Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK-LM ’98

Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK-LM ’98

Termín: 22.12.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – free cup
Auto:  Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK-LM ’98
Omezení: tuning zakázán
Pneu: neomezeno

Lobby ID: 1472-6118-3916-1738-8633

 

Fuji Speedway GT  (1 hod)
fuji
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: povoleno
ABS: povoleno
Délka kvalifikace: 10 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. Ty krávo, to byl závod, bolí mne rameno z toho 😀 ale parádní souboje, nečekal jsem, že budu bojovat o bednu a takovou kvaldu v téhle sestavičce hvězd 😀 ale moje kaskaderské brždění ve 100 m na cílovce mne hodilo 20 s za čelo, ale čekal jsem i dřív nějaký můj kiks, auto byla velká mrcha 😀 Ale parádní soubouje!!!!! Gratulace Foxovi, Derekovi a Victimovi

  2. Délka kvalifikace: 10 min :((

    prosim zamyslete se nad timto a napiste svuj nazor. hodnota Q vzhledem k delce zavodu je minimalisticka. tim ze je Q dlouha a rychle auto umoznuje odjet hodne kol nedojde k zadnemu vetsimu prekvapeni. a neprispeje to k nejakemu oziveni/promichani pole. protoze kazdy bude mit dost casu zajet to na co ma. a jeden nebo dva pokazene pokusy nakonec nebudou mit zadny dopad.
    nerikam to abych mel vyhodu. nescetne krat jsem jsem dostal na celmi mista v Q poslednim pokusem na konci desetiminutovky.
    jde o to ze mi to prijde neprakticke az zbytecne.

    imho delka Q by mela dat cas max na 2-3 kola.
    odpovida to vice skutecnosti kdy Q pokusy jsou casto jeden nebo pouze dva.

    diky tomu ma chyba jezdce v Q vetsi dopad. a to umozni promichat pole. takze zavod muze byt zajimavejsi.

    kratky cas v Q je imho vcelku nezbytny pokud je spotreba paliva vetsiho pomeru. a behem 5-6min klesne hodnota na uroven kdy to dela zasadni rozdil v case na kolo. protoze to relativne znehodnocuje prvni pokusy a idealni prubeh Q je 5-6minut znudene krouzit a pak udelat s vozem 2 rychle pokusy s mensim mnozstvim paliva. a to je podle me trosku cirkus.

Leave a comment