Honda NSX Type R ’02

Honda NSX Type R ’02

 Lobby ID: 1472-4711-0167-3385-6985

Nordschleife (70 min)
nordschleifeVýsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 10 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

 

Comments

  1. Trenink loby CzEng68

      • Pěkný, proč jsi nejel závod??

        • Prečo som nešiel závod?
          1. volant pokazený v priebehu závodu sa začne kalibrovať dnes ide na opravu.
          2. na pitlane už nepôjdem žiaden závod z organizačných dôvodov.

          http://s4.postimg.org/cxog8lidp/eisy_lobby.jpg

          • Nerozumím? Ale cítím Lulovinu 😉 Jestli máš na mysli incident z DTM, tak jestli rozumně nepochopíte, že přednost má ten, co už závod jel, když je lobby pro 16 lidí, tak nevím, jak byste to organizovali vy? Jak by Ti bylo, kdybys odjel 2 závody a pak se nedostal do místnosti kvůli nováčkům? To by vám bylo příjemné. V diskuzi pod DTM i psali kluci, že pojedou a vy jste nenapsali nic?! Každopádně nikoho nepřemlouvám, Ty sám jsi byl rád, když jsme Tě vzali do GT 500 a nebyl schopen ještě den před závodem pořádně říct, jestli pojedeš nebo ne… Jak pak mám složit místnosti dohromady, když chci založit 2 místnosti??

          • no ja jsrm si myslel, ze mimo GT500, kde jsou predem dany tymy, se to bude delat kdo driv prijde ten jede, kdo prijde pozde ma smulu.. takze to plati asi uz i na DTM. Kdo driv prijde ten jede bude teda platit jen na zavody free cup??? Eisy asi necekal, ze se budou pravidelne jezdit plny lobby.. tak asi proto ta veta „staci prijit do lobby“. Kazdopadne by to teda chtelo nejak upresnit, aby pak zase negdo nebyl nasranej, ze byl „vyhozen“z lobby..

            • Nasranej bude vždycky někdo 😀 Ale v tomto případě se Lulu i Šaňo naštvali úplně zbytečně, protože jsem potřeboval jedno místo (už teď nevím pro koho) a hledal jsem, kdo ještě nejel závod a někdo dokonce nabízel, že odejde, tak jsem napůl ze srandy řekl, že asi bude muset pryč Lulu a Lulu naštvaně odešel s Šaňou sám, tato situace se stala pouze 1 a je to o rozumné dohodě, není třeba zavádět pravidla… Pak mi Lulu psal, že proč je tam libor, ale ten už s námi odjel jeden závod….

  2. Please can I suggest something when it comes to these certain courses that are long….Can the grid consist of the fastest being at the back of the grid and the slowest at the front ? Just a thought 😀

    • i kinda like reverse starts. but not everyone does. i do like it in races that are longer, lets say +45min. but i prefer rolling-reverse starts. coz there are bigger gaps. which are not only safer but in fact, standing-reverse starts doesnt mean much. skilled pilots with good starts can jump several places before 1st corner. so there is really no point for UFO’s like derek to start at back. in many cases its like +100meters for them at the end of race…. and thats nothing.

  3. No tvl ja zitra makam a ty kujvy trenujou nepisli ani na zavod s jaguarem!!!!;)

  4. Love the car but dislike the track 😀

  5. Tak jsem si dal pár zkušebních koleček a bude to maso teda :-D. Auto drží na těch soft gumách parádně…ale jakmile se člověk přiblíží limitu tak se sune bokem. Dá se to dobře podchytit ale většinou je to ve velkých rychlostech tak to bude legrace…a pěkně to při tom žere gumy…hlavně zadní 🙂

  6. Není kvalifikace na 6 minut trochu málo na NS? 😀

  7. no az tohle uvidi world. to bude radosti.
    za me… skoda te trati 🙂

  8. Na tohle se opravdu těším, skvělé auto na skvělé a náročné trati . . .

Leave a comment