TVR Tuscan Speed 6 Touring Car ’00

TVR Tuscan Speed 6 Touring Car ’00

 Lobby id: 1472-4711-0167-3382-7530

Silverstone GP (1 hod)
silver
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 10 min.
Povinná zastávka v boxech: 0
Povinná výměna typu pneumatik: ne

Comments

  1. pro me auto nebylo nejhorsi. bylo sice nedotacive ale jsou horsi vozy. takze ok.
    start byl super. to znamena ze jsem neztratil pozici coz je jinak muj normalni vstup do zavodu.
    eis mel vybornou rychlost na uplne novych gumach. ja jsem tedy hned v prvnim kole usoudil ze diky opotrebeni ktere udelalo zavod zajimave zkusim nejakou paskvil taktiku. a jel jsem jen tak rychle abych eise neztratil a porad ho nejak tlacil. ale hlavne setril gumy. coz asi i melo efekt. eis pak postupne ztracel vic rychlosti nez ja. a s kazdym pitem jsem udelal aspon jedno kolo navic. a doufal ze takto se mi podari nakonec usetrit jednu zastavku. coz malem i vyslo. ale eis zajel v rozhodujicim kole do pitu a ja jsem potreboval aby byl na trati o jedno kolo dele. takze jsem zmenil taktiku v paniku a jel taky do pitu. pak jsem vedel ze budu mit sanci ho dohnat ale az na samotnem konci. coz i vyslo. ale mel jsem jen jeden pokus. v poslednim sektoru. a jeste na vnejsi stope. drobny kontakt nejspis nic nezmenil na tom ze bych to stejne asi nevyuzil. a pak jeste posledni zatacka kde byl eis sirsi ale to taky bylo malo.
    o vitezstvi me spis pripravilo jak jsem si spatne natankoval pri druze zastavce. tam jsem ztratil min 5sec.
    celkove by byl zavod nuda nebyt toho opotrebeni. mozna bych udelal lepe kdybych misto taktizovani na to tlacil hned ale prave ta moznost vymyslet kraviny me bavila. v techto zavodek na jeden vecer je to prima osvezeni. osobne bych naparil vysoke opotrebeni i te mazde co jsme zkouseli po zavodu. nema skoro zadne. a i na tech SH to drzi opravdu moc dobre.

    • Jsem taky zmatkoval v posledním kole, když jsem vyjel ven, ubral jsem, abych nezískal výhodu a pak to bylo v tom pěkném výsledku 😀
      Mne se tenhle hodinový termín taky líbí a opotřebení fast je taky v pohodě, když se nemusí po 5 kolech do pitu. Mazdičku jsem upravil na sportovní tvrdé a taky fast opotřebení, ale podle včerejšku to moc gumy nežere, tak ještě vyzkoušíme a dáme very fast a aspoň z benálem 😀

  2. Super kára, ale žrala gumy jako divá 🙂 V kvaldě jsem si zajel pro nové gumy a podařilo se mi stáhnout kluky. V závodě rozhodlo špatné tankování Victima, kdy zůstal déle v pitu a dohnal mne v poslední zatáčce, kde jsme se lehce dotkli a do cíle dojeli opravdu těsně, že to i GT6 neumělo vyhodnotit 😀

Leave a comment