Máme za sebou již 4. závod sezóny a opět se mění pořadí v čele celkového šampionátu a vedení se ujímá derek_737-1, který si podržel vedení od skvělého výsledku v kvalifikaci až do konce.
SLOVAKIA-66 dokončil na 2. místě a je to jeho zatím nejlepší umístění v celé sezóně a v celkovém součtu se dostal o bod před GT-Racing-cz_MB, po závodě zářil nadšením: „Škoda mého výpadku na Suzuce (pozitivní dopingový test na omamné látky, pozn. redakce), jinak bych neměl takovou ztrátu na kluky ve předu. NSX to tady skvěle sedělo a máme dobrý celkový setup, který se bude ještě vylepšovat a nový kit připravíme do Austrálie“ prozradil.
Edit: Na základě protestu Victima81, byla udělena penalizace jezdci SLOVAKIA-66 díky incidentu v zatáčce jahoda:
Victim_81 vedl do Motegi celý šampionát se tentokrát umístil celkově na 3. místě a sám byl z tak skvělého výsledku po velmi špatné kvalifikaci překvapen: „Vůbec jsem nečekal, že budu konkurence schopný, ale naše GTR se projevilo velmi schopně na delší stinty a stabilní jízdou jsme spolu s Theworldem455 dostali na body a já na bednu, děkuji teamu, že mne podržel a nastavil mi skvělou strategii. Lehké zaváhání při nájezdu na cílovou rovinku a chybělo mi opravdu pár desetinek, ale souboj jsem si užil!(přesněji 0,064 s, pozn. redakce „.
Pořadí závodu je tedy změněno.
Čtvrtý muž šampionátu GT-Racing-cz_MB nechtěl závod nijak komentovat, jen jsme zvědavi, kdy se vyplatí investice Toyoty teamu do přestupu této hvězdy a začne podávat jiná než 4. místa, které zatím předvedl v Motegi a Tokyu.
Pomoc psychologa velmi pomohla k návratu jezdce mladaboleslav, který se vrátil ve skvělé formě a snad bude podávat takto stabilní a velmi dobré výkony. Prozradíme, že využívá služeb psychologa na radu Romaina Grosjeana!
Na 6. místě a zatím nejlepší klasifikace pro mladého jezdce theworld455, který sbírá cenné zkušenosti a hlavně měl smůlu v technice, která ho již 2 x zradila. Po závodě si velmi užíval pozornost japonských fanoušků: „Všem moc děkuji za podporu, hlavně teamů a rodině, že mne drží a pomáhá při tak náročné sezóně ještě dostudovat školu„.
Dalším přestupujícím závodníkem, který minulý týden podepsal smlouvu s HSV teamem Vozembouch5 se dostal na pěkné 7. místo a je to jeho nejlepší umístění: „S Toyotou jsem nebyl vůbec spokojený, nesedla mému jízdnímu stylu, nedostával jsem se ke kvalitní technice, neměl jsem tu nejlepší podporu a HSV teamu jsem se odměnil 6 body a mám obrovskou radost, jako nováček v teamu jsem nečekal velké výsledky, ale v tomto závodě jsem byl z nich nejrychlejší. Přestupu nelituji…„. Jenom podotkneme, že Vozembouch5 je ve vyšetřování kvůli incidentu s Djrabspy.
DzudasR1cz po minulém skvělém výsledku nebyl tak nadšený: „Hlavní problém vidím v nedostatku rychlosti HSV na rovinkách, kde ho ostatní jezdci předjížděli a v zatáčkách zase zdržovali, ale díky výpadku Eisyho jsem se aspoň dostal na 8 místo“ a 3. body v celkovém šampionátu, dodáváme.
Stabilní výkony podává Alexandr70, který je se svým výsledkem velmi spokojen a pravidelně boduje.
Velkým překvapením se stal Dawe260, který vyhrál kvalifikaci ve své skupině a přivezl 1 bod v tomto šampionátu a po závodě hýřil optimismem a nadšením. O tomto jezdci ještě hodně uslyšíme.
Naopak největším negativním překvapení je výkon Eisyho, který bojoval celý závod s HSV a bojoval s nedostatkem přítlaku, který mu ale poskytoval výhodu na cílové rovince. „Celý závod jsem se trápil, zvláště druhý stint mi přišlo, že jsem dostal nějaké ojeté pneumatiky z minulého závodu. Neustále jsem měl kontakt s FABIARSTDI, který měl v zatáčkách výhodu, ale nedokázal předjet, ale jeho kontakty mi zpomalovali výjezdy a pak přišla chyba teamu, že mi na poslední stint dali méně paliva a v posledním kole mi došel benzín, jinak bych skončil na slušném 7-8 místě.“ V Pit Lane se šušká, že Toyota Team je velmi zklamaná z toho jezdce a hodlá využít výkonnostní klauzule ve smlouvě a hodlá ukončit angažmá tohoto jezdce!
Edit: Poslední zákulisní informace hovoří o soukromém testování CzEng68 ve svém Nissan Teamu s autem Motul Pitwork Z 04 a vypadá to, že team si nepřeje odchod tohoto skvělého jezdce a snaží se mu vyjít vstříc s tímto modelem a finanční motivací v nové smlouvě. Dále se hovoří o složitých jednáních Xanavi-Calsonic Teamu s Eisym a to s modelem Xanavi Nismo GTR 03. Vypadá to, že jezdec je před podpisem smlouvy.
O dalších přestupech a novinkách vás budeme informovat.
Takže oficiálně oznamuji, že definitivně přestupuji k týmu Honda a jejich NSX, sponzor zůstává stále RABRIG . . . Držte palce 🙂
Jooo a ještě něco, jiné chování při prudkém brždění, konečně se auta chovají reálněji v tom, že když brzdíte tak se auto chvá jinak, když zatáčíte, když má jednu nožičku ve vzduchu a pod, před tím bylo jedno, jak před zatáčkou začnete brzdit, jestli jedete po dvou, třech či zatáčíte, zpomalování probíhalo prakticky pořád stejně. Hra ted daleko více pracuje s fyzikou přesunu hmotnosti, kdy je znát, že se ta váha někam hrne atd 🙂
Ale možná to je jen můj subjektivní pocit.
Ok, tak to je dobrá zpráva, že budu mít 100% podporu teamu, budu se snažit nezklamat ji. Co se týče chování auta po updatu, je o něco krotší, nebo spíše, rizikové situace při jízdě zadkem kupředu jdou lépe zvládat, auto reaguje lépe na kontra volantem a má lepší grip. ale pořád je to síla 😀 a další poznámka k updatu, pokud předjíždíte soupeře tzv kolo na kolo a snažíte se před něj zařadit pravděpodobně vás to otočí daleko snáze než před tím, pokud pojedete tvrdě a budete se o soupeře otírat i v době zařazování, je to tedy reálnější, než to doposud bylo, kdy se konečně šije nějaký bič na ty, co jezdí jako prasata.
Tak mám za sebou týdenní náročné testování ve stájích hondy a nissanu, zatím nejsem pevně rozhodnut, ale ikdyž má nissan lepší a rychlejší vůz, který dokáže neskutečné věci, je to právě to, co mě od něj zrazuje. Na Barthustu s ním zajedu čas o 3 až 4 vteřiny lepší než s hsv, či nsx, ale je to takové sterilní, pro mě nezajímavé, Není umění být rychlý s rychlým autem, ale být rychlý s NSX, to už je v austrálii veeeelkáááá výzva. Honda vše vynahrazuje, zázemím týmu a je zde větší prostor ke zlepšení pilota, kdy NSX neodpouští chyby a člověk musí jezdit precizně a přemýšlet daleko více, než u jiných aut. Pokud pojedu s NSX, jaké očekávání ode mě bude mít stáj? Bude jí stačit řekněme 8 místo ve skupině? Doufám, že se mi i podaří sejít se v lobby s piloty Hondy a vyměnit pár zkušeností a rad. 🙂
mas nejake postrehy zda jsi zaznamenal zmenu v poslednim patchi ? ja osobne hodnotim nsx porad jako vuz ktery je narocnejsi na ovladani ale rozhodne uz to neni takova vrazda jako pred poslednim update.
na tom novem okruhu se s nim krasne projizdi ty zatacky. je to prijemne auto. podle me asi to nejzabavnejsi. bohuzel vyzaduje trening. a to vyzaduje cas a to je neco co posledni dobou nejsem ochoten pro GT obetovat. vetsinou me krouzeni po 10minutach prestava bavit. a s takovou moralkou se do takoveho auta neleze. Na ten vuz se musi opravdu trenovat kazdy okruh a ja jsem na posledni zavody trenoval cca po 15minutach. coz by s nsx neproslo.
Jelikož máme poměrně náskok v poháru týmu, stačí hlavně dojíždět závody a občas urvat nějakej ten bod. U týmu budeš mít 100% podporu. 🙂
Update článku + video
No dle videa….je tam kontakt o tom žádná…ale dle toho co jsem viděl mi to přijde že Skyline ,,přibrzdil“ lagem, protože náhle zabrzdil a po kontaktu už jel zase rychleji (taková rána to nebyla aby ho takhle vymrštila vpřed…). Kolize určitě byla, ale řekl bych že spíš za to mohl LAG než Slovakia…..
Určitě to nebyl úmysl, to píšu už někde jinde, ale kontakt tam byl a Victim kvůli tomu zratil pozici, jestli lagem, dřívějším brzděním nechci soudit, i když si myslím, že podle úhlu nájezdu se na to Slovakia chystal a Victim měl horší gumy a brzdil trochu dříve…
Podla mna by sa mala by sa ustanovit „oficialna“ komisia, ktora by taketo incidenty v GT500 a mozno v DTM riesila, aby to, nedopadlo tak, ze budeme viac riesit incidenty ako zavodit 🙂
Upravena tabulka teamov GT500, po rozhodnuti protestu v prospech Victima.
https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0
Eisy, posílám ti na mail jednoduchou, přehlednou tabulku se vším potřebným.. 🙂
zajimavy postrehy xD xD xD
Update prestupov a poradia teamov, pokial sa zachovaju body v teamoch, kde sa ziskali.
https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0
dobry, koukal sem, ze nam z hondy ukradli tech 18 bodu za balise a toyota si to drze pripsala na svuj ucet..neni mozny tohle xD myslim, ze je tam asi chybka. Kdyz se honde pripsalo 18 bodu tak by se tech 18 bodu melo odecist toyote, ale vidim tam jen -17 bodu 🙂
Nevím, jak to člověče vyřešit, těch přestupů je tolik, že kdybych to dělal ručně, vyhodnocoval bych to 4 hodiny 🙁 Jinak když dělám křížovou kontrolu vše sedí?
chtelo by to kazdopadne nejak vyresit, kdyz nekdo prestopi v pulce sezony tak aby se nesmazalo treba 200 bodu nejakymu tymu a nepripsaly se tomu novymu.. S tou kotrolou, at si kazdej hlida kolik by mel mit bodu a kdyz neco nebude sedet, neni problem to opravit.. chybku muze udelat kazdej
4h? newim s jakyma superslozitejma tabulkama delas, ale kdybych mel podle screenu prepocitat body ze vsech 4 zavodu, takby mi to netrvalo ani 15min.. tak newim xD
Jo a i s teamama? 😉 si to zkus 😀
Eisy: S kontrolou bodov pre teamy viem pomôcť vždy, keď si na to nájdem trocha času. Pokiaľ sedia body u jazdcov, tak v mojej tabuľke sedia na 100% aj u teamov. Len ak sa niekedy zmení bodové poradie za nejaký minulý závod (napríklad po proteste), tak ťa poprosím aby si mi to nejak dal na vedomie, a ja si to do tej svojej jednoduchej tabuľky už nejako dorátam 🙂
Ak sa ti chce, skús mi poslať aktuálnu tabuľku, ktorú používaš na výpočet GT500 a ak si dokážem nájsť čas, mohol by som sa na to pozrieť, či by som to vedel nejako vymyslieť aby to bolo automatické.
BTW, v excelovej tabulke pre GT 500, ktoru si uploadoval naposledy, mas nespravne vypocet kilometrov v stlpcoch pre Suzuku a Twin Motegi, ostatne stlpce sedia 🙂
Máš pravdu, počítalo to z prvního sloupce, to byl můj jednoduchej zásah, kdy jsem tam zkoušel upravovat body 😀
Dereku, já mám milion nápadu a možností, ale nikdo nedá takovou tabulku, kde bude počet závodů, průměr bodů na kolo, počet km a do jiné tabulky to psát nebudu 🙁 Minulý rok jsem jel na jednoduché tabulce, ale po zaslání justyynovo vzoru už se k tomu vracet opravdu nebudu…
Tak ako vravíš:
Honde sa pripočítalo 18 bodov a Toyote sa 18 bodov odpočítalo za Balisa na Suzuke.
1 bod sa potom ešte pripočítal Toyote za Vozemboucha na Twin Motegi a ten 1 bod sa následne odpočítal od HSV.
Takže vo finále všetko sedí, tak ako má 😛
Celkovo je to 404 bodov, pre všetky zúčastnené teamy.
aha takhle, ok
Super, díky, už se v tom přestávám orientovat 😀
Dal jsem data do šampionátu – teamy podle tebe a díky 🙂
vyborne rozhovory s jezdci. ja sam si nevzpominam kdy jsem ho delal. takze je jasne ze to muselo byt nekdy mezi 03:00 a 12:00 protoze to jsem spal a na nic v tom case si nevzpominam. jen doufam ale ze jsme ho delali na dalku protoze doma mam desnej bordel.
Nejhorší na tom je, že takhle probíhají oficiální zprávy nebo aktuální zpravodajství a přitom ten člověk tam ani není, s nikým rozhovor nedělal atd. 😀
Jděte do háje…všichni odchází od Toyoty…to bude pak jen samé HSV….myslím že představenstvo a rada Pitlane Racing by měla zavést stropy co se týká počtu jezdců na auto… 🙂