Máme za sebou poslední závod Super GT 2015 na skvělém okruhu Twin Ring Motegi a dle výsledků je největším překvapením 3. místo Dzudase, který jel neskutečně rychle a jako jediný s teamu Honda HSV Teamu stál zatím na pódiu a přinesl důležité body.
Vyjádření Dzudase: „Po méně vydařené kvalifikaci jsem nedoufal ve vítězství ve své skupině, ale NSX zde na Twin nepřijelo s nejlepší technikou a Slovakia se dost trápil, proto jsem využil šance, ale udržet vítězství ve své skupině mne donutilo jet kvalifikační časy celou dobu závodu a proto i v celkových výsledcích jsem obhájil podium, jsem opravdu šťastný a děkuji teamu za skvělou podporu a klukům, kteří se mnou jezdí, kteří přináší cenné body v celém šampionátu„.
Dalším překvapením závodu byla neuvěřitelná rychlost Xanavi-Calsonic Teamu, v první skupině ovládnul naprosto suverénně Victim svoje kvalifikační vítězství a i poměrně riskantní strategií, kdy jezdil do pitu relativně brzy, dokázal všechny soupeře deklasovat a 16 s před druhým jezdcem se dostal zpět do čela šampionátu.
Boj o 2 místo byl zajímavý až do konce a GT-racing_MB se v posledních fázích závodů probojoval přes bývalého teamového kolegu, ale menší chyba ho stála 2 místo. Po závodě ale hýřil nadšením z auta a teamu a rozhodně prý přestupu nelituje. Jeho neochota mluvit s médii je známá a k osobnímu vyjádření jsme se nedostali. Vztah k Derekovi je stále nevypořádáný oba dva se k tomu nechtějí vyjadřovat.
Derek k závodu jen podotknul: „Čekali jsme, že to bude velmi těžké a z druhého místa máme radost, Twin nesedí naší koncepci vozu, ale v Tokyu očekáváme velmi dobré výsledky„.
Slovakia byl už v tréninku rozpačitý s chováním auta a nebude asi velkým tajemstvím, že již také navštívil továrny Toyota Teamu a v zákulisí se říká, že důrazně šlape na management Honda Teamu o úpravě smlouvy. Budeme Vás informovat, jakmile se dovíme podrobnosti, ale určitě se hýbe pozice Dereka jako teamové jedničky!
Toyota Team získal cenné body a 4 auta se dostali do první desítky. Škoda neúčasti Foxmanna, ale Djrasbpy porazil Eisyho a to i přes ne příliš rychlý čas v kvalifikaci, ale jeho konstatní jízda a dobrá strategie ho dostala skoro 5 s před teamového kolegu. Eisy ztratil po startu pozici s Martinuesem, který měl stejnou techniku jako vítězný Victim a jeho auto mělo neskutečnou rychlost. Tento souboj je stál vzácný čas a vedoucí skupinka jim mezitím ujela. Do soubouje se zapojil i Alex. který opět dojel na bodovaných pozicích, Martinues už zřejmě neměl dostatek koncentrace jet stále na hraně a propadnul se na nebodované 12 místo. K souboji s Eisym se vyjádřil: „Musíme se na celou situaci podívat s odstupem a popřípadě se obrátíme na vedení závodu, bylo to vše hodně tvrdé, ale více nebudu raději komentovat„.
Smolařem závodu je trošku Ladacek, který zajel skvělou kvalifikaci a udržel i pozici po startu a těžil ze souboje Martinuese a Eisyho. Ale jeho pokus jet na 1. pit nevyšel a musel cca 7 kol před koncem závodu zajet na nenaplánovanou zastávku a dojel 3 s za Eisym, „Ještě jedno kolo a mohl jsem toho zk…..na dostat„, netajil se s emocemi Ladacek.
Vozembouch se pořád sžívá s autem a není tajemstvím, že není úplně tak s technikou spokojen, nicméně smluvní závazky a výkonostní kauzule ho trošku drží v Toyota Teamu.
11. místo je skvělé umístění Mamoulianfh a po závodě hýřil optimismem a myslíme, že o tomto závodníkovi ještě hodně uslyšíme.
Závod naopak nevyšel CZengovi, který ihned vydal tiskové prohlášení a údajně prohlásil: „Chtěl bych odejít z Nissan Teamu, takže pokud nějaký team hledá někoho spolehlivého, kdo je ochoten pro team udělat to nejlepší, pak jsem tady.“ Myslíme si, že to je unáhlené, team má skvělou techniku a slušný rozpočet, jen stabilita jezdců je velmi nepředvídatelná.
Technika opět zradila jezdce Fabiarstdi, Theworlda a z doposud neznámých důvodů nedojel Killer, Pavelkauska.
Z celého cupu ale již definitivně odstoupil Tom a Kalibaba, což je velká škoda a snad si to ještě rozmyslí.
Bohužel se mi stále nedaří přimět O2 ke spolupráci 🙁
Taky technika,kopanec asi v polovině závodu.
I will still drive the Nissan Woodone, why, because I love driving the Woodone, but as for driving as a team, well that depends on the other drivers in Nissan as I know the team will come in last position but I feel when you do another season then you will need to think of how is the fairer way of putting teams together….;)
Ja sem promin kluci
you dont have to feel bad. in fact we dont want you to feel bad or sorry. if you feel there is problem is good to say it. i think we are open to discuss a problem.
Nejsi v tom sám, jezdí ladacek, killer a od furyho zjistíme, jak to s ním je!
fury ma bohuzel deravou palici a s mirnou porci nadsazky lze rict ze svoji neucast obrecel .. daval sem do kupy auto a dorazil domu po devaty vecer …
jinak pokracovat v sampionatu zamozrejme chci jen tu spolehlivost a pravidelnost nemuzu jaksi zarucit … ceho mam uz ted plnou hlavu je dalsi a doufam ze uz posledni operace ktera me ceka koncem unora . pak uz snad budu normalne fungovat
Jenom dodám, že Fury jde na operaci, protože má 3 varlata, proto jezdí opravdu na plné koule!!!
tak co udelame s tim co pise eng. pokud jsem v obraze tak ho trapi ze je ted v podstate sam kdo za nissan jezdi. a silne to podlamuje jeho vuli zavodit. s tim ze do toho dava dost casu a potom je rozladeny z toho ze jezdi sam.
osobne ten tymovy spek beru vice s nahledem ale je pravdou ze pro radu lidi to muze byt motivaci. ja bych se musel hodne vztekat ze to zase koplo worlda a mame diky tomu o dost mene bodu.
ale bylo by dobre se na to podivat a pokud se zjisti ze on je v tymu sam kdo je schopen jezdit pravidelne a dojizdet tak by bylo vhodne najit reseni.
moznosti je nekolik. nabidnut lidem volny prestup do nissanu nebo engovi umoznit volny prestup jinam. tim se ale nissan tym odepise.
No vzhledem k tomu že Nissan Teamy jsou vlastně dva, tak bych spíše Barrymu navrhoval přestoupit jinam…vzhledem k nízkému počtu aut asi do NSX teamu…je hlavně škoda že se ty ostatní auta tolik liší a není možná účast mnohem většího množství aut
tys to NSX fakt nezkousel… 🙂
vis jak dopadne NSX?… na konci roku tam bude jen derek.
na jednu stranu jsem presvedcen ze NSX ma nejvetsi potencial. na druhou stranu to auto je naprosta sfine s podrbanym jizdnim modelem. takze ani derek z toho nedostane na kazde trati maximum. to auto me na jednu stranu nadchlo. a beru si ho treba na seasonaly. ale jet s tim zavod. po tom vsem co jsem s tim autem zkusil. je to pro me nemozne. musel bych na kazdy zavod tvrde trenovat a to nedelam. a stejne bych radu zavodu nedojel. protoze bych znechucenej odesel. spis jsem radsi kdyby se nedalo trenovat vubec.
ale tohle auto ti klidne zlomi vaz i po nekolika hodinovem treningu.
V. NSX a největší potenciál? To auto nemá žádnej potenciál.. xD Ztrací i v Q, ale největší slabinu má v dlouhých stintech. S kterýmkoli jiným autem jseš schopen jezdit po celou dobu stabilní a vyrovnaný časy, ale NSX se řídí docela blbě i na nových pneu notož když jsou třeba na 7, to máš co dělat abys to aspoň udržel na silnici. Mě to ale baví, na řízení je asi nejzábavnější, závody jsou zajímavější a nevyhrává jen jeden.. xD NSX prostě neni pro každýho, balis je dobrým příkladem. Kdo si chce závody hlavně užívat, má u NSX dveře otevřené. 🙂
jde o to ze to auto v zakladnich jizdnich vlsatnostech neni v nicem spatne ba prave naopak je na lepsi urovni.
velmi dobre brzdi.
velmi dobre zataci. at uz jde o vjezd tak i vyjezd. coz je neco co ja hodne ocenuju na autech.
ma velmi dobrou top speed. ano toyota je best. ale ne o moc.
ma velmi dobrou spotrebu.
ale jediny duvod proc to auto je nakonec problemove je jeho pokazeny jizdni projev.
lame se v pomalych vraceckach. to mi hodne vadi.
a ma tak divej setup ze v jinak celkove nedotacivem gran turismu to auto ma pretacive tendence na takove vysi ze to je driftovaci special. a s mym stylem jizdy nicim zadni gumy.
nebyt toho podelaneho setupu tak to auto je nejlepsi volba. ale jen diky tem problemu je problem takove jizdy s tim aute dosahnout. to auto proste ma vady v jizdnim projevu. opravdu jsem do toho vozu investoval neco casu a vysledkem bylo ze jsem nakonec vybral jine auto. protoze jsou trate kde tohle auto jezdi krasne ale pak staci jedna pomala zatacka a ja jsem z toho auta jen nasranej.
a jeste.. mam pocit ze tohle je problem ktery vznikl na teto honde az po jenon z tech poslednich updatu jizdniho modelu. a tohle auto to proste odsralo.
S nsx jsem dlouho nejel tak nevím jak se změnil jízdní model po updatu, ale byla sice zaludna, ale nedotacivost moc neznala a hlavně v pomalych zatáčkách měla asi díky motoru uprostřed dobrou trakci. Naopak woodone supra ji nemá vůbec, resp. musel jsem hodně trénovat a velmi citlivě pracovat s plynem abych s ní něco zajel…i na 4ku šla pořád bokem…na suzuce esicka, vracak a spoon to bylo hodně náročné to dobře projet…ale je rychlá na rovinkach. Přímé srovnání mám pouze s Castrol suprou…ta je prostě pomalá…ale v defaultu nesrovnatelně ovladatelnejsi…a supru jsem si vzal protože jsem toyotak a supru miluju ať je jaká je:-D
S tim se prostě nedá nic dělat. Chtěli jsme to mít co možná nejmíň svazující a nechat lidem volnou ruku ve výběru. Tak jsme to nechali náhodě a jak se dalo čekat, týmy jsou poměrně nevyrovnaný tak je to teda jen takový bonus.. Třeba v Toyote je těch es celkem dost a přitom nechápu, proč si tolik lidí zvolilo právě Supru, když jediný co je na tom autě dobrý je top speed.. xD V. kdyby ti někdo řek ať jedeš NSX, kvůli balancu týmů, tak by si asi nebyl happy a někomu nemusí sednou třeba weider atd.
No je to na Derekovi, jestli nesloučit ty dva teamy, ještě to musím prostudovat, kdo zůstal a kdo jezdí…tak koukám, že tam zůstal asi jen opravdu Ladacek a nevím, jestli bude jezdit Fury, Killer, Pavel Kauska…
Toyotu jsem zvolil hlavně kvůli tomu, že jsem předpokládal, že bude více HSV a Nissanu, ale že zůstane tak málo v Nissan teamu (8 lidí) jsem nečekal a mne hned s Toyoty vypadnul Justyyn a Foxman nemá tak často čas, takže jsme jezdili s DJ, Vozembouchem (kterého to často kopalo) sami 🙁
Na mě? xD Je mi to celkem jedno, ale nechal bych to tak jak to je teď, protože zase může přijít někdo další nebo víc lidí změní tým (já uvažuju o Toyotě xD) a ve finále by z toho byl ještě větší guláš..
tvl derek to nepis ani zo srandy, ze uvazujes o toyote.. teda aspon nie teraz na zaciatku samionatu.. 😀
jasne ze si delam srandu NSX!!!!!!!
Cože k toyotě?? Vždyt jsi psal, že má jen top speed? 😀 😀
Kluci neblázněte, po 3 závodech není potřeba cokoliv extra měnit, vše funguje, organizace už se taky ustálila. Chce to jen jezdit, testovat a závodit 🙂
first of all, take it easy. this post is here for entertaining purpose. It is more a fiction than reality. and i must say i like it. its really fun to read for me.
but its clear you are not happy. your reason is valid.
now we have some time till next race to look how many ppl is in each team. and we may try to find solution.
kalimu chcipnul volant. a uz v japonsku to zkousel na padu. coz proste nemohlo jen tak z niceho fungovat. nejde se preucit behem par jizd na jine nadobicko. a podle toho co vim tak to je konec jeho jezdeni na PS3. doufam ze ho pak jeste nekdy potkam treba na ps4. bude mi chybet.
tom je jezdec ke kteremu mam respekt. je to cestny pilot a pokud se nerozmysli tak to bude skoda. chapu ze clovek muze ztratit motivaci pokud nedokaze zajet to co si sam urcil za cil. ja sam, byt jezdim pro zabavu, nevidim za zabavne, jet zavod kde zustanu za svym vlastnim ocekavanim. tom mi bude chybet. protoze to je slusny a ferovy jezdec. a byt v lobby s kalim a tomem je neskutecna pohoda.
Naprostý souhlas, každý kluk, který přestane jezdit, je škoda 🙁
The only driver racing for Nissan team was me so to say it is a rash comment I think not, the team has lost a lot of points and to say we have a great technical team I beg to differ, as I said last week, four of the drivers will score no points what so ever and the no show from 3 drivers and the 3 drivers just leaving the race and leaves just 1 driver out of 8 to try and score points for the team is just a joke, as I said the Nissan team is the weakest team and last night proved just that…..How would you feel if it was you in my position who puts in the hours of training and not leave the race ? Yes I have left races before but when it comes to GT500 its all about team effort and last night just proved there was no team effort at all, so I was on my own. So am I rash in saying I would like to change team ? No not really.
As you can tell I am not happy.
Nezůstal jsi sám, jezdí ladacek, který mohl být 4., musíme zjistit, jestli Killer a Pavelkauska dál bude jezdit!
Killer jezdit bude!