Termín: 28.12.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – The super GT Cup 2015 – Free cup
Auto: GT 500 (seznam aut a teamů viz níže propozice)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: závodní tvrdé
Lobby ID: 1472-6681-3415-7077-8232
Suzuka 2014 (30 min)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 6 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Nürburgring GP/F (30 min)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 6 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Twin Ring Motegi (30 min)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Fast Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 6 min. (každý sám) Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Propozice:
Xanavi-Calsonic Team
Xanavi nismo GT-R 08
Xanavi nismo GT-R 03
Calsonic impul GT-R 08
Nissan Team
YellowHat YMS Tomica GT-R 08
Woodone advan Clarion GT-R 08
Motul pitwork Z 04
Honda Team
Raybrig NSX 06
Takata dome NSX 06
Arta NSX 06
Honda HSV Team
Weider HSV-010 11
Raybrig HSV-010 12
Keihin HSV-010 12
Toyota Team
Woodone tom’s supra 03
Castrol tom’s supra 97
proc tam není lexus?neni konkurenceschopny?
Skoro o 2 s pomalejší 🙁
Doplnil jsem výsledky včerejšího testu. Osobně si myslím, že to je spíše o řidiči než o autu a Derek opravdu vybral auta skvěle. I s tím NSX dal neskutečný časy, takže ještě jednou díky Derekovi!!!
Na foru sestavím zatím předpoklad jezdců a teamů a do dalšího testu je to pořád otevřené 🙂
me osobne je to jedno..u všech mi to pujde stejne blbe
uz se vi kdo za jakej tym pojede?
sni moc ne spis si vyber auto