Termín: Neděle 26.10.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:45 hod
Typ závodu: Turnaj – Dtm
Auto: Opel Astra V8 Coupé (Opel Team Phoenix) ’00
Omezení: Tuning zakázán (prohibited) 580 PP
Pneu: závodní tvrdé
Lobby ID: 1472-4711-0167-3386-2565
Trénink: 26.10.2104 v 11:00 hod (nepovinné – formát 10 min volný trénink, 10 min kvalifikace), výsledky tréninku budou zde uveřejněny.
Circuit de la Sarthe ( 15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace 10 min. Povinná zastávka: 0 Povinná výměna typu pneumatik: nepovinná |
V této sérii se pojedou tyto závody:
1. Nürburgring GP/F
2. Silverstone GP
3. Circuit de Spa-Francorchamps
4. Côte d’Azur
5. Autodromo Nazionale Monza
6. Circuit de la Sarthe
7. Brands Hatch GP
8. Ascari
9. Rome / Reverse
10. RB Ring
Garant závodu: DzudasR1cz
Tohle byl závod kterej sem jel celou dobu na hraně a málem se vyplatilo škoda.
Gratulace všem !!!
Jel jsi dobře, asi zásadní byla ta chybka v té první šikaně, tam jsi asi ztratil cca 7 s 🙁
u těch svodidel to házelo jako svin při brzdění
Kvalda se povedla Dzudasovi a v prvnich kolech jsme se stridaly a vyuzivali aer. pytle na rovinkach, pak udelal chybu ladacek a dzudas podjel na 2 s. Rozhodla strategie, jel jsem do boxu drive a nahnal cas, ktery kluci ztraceli na starsich gumach a po boxech jsem se dostal na prvni misto a udrzel do konce. Ale oba byly vyrazne rychlejsi, jeste 2-3 kola nedojel bych to 🙂 Dili vyskocil, nevim ani proc a Alexovi to strasne lagovalo 🙁
Moc diky za ucast 🙂
proc jezdime v každý serii nord?vzdyt je tam tolik jinych trati
Taky z toho nejsem nadsenej, ale kluci ji maji radi 😀
Kdybych mohl navrhnout sice kalendar je hotov ale nebylo by v tomto pripade lepsi nurb24?? Ono dtm se dobre ovladaj ale kdyby se clovek opravdu za nekym sekl tak to na okruhu zvladne je tam vic mista…
JSem pro, vymenime 🙂
Tak jsem to vymyslel, dáme RB ring, jako poslední závod. Chtěl jsem u DTM opravdu udělat jen evropský šampionát a těch tratí není extra moc.