DTM 2015

DTM 2015

Termín: 01.03.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm 2015
Auto: Lexus IS F Racing Concept ’08
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé, závodní střední

Lobby ID: 1472-4711-0167-3386-1771

 

Monza (35 kol)
monza
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinný pit: ano
Povinná výměna typu pneumatik: povinná
Začátek startu: 14 hod

 

1. Nürburgring GP/F
2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Apricot Hill / Reverse
8. Brands Hatch GP
9. Nürburgring GP/D
10. Silverstone GP/D
11. Ascari
12. Rome / Reverse
13. RB Ring
14. Brands Hatch Indy
15. Circuito de Madrid
16. Nürburgring 24 H

Auta:

Audi A4 Touring Car ’04
Audi Audi TT-R ’02
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI ’93
Lexus IS F Racing Concept ’08
Mercedes-Benz 190 E 2.5 -16 Evolution II ’92
Mercedes-Benz CLK Touring Car ’00
Opel Calibra Touring Car ’94
Opel Astra V8 Coupé (Opel Team Phoenix) ’00

 

Comments

  1. pozeral som na replay a nikto nemenil zmes pneu okrem mna.. 🙁 ….. koli tomu som stratil balisa a 4. miesto.. 🙁

  2. I do remember the start very clear Eisy as I tried not to make any contact with you but it seems as though a combination of myself and Dzudas, myself there was a slight touch from the braking zone from Dzudas which pushed me forward slightly and with yourself turning into the left corner is where I could not do nothing which did knock your back end out but the touch from Dzudas took you out further and put you in the sand….Sorry from my part but I was on the inside for the left turn at the chicane and couldn’t do nothing to prevent the touch Eisy and sorry, not intentional as I wanted to try and not do any contact on the chicane at the start and as it was there was minimal but not enough to push you into the sand, and I feel that was Dzudas my friend

  3. Jak jsem předpokládal, velká bitva od začátku až do konce, kvalifikace našlapaná a vyrovnaná (méně technická trať).
    Start vypadal velice slušně (nevím, jak za mnou). Mrzí mne ztráta 2 pozic díky tomuto incidentu: https://www.youtube.com/watch?v=J9BhDa8PnUk
    Pak jsem oba kluky zpět předjel (Dzudas udělal chybu) a po chybě Balise a Slovakie dostal do konce na 3 místo, ale pak přehlédnutí brzdného bodu v první šikaně a bylo po podiu Ale i tak jsem spokojenej a užil jsem si to.

Leave a comment