny prujezd sikanou 🙂 jak rekl klasik „je cas udelat pa pa“… zavodilo se mi s vama hezky a na par zavodu z peknejma soubojema budu zvlast rad vzpominat ale se zdejsim vykladem pravidel se nesmirim a proto by moje pokracovani v zavodech tady bylo vysmechem hodnotam kterejch si na zavodeni vazim .. jo a eisy ,toho „genia“ si fakt vzal zbytecne vazne , jak mam oznacit nekoho kdo mi v jednom prispevku tvrdi ze jel world v klidu za mnou a v druhym mi vycita ze sem neubral 🙂

      • Snažím se být objektivní, tak to shrnu:

        1. ze svého pohledu jsi nemohl vidět, že Slovakia katuje, jen se domnívat. Měl jsi po závodě podat protest.

        2. problematické místo v nájezdu na ascari jsi katnul ty sám ještě hůře a bez žádného sporu dříve, než Slovakia zajel best lap.

        3. celý best lap, mám nafocený ještě samostatně, Slovakia měl všechny kola za čáry pouze v momentě nájezdu a a výjezdu z ascari a vzhledem k tomu, že v dalších kolech k tomuto nedošlo opakovaně, není důvod k udělení penalty. (kdyby takto jel kvalifikaci, mělo by to jiné důsledky).

        4. pokud bych udělal penalizaci jen za tato 2 cutnutí, bylo by to cca 10-15 s, což na jeho výsledný čas by nemělo žádný vliv a musel bych takto udělat i penalizaci tobě (viz tvoje 5. kole), dokud jsi jezdil jako člověk.

        5. tvoje následná jízda, byla degradací celého závodu a vyloučením z celého šampionátu, ale vzhledem k tomu, že tě většinou znám jako pohodového jezdce, dávám jen 10 dní.

        Zachoval ses jako malé dítě, které nestačí silnějším, tak jim aspoň bude škodit. K incidentu na NS a theworlda je to samé, on ti tam nic neudělal, jenom ty jsi nebyl schopen zareagovat správně na trati, tak i při závodu. Úplně stejná reakce na každou jinou situaci.

        Pokud využiješ ban, můžeš se vrátit, jestli nechceš, nikdo Tě přemlouvat nebude.

        Všem ostatním děkuji za reakce, pozorně jsem si vše studoval a četl a myslím, že jsme se všichni opravdu shodli a budu se těšit na další závod s vámi.

        • kraasny shrnuti … k 1. nedomnival sem se ale vedel sem,a pravda to taky byla ale asi by sis radsi uriz pravou nohu nez abys to napsal . kdyby sis z jeho pohledu prohlidl treba 10 kol v kuse tak by sis procvicil nasobilku . a to neplati jen u nej.i na tom videu je to videt i kdyz prepinas kameru porad nekam jinam je patrne ze specielne v ascari je porad nekdo mimo trat .. proste odjet zavod na monze bez udeleni jedine penalizace je v kategorii fantasy… k 2. gratuluji . odhalil si tajemstvi ze sem taky clovek a ze mi to muze ulitnout .. k 3. o dusledcich z podobne jizdy v kvaldeke muzes jen polemizovat protoze nemas jak zjistit jak kdo jede kvaldu .. vrele ti doporucuju nekdy kvaldu vynechat a podivat se . budes prekvapenej co lidi delaj kdyz si myslej ze je nikdo nevidi … k zbytku nebudu ani reagovat .. ban vyuzit nehodlam , je videt ze si „studoval a vsechno cetl“ kdyz mi v reakci na prispevek ve kterym pisu ze koncim nabizis pokracovat po 10 dnech

          • Je vidět, že máš velkou hladinu sebereflexe, ani slovo o omluvě, omylu… A k banu jsi to zřejmě nepochopil, ale to se už ani nedivím. Přeji Ti hodně štěstí …

          • ach jo fury. ja te opravdu mam za cloveka ktery je na trati opravdu cestny a jezdi s ohledem vuci ostatnim ktery by casto mohl byt prikladny. a treba tvuj pohled na me neni nejak negativni ale po tomhle asi bude.

            pointa cele veci, kterou v tom aspon vidim ja, je ze jsi to s tou reakci opravdu prehnal. a nasledne jsi odmitnul prevzit svuj dil odpovednosti za sve chovani, ktere opravdu uznej, nebylo OK. nejedna se o vrazdu. ale vse by melo mit svou uroven. a pokud mas pocit ze nekdo poskozuje zavod tak to nikoho neomlouva sabotovat zavod ostatnim. kdyby te to opravdu zajimalo a trapilo tak bys prerusil jizdu a pozoroval ostatni a po zavode bys podal protest. takova reakce by byla zcela OK.

            kdokoliv ti rekne ze nemas pravo takhle poskozovat zavod protoze nemuzes jen svym pocitem vedet zda nekdo zkracuje ma naprostou pravdu. to ze posleze se zjisti ze nekdo neco strihnul je naprosto ale uplne jedno.
            protoze zcela vazne .. to ze si neco myslis ale nemuzes vedet ti nedava pravo odvetneho jednani.
            je pak jedno zda se prokaze zda mas pravdu nebo ne. ale v tom danem momente nemuzes jednat tak jak jsi jednal a myset si ze to je v poradku. tohle se muze resit jedine po zavode. domenka i kdyz spravna neni v zadnem pripade omluvou pro takove chovani. ani zpetne. nikdy. prave to ze jde o domenku je zcela zasadni. nemuzes nekoho popravit jen proto ze jsi ho pristihl s nozem v ruce stat nad mrtvolou. to je jen domenka ze on je vrah. musis mit dukaz.

            tvoje chovani v teto veci je celkove dost prestrelene. nevim zda je mezi nama takovy vekovy rozdil abych ti ja mohl delat kazani. ale uvaz ze se tu navazis docela vytrvale a obhajuje neobhajitelne chovani zpusobem kdy napadas a znevazujes snahu cloveka co tohle cele ma zajem poradat se vsim dobrym i spatnym co k tomu patri. investuje do toho svuj cas ktery by jinak mohl venovat lepsim vecem jen proto ze mu to neni lhostejne a pak se divis ze se ho to nejak dotklo. on v tom ma nejen cas ale i penize ktere ho provoz stoji. zatimco ostatni jen berou pozitky. trochu respektu zde. nemusis se nikomu klanet to ze ti vadi vyklad pravidel jaky zde je je asi jedina slusna argumentace kterou jsi mel. ale ne takovym zpusobem.

            kdybys aspon uznal ze ses situaci nechal vytocit do stavu ze jsi jednal nevhodne tak by to melo smysl. ja si fakt nemyslim ze jsi tak nervni clovek jak by se zdalo z teto diskuze. kazdy clovek ma sve dny ktere by bylo lepsi prospat.

            • tak tenhe tvuj nazor ve mne na postoji k tobe nic nezmeni , tys pro mne byl vzdycky trochu inspiraci v tom co se da na trati dokazat s ovladacem v ruce ! tvyho nazoru si vazim i kdyz s nim v nekolika bodech nesouhlasim .moje reakce nebyla „ok“ ale zavod sem nesabotoval , sabotaz pri predstavuju joko odstavit auto napric prez drahu nekde kde je to uzky nebo pododnou kokotinu , ja nikoho neohrozil-nesundal. jen sem prepsal best lap a mozna par lidem , hlavne asi eisimu rozhodil tempo.kdyz mas neceho plny zuby tak se „rozume“ at uz to slovo znamena cokoli , jednat neda , co se tyka ty „vrazdy“,v tomhle pripade byla domenka uz rozjezd pred zavodem v kterym sem koukal prez „dalekohled“ na trat . dukaz pak laptime v zavode , to ze to byl zrovna slovakia kdo tam ten cas mrsknul je vedlejsi , dulezitej byl ten cas. kdyz tam skocil tak mi cuklo v levym oku a bylo vymalovano. . pokud to nekoho natolik rozhodilo ze ho to poskodilo na vysledku je mi lito . na tomhle webu proste kvantita zavodu prevysuje kvalitu , chapu eisiho , prohlizet kazdyho ve vsech zavodech tak ma za chvily hlvu jak patraci balon . to proste nejde ale jak sem psal uz predtim , vynachat obcas kvaldu a podivat se na ni muze prinest vyhodu v tom ze te to nasmeruje na koho se pak treba v replay kouknout . podavani protestu je pekna vec ale nefunguje ve skupine kde vetsina mavne rukou a nepodava je , zeptat se mne tak ti z fleku nahodim sestupnej seznam jezdcu ktery katujou pravidelne , zeptas se eisiho a o nevi …zavodu je proste moc .. mrzi me muj odchod .. vdyt mam novej volant a nemam kde jezdit ale po tomhle vsem uz tu pokracovat nemuzu

              • jsem rad ze te muj nazor nejak nerozhneval. a jsem presvedcen ze je normalni mit na stejnou vec odlisny nazor a neni potreba se kvuli tomu vzajemne stvat a ztracet vzajemny respekt. kdekoliv se potkame tak nemam problem se s tebou zase nekdy v lobby projet. spousta veci se jen prezene a stoji za to se jimi zpetne nezabyvat.

                • Mozna je cas na muj dalsi prispevek k zavodu ktery jsem nejel….
                  Victim ma zase (OPET)pravdu!!!! O tom ze se s tebou rad projedu snad ani nemusi byt rec dalsim faktem zustava to ze jsi asi zrejmne a taky tak by to bylo „spravne“ nikoho v zavode neohrozil a doufam ze ani nezpomalil a jedinym efektem bylo prepsani best lapu a spousta pismenek a emoci jednou veci ktera je na tobe hned patrna je smysl pro fair play …a pak najednou treba vztek ale popravde to trochu rozdmychalo diskuzi na strankach coz taky neni na skodu a tohle opet pomineme li jak to vzniklo a probihalo tak to urcite k necemu vedlo ja myslim FURY ze jako poradnej frajer a ve svetle okolnosti by jsi se mel v klidu vratit nepis JA SE VRATIM ale ber to jako moznost …te stejne gdyštak premlvim 😉

                • dekuju panove !!! samozrejme neodchazim nijak nasranej a friend list zustava tak jak je takze se uvidime …jen ne na zavodech

            • Souhlasím naprosto s victimem ve všem, až na ten trošku sladký konec v posledním komentu. Fury i ohrožoval na trati, v jednom okamžiku se prohnal kolem Mirdy a vůbec mu nezáleželo, kde jsou soupeři:

              http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/fury03.jpg

              a poprvé, když to cutnul, jsem se fakt lek a vyjel z trati, protože jsem myslel, že se dotkl trávy a roztočil se!

              A kdo ten závod nejel, neví, co se vše v lobby řeklo, jak vznikla hysterie.

              Fury ani v jednom příspěvku nelituje, neomlouvá se. Pro mne není dostatečný chlap na to, aby uznal jakoukoliv vinu nebo nevhodné chování, osočuje tu Slovakiu z cutování, mne nazývá géniem a Theworlda , že jezdí jako dvánáctiletej.

              S tímto člověkem já opravdu nechci jezdit a nechci trávit čas. Ale protože nechci do toho brát osobní pohled a emoce, dostal ban jen na 10. dní, jestli se bude chtít vrátit někdy v budoucnu, je to na něm, já mu bránit nemůžu a ani nechci. Ale osobně, pokud se neomluví, zůstává pro mne jen dalším anonymním mluvkou ve virtuálním světě…

              • ty si fakt necet ani slovo z toho co sem tu psal …. psal sem ze me mrzi jestli to nekoho poskodilo na vysledku .. a kdyby mi nezalezelo kde sou souperi tak to do nich narvu ne? ja sem se pokazdy vyhnul a daval sem si pozor abych nekoho netrefil .. proto sem taky pak zpomalil a nechal sem si pred sebou dostatek mista abych mel prostor na to prepsani toho best lapu .. na zaznamu to uvidis ..pro upnost zaznamu : slovakia to kolo katnul tak jak sem tvrdil.. vzhledem k absolutnimu protireceni ve tvych dvou po sobe jdoucich prispevcich sis titul genia plne zaslouzil .okomentoval sem tim pouze to zes tvrdil naprostej opak nez predtim ,. a world pro mne dal zustava dvanactiletym co se chovani na trati tyka …omluvu nemam v planu uz jen kvuli ty skatuli anonymnich mluvku kam sis me zaradil .. to zas pro zmnenu urazi me po tech vsech odjetech hodinach co sme spolu stravili v lobby

  2. Tady je video, kvalita nic moc, ale konec je výživný:

    https://www.youtube.com/watch?v=qSgMna0bEXg

    • prejmenuj to ze zkratu na vedomou akci za ucelem vyvolani reakce a nasledne diskuze ….

    • And someone got pissed off recording this one, Eisy 15 minutes is a long time 😉

    • fury si delas prdel? April uz snad byl ne? Nebo nevzal sis neco ehm je to zeleny.. xD Jestli si timhle chtel upozornit na katovani ostatnich, no se ti to teda fakt povedlo. Ja bych se chtel spis podivat na cely nejrychlejsi kolo, aby se z toho dal udelat nejaky rozumny rozbor co je jeste v toleranci a co uz ne, aby vsichni vedeli jak muzou vyuzivat trat.. Ja osobne jezdim tak, aby mi aspon dve kola zustaly na asfaltu pred bilou carou, jakmile se jezdec dostane vsema ctyrma za bilou caru = short cut nebo ziskani vyhody sirsim vyjezdem apod. Kazdy to obcas nekdy prestreli, ale kdyz to neni v kazdym kole cely zavod tak by to melo byt ok.

      • no ty aby sis nerejp 🙂 dve kola na trati sou samozrejmost a ze to obcas uleti je jasny . jede se na hrane . ale porad je tu dost lidi ktery se neuracej sundat treba nohu z plynu kdyz letej ven na vyjezdu , kdyz tam neni trava nebo pisek tak proc taky 🙂 …… kdykoliv sem to nadhodil v lobby tak jediny co na to tema padlo byly spatny vtipy (no nektery byly dobry 🙂 tak sem to zeslonil (to je jako zkonil ale vic) takhle , ted me asi eisy jede zabit tak na me vzpominejte v dobrym …

  3. Ja vim sice jsem to nejel ale rad bych rekl neco o furym … podle me je to kluk ktery ma az prehnany smysl pro Spravedlnost a jak rikam vcera jsem nejel pac jsem se nedostal do lobby ale monzu jsem prave pro to ani moc jet nechtel sam vim jak to nasira kdyz vidite nekoho katovat a jedete samy slusne navic prave s furym jsem si zajezdil hodne bez abs a mam k jeho kulture na trati veliky respekt proto by me zajmalo jakpak se toto cele sebehlo …. jinak kazdy ma nejakou povahu vime otazka je jak se to dotkne ostatnich

  4. tak co sa tyka mojho best lapu.. nebolo to ziadne „katovanie“ vzdy som mal 2 kolesa na ceste, co posudil aj eisy a keby to tak aj nebolo, tak by sa to tu riesilo penalizaciami ale nevidim dovod a tiez nechapem ako mozes vydedukovat, fury, z nejakeho best lapu, ze ci ten clovek to zasiel cisto alebo to fakt niekde skratil a nakoniec si to vdaka nejakym vlastnym domienkam zacal skracovat sam.. ved ak tu zavesi eisy to video, tak sa dufam vyjadri viac ludi…

  5. kazdopadne nemohl sem si nevsimnout ze uz si davno vystavil vysledky free cupu na web aniz bys okem zavadil o zaznam ze zavodu .. asi toliko k tvemu pristupu co se katovani tyka 🙂

  6. cele to vruso kolem zkracovani, pokud vynecham to jak se to podano, mi prijde vlastne prospesne. nerad bych aby kvuli tomu ze to je v tonu flame vznikl pocit ze zkracovani neni problem.

    ja osobne si myslim ze by se to vzdy melo resit a vzdy by se na to mel brat ohled. na jednu stranu si myslim ze patrime mezi ty jedince co se necpou do kazde diry a nehledaji kazdy metr k dobru. ale to muze byt jen ma vlastni slepota pokud mi nekdo neni schopen rict ze nekde delam neco spatne.
    jsem tedy presvedcen ze by lidi vzdy meli rici pokud nekde vidi problem . je to jen o tom jak to rici. aby to nevyvolalo prilis silne reakce.
    protoze jsem presvedcen ze nejaka etiketa jezdce je velmi dulezita. a zkracovani nebo prilis agresivni jizda do toho spadaji.

    timto nikterak nekomentuji ani v naznaku co se delo v tomto nebo jinych zavodech. jen doufam ze tohle nepovede k tomu aby nekdo priste mel strach rici ze nekdo jezdi prilis agresivne nebo zkracuje.

    • vsak ten problem nadnasim uz ponekolikaty a pokazdy s nulovym vysledkem… az ted se k tomu konecne vyjadrilo vic lidi .. i kdyz sem ted obvinovanej z detinskyho chovani a ja nevim ceho jeste . svetla stranka toho je ze vydim ze nejsem sam kdo vidi katovani jako problem . pokazdy kdyz sem o katovani zacal , nasledovaly dva – tri komenty ktery to zametly stim ze se vlastne nic nestalo . az kdyz udelam kravinu s best laptimem tak diskuze zacina … sam sem se v tu chvily cejtil blbe a bylo mi jasny jak negativni ohlasy se mi snesou na hlavu ale ted sem rad ze sem to udelal a snad z toho vzejde i neco positivniho …

      • To jsou kecy. V zavode ti to neslo, delal jsi porad chyby. Ze sve pozice jsi nemohl videt, jestli Slovakia cutuje! Tak jsi zacal panikarit jako male vystrasene dite, ktere kope kolem sebe! Zkazil jsi vsem akorat naladu… Diskuze je o necem jinem. Na videu z Ns je jasne videt, ze jsi nezpamolalil, kdyz Alex vyjel a svadel jsi to na worlda! Ale byla to hlavne tvoje chyba, ale pokud neumis uznat svoji chybu, reagujes agresivne, nemuze byt rozumna debata!

        • hlavne ze word sundal nohu z plynu kdyz se pri predjizdeni dostal pulkou auta na travu vid ? .. to samy jak na gt racingu . je uplne jedno jaky mas argumenty kdyz des proti kamaradickum …a mimochodem ten zaznam ze vcerejska sem videl a ten slovakiuv best lap je katnutej jak prase .. na to ses neobtezoval podivat ze? jen sis prohlid me jak sem to prasil na zacatku po tom jak me rozhodil dj jak sel brzo na brzdy .. nez sem chytil tempo videl sem ten best lap a mel sem jasno

          • pokud mluvíš o první zatáčce jak jsem vyletěl tak to byl podle mě normální závodní incident…někdo do mě vrazil a byl jsem venku…ale se 16ti auty do takové šikany to se dá očekávat…nikomu jsem to nevyčetl…já si myslím že hlavní problém je v tom že si to dělal na truc, to je to co asi Eisymu vadí. Mě by taky vytočilo, když by někdo cutoval ale není důvod abych to sám dělal. Dá se podat oficiální protest, nebo to prostě alespoň zkusit nějak řešit(hodit sem záznam a nadhodit diskuzi). Ale na truc to lítat rovně to mi přijde….zvláštní…ale vím že už se takovéto věci řešily a opravdu za to pak byly odebrány nějaké body (nevím co přesně ale myslím že něco v SuperGT na Suzuce např.). Takže pokud je důkaz tak si myslím že s tím Eisy nebude mít problém dát nějaké sankce…. 😉

            • vsak to sem byl ja kdo te polibil na zad 🙂 asi si brzdil driv kvuli nekomu pred tebou , to sem nemohl videt z budiku … a to katovani sem uz parkrat „zkusil nejak resit“ a bylo ticho jak na pohrbu …eisy mi uz v zavode vycet jak nedospely je zacit katovat taky kdyz voni katujou , ale jak nedospely je bejt sticha kdyz nikdo taky ani nepipne … jak uz sem psal , proste sem se rozhodl udelat humbuk a snad to k necemu dobrymu povede nakonec . smutny je ze u toho uz asi nebudu . snad se to pak od nekoho doslechnu.. treba se nahodou potkame v lobby a nekdo rekne “ hele vis o tom ze uz se na pitlanu hlida katovani ?“ a ja budu zticha .. jen se usmeju koutkem huby …

      • Ty jsi nikdy nic nenadnesl, jen jsi tady rval na Theworlda, ze se cpe nekam, kam nema a pak z videa bylo jasne, ze jsi za to mohl ty, nikdo jinej? O cutovani pises poprve a jak jsem zachvilku vlozim video, nikdo necutoval (vis, vubec, co to je?) a ty jsi zavod zprasil neuveritelnym zpusobem.

        TAdy je video worlda z NS: https://www.youtube.com/watch?v=c68_gaReqzo

        Jak můžeš za to, že jsi to narval do Alexe vůbec vinit theworlda??? Copak to nevidíš, že jede za tebou a v klidu se nikam necpe a ty to nakouříš do alexe a svádíš to na něj?

  7. My fastest lap time was 1:49.5 and with no cutting corners, Ascari is where you can gain alot of time without cutting the entrance. It is a very fine line but cutting the corner with all four wheels constantly is cheating and should lose there position….I believe in play fair and win fair and it is always good to talk and yesterday will be a debate worth listening and from these debates we can move forward with all races…Have a good day and keep smiling 🙂 Its only a game 😉

  8. The 80’s course is alot easier to cut corners on 3 chicanes, the first 2 you can cut with out being slowed down by sand, the second chicane you will be lucky to cut as the sand will slow you down alot and the last big chicane you can cut on the entrance, I had a couple of fast laps of just under 1:50 but apart from that I can honestly say that I am guilty of cutting the last chicane on a couple of occasions with no intentions of doing so Eisy, as you know I had problems with Eau Roux at Spa but on Monza I have and had no problems and want to win fare and square and not cheat but when I noticed the fastest lap time held by Fury it made me question that maybe he was proving a point. I had a great race, the start was a complete accident, I braked but not early enough and tried to avoid you by turning left onto the grass and I am sorry but I knew I could not enter the track until everyone had passed and then it was race on, but the pit stop got me when I entered in 8th position and came out in 3rd place made me wonder why, penalty or people filled there car with maximum fuel ? Anyway great race as I found myself battling with the new boy Harry and to run out of benzin was a fucking big shit in my ass letting that fell out in the pit stop and blocked up my petrol tank 😀 😀 Anyway if in anyway you feel that I have impeded any cutting corners and gained time then I will say it was not intentional and maybe with these type of races and courses that you might need to put in a light penalty and see what happens my friend 😉

    • I did few QuickMatch events before I’ve taken courage to race with you guys in November, and believe me, on Monza, there is one place which you can cut with heavy penalty turned on, and you still get 1-2 seconds on everyone who plays fair…

      That was the reason I stopped doing Quickmatches and rather get humiliated by UFOs on Pitlane, because I always get clean race with you guys!

  9. pekna fraska tenhle zavod .. jak mam zavodit s nekym kdo si zkrati monzu o 50 metru . no nezbejva nez se podobnejm zavodum vyhejbat

    • Frašku jsi z toho udělal hlavně ty! Podívám se na závod dneska ze záznamu, ale to co jsi tam ty předváděl sem určitě dám…

      Jinak gratulace bednařům. Nenatrénoval jsem ani minutu, takže jsem brzdné body hledal po celý závod a 3 výlety v Ascari byly vtipné. Na kvalifikaci jsem chtěl zapnout penalty, ale protože byla plná lobby, nechtěl jsem riskovat vyskakování ze závodu a při závodě jsou penalty nepoužitelné!

      Jestli někdo katoval celý závod skouknu dneska, ale myslím si, že to nikdo více-méně umyslně nedělal. Co jsem jel za Ayrtonem, Shepardem, Mirdou, CZengem (který nás s DJ sejmul na začátku) vše bylo v pořádku a pokud to někdo dělal úmyslně, ukazuje akorát vlastní ubohost…

      • hele nikoho sem nesundal ani nepripravil o pozici tak si sem dej dukazy jaky chces , ja nevidim rozdil v tom zkratit si to „jen trochu“ a ubrat si vterinu-dve nebo to profrcet tak jak sem to seknul ja a ubrat tech vterin osm !!!. katovat jak to nejvetsi prase sem zacal jen abych prepsal ten best lap co tam nekdo nacpal (1:49 bez katu proste neslo) nechal sem si odstup abych nikoho netrefil a hned co sem ho prepsal sem to odstavil v pitu . tady je cas na moji omluvu dzudasovi kterej se nedostal do plny loby a mohl jet misto me … dokud sem jezdil ovladacem tak me katovani stvalo ale vetsinou to nemelo vliv na moje pozice protoze se odehravalo daleko prede mnou . ted kdyz zacinam bej konkurence schopnej tak se na me nemuzes zlobit ze se mi nechce saskovat na draze s nekym kdo ma tu trat kratsi . kat je kat at uz o metr nebo o pet a k jezdeni v zavodech na webu kde se to neresi nemam motivaci . proto se do budoucna nebudu ucastnit zavodu kde je katovani faktor uspechu a pokud me nechces vidat ani v tom zbytku tak to pochopim a skoncim uplne . mrzelo by me to protoze vetsina lidi tady je dobra parta ale v tuhle chvily uz to rozhodnuti asi neni na me ale na tobe a na ostatnich : at se kazdej vyjadri jakej ma postoj …

        • a kdo to vlastně měl tak moc cutovat? 1:49 bez cutu nejde – s tím souhlasím – alespoň z mého pohledu 😀 ale věřím že kluci to fakt dali. Na každé tratí jsou ,,ufouni“ rychlejší o jednu až klidně 2 vteřiny a to se cutovat někde ani nedá. Taky mě to štve že best lap je o vteřinu a půl rychlejší než můj ale holt jsou někteří opravdu tak dobří…když za někým jedu na startu tak mi prostě ujíždí i když nikde si nic nezkracuje.

          • Hele já to čistě dal na 1:50:6, tak proč by to Slovakia nedal ještě o sec. dolů… Každej to tam občas seknul, ale v první šikaně to kvůli betonu nejde, na výjezdu trochu ano, ale je to risk, aby to nerozhodilo auto. V druhé šikaně to není jako nová verze a je tam štěrk, takže jediné místo je ascari na nájezdu a výjezdu a na to se podívám…

            • ten čas je zcela OK. já to dal v tréningové lobby za 1.50.2xx s tím že jediné problémové místo je spíše výjezd vlásenkou z první šikany kde prostě přehodíš kola přes levý nebo pravý obrubník.
              A ascraci pokud to je ta poslední šikana tak tam to je o tom dostat to auto předkem silněji do zatáčky ale neutrhnout zadek a vlezeš se tam zcela legálně. to auto je opravdu zcela zábavné a na této trati se krásně s ním závodí, protože nemá UFO silné brzdy. opravdu skvělá kombinace.
              a ten čas by tam derek zajel v pohodě po 50. takže bych z 50.xxx nedělal vědu.
              chtěl jsem původně jet protože to auto je super ale večer mě bolela hlava tak jsem se na to vykvák. ale i tak jste měli plné lobby. a právě to že jste měli plné lobby možná způsobilo že jste neměli ještě rychlejší časy, protože slovakia je běžně rychlejší než já.
              ale i po pár kolech tréningu nepochybuji že čas i pod 1.50 je pro Ufony reálný. snad to ještě někdy zopakujete.

        • Zřejmě narážíš na čas Slovakie a podívám se na to, ale zrovna to je jezdec, který to nemá zapotřebí. Nechápu, jak si ze své pozice mohl vidět, že to katuje, ale podívám se na to. Rozhodně Tvoje reakce, že budu zkracovat brutálně všechno a pak odstoupit ze závodu, odpovídá chování 12 letého kluka, kterého jsi minule naprosto bezdůvodně a ještě bez omluvy napadnul?!?

          • tak prvne: ze sem odstoupil ze zavodu je tvuj nazor . muj je ze sem se nechtel ucastnit komedie… to chces abych ti kontroloval zavody a hlasil kdo katuje ? ja sem na pitlanu chvily a stacilo mi zkouknout par zavodu a replayu abych poznal kdo je notorickej „katovac“ a kdo se snazi jet ciste a obcas mu to ulitne , to ze ty to nevis za celou dobu co pitlane rezirujes je smutny a vypovida to o tom ze katovani neresis a tudiz davas notorikum volnou ruku , neni to tak davno co me to po startu koplo ze zavodu a po tom co sem se naladoval zpet do loby aby vam tam furt nekdo nelez a neodchazel a nepusobil lagy sem mel moznost koukat na rychliky jak tam po trave sekaj lepsi a lepsi laptime , a po zavode si je jeste chvalil jaky mely pekny casy ,, zkus si obcas nakej zavod prohlidnout a koukat jakym stylem tam ty casy davaj ,, a za tim jak sem „vynadal“ worldovi si stojim . cpal se kam nemel a omlouvat se mam ja?

            • jak cpal se kam neměl? podíval ses vůbec na to video co jsem postoval? a pokud si fakt myslíš že to byla moje chyba, tak to nemáš v hlavě v pořádku.. katování jde vyřešit i jinak – např. penalizací po závodě, nebo se jako normální lidi přátelsky domluvíte.. a nemusíš se hned zachovat jako já 12 letej a rozcapovat se 🙂

              • inu, domluvit se stebou vlastně nedá 🙂

                • a kdyz sem ti nabidl ze se sejdem v lobby a proberem to tak si ani nereagoval . promluvit si je neco jinyho nez psat komenty a reagovat . ted me mas za nejakyho hatera a pritom si se mnou ani nemluvil nikdy … v ty minuly situaci slo o to ze kdyby ses me nesnazil predjet s pulkou auta na trave tak bys v momente kdy sem se chtel vyhnout situaci predemnou , byl o 5 metru za mnou , ja bych se v klidu vyhnul a vsichni by sme jeli v klidu dal , a ty bys me vzal v pristich par zatackach protoze ses rychlejsi .. .. a byl si nekdy svedkem ze by se po zavode udelovaly penalty? nebo se o tom pratelsky hovorilo ?. akorad to obcas slysis nekoho zahlasit , pak nekdo rekne neco vtipnyho a hovor je u konce …

                  • Uz jsem na to koukal, na vecer sem dam link. Koukal jsem skoro na vsechny a vseci jeli vicemene ciste, nikdo nezkracoval umyslne, kdyz se sjizdely pneu, nekomu to ulitlo, ale umysl jsem nevidel. Slovakie jel pekne a mel vzdy dve kola za carou. Nejvic jsi prasil ty. Hodne krotim svoje emoce, ale nekdo kdo vystrkuje soupere, jezdi jako 5 letej kluk sem dokaze vubec neco psat v tomhle moralistickem tonu? Osocovat mne, slovakiu worlda apod?? Radeji koncim, dam sem video, at si kazdy udela svuj nazor a pak se rozhodnu-rozhodneme, jakou penalizaci dostanes….

Leave a comment