Termín: 08.02.2015
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015
Auto: GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé
Lobby 1: 1472-4711-0167-3381-1222
Lobby 2:
Twin Ring Motegi (35 kol)![]() Výsledky trénink: screenshot Výsledky kvalifikace 1: screenshot Výsledky kvalifikace 2: screenshot Výsledky závodu 1: screenshot Výsledky závodu 2: screenshot Celková klasifikace: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 10 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ne Start závodu: 14.00 hod |
Rozpis místností (1. místnost – Eisy, 2. místnost – Dawe260):
Místnost 1.
Jména Závodníků | Team | Auto | Lobby |
mladaboleslav | Xanavi-Calsonic Team | Calsonic impul GT-R 08 | 1 |
shepard-2_ | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 1 |
lkovarik11 | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 1 |
alexandr70 | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 1 |
Ladacek1188cz | Nissan Team | Motul pitwork Z 04 | 1 |
FABIARSTDI | Honda HSV Team | Raybrig HSV-010 12 | 1 |
derek_737-1 | Honda Team | Raybrig NSX 06 | 1 |
tom7473 | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 1 |
Killer7601045122 | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 1 |
CzEng68 | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 1 |
GT-Racing-cz_MB | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 1 |
eisy | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 1 |
Victim_81 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
Martinues-81 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 1 |
needrace | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 08 | 1 |
Místnost 2.
Jména Závodníků | Team2 | Auto | Lobby |
flatthebest | Xanavi-Calsonic Team | Calsonic impul GT-R 08 | 2 |
mamoulianfh | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 2 |
DzudasR1cz | Honda HSV Team | Keihin HSV-010 12 | 2 |
fury_CZ | Nissan Team | Motul pitwork Z 04 | 2 |
mirda1984 | Honda HSV Team | Raybrig HSV-010 12 | 2 |
Dawe260 | Honda HSV Team | Raybrig HSV-010 12 | 2 |
SLOVAKIA-66 | Honda Team | Takata dome NSX 06 | 2 |
pavelkauska | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 2 |
Kalibaba7 | Nissan Team | Woodone advan Clarion GT-R 08 | 2 |
Vozembouch5 | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 2 |
Foxman196 | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 2 |
djraspby | Toyota Team | Woodone tom’s supra 03 | 2 |
theworld455 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 2 |
Liborcz01 | Xanavi-Calsonic Team | Xanavi nismo GT-R 03 | 2 |
AS-GTRacing-SVK | Nissan Team | YellowHat YMS Tomica GT-R 08 | 2 |
Auta a teamy:
Xanavi-Calsonic Team
Xanavi nismo GT-R 08
Xanavi nismo GT-R 03
Calsonic impul GT-R 08
Nissan Team
YellowHat YMS Tomica GT-R 08
Woodone advan Clarion GT-R 08
Motul pitwork Z 04
Honda Team
Raybrig NSX 06
Takata dome NSX 06
Arta NSX 06
Honda HSV Team
Weider HSV-010 11
Raybrig HSV-010 12
Keihin HSV-010 12
Toyota Team
Woodone tom’s supra 03
Castrol tom’s supra 97
Tratě:
Japonsko:
1. Fuji Speedway
2. Suzuka Circuit
3. Twin Ring Motegi
4. Tokyo R234
Austrálie:
5. Mount Panorama
USA:
6. Daytona International Speedway
7. Laguna Seca
8. Indianapolis Motor Speedway
Původní okruhy:
9. Cape Ring
10. Deep Forest Raceway
11. Grand Valley Speedway
12. Trial Mountain Circuit
13. Apricot Hill Raceway
Evropa:
14. Nürburgring GP/F
15. Autodromo Nazionale Monza
16. Circuit de Spa
17. Silverstone
18. Brands Hatch
19. Ascari
20. Red Bull Ring
21. Côte d’Azur
22. Circuit de la Sarthe
Informace o sérii:
http://pitlaneclub.cz/nova-serie-gt-500/
Diskuze:
http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=120
ps: děkuji Derekovi za pomoc!!!
tak Toyota nas preskocila no nic pristi závod zabojujeme a zkusime si vzit zpatky 3 místo..smula ze to koplo fabiho
To neber tak vážně, tam se musí odečíst body za Balisův přestup!
taky to koplo worlda…. coz me trapi. on si to nezaslouzil. hlavne proto ze jede za stejny tym jako ja. a to je naprosto objektivni pohled na situaci.
me to nekoplo.. ja jsem musel odejit, na joypadu bych byl stejne posledni..
priste jedu..
Aktualizovaná tabuľka teamov a prestupov k 8.2.
https://drive.google.com/open?id=0B2Qvd0a_Nk9iSkF5ZVRqTkZaRVk&authuser=0
Je tam aj tabuľka, ako by vyzeralo poradie, pokiaľ necháme prvých 18 Balisových bodov v Honde 😛
Ani nevíš Džudasi, jak jsem byl nasranej, ale vera to blblo všude. měl jsem to dobře rozjeté, asi bych dosáhl na nějaké body, ale smůla, napsalo mi to chyba 1213 chyby lobby serveru. Ale na tokyo se těším, to je pro mě domovská trať
2 of my team Tom and Killer in lobby 1 decided to leave and Pavel left lobby 2 and Kalibaba didn’t show up to race. So I would like to leave the Nissan team please, so if any team is wanting someone who is reliable and willing to do his best for the team then I am here. And as for the race well last night I was putting in lap times of low 1:48 today I was struggling to get into 1:46 and when I noticed Pavel left lobby 2, then Tom followed by killer in lobby 1 , well was it worth me to continue racing and the Nissan Woodone running out of fuel at just 17 laps, that screwed me up, bloody car drinks a lot of petrol. 🙁
today I was struggling to get Into the 1:48
Fuel consumption was same for almost every car…i pitted after 12 laps with fuel around 1/4 of the tank…:-)
Už třetí bitva v seriálu super GT: http://pitlaneclub.cz/super-gt-2015-3/ Mrkněte, jestli jste dobře v místnostech a jestli někdo nechybí!
Dnes som sa doobeda nudil, tak som spracoval zoznam jazdcov, a zmien, ktore sa udiali v sezone. Priebezne to budem updatovat, takze kazdy moze sledovat, aj co sa deje v zakulisi prestupov 😛 A takisto odsledovat, ci niekto neprestupil viac ako to povoluju dohodnute pravidla.
https://drive.google.com/file/d/0B2Qvd0a_Nk9icVhGUDJSRzZySWM/view?usp=sharing
Je to subor .ods (potrebujete LibreOffice, OpenOffice, alebo nieco, co dokaze pracovat s otvorenymi formatmi) – v pripade potreby to viem dat neskor do .xls/.xlsx
*zlto vyznaceni, su jazdci, ktori este nestartovali v time, ktori si nahlasili na zaciatku sezony.
No super a jestli jsi it friendly, můžeme se dohodnout na spolupráci při moderování-vyhodnocování? Máš slušnej net?
IT friendly dufam, ze este stale som 😛 Aj ked v IT uz takmer 5 rokov nerobim. Co sa tyka netu, tak je to podpriemer: aDSL 4MBps/512 kBps.
Mali mi do konca 2014 konecne nainstalovat optiku, ale nasmu Telecomu sa akosi nechce. Byvam na najvacsom sidlisku v meste, a z nejakeho mne nepochopitelneho dovodu, tu nema doteraz ani jeden provider polozenu optiku.
BTW co sa vyhodnocovania bodov a prestupov tyka, najjednoduchsi sposob ako to vyriesit v tvojej tabulke, je vytvorit noveho zavodnika s tym istym menom, ale zmenenym novym tymom. Na konci, potom len jednoducho priradit nieco, co spocita body patriace pod to iste meno. Takto ostanu vzdy odlisene body, ktore zavodnik ziska v rozlicnych timoch a on zaroven o ziadne nepride ako jednotlivec.
Teda, ak tam nemas medzi tabulkami nejake podmienky, ktore znemoznuju mat zadanych dvoch ludi pod jednym menom.
To není vůbec špatný nápad!!!!! Mrknu na to, jestli to potom půjde vyfiltrovat, aby v seznamu pak nebyli dva! díkyyyy
jestli se takhle rozhodne vic jezdcu tak v tom bude leda peknej chaos
Kazdy ma pravo zmenit jednou auto a vuz, je to hlavne pro to, kdyz prijde nejaky update fyziky, jak tomu bylo minuly rok, tak bez vymeny by to hodne lidi zabalilo 🙁
Len pre Zaujimavost 😛 Body po prestupe z tymu do tymu ostavaju v povodnom time, alebo sa presuvaju do noveho?
uff, tak to je hodně zajímavej dotaz! To musím zjistit, ale určitě je to tak nastavené (ale neříkám, že to je dobře), že se team počítá s jezdcem… Zjistím, ale opravdu nevím, jestli to budu umět rozdělit!!!
dam priklad na balisovi. Za NSX tym vybojoval 18 bodu a ty by kazdopadne mely zustat v tymu NSX. Ale v hodnoceni jezdcu by mu tech 18 bodu melo zustat. Od dalsiho zavodu zavodu to uz bude klasika a balis bude sbirat body pro toyotu.. S tim by mohl byt opravdu trochu problem v tabulkach.
Kluci já tomu rozumím a je to logické, ale ten systém bodování už mám sakra nastavenej a na tohle jsem nemyslel (jedeme poprvé teamy…). Zkusím promyslet, dejte mi čas…
popravde nechapu co je na tom k zamysleni. body zustanou v tymu za ktery je zajel. body sic odrazi vykon jezdce ale jsou vazany na tym protoze odrazi i vykon vozu na konkreti trati kde to zajel.
jezdec samostatne ma svoje body a ty budou jeho i kdyby presedlal na traktor.
to je podle me ciste logicke vysvetleni.
ale to ze to vede k problemu organizacnim a eisy ted dostal do jeho tabulky pekne nasran* je proste krute.
kazdopadne souhlasim s tim ze clovek by mel mit pravo zmenit volbu. myslim ze balis je dobrym prikladem toho ze to je potreba. je to supr jezdec ale obas cloveka nejake auto proste znechuti ze by zbytek uz neodjel a to by byla skoda.
je tedy neprijemne ze to nese organizacni problemy.
jo a neberte to spatne…. ja v prve rade reagoval na to jak si mamoulianfh myslel ze tim nekdo treba prenese body do dalsiho tymu. coz je nelogicke.
takze to nebyla prima reakce na tebe eisy.
co si pamatuju tak tabulka se kterou delas to asi moc neumoznuje.
tak to snad nebude peklo. ale myslim ze by nikoho neurazilo kdyby se tento podnik evidoval vyjmecne jinak. nemohl bys mit tu spoustu tabulek s doplnujicimi udaji. ale body by se dopocitaly „rucne“.
no je to fakt chutovka.
No to je přesně ono, ručně přepočítavat to nejde, jede nás cca 30 a po každém přestupu ručně přepočítavat body (znamenalo by to po každém závodě), musím to vymyslet automatickým přepočtem (třeba k datu-závodu)…
Ja som v tomto pripade pre istotu nijako nemyslel 😛 Len som si dnes nahodou pozrel Eisyho excelove tabulky a v nich sa po prestupe presunuli aj balisove body do teamu Toyota, tak som bol len zvedavy ako to vlastne je 😛
Logika samozrejme hovori, ze body by mali ostavat v time 🙂 Ale zaroven viem, ake to obca moze byt peklo vymyslat spravne vzorce do tabulky 😛
myslel jsem,ze muzes zmenit auto jen v tymu za který jedes třeba nisan 03 za 08,ale ne zmenit tym
Představu máme takovou, že celou sezonu můžeme odjet jen v jednom autě v jednom teamu (aktualizace 10.1.2015 – možno jednou vyměnit team – auto) . – See more at: http://pitlaneclub.cz/nova-serie-gt-500/#sthash.JFcaroDc.dpuf
Souhlas, celá ta šaráda s přestupem je jenom porušení pravidel, který byli před šampionátem daný.. Ale co už, mně je to celkem buřt, stejně budu bodově jenom paběrkovat..
Co blbnes, vzdyt jde k nam do teamu :))
Well I can honestly say that all the teams need to be sorted out fairly as you will see that Nissan team compared to other teams based on drivers performance is the weakest team, I have in my team four drivers who will not score no points what so ever, so my team coming last is very high and after what happened at Fuji with myself has pushed me behind on points not just for myself but for Nissan team too, why does MB have to go to a team that has very good all round drivers ?
I have raced with you all every week and I know all of your performances and to see these teams and the drivers in these teams makes me upset to know that its not been dealt with properly based on performance. I will carry on racing but I still feel that the teams have not been sorted out fairly.
to be honest my english is far from good and im not sure if im able to read your post as you wanted to be understand.
complete discussion here is ultimate level of irony. i may be cause why it started, so im responsible to make sure everyone know its not serious talk.
you can compare this to famous Monty Python.
we do have our own national pride in such humor thanks to Jára Cimrman.
which can be seen in english !
http://www.zdjc.cz/repertoar/ostatni/295/the-stand-in
so i hope you dont feel ofended, but the teams werent mean to be comparable. they are here to be as another aspect to be considered durich championship. only this way it was possible that anyone can choose any car.
Its fun :))))
Jako šéf týmu NSX rezulutně odmítám výroky některých týmů! U NSX nemáme týmovou jedničku a neplatí u nás žádné týmové příkazy. Strategie balise v DTM na Spa bylo čistě jeho rozhodnutí, předpokládal, že degradace pneumatik bude mnohem vyžší a proto zvolil 3 zastávky. Rozhodnutí balise samozřejmě respektuji, akorát nás mrzí, že se o odchodu dovídáme přes média. Ze zákulisních informací mohu prozradit, že to mezi derekem a balisem už delší dobu skřípalo a vše nejspíš vyvrcholilo včera při závodě na Gtareně, kde derek opět neudržel jazyk za zuby a adresoval na tým Gtracingu jeden popichující komentář a toto pravděpodobně uspíšilo balisův odchod z týmu NSX. Na druhou stranu výkony balise nebyly oslňující (9. místo z Fuji hovoří za vše) jeho gáže tudíž neodpovídala výkonnostní klauzuli a pokud by své výkony nezlepšil, byli by jsem stejně nuceni hledat náhradu.
Není žádným tajemestvím, že se nám letošní vůz ne zcela povedl, ale v blízké době očekáváme velký update od PD, který zcela jistě ještě zamíchá kartami. Tým se také potýká s finančními problémy, ale pan Exostone nám přislíbyl jistou pomoc.. I přes tento výkonností hendicap jsme na prvním místě jak v poháru jezdců tak i v poháru konstrukterů, což by se dalo vyložit jako velká ostuda pro ostatní týmy. Mít rozpočet a vůz např. Toyoty, o obou titulech by bylo rozhodnuto už v půlce sezóny.
Zbývá nám jen popřát balisovi hodně štěstí v novém týmu a doufat, že nedopadne jako nyní v F1 spolupráce Alonso-McLaren. 🙂
Tak musím zareagovat na prohlášení pana „Takynakašiho“.Včerejší hanlivé poznámky ohledně GT Racingu jsem důsledně zdokumentoval a v tuto chvíli se případem bude zabývat tým právníků.Tento přestup ve mě dlouho uzrával.Rozhodlo několik faktorů.Především jsem jako týmová dvojka čelil ze strany vedení nepočítaně prohřešků…např.neposkytnutí telemetrických dat,nulové informace ohledně závodní strategie a hlavně několik po sobě jdoucích porážek od týmové jedničky,které bych jednoznačně přičetl na vrub absolutní ignoraci mých požadavků na tým závodních inženýrů.Už mě dále nebavilo sledovat,jak kamiony s novými díly,které přijely z aerodynamického tunelu,parkují pouze u mého kolegy.A proto když přišla konkurence s nabídkou spolupráce,tak jsem ze začátku váhal,ale letmým pohledem jsem sklouznul na podmínky a zmohl jsem se pouze na jedinou větu….Kde to mám podepsat??
R.I.P. NSX
🙂
No, no no!! xD S tim musím nesouhlasit. V rámci týmu jsi měl 100% podporu. Už první závod na Fuji jsem ti poskytnul nastavení brzd a na Suzuce jsem ti na tvojí žádost prozradil svojí tajnou strategii a hle, hned z toho bylo druhý místo celkově. škoda, s týmem NSX jsme mohli dokázat velké věci, bez tebe to sice bude trochu těžší, ale i tak nás to nezastaví.
🙂
Je to nechutné, co zde NSX team předvádí, ale jen podotknu, že je zvláštní, že jsou pouze dva lidi v teamu a četl jsem rozhovor s Kari-wrx v časopise Racing in thursday, že mu pan Akinori důrazně říkal, že Derek je v teamu jednička a celý team je tak přizpůsobený. Do telemetrie mohl nakouknout pouze Derek všem, jinak ostatní měli smůlu. A nedivím se, že Balis nezareagoval ve Spa, když mu do vysílačky říkali: „Balis, Derek is faster then you…“, tak ho raději povolali do pitu… Obrázek si každý udělejte sám…
Rozhodl jsem se pro zmenu z toho duvodu,protoze jak uz jsem drive psal,tak nevlastnim playset s pevne uchycenym volantem.Mam pouze stojan,ktery je polozen na podlaze a jakykoliv smyk,ktery se snazim vyrovnat je spojen s velkou destabilizaci.Jedna se o vsechny vyjezdy na 2 rst.Musim si potom na rovine ten stojan pod sebou rovnat a je to dost nepohodlne.Kdybych si ponechal NSX,tak bych byl nucen dost zavodu vynechat,protoze jsem zkousel nektere z nasledujicich zavodu a ty jsou pro me nehratelne.Chci tento sampik dojet cely,nedele mi maximalne vyhovuje.Supru jsem si vybral,protoze u Toyoty je jich malo a take to je auto,ktere vyzaduje velkou koncentraci.Rychla na rovinkach,ale trochu ztraci na pritlaku a hure brzdi.Ale ve srovnani s NSX je to kakao.Derekovi se to asi libit nebude,ale on je jezdecky nekde jinde a dokaze tu potvoru bez problemu ukocirovat.No a Slovakia to na padu dava obdivuhodne dobre. 😉
HSV je velmi vyvážené auto, ale je lepší mít brzdy více na zadek, bude to šetrnější k předním pneu a i na brzdách bude lépe zatáčet. nesmíš to ale moc přehnat, jinak se při brždění začne chovat hodně přetáčivě.
Kluci,ja menim staj.S NSX koncim,nemam na to psychicky 😀
Prestupunu k Toyote,konkretne k Woodone toms supra 03
tak je to venku. hned od prvniho zavodu mi tajny zdroj dal info ze to v NSX neklape. prej musite vsichni derekovi lestit auto, varit obedy a on jediny je placeny pilot. to u nas u nissanu takove problemy nemame. kazdy si muze delat co chce a kdyz se ti nechce tak ani nemusis do prace. tak snad ti bude u toyoty lepe. jen je skoda ze mi dalsi tajny zdroj rikal ze prestupujes do toyoty jen proto ze stajova jednica eisy ma konexe az k reditelum sampionatu a slibil ti nejake vyhody. to u nas u nissanu nic takoveho nefunguje. vsechno je ciste. chovame se k sobe uprimne a ani se nestarame co se deje jinde. a uz vubec by nas nenapadlo podnecovat nejake spekulace ktere by jen podnecovaly dalsi neoveritelne vyroky.
a mám taky přísun sušenek zdarma..
:-D:-D:-D
Kluci, uzavření smlouvy s Balisem, už řešíme od loňského roku a ten proces byl velmi složitý a zdlouhavý. Balisův management si kladl velké požadavky, které jsme museli dovést do kompromisů, protože Toyota team nemá tak velký rozpočet, jak si Balis představoval, ale NSX se potácí na hraně existence a skupuje díly po Marusii a jejich auto s koncepcí MR není nejlepší a o rivalitě mezi jezdci raději nebudu mluvit. Derek si do smlouvy prosadil teamovou jedničku a kolegové to mají těžké (všimněte si zvláštních prostojů v pitu na Suzuce, Slovakia záhadně onemocněl a na Spačku v DTM musel Balis bezdůvodně o jeden pit více), ale nechci pomlouvat soupeře.
Detaily a okolnosti smlouvy jsou obchodním tajemstvím a každá strana nesmí prozradit více než to, že bude mít výborné zázemí, žádné velké sponzorské povinnosti a přístup ke kvalitní technice a testovací program zaměřený pouze pro něho.
Prosím respektujte to pokud budete nespokojeni s vaším teamem a autem, Toyota Team je vám zcela k dispozici se svým vyrovnaným rozpočtem a skvělým zázemím. Každý má svého závodního inženýra, kvalitní techniku a exkluzivní smlouvu na dodavatele pneu, neváhejte a kontaktujte nás!
Chlapi z Honda HSV Team, viete mi poradiť s nastavením bŕzd pre tieto autá? Používate na všetky okruhy rovnaké nastavenie, alebo na každý okruh iné?
Ďakujem
musis na to vedecky jako ja. narvu tam 7/8 a kdyz to nefunguje tak tam dam 6/7. a pokud ani to nefunguje tak na vine je spatne auto!
vezmem si tú radu k srdcu 😀
Já to většinou řeším následovně:Pokud je auto nedotáčivé,tak dávám více na zadek.Například 5 7,nebo 6 9
Když se to přetáčí,tak naopak dávám více na předek 6 4,nebo i klidně 9 3
Musíš také přihlédnout k opotřebení gum.Když se více ojíždějí přední,tak s předními brzdami opatrně.