Subaru IMPREZA GT300

Subaru IMPREZA GT300

Termín: 23.12.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – free cup
Auto:  Subaru IMPREZA GT300 Base Model ’08

Omezení: tuning zakázán
Pneu: sportovní měkké, sportovní tvrdé

Lobby ID: 1472-4711-0167-3382-2447

 

Cape ring – sever (1 hod)
CapeRing


Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 6 min.
Povinná zastávka v boxech: 1
Povinná výměna typu pneumatik: ano

 

Comments

  1. Sakra, musim zmenit to formatovani odskoku reply komentu …

    Takova vsuvka, hlavne to neberte nikdo osobne, je to proste diskuze a libi se mi, ze Derek dava argumenty, protoze jen vice pohledu na pravidlo muze vyjasnit dalsi potize do budoucna.

    Uz ted je mi jasne, ze se bude muset zavest pravidlo v casovkach, ze pokud bude pov. vymena, budu boxy uzavreny pro vymenu 2 min pred vyprsenim?

    • jsem rad, ze to vnimas takhle Eisy. Nez cas bych radsi zaved povinny min 2 kola na horsich gumach nebo i vic. Otazkou ale je co se bude pocitat jako cely kolo.. xD

    • osobne bych pripomenul co jsem rikal uz posledne. a vychazim i z toho jak to strategicky ovlivnilo zavod na mountpanorama. nedaval bych rozdil 2 smesi. myslim ze kdyby nebyl rozdil tak zasadni tak by lidi nevnimali tvrdsi smes jako nepouzitelnou. v takto dlouhych zavodech je pak delsi jizda na tvrdsi smesi proste velmi nevyhodna. nemelo by se stavat ze ma clovek dobry duvod startovat na tvrde smesi a po 1 kole je prezout.

      • No ale na Mount to prave bylo super, pro nas 3 stihacka a ostatni celou dobu pocitali v hlave a byl to nadhernej zavod? Kdyby tys natankoval na posledni stint, tak bys i vyhral nebo by to byl souboj o sekundy 🙂 Presne tak jsem to chtel a to vypadalo i v tomhle zavode, ale derek by dojel tesne s wordem (teda jestli by tu ztratu na tvrdych wordik dohnal) a to byl presne ten ucel, jen mne a asi nikoho nenapadlo, ze Derek pojede uz v odpoctu kol do pitu (to by samo nikdy neudelal, kdyby nebyl prvni, protoze by to nemusel stihnout 🙂

        Je to zvlastni situace a proto bych to takhle nechal a opravdu jen zduraznil pravidlo, ze boxy jsou uzavreny pro vymenu gum (ne tankovani) pri zlutem odpoctu zbuvajiciho casu?

        • Ja uz bych fakt rad cetl nekde aspon trochu rozumnej duvod proc v prvnim kole do boxui smis a na konci kdy je ta situace stejna nesmis
          Navic victim ma pravdu s tou smesi proste nepouzitelna strategucky v zadne fazi … je to muj nazor ale nez se zabejvat touhle blbosti tag bych se kouknul na gt500 ty nsx sou jak nocni mura vubec si nemyslim ze by s tim mohl jet nekdo normální asi by to na zavod byl problem i pro ufony

          • Sice je toho tu hodne, ale uz jsem to tu psal nekolikrat Neede. Na zacatku je mozne pouzit i z toho duvodu, ze se kvalifikujes se na hardech, a musis na nich odstartovat, tzn. pomerne dost ztraty.

            Odlisne smesi se davaji do zavodu hlavne proto, aby se zavod zatraktivnil a v F1 je to hodne zajimave, kdo si jak urci strategii a v nasich zavodech to je tak taky, tak co resis?? Jenom se nasla skulinka v pravidlech jestli v casovce jet po odpoctu do posledniho kola na prezuti a mne to v pohode neprijde a natoz u jezdce takovych kvalit, jako je Derek…

  2. Eisy, jako kolo se samozřejmě počítá i z pitu do cíle, tak i ze startu hned do pitu, ne jen od startu do cíle..

    Kdybys to bral podle sebe a musel bys ujet teda jedno „celé“ kolo od startu do cíle na jedný sadě, tak kdybys chtěl tuto povinnost odbýt uprostřed závodu tak bys na tý sadě musel objet vlastně 3 kola což je blbost.. První kolo z pitu do cíle (nepočítá se), druhý kolo od startu do cíle (jediný co se bere jako jedno celý kolo.. xD), třetí kolo od startu do pitu (nepočítá se). Hra ti započíta, že si ujel tři kola a ne jen jedno.

    Ale ta interpretace jedno celý kolo je trošku zavádějící, protože nepsaný pravidlo hovoří o tom, že se nesmí zajet do pitu v posledním kole což jsem neudělal. Do pitu jsem zajel na výměnu v předposledním kole závodu!! Ano, objel jsem pouze z pitu do cíle, ale to nemění nic na tom, že jsem NEBYL v posledním kole v boxech..

    Navíc v lobby byl nastavenej povinnej pit i s povinnou výměnou sady a kdybych porušil pravidla tak by mě hra sama dala asi dvouminotovou penalizaci, kterou jsem ale nedostal, protože jsem všechny povinný zastávky a výměny splnil, aniž bych jel do boxů v posledním kole, což se podle nepsaného pravidla nesmí.

    Jedinej způsob jak tohle ochcat je zajet do pitu na výměnu sady právě v době kdy vyprší časovej limit (ale cílová čára musí být až za tvým pitem, aby ti mechanici mohli vyměnit sadu), čímž by si splnil tu povinost a hned jak bys odjel o mechaniků, tak bys protnul cílovou čáru, což by bylo opravdu nefér.

    Mě ani nenapdlo, že by někdo ty kola bral takhle, ale jestli to tak chceš dělat není problém. Akorát to musí všichni vědět aby v tom nebyl takovej guláš jako teď. Každopádně ta „moje“ varianta je líp pochopitelná než se přít o to, co se vlastně počítá jako jedno celý kolo. Pak bys právě musel hlídat, jestli všichni ujeli jedno celý kolo od startu do cíle a to určitě nechceš, protože by to bylo hodně zdlouhavý atd.

    Je ti jasný, že jsem nebyl v posledním kole v pitu? 🙂

    • Byl jsi pri najezdu do posledniho kola v pitu? Nebo jsi projel pitem na najel do posledniho kola? V tom je podle mne obrovsky rozdil. Napriklad v Eigeru je zrovna jsou boxy jinde nez cil a kdybys udelal to same, jak argumentujes nize, tak bys dojel jen do cile a pritom bys nebyl v cili v boxech, proto je toto pravidlo. Snad mi rozumis 🙂

      • Nerozumim. xD Kdyz budu startovat na SH muze se teda jet prvni kolo hned po startu (start-pit) do boxu pro SS aniz by nekdo dostal pentli za to, ze neujel cele kolo (start-cil)??? Odpoved na tuto otazku to snad objasni.. xD

        • aha, no tak uplne jednoduse, v poslednim kole se nesmi zajet do boxu a ani do neho najizdet z boxu.

          • Tak jsem se na to musel i podivat a MB mel pravdu, ty jsi dokonce uz byl i za cilovkou, takze do posledniho kola jsi najizdel do pitu!

            http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/derek01.jpg

            http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/derek02.jpg

            • No tak eisy xD Kdyz najedu do boxu v predposlednim kole tak je jasny a nekoho to muze zmast, ze kdyz jedu pitem tak protnu cil a nejedu do dalsiho kola.. A to teda znamena, ze jsem najel do boxu v poslednim kole??

              To pravidlo zni – V poslednim kole se nesmi zajet do boxu.

              Mam tu pro tebe otazku za 10 milionu. Kdyz vjedu do boxu v prvnim kole, tak v kolikatym kole jsem teda vjel do boxu?

              a) V prvnim kole
              b) V druhym kole
              c) V obou kolech

              Jestli na tuhle otazku znas odpoved tak ti dojde, ze rikas blbost.. 🙂
              Zajimal by me nazor i nekoho dalsiho. Tahle diskuse je celkem vtipna.. xD

              • Dereku, ty jsi mel tohle dobre spocitane, ze budes mit cca minutu do konce a ze ti tohle vyjde, ale jak argumentuji treba tim eigerem, tohle kdybys udelal, tak jedes cca 10 s vterin do cile a GT by Ti neudelalo pentli a nejvel bys do pitu na cilovku…. chapes uz to. Presto to je proste klasicke ceske „vy…ni“ nad pravidly. Proto jsme si toho hned vsimli. Jeste jinak, kdybys ses treba vysekal v tom kole, co jedes do pitu, nestihnul bys treba ani vyjet a dostal bys cca 100 s od GT. Casovka je proste trosku v tomhle zvlastni, ale vseci to jasne pochopili. Priste proste dame pravidlo, ze ve zlutem case (odpocet do konce) se nesmi do boxu a bude to snad uplne jasne, ale vis, ze nemam rad extra pravidla a hlavne potom tyhle diskuze.

                Jinak na tyhle otazky si myslim, ze mam relativne slusne vzdelani, abych na to musel odpovidat 😉

                • To neni vyxxxni s pravidly. Takovejch zavodu se odjelo na arene celkem dost a jelikoz se jelo opotrebeni normal tak skoro vsichni, i ja, jsme zajeli do pitu tesne pred vyprsenim casoveho limitu. Stejna situace jako tady, ale tam to vsichni chapali stejne jako ja tady.. Argumentujes eigrem, to je unikatni trat a s tim pitem je to vyjimka, protoze na vetsine trati je to normalne takze to jedno kolo se na horsich gumach ujede.. Zase na druhou stranu kdyz bys na eigru startoval na SH a v prvnim kole sel do pitu, coz jak sem pochopil se muze, tak bys ujel vlastne na SH jen pul kola.. Odpoved na tu primitivni otazku by me zajimala, protoze vjet do pitu muzes jen v jednom kole a vjezd je tam kde zacina boxova ulicka. Ale prujezd boxy je samozrejme mezi dvema kolama, ale to je prujezd boxy a ne vjezd do boxu. Teda krome eigru.. xD Ver ze ja nepotrebuju nic ojxxxxxt, proste to chapu tak jak je to napsany a ze v tom negdo ma zmatek, no stat se to muze. 🙂 Chci si ferove zajezdit a mit dobrej napinavej zavod a jelikoz o nic nejde a jezdime hlavne pro zabavu tak mi o vysledky nejde. Jde mi jen o princip.

              • dereku, od cloveka, co se neboji jinym rikat „ty neumis prohravat“, mi prijde cele toto vystoupeni z meho subjektivniho a zaujateho pohledu, presne takove jak ty popisujes, zabavne.
                zatim co je PSN dole ja se aspon nenudim. a eisymu nezavidim. me osobne ta fotka s casem do konce zavodu presvedcila.

                • zajimavy V. Jeste jeden argument, kdybych zajel do boxu v poslednim kole tak by to bylo prave na SH na ktery sem prezul predposledni kolo a cilem bych projel boxama. Nebo vetu – v poslednim kole se nesmi zajet do boxu chapes jinak?

                • dereku ja osobne vidim v cele teto veci neco jineho nez ty. ja osobne si myslim ze nestoji za to takhle resit jeden zavod ze tve strany. mel bys nad tim mavnout rukou a rici. ze jsi byl treba na te arene zvykly na jiny vyklad pravidel. a ze tedy i kdyz s tim treba nesouhlasis tak to proste akceptujes a nebudes vyklad pravidel na konkretnim webu rozporovat. protoze cela tahle sitauce se podoba vykladu pravidel v f1, kde kdo nema svuj vyklad ze ktereho profituje je amater, ktery do f1 nepatri. a proto je potreba se hadat o tom zda se redbullu ohyba predni kridlo vice nez nekomu jinemu ale ne tak moc aby to i pro toho jineho bylo porusenim pravidel. a na co narazim… na to ze by bylo nejlepsi jezdit tak aby tohle nevznikalo. neboli kdyz nevim zda to uz neni za limitem. tak to neriskovat a nebo bez vyhrad akceptovat rozhodnuti/vyklad poradatele.

                • dereku. nechci to cele eskalovat. jen to skus videt z vicero pohledu.
                  je uplne normalni ze se lidi neshodnou. a je mnohem dulezitejsi jak tohle dokazou prejit a pokracovat. obzvlaste u tohoto dle meho soudu vcelku ojedineleho pripadu.
                  nebudu uz tedy nijak dale podnecovat dalsi prispevky. k tomuto se uz reklo dost.

                • V. jasne moh bych nad tim mavnout rukou a rict je to za nami jedeme dal. Ale strasne spatne se mi couva kdyz vim ze mam pravdu a zadny z protiargumentu me zdaleka nepresvedcil, ze se mylim.. Takovou povahu nemam 🙂

  3. Tvl a v sezonich zavodech byl taky jezisek…..

  4. Update!!!

  5. priznam se ze jsem byl rad za kazde kolo ktere jsem nemusel odejt. ja uz fakt uplne nesnasim trate kde se s autem skace. 12x jsem skocil a nic. po 13 stejny skok a otoci me to do zdi jen tak ze srandy. dost me to rozhodilo a uz jsem to nerozjezdil. a ty obrubniky co se na nich uplne zasekava auto. tu trat bych klidne smazal kdyby to slo. i nurb je pro me lepsi nez tohle.

    • To mám to samé, obrubníky, které Tě někdy odstrčí, někdy to zas projedeš 🙂
      Jinak moje trápení jsem myslel, že dotáhnu před Vozemboucha, ale jedna chyba po výjezdu z pitu a bylo po všem a pak jen trápení.

      Derek, bohužel dostává penaltu, vjel v posledním kole do pitu pro výměnu na tvrdé, což je obecné pravidlo, že se nesmí a ani ho nezmiňujeme. Takže dostává průměrné kolo, 1:31 což ho řadí na 5 místo.

      • O výsledek mi nejde, ale vysvětlete mi jak chápete pravidlo, že se nesmí v posledním kole do boxů? Jsem si na 100% jistý, že jsem toto pravidlo neporušil. Pokusím se to vysvětlit.

        Toto „nepsané“ pravidlo vzniklo proto, aby se právě v posledním kole nezajelo do pitu. V posledním kole ale znamená prakticky těsně před cílovou čárou, takže by vlastně jezdec zajel do pitu čímž by si odbyl povinnou zastávku v boxu, ale jak by projížděl boxovou uličkou tak by protnul cílovou pásku a závod by skončil. Člověk teda splní zajetí do pitu, ale díky tomu, že protne cílovou pásku právě průjezdem pitu neztratí žádný čas, což je samozřejmě nefér a proto vzniklo toto nepsané pravidlo, že se v posledním kole nesmí zajet do boxů.

        Aby právě nedocházelo k nedorozuměním tak na jiných webech toto pravidlo inerpretují tak, že po pitu se musí objet alespoň jedno celé kolo na nových pneumatikách.

        Když je teda závod vypsán např. na 40 kol tak se může zajet do boxů na konci 39. kola čímž jezdec objede jedno celé kolo na nových pneumatikách a splní tím povinnost jedný zastávky. Když by ale zajel do boxů právě na konci 40tého kola tak by sice taky splnil povinost jedný zastávky, ale právě během tohoto pitu by proťal cílovou pásku, čímž by získal namalou výhodu.

        V případě časového limitu, který byl v tomto závodě nastaven se teda musí stihnou pit ještě před vypršením časového limitu tak, aby jezdec stihl vyjet z boxů a objet právě jedno celé kolo na nových pneu. Tím pádem pilot zajede do boxů na konci předposledního kola, nikoli v kole posledním! Když by pilot zajel do pitu těsně před vypršením časového limitu a neproťal cílovou čáru (na každé trati je někde jinde) a mechnaci by mu vyměnili pneu za nové a jezdec by proťal cílovou pásku právě když by odjel od mechaniků, tak by sice splnil povinnost vyměnit sadu nebo pit, ale už by neobjel právě to jedno celý kolo, což je samozřejmě nefér.. Z této logiky usuzuji, že jsem pravidla neporušil!

        Druhá věc. Kdybych skutečně porušil pravidla tak vzhledem k tomu, že jsem objel na SH jen jedno kolo a ne ty dvě tak jsem získal výhodu asi jen 3s, ale dostal jsem penalizaci 1min 31s což mi vzhledem k „získané“ 3s výhodě připadá jako dost neadekvátní trest.. 🙂

        • Ja to rikal predsedo!!!!!!!

          Ne me to prislo blbe uz od zacatku navic derek neudelal nic co by se tu nedelo normalne jako taktika a argument jedno cele kolo na cerstve prezutych ja znam prave proto jsem myslel zprvu ze tam derek zajel az v poslednim kole a jak pise protal by cil v poslednim kole v boxech coz se nestalo
          …. myslel jsem dokonce ze snad zertujete navic vsichni vime ze derek nejak nepotrebuje podvedet a po zavode obevit a spatne interpretovat pravidlo … nehal bych to tak a stanovil bych vzdy v techto pripadech povinny pocet kol na horsi smesy…

          • Dereku, Ty jsi ale neodjel celé kolo na tvrdých, ty jsi přeci vyjel z boxu a dojel do cíle? To přeci není celé kolo?! Potvrdil to i MB, já to pořádně neviděl a nezkoumal záznam (jde o sranda závod). Jedno celé kolo je bráno jako od startu do cíle (takhle se vždycky bralo od historie motorsportu kolo) a ne z pitu do cíle (Jsou tratě, kde pit není těsně vedle tratě, ale jsou zkrácené nebo jinde umístěné atd.).

            Určený počet kol na jakých kolech mi jako organizačně přijde složitý hlídat a je to blbé pravidlo i v reálu (v DTM v jeden okamžik všichni jedou do pitu a ztrácí to kouzlo), takhle je to na každém.

            Penalta jedno kolo jsem dal proto, že bys měl dostat DSQ, porušil jsi pravidlo, ale za a) kdybys nevyměnil, dostal bys pentli od GT6 cca stejnou, za b) beru to, že bys musel ještě jednou do pitu, za c) něco jako drive through 😀

            • No to je prave ze ono kdyz se rekne musis odjet tolik a tolik na nejake smesi tak to nikdo neporusi…. leda by si chtel ty)))) porad nechapu to s tim kolem ale ted uz vubec… tak jako kolik toho teda mel odjet odjel??

              • Neede nevim, co na tom nechapes?! Jedno cele kolo?! Je to nejak jeste slozity, start – cil? ne pit cil?

                JAk jsem ti uz psal s PP nechci zbytecne vyhodnocovat zavody a resit, jestli je to neco spravedlive otestovany, to same nechci pak koukat, jestli nekdo jel 10 kol apod.

                Tohle je volne na kazdym, jestli se sady zbavi po jednom kole nebo bude setrit benal na tvrdejch (jako justyyn s hondou a my se zbavili tvrde hned v prvnim atd). proste takhle mi to prijde naprosto volne.

                • No jo ale v tomhle pripade to taky neni cele kolo ale start pit…. podle me je to proste hloupost navic pridat cely prumerny kolo ??? … hele nechame to byt pro me je vysledek zavodu ta fotka….

                  Hele uz na me blikla mazda lm55 pekna este jak se to bude ridit?))

  6. Gde je buik??? Dyk ste to vcera rikaly sem se tesil (((((

  7. včera jsme zkouseli a bude to asi dost vyrovnany,pohodovy auto…moje oblibena trat a ja nebudu sakra

Leave a comment