Super GT 2015

Super GT 2015

Termín:  08.02.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto:  GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé

Lobby 1: 1472-4711-0167-3381-1222

Lobby 2:

Twin Ring Motegi (35 kol)
twin
Výsledky trénink: screenshot
Výsledky kvalifikace 1: screenshot
Výsledky kvalifikace 2: screenshot
Výsledky závodu 1: screenshot
Výsledky závodu 2: screenshot
Celková klasifikace: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min. (každý sám)
Povinná zastávka v boxech: 1
Povinná výměna typu pneumatik: ne
Start závodu: 14.00 hod

Rozpis místností (1. místnost – Eisy, 2. místnost – Dawe260):

Místnost 1.

Jména Závodníků Team Auto Lobby
mladaboleslav Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 1
shepard-2_ Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
lkovarik11 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
alexandr70 Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 1
Ladacek1188cz Nissan Team Motul pitwork Z 04 1
FABIARSTDI Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 1
derek_737-1 Honda Team Raybrig NSX 06 1
tom7473 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
Killer7601045122 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
CzEng68 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 1
GT-Racing-cz_MB Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
eisy Toyota Team Woodone tom’s supra 03 1
Victim_81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
Martinues-81 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 1
needrace Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 08 1

 

Místnost 2.

Jména Závodníků Team2 Auto Lobby
flatthebest Xanavi-Calsonic Team Calsonic impul GT-R 08 2
mamoulianfh Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
DzudasR1cz Honda HSV Team Keihin HSV-010 12 2
fury_CZ Nissan Team Motul pitwork Z 04 2
mirda1984 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2
Dawe260 Honda HSV Team Raybrig HSV-010 12 2
SLOVAKIA-66 Honda Team Takata dome NSX 06 2
pavelkauska Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 2
Kalibaba7 Nissan Team Woodone advan Clarion GT-R 08 2
Vozembouch5 Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
Foxman196 Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
djraspby Toyota Team Woodone tom’s supra 03 2
theworld455 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
Liborcz01 Xanavi-Calsonic Team Xanavi nismo GT-R 03 2
AS-GTRacing-SVK Nissan Team YellowHat YMS Tomica GT-R 08 2

Auta a teamy:

Xanavi-Calsonic Team
Xanavi nismo GT-R 08
Xanavi nismo GT-R 03
Calsonic impul GT-R 08

Nissan Team
YellowHat YMS Tomica GT-R 08
Woodone advan Clarion GT-R 08
Motul pitwork Z 04

Honda Team
Raybrig NSX 06
Takata dome NSX 06
Arta NSX 06

Honda HSV Team
Weider HSV-010 11
Raybrig HSV-010 12
Keihin HSV-010 12

Toyota Team
Woodone tom’s supra 03
Castrol tom’s supra 97

Tratě:

Japonsko:

1. Fuji Speedway

2. Suzuka Circuit

3. Twin Ring Motegi

4. Tokyo R234

Austrálie:

5. Mount Panorama

USA:

6. Daytona International Speedway

7. Laguna Seca

8. Indianapolis Motor Speedway

Původní okruhy:

9. Cape Ring

10. Deep Forest Raceway

11. Grand Valley Speedway

12. Trial Mountain Circuit

13. Apricot Hill Raceway

Evropa:

14. Nürburgring GP/F

15. Autodromo Nazionale Monza

16. Circuit de Spa

17. Silverstone

18. Brands Hatch

19. Ascari

20. Red Bull Ring

21. Côte d’Azur

22. Circuit de la Sarthe

Informace o sérii:

http://pitlaneclub.cz/nova-serie-gt-500/

Diskuze:

http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=120

ps: děkuji Derekovi za pomoc!!!

Comments

  1. tak Toyota nas preskocila no nic pristi závod zabojujeme a zkusime si vzit zpatky 3 místo..smula ze to koplo fabiho

  2. 2 of my team Tom and Killer in lobby 1 decided to leave and Pavel left lobby 2 and Kalibaba didn’t show up to race. So I would like to leave the Nissan team please, so if any team is wanting someone who is reliable and willing to do his best for the team then I am here. And as for the race well last night I was putting in lap times of low 1:48 today I was struggling to get into 1:46 and when I noticed Pavel left lobby 2, then Tom followed by killer in lobby 1 , well was it worth me to continue racing and the Nissan Woodone running out of fuel at just 17 laps, that screwed me up, bloody car drinks a lot of petrol. 🙁

  3. Už třetí bitva v seriálu super GT: http://pitlaneclub.cz/super-gt-2015-3/ Mrkněte, jestli jste dobře v místnostech a jestli někdo nechybí!

  4. Dnes som sa doobeda nudil, tak som spracoval zoznam jazdcov, a zmien, ktore sa udiali v sezone. Priebezne to budem updatovat, takze kazdy moze sledovat, aj co sa deje v zakulisi prestupov 😛 A takisto odsledovat, ci niekto neprestupil viac ako to povoluju dohodnute pravidla.

    https://drive.google.com/file/d/0B2Qvd0a_Nk9icVhGUDJSRzZySWM/view?usp=sharing

    Je to subor .ods (potrebujete LibreOffice, OpenOffice, alebo nieco, co dokaze pracovat s otvorenymi formatmi) – v pripade potreby to viem dat neskor do .xls/.xlsx

    *zlto vyznaceni, su jazdci, ktori este nestartovali v time, ktori si nahlasili na zaciatku sezony.

    • No super a jestli jsi it friendly, můžeme se dohodnout na spolupráci při moderování-vyhodnocování? Máš slušnej net?

      • IT friendly dufam, ze este stale som 😛 Aj ked v IT uz takmer 5 rokov nerobim. Co sa tyka netu, tak je to podpriemer: aDSL 4MBps/512 kBps.

        Mali mi do konca 2014 konecne nainstalovat optiku, ale nasmu Telecomu sa akosi nechce. Byvam na najvacsom sidlisku v meste, a z nejakeho mne nepochopitelneho dovodu, tu nema doteraz ani jeden provider polozenu optiku.

        • BTW co sa vyhodnocovania bodov a prestupov tyka, najjednoduchsi sposob ako to vyriesit v tvojej tabulke, je vytvorit noveho zavodnika s tym istym menom, ale zmenenym novym tymom. Na konci, potom len jednoducho priradit nieco, co spocita body patriace pod to iste meno. Takto ostanu vzdy odlisene body, ktore zavodnik ziska v rozlicnych timoch a on zaroven o ziadne nepride ako jednotlivec.

          Teda, ak tam nemas medzi tabulkami nejake podmienky, ktore znemoznuju mat zadanych dvoch ludi pod jednym menom.

  5. jestli se takhle rozhodne vic jezdcu tak v tom bude leda peknej chaos

  6. Well I can honestly say that all the teams need to be sorted out fairly as you will see that Nissan team compared to other teams based on drivers performance is the weakest team, I have in my team four drivers who will not score no points what so ever, so my team coming last is very high and after what happened at Fuji with myself has pushed me behind on points not just for myself but for Nissan team too, why does MB have to go to a team that has very good all round drivers ?

    I have raced with you all every week and I know all of your performances and to see these teams and the drivers in these teams makes me upset to know that its not been dealt with properly based on performance. I will carry on racing but I still feel that the teams have not been sorted out fairly.

  7. Jako šéf týmu NSX rezulutně odmítám výroky některých týmů! U NSX nemáme týmovou jedničku a neplatí u nás žádné týmové příkazy. Strategie balise v DTM na Spa bylo čistě jeho rozhodnutí, předpokládal, že degradace pneumatik bude mnohem vyžší a proto zvolil 3 zastávky. Rozhodnutí balise samozřejmě respektuji, akorát nás mrzí, že se o odchodu dovídáme přes média. Ze zákulisních informací mohu prozradit, že to mezi derekem a balisem už delší dobu skřípalo a vše nejspíš vyvrcholilo včera při závodě na Gtareně, kde derek opět neudržel jazyk za zuby a adresoval na tým Gtracingu jeden popichující komentář a toto pravděpodobně uspíšilo balisův odchod z týmu NSX. Na druhou stranu výkony balise nebyly oslňující (9. místo z Fuji hovoří za vše) jeho gáže tudíž neodpovídala výkonnostní klauzuli a pokud by své výkony nezlepšil, byli by jsem stejně nuceni hledat náhradu.

    Není žádným tajemestvím, že se nám letošní vůz ne zcela povedl, ale v blízké době očekáváme velký update od PD, který zcela jistě ještě zamíchá kartami. Tým se také potýká s finančními problémy, ale pan Exostone nám přislíbyl jistou pomoc.. I přes tento výkonností hendicap jsme na prvním místě jak v poháru jezdců tak i v poháru konstrukterů, což by se dalo vyložit jako velká ostuda pro ostatní týmy. Mít rozpočet a vůz např. Toyoty, o obou titulech by bylo rozhodnuto už v půlce sezóny.

    Zbývá nám jen popřát balisovi hodně štěstí v novém týmu a doufat, že nedopadne jako nyní v F1 spolupráce Alonso-McLaren. 🙂

    • Tak musím zareagovat na prohlášení pana „Takynakašiho“.Včerejší hanlivé poznámky ohledně GT Racingu jsem důsledně zdokumentoval a v tuto chvíli se případem bude zabývat tým právníků.Tento přestup ve mě dlouho uzrával.Rozhodlo několik faktorů.Především jsem jako týmová dvojka čelil ze strany vedení nepočítaně prohřešků…např.neposkytnutí telemetrických dat,nulové informace ohledně závodní strategie a hlavně několik po sobě jdoucích porážek od týmové jedničky,které bych jednoznačně přičetl na vrub absolutní ignoraci mých požadavků na tým závodních inženýrů.Už mě dále nebavilo sledovat,jak kamiony s novými díly,které přijely z aerodynamického tunelu,parkují pouze u mého kolegy.A proto když přišla konkurence s nabídkou spolupráce,tak jsem ze začátku váhal,ale letmým pohledem jsem sklouznul na podmínky a zmohl jsem se pouze na jedinou větu….Kde to mám podepsat??
      R.I.P. NSX
      🙂

      • No, no no!! xD S tim musím nesouhlasit. V rámci týmu jsi měl 100% podporu. Už první závod na Fuji jsem ti poskytnul nastavení brzd a na Suzuce jsem ti na tvojí žádost prozradil svojí tajnou strategii a hle, hned z toho bylo druhý místo celkově. škoda, s týmem NSX jsme mohli dokázat velké věci, bez tebe to sice bude trochu těžší, ale i tak nás to nezastaví.

        • 🙂

        • Je to nechutné, co zde NSX team předvádí, ale jen podotknu, že je zvláštní, že jsou pouze dva lidi v teamu a četl jsem rozhovor s Kari-wrx v časopise Racing in thursday, že mu pan Akinori důrazně říkal, že Derek je v teamu jednička a celý team je tak přizpůsobený. Do telemetrie mohl nakouknout pouze Derek všem, jinak ostatní měli smůlu. A nedivím se, že Balis nezareagoval ve Spa, když mu do vysílačky říkali: „Balis, Derek is faster then you…“, tak ho raději povolali do pitu… Obrázek si každý udělejte sám…

  8. Rozhodl jsem se pro zmenu z toho duvodu,protoze jak uz jsem drive psal,tak nevlastnim playset s pevne uchycenym volantem.Mam pouze stojan,ktery je polozen na podlaze a jakykoliv smyk,ktery se snazim vyrovnat je spojen s velkou destabilizaci.Jedna se o vsechny vyjezdy na 2 rst.Musim si potom na rovine ten stojan pod sebou rovnat a je to dost nepohodlne.Kdybych si ponechal NSX,tak bych byl nucen dost zavodu vynechat,protoze jsem zkousel nektere z nasledujicich zavodu a ty jsou pro me nehratelne.Chci tento sampik dojet cely,nedele mi maximalne vyhovuje.Supru jsem si vybral,protoze u Toyoty je jich malo a take to je auto,ktere vyzaduje velkou koncentraci.Rychla na rovinkach,ale trochu ztraci na pritlaku a hure brzdi.Ale ve srovnani s NSX je to kakao.Derekovi se to asi libit nebude,ale on je jezdecky nekde jinde a dokaze tu potvoru bez problemu ukocirovat.No a Slovakia to na padu dava obdivuhodne dobre. 😉

  9. HSV je velmi vyvážené auto, ale je lepší mít brzdy více na zadek, bude to šetrnější k předním pneu a i na brzdách bude lépe zatáčet. nesmíš to ale moc přehnat, jinak se při brždění začne chovat hodně přetáčivě.

  10. Kluci,ja menim staj.S NSX koncim,nemam na to psychicky 😀
    Prestupunu k Toyote,konkretne k Woodone toms supra 03

    • tak je to venku. hned od prvniho zavodu mi tajny zdroj dal info ze to v NSX neklape. prej musite vsichni derekovi lestit auto, varit obedy a on jediny je placeny pilot. to u nas u nissanu takove problemy nemame. kazdy si muze delat co chce a kdyz se ti nechce tak ani nemusis do prace. tak snad ti bude u toyoty lepe. jen je skoda ze mi dalsi tajny zdroj rikal ze prestupujes do toyoty jen proto ze stajova jednica eisy ma konexe az k reditelum sampionatu a slibil ti nejake vyhody. to u nas u nissanu nic takoveho nefunguje. vsechno je ciste. chovame se k sobe uprimne a ani se nestarame co se deje jinde. a uz vubec by nas nenapadlo podnecovat nejake spekulace ktere by jen podnecovaly dalsi neoveritelne vyroky.

      • a mám taky přísun sušenek zdarma..

      • :-D:-D:-D

      • Kluci, uzavření smlouvy s Balisem, už řešíme od loňského roku a ten proces byl velmi složitý a zdlouhavý. Balisův management si kladl velké požadavky, které jsme museli dovést do kompromisů, protože Toyota team nemá tak velký rozpočet, jak si Balis představoval, ale NSX se potácí na hraně existence a skupuje díly po Marusii a jejich auto s koncepcí MR není nejlepší a o rivalitě mezi jezdci raději nebudu mluvit. Derek si do smlouvy prosadil teamovou jedničku a kolegové to mají těžké (všimněte si zvláštních prostojů v pitu na Suzuce, Slovakia záhadně onemocněl a na Spačku v DTM musel Balis bezdůvodně o jeden pit více), ale nechci pomlouvat soupeře.

        Detaily a okolnosti smlouvy jsou obchodním tajemstvím a každá strana nesmí prozradit více než to, že bude mít výborné zázemí, žádné velké sponzorské povinnosti a přístup ke kvalitní technice a testovací program zaměřený pouze pro něho.

        Prosím respektujte to pokud budete nespokojeni s vaším teamem a autem, Toyota Team je vám zcela k dispozici se svým vyrovnaným rozpočtem a skvělým zázemím. Každý má svého závodního inženýra, kvalitní techniku a exkluzivní smlouvu na dodavatele pneu, neváhejte a kontaktujte nás!

  11. Chlapi z Honda HSV Team, viete mi poradiť s nastavením bŕzd pre tieto autá? Používate na všetky okruhy rovnaké nastavenie, alebo na každý okruh iné?

    Ďakujem

Leave a comment