Super GT 2015

Super GT 2015

Termín:  08.03.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto:  GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé

Lobby 1:

Lobby 2:

Mount Panorama (33 kol)
mountpanorama
Výsledky trénink: screenshot
Výsledky kvalifikace 1: screenshot
Výsledky kvalifikace 2: screenshot
Výsledky závodu 1: screenshot
Výsledky závodu 2: screenshot
Celková klasifikace: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinná zastávka v boxech: 1
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 14.00 hod

Rozpis místností (1. místnost – Eisy, 2. místnost – Dawe260):

Místnost 1.

Jména Závodníků Team Auto Lobby
needrace Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 08 1
Martinues-81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
Victim_81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
eisy Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
GT-Racing-cz_MB Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
CzEng68 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
pavelkauska Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
derek_737-1 Honda Team Raybrig NSX 06 1
Slovakia Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 1
Vozembouch5 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 1
fury_CZ Nissan Team Motul pitwork Z 04 1
DzudasR1cz Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
mamoulianfh Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
flatthebest Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 1

Místnost 2.

Jména Závodníků Team2 Auto Lobby
Liborcz01 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
theworld455 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
djraspby Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
Foxman196 Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
Zdenal Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
Killer7601045122 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 2
FABIARSTDI Honda Team Takata dome NSX 06 2
Dawe260 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2
mirda1984 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2
Ladacek1188cz Nissan Team Motul pitwork Z 04 2
alexandr70 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
lkovarik11 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
shepard-2_ Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
mladaboleslav Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 2

Auta a teamy:

Xanavi-Calsonic Team
Xanavi nismo GT-R 08
Xanavi nismo GT-R 03
Calsonic impul GT-R 08

Nissan Team
YellowHat YMS Tomica GT-R 08
Woodone advan Clarion GT-R 08
Motul pitwork Z 04

Honda Team
Raybrig NSX 06
Takata dome NSX 06
Arta NSX 06

Honda HSV Team
Weider HSV-010 11
Raybrig HSV-010 12
Keihin HSV-010 12

Toyota Team
Woodone tom’s supra 03
Castrol tom’s supra 97

Tratě:

Japonsko:

1. Fuji Speedway

2. Suzuka Circuit

3. Twin Ring Motegi

4. Tokyo R234

Austrálie:

5. Mount Panorama

USA:

6. Daytona International Speedway

7. Laguna Seca

8. Indianapolis Motor Speedway

Původní okruhy:

9. Cape Ring

10. Deep Forest Raceway

11. Grand Valley Speedway

12. Trial Mountain Circuit

13. Apricot Hill Raceway

Evropa:

14. Nürburgring GP/F

15. Autodromo Nazionale Monza

16. Circuit de Spa

17. Silverstone

18. Brands Hatch

19. Ascari

20. Red Bull Ring

21. Côte d’Azur

22. Circuit de la Sarthe

Informace o sérii:

http://pitlaneclub.cz/nova-serie-gt-500/

Diskuze:

http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=120

ps: děkuji Derekovi za pomoc!!!

 

Comments

  1. dalsi zavod…
    USA:

    6. Daytona International Speedway
    to je ta nascar verze.. spis tam mela byt road course verze ?

    • jak tak prohlizim ty naplanovane trate tak jen skusim nadhodit nazor. proc myslim ze by tam neco nemuselo byt.
      jde mi o trate ktere jsou treba i dobre ale jsou taky problematicke na online zavody. jde mi o skakani na nekolika fantasy tratich. a pak o problematicke zatacky na autentickych. na mysli mam hlavne ascari. dobra trat. mozna moc uzka na tyhle silne auta. ale ty sikany se budou hodne sekat a popravde me to moc nebavi. a kdyz tam nekdo pribrzdi tak dostane jednu na kufr.
      nemyslim si ze je nutne dat do sezony skoro vsechny okruhove trate co jsou v GT.
      ty uskakane bych opravdu zrusil hned. clovek doskoci a dostane otocku do zdi jen tak z niceho. a to tam treba uz 10 dopadnul normalne a na po 11 stejny skok a bud zed… to je fakt na alt+f4.

      • Je to šampionát na celý rok a nikdo by asi nechtěl jezdit pořád na těch samých světových tratích, proto jsem dal i původní tratě (je to tu od prosince :D).
        Původní okruhy třeba budou více sedět HSVčkům než nám lehkozadkům, ale zase každý bude mít podmínky stejné 🙂 Nejhorší trať (cape ring?) nahradím akorát Mid-Fieldem 🙂

        • to mi nerob, ze vymenis cape ring za mid-field, ved cape ring je krasna trat.. 😀 radsej by som zrusil apricot hill, ta je najhorsia.. 😉

        • zase netvrdim ze se naji jezdit nejake okruhy opakovane. snad to tak nevyznelo. jen je fakt ze mam k jistym okruhum averzi a to ciste jen kdyz jde o snazive zavodeni online. kdz za jinych prilezitosti je mam i rad.
          to ze by to nekomu mohlo vylozene chybet protoze by na tom nejakem okruhu videl svou nejlepsi prilezitost pro umisteni, je vlastne naprosto relevantni. takze se proste bude skakat a letat vzduchem. ale aspon nekdo me neobvini z toho ze jsem ho pripravil o sanci zajet super zavod. jen proto ze nemam kridla.
          a co se tyce delky nemyslim ze je nutne to tlacit do nejakeho maxima. lidi casem budou mit treba napady jak to vylepsit nebo o jake auto rozsirit ten format. a nebo na nejake vazanejsi fungovani tymu. cokoliv.
          ja osobne bych rad, v pripade ze by se delala dalsi sezona, skusil prehodit navrhy na rozsireni aut. ono v realu se totiz pravidla GT500 a DTM sjednocuji aby bylo pro jednotlive zajemce snazsi startovat v techto soutezich. a nemuseli na kazdy sampionat mit jine auto. takze mozna behem roku az dvou uvidime nissan v DTM nebo audi v GT500. a je tedy mozne ze by treba nektere GT3 vozy byly srovnatelne do tohoto GT500 formatu. a vykonostne by odpovidaly. ale to bych zjistoval az po skonceni. kdo vi co vse do te doby se jeste zmeni na fyzice.

          • neco takovyho se mohlo jet ted, ale dali jsme zatim prednost jen gt500. Problem byl, ze ani gt3 ani dtm na petikule nestacily. Ztrata byla lres 1s. Z gt500 by se zaradily starsi rocniky, ktery jsou prave na urovni gt3 a dtm a tak by bylo na vyber opet z cca 20 vozu a taky by se samo pridal taky lexus.. 🙂 Ale tohle by se muselo cely pretestovat prave kvuli zmenam, ale to az pristi rok.. mozna

        • cape ring nevyhazuj

    • Až založím stránku, tak tam budou podrobnosti, ale okruh se jmenuje: Daytona International Speedway a verze jsou: Superspeedway – Daytona a Road Course – Daytona. To samé bude u Indyanopolis. V propozicích nebudu uvádět zatím detaily, je to zbytečné.

  2. pre mna asi najhorsi pretek co sa tyka serii super gt.. 🙁 hned v kvalde som to cele pokaslal, start z 8. miesta a navyse bez treningu.. -_- v zavode som zacal robit neskutocne chyby, priemerny cas som mal 2:03.???, vobec som nevedel ako prechadzat zatacky, mal som strasny problem udrzat auto a az v 27. kole som dal best lap 2:01.8??, kedy som ,,zistil,, ako prechadzat hlavne tie sikany bez vacsieho smyku.. a co sa tyka toho zmatku pred kvaldou s vykonom auta, tak nwm preco ale nemal som vymeneny olej pricom som ho pred pripojenim do lobby menil.. snad to na daytone bude lepsie, co pochybujem.. :/

  3. jestli to bude takhle blbnout tak se na to asi brzo vykašlu.. pd mě dost sere 😀

    • jet vlastně naslepo je unavující, neviděl jsem dje.. nikdo předemnou, to nutí člověka polevit.. dost mě mrzí že victim se pro xanavi snaží a zajíždí neskutčený výsledky, zatím co my ostatní ukusujeme málo bodů :/

      • Moje řeč 🙂 náskok minutu co mi to ukazovalo…a jen co mi občas kluci řekli jak na tom jsem tak jsem tušil…ale i tak jsem se snažil jet co nejlépe právě ve vztahu ke konečnému času v rámci druhé lobby 🙂

      • worlde jsem rad ze bojujes.
        meli jste ted opravdu smutne lobby a verim ze je zpusob jak tomu predejit. tak by se to uz nemelo opakovat. mozna na tohle tema jeste vznikne diskuze. pokud eis nezvoli nejake reseni sam.
        vysledky jsou druhorade. jsem rad ze jsem mel stesti a vuz co jsem si vybral mi vyhovuje. jiste bych byl radsi kdyby lepe zatacel ale to uz by bylo moc. hlavni je ze nemusim hodiny trenovat na kazdy zavod. na to nemam vuli. a tohle auto mi to proste odpusti.

  4. I am very happy that I did choose the Motul over the big slug Nissan Woodone and it showed with coming in 6th position. Shame our new team member Fuzman who is our No1 elite driver for team Nissan had a slight incident on the first lap and yet he managed to pull off a great come back to finish in 5th position, welcome Fuzman and well done and also it was a great turn out for team Nissan and to bag a few valuable points which keeps us closing the gap on the other teams we can now look forward to Daytona in two weeks time and I feel we can do even better with more finishing in the top 10. Well done team Nissan 🙂

  5. Pro mě to byl dobrej závod.Sice jsem se v kvaldě trápil….nějak mi to nechtělo jet,ale to už je celkem standard.Ze 7místa jsem se posunul až na 3 místo a vcelku jsem držel malý odstup od Eysiho.V předposl.kole jsem probrzdil pod kopcem a pozici jsem ztratil.Ale pojel jsem Slovakiu,takže dobrý.Tady to Toyotě docela sedělo.

  6. já jsem zklamaný, ne kvůli tomu, že mi to nejelo, pro mě to byla více méně testovací porce kilometrů, ale kvůli tomu, že mě to opět koplo, ale myslím si, že top prostě bylo tím, že jsme se vzájemně neviděli s DJ rasbym, na jeho netu, je něco podivného, Mrzí mě to, protože závěr by mohl být zajímavý, jinak Honda byla ok, vše bylo o chybách a ty já jsem hodl dělal, ale auto super.

  7. Já bych zase dodal, že krom toho že účast v naší lobby je čím dál tragičtější, tak nejel že jsem 3 lidi neviděl, ale navíc mi po startu zůstali stát na cílové čáře (i když v reálu samozřejmě závodili), takže každé kolo jsem se musel brousit mantinel u boxů abych se nerozsekal o stojící auta a ještě to bylo o milimetry 🙁 PD fakt zazářilo zase..jednu věc spraví, další 2 podělají…

  8. Jako hlavní bod, pro mě ten nejzásadnější, musí se každý závod nastavovat rychlost plynutí času 3x??? Nevim, jestli někdo tolik ujíždí na tom epickym západu slunce nebo jestli někoho baví pak do některých zatáček najíždět zcela naslepo a nebo jestli jsou místy mizející, někdy nepříjemně problikávající stíny tak důležitou součastí závodů? Chápu, že se vývojáři snažili nasimulovat co možná nejreálnější změnu času, ale nasvícení hry se jim vůbec nepovedlo! Vůbec mi nepřijde normální, abych si při stmívání musel během pitstopu přenastovat jas buď v menu GT nebo přímo na TV, abych alespoň něco viděl.. Je mi jasný, že vývojáři mají obří monitory, od kterých sedí v tom lepšim případě 20cm, s výrazně tlustými skly, takže se jim viditelnost zdá za jakýkoli podmínek asi ok, ale běžný uživatel má docela problém. Nemohly by se teda závody nastavovat aspoň na rychlost plynutí času 1x? Mělo by to hodně výhod: V realu taky nemaj 3x zrychlenej čas a navíc by díky normální plynutí času byla určitě stabilnější lobby. Další závod je Daytona a tam je to fakt hrozný, tenhle závod budu muset asi vynechat.. 🙁

    S výsledkem závodu jsem celkem spokojenej, i když jsem se ani trochu opět nepřiblížil svým trénikovým časům, v průměru jsem dával časy o 0.7s horší. Zvláštní je, že např. v Tokyu vše fungovalo normálně a tam jsem čas ještě o nějakou tu setinku vylepšil, ale když potřebuju, aby vše fungovalo jak má, tak samozřejmě se to zase musí po*rat. Auto sice bylo dál celkem stabilní, ale všim jsem si, že jsem do zatáček musel brzdit asi o 5m dřív než obvykle s čímž jsem měl problém hlavně v Q, kde jsem díky tomu nezajel ani jedno ideální kolo. V tréninkový místosti dal balis 2.00.7xx, ale v závodě měl best pouze 2.01.4xx takže měl asi stejný problém. By mě zajímalo, zda se tohle zpomalení projevuje v celý lobby nebo pouze u některých hrou „vyvolených“ hráčů.. xD

    škoda fluzmena, zajel výbornej čas v Q a po startu se mu podařilo dostat na první místo, ale pak přišla chyba a propad na chvost. Možná by sved souboj o vítězství s victimem..

    • S kvalifikací jsem to měl podobné, pravidelně jsem dával 2:01,3xx a i v závodě jsem se dostal na snad 2:01,5xx. Stmívání mi taky dělalo problém, ale ber to tak, že je to pro všechny stejné 😉

    • příjde mi zvláštní že by každé lobby se stejným nastavením bylo jinak rychlé. ale rozhodně to nejde vyloučit. protože možné to je. a že by v rámci jednoho lobby byla afektována rychlost jednotlivých lidí je už pro mě ale naprostou záhadou.
      rychlost lobby se nastavením dá hodně ovlivnit. ale za použití stejného nastavení by to bylo nepříjemné. teoreticky se přímo to může někdy otestovat. to by mělo být replikovatelné pokud to je v takové míře že se to projevuje snad v každém závodu.

      rozhodně ale kvalita připojení ovlivňuje další problémy. kdy někdo nevidí lidi nebo je třeba i sem tam kopnutý z lobby. ne každý ISP má stejnou kvalitu připojení v každé lokalitě. zejména pokud jde o deriváty DSL / ADSL.
      já mám drahé UPC. mohl bych mít rychlejší net za méně peněz. ale právě proto že vím že zatím nemám s GT6 online problémy tak nehodlám nic měnit.

      díky tomu mám problém si udělat obrázek o hondě nsx. nevím jaké časy tedy derek plánoval jezdit. rozhodně mi přišlo že konzistence časů není pořád ideální. trošku postupně odpadal s délkou stintu. na sranda závod podlě me super auto. a na seasonaly ho prostě beru protože je to žůžo. ale na serioznější závod to je pořád vůz vhodný leda pro šílence. bez tvrdého tréningu nemá cenu asi ani startovat. v tomto obdiv pro jezdce nsx.
      pokud ale derek má pocit že se mu někde stratilo 0.7sec na kolo tak to je opravdu zvláštní. 0.7sec na kolo je šíleně hodně. kdyby byl o tolik rychlejší tak prostě ujede a už se nevrátí. zvážil bych zda není nějak jinak nastavena tréningová lobby. 0.7 sec je cca rozdíl mezi online a offline časy. jak jde atp.

      stmívání bylo v dané míře příjemným překvapením. chápu že ne každému to vyhovuje. ani mi to nepomohlo. pro mě byla první zatáčka proti slunci jako jiná trať. ale snesl jsem to . a změna nasvícení tratě byla vcelku fajn.
      já měl v posledním stintu problémy se soustředit a vím že to nebylo světlem ale tím že jsem prostě ztrácel koncentraci, takže hlavou. měl jsem tam kontakty se zdí které bych radši zapomenul.

      a stav který byl v druhém lobby je smutný. to že u nás dojelo defakto celé lobby je až nevídané. prostě super. o to větší škoda že druhé lobby bylo o tolik menší. pokud má eisy problém s účastí několika lidí. možná by bylo dobré je rozházet do obou lobby. takže se nestane že pojede 14 a 5 lidí ale třeba 10 a 10.

      a průběh závodu byl ok. po dvou tratích které lemují zdi se moc moc těším na něco volnějšího.
      start vyšel podle plánu. selhal jsem a dal jsem vyniknout fluzmanovi. to že na startu ztratím méně jak 2 pozice považuji za úspěch. škoda že ještě v prvním kole to fluzzi otočil a to ještě na tak zpropadeném místě. protože jinak kdo ví kde by skončil. velmi dobře odjel zbytek závodu a mohl být na špici.
      pak jsem se už jen snažil jet bez chyb abych zjistil co můžu získat a co mi dovolí ostatní. vzhledem k tomu že vím že dereka bych za vyrovnaných podmínek, kdy by se jelo ve stejných autech, neporazil, tak není důvod být na větvi z takových, ne zrovna vypovídajících výsledků.

      • Tak včerajsi Bathurst pre mňa absolútna katastrofa.

        Najprv som kvoli práci nemal vôbec čas trénovat, okrem pár minút v sobotu a v nedeľu, a potom, keď som sa večer pripojil k eisymu do lobby, tak z pre mňa nepochopiteľných dôvodov, mi auto oveľa viac kĺzalo, ako počas tých pár tréningových lobby, ktoré som stihol absolvovať a auto som absolútne nedokázal ovládať 🙁

        PS: Viem, že to vyznie smiešne pri mojom umiestnení, ale aj moje časy boli okolo sekundy horšie oproti tréningom.

      • I agree once admin, Eisy and Dawes knows how many have arrived and ready to race then split the lobbies, split the elite racers in both lobbies and then distribute us in equal numbers if 20 people race then its a 10 in each or if its a uneven number then of course one extra in one lobby as with last night with Dawes lobby only having 5 people will effect lap times and finish time as there are not many you can slip stream.

      • hned po updatu jsem v offline lobby dal 1.59.5xx a v online lobby pouze po 5ti kolech 2.00.7xx. Před závodem jsem trénoval skoro 2h a v pohodě jsem jezdil v závodním tempu časy 2.01.1 a tak jsem očekával, že v Q svuj čas ješte vylepším na 2.00.5xx a v závodě by tudíž s lehkým autem mělo jít dát čas lehce pod 2 min. Místo toho byl můj best 2.01.150 a to je docela divný.. Jedno rychlý kolo se povede vždy a tak jsem čekal, že dám v závodě best aspoň 2.00.5xx. Místo toho jsem dal jednou čas o těch cca 0.7s pomalejší. Na Tokyu jsem normálně po celý závod zajížděl svý tréninkový časy a všechno fungovalo normálně tak nevim..

        • taky jsem prekvapen ze lobby zalozene jako pro zabavu je pomalejsi. ja osobne taky testuji v takovem zabavnem nastaveni. takze stejne jako na motegi tak i zde jen pak v Q koukal ze jsem zajel svuj osobak. tak tohle neco vysvetluje.

          a tato trat se mi po prvnim stintu zdala v necem jina nez tokio.. zatimco v tokiu melo smysl udelat undercut tak zde jsem jezdil porad velmi podobne casy a degradace gum nemela takovy efekt na kolo. takze jsem prvni stint uplne v klidu natahnul protoze jsem veril ze undercut v tomto zavode nebude moc fungovat. zatimco v tokiu mel vetsi vyznam.

        • With my lap times before the update I was clocking up 2:02.4 after the update I was doing 2:04.5 :/ to which threw a spanner in my motor (brain) as to WTF happened.

  9. Tvl dzudasi, takhle mně už dlouho nikdo nenasral. Chápu žes byl rychlejší, ale to ti nedává právo mně 3krát sestřelit zezadu.. Jednou bych to ještě pochopil. Kdyby ses dostal vedle mně, tak ti slevim, ale tohle? Máš štěstí že seš ve stejnym týmu, jinak bych dal protest. Ale tuhle vyjímku dělám naposled..

  10. teraz na to pozeram eisy mas tam preklep ja idem s nsx a ne s hsv.. 😀

  11. …tak jinak, prozatím vynechám dnešek

  12. Čaute,jak již jsem psal bude se věnovat jen gt 500 a tenhle šampík bych rád dojel takže jedu.Škoda,že Libor to vzdal 🙁

  13. Tak tohle bylo pro mně jedno z nejdelších rozhodování, ale tuhle sérii vzdávám, a to z jediného prostého důvodu, každý závod si chci užít, a je jedno jestli dojedu čtvrtý nebo poslední, ale usínám s pocitem, že jsem si užil pěkný večer, u pětistovek se tento pocit nedostavil a myslím, že už ani nedostaví, tenhle šampionát je pro mně noční můra a život je natolik krátkej, že nemám potřebu si ho ještě kazit. Takže kluci omluva, ale na S+M si raději objednám profesionálku, toto moje rozhodnutí se týká pouze pětistovek.

  14. Tady to určitě zmastim..

Leave a comment