Termín: 22.12.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – free cup
Auto: Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK-LM ’98
Omezení: tuning zakázán
Pneu: neomezeno
Lobby ID: 1472-6118-3916-1738-8633
Fuji Speedway GT (1 hod)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: povoleno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 10 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Takovy sestrih:
http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=121
Ty krávo, to byl závod, bolí mne rameno z toho 😀 ale parádní souboje, nečekal jsem, že budu bojovat o bednu a takovou kvaldu v téhle sestavičce hvězd 😀 ale moje kaskaderské brždění ve 100 m na cílovce mne hodilo 20 s za čelo, ale čekal jsem i dřív nějaký můj kiks, auto byla velká mrcha 😀 Ale parádní soubouje!!!!! Gratulace Foxovi, Derekovi a Victimovi
Mimochodem asi někdo nevíte, jak vypnout ty debilní popisky nad autama aniž by nezmizely informace na pravo?
Skus skryt jmena jezdcu nebo tak nejak to tam je
Jinak vcera zase hvezdna sestava kdybych mel hodne stesti a nemusel p osledni stint setrit tag to dam stejne max na P5!!! Hustej zavod i na to jaka to byla raketa
To zobrazí v pravo auta, tam právě jde jen zmizet úplně všechno, včetně budíků a to zas nedám :))
Brzdím podle bodů a ty nápisy mi to někdy zakrejou 🙁
Aha v zavode ja myslel kuli videu tag to.netusim
http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/fujimercedesJPG.jpg
Délka kvalifikace: 10 min :((
prosim zamyslete se nad timto a napiste svuj nazor. hodnota Q vzhledem k delce zavodu je minimalisticka. tim ze je Q dlouha a rychle auto umoznuje odjet hodne kol nedojde k zadnemu vetsimu prekvapeni. a neprispeje to k nejakemu oziveni/promichani pole. protoze kazdy bude mit dost casu zajet to na co ma. a jeden nebo dva pokazene pokusy nakonec nebudou mit zadny dopad.
nerikam to abych mel vyhodu. nescetne krat jsem jsem dostal na celmi mista v Q poslednim pokusem na konci desetiminutovky.
jde o to ze mi to prijde neprakticke az zbytecne.
imho delka Q by mela dat cas max na 2-3 kola.
odpovida to vice skutecnosti kdy Q pokusy jsou casto jeden nebo pouze dva.
diky tomu ma chyba jezdce v Q vetsi dopad. a to umozni promichat pole. takze zavod muze byt zajimavejsi.
kratky cas v Q je imho vcelku nezbytny pokud je spotreba paliva vetsiho pomeru. a behem 5-6min klesne hodnota na uroven kdy to dela zasadni rozdil v case na kolo. protoze to relativne znehodnocuje prvni pokusy a idealni prubeh Q je 5-6minut znudene krouzit a pak udelat s vozem 2 rychle pokusy s mensim mnozstvim paliva. a to je podle me trosku cirkus.
Ja to beru tak, ze nekdy neni cas na trenovani a ta kvalda je takovej cas na seznameni s autem. Obcas ma clovek vyhodu, kdyz ma auto trosku lehci, obcas zase posledni rychly pokus da na sjetych gumach atd… Mne se ted na silverstone podarilo vzit nove gumy a zajet jedno rychle kolo a vyplatilo se. A jednou jsem to zase takhle zkazil a nedojel cca 3 s pred vyprsenim. Nekdy ale davam 6 min.
Každopádně máš pravdu, že zrovna s tou Mazdou ta kvalda byla zbytečně dlouhá 🙂
Jj nekdy je kvalda dlouha ale vyjmecne musim s eisem souhlasit ze aapon v nekterych pripadech je cas si.vuz osahat jinak k ratka kvalda super kort kdyz by se sampionovi nepovedla zajisti zajmavy zavod zrejme bych to posuzoval zavod od zavodu
Už to tak nějak mám vychytané, když je fast nebo very fast opotřebení nedávám dlouhou kvaldu. Ale třeba v tomhle případě je to nutnost, někdo přijde bez tréninku a má šanci 🙂