Trať se jmenuje “Circuit de la Sierra”, jak již bylo avizováno a jedná se fiktivní trať ve Španělsku poblíž Zahara de la Sierra, v Andalusii. Jedná se o nejdelší trať, která je v GT.
Rychlý závod
Na obrazovce „Mé centrum“ byla do sekce [ON-LINE] přidána funkce [Rychlý závod]. Je-li vybrán tento závod, jsou automaticky vyhledáni a spárováni hráči z celého světa, takže je jednoduše a rychle sestaven on-line závod.
Byly přidány další ukazatele
Pomocí možnosti [Přídavné díly] v sekci [ÚPRAVY A SERVIS] na obrazovce „Mé centrum“ lze nyní nainstalovat „Další ukazatele“. Z následujících přístrojů si můžete vybrat až 3 další ukazatele: „Ukazatel posílení“, „Teploměr vody“, „Teploměr oleje“, „Otáčkoměr“, „Tachometr“, „Tlakoměr oleje“, „Voltmetr“ a „Palivoměr“.
Byla rozšířena podpora volantů
Volant Thrustmaster T300 RS je nyní oficiálně podporován a plně kompatibilní s Gran Turismo 6. Na obrazovce [Nastavení] v [NABÍDCE] (přístupné po stisku tlačítka START) lze v kategorii [Volant] změnit přiřazení ovládacích prvků.
V [Rychlé nabídce] lze nyní nastavit úroveň síly zpětné vazby
– [Sílu zpětné vazby], kterou bylo původně možné nastavit pouze v kategorii [Charakteristika řízení] na obrazovce [Nastavení] v [NABÍDCE], lze nyní také nastavit z „Rychlé nabídky“ pod položkou [Jízdní nastavení], která se zobrazuje před zahájením závodu.
– Kromě toho lze nyní úroveň zpětné silové vazby, kterou bylo dříve možné nastavit pouze pod položkou [Síla zpětné vazby], upravit samostatně pomocí posuvníků [Zpětná silová vazba – max. toč. moment] a [Zpětná silová vazba – citlivost]: je tak možné nezávisle nastavovat sílu zpětné vazby při extrémním zatáčení a citlivost řízení v blízkosti střední polohy.
– Zpětnou silovou vazbu lze nyní u ovladačů, jako je Driving Force™ EX, nastavit mezi krajními polohami ve 200 úrovních.
Dále
– U vozu Toyota TS030 Hybrid ’12 došlo ke změně motorové asistence řízení. Protože motorová asistence řízení je funkční pouze v případě, kdy vůz jede na plný plyn (přes 80 %), motor se již neprojevuje, pokud vůz při zatáčení na plný plyn nejede.
Nová auta:
Společnosti Nissan a Sony Computer Entertainment Europe oznámily, že pro hru Gran Turismo®6 je k dispozici zcela nový vůz Nissan GT-R NISMO. GT-R NISMO je unikátní nástupce R35 GT-R. Od roku 2007, kdy se vůz objevil poprvé, zlepšovali technici Nissanu neustále výkon každé nové verze GT-R.
Model Nissan GT-R NISMO se nedávno objevil na Silverstonu během race campu evropské GT Academy 2014 . Při této příležitosti se ve voze svezl Kazunori Yamauchi, prezident Polyphony Digital Inc. a tvůrce Gran Turismo, a poté oznámil, že tento vůz bude ve hře možné zakoupit v Autosalónu. Jako poděkování fanouškům GT Academy bude vůz zdarma k dispozici všem hráčům Gran Turismo®6, kteří se zúčastnili soutěže GT Academy 2014.
První dodávky silniční verze Nissan GT-R NISMO již v Japonsku proběhly. Vůz je nyní v prodeji také v USA a Evropě a první dodávky jsou naplánovány na říjen. „GT-R NISMO je úžasný vůz a já jsem naprosto nadšený, že kromě toho, že ho Nissan nabízí po celém světě, jej také poskytl i hráčům ve virtuálním světě Gran Turismo®6. Je to další skvělý příklad, jak Nissan pokračuje v přinášení inovací a radosti všem – jak ve skutečném, tak ve virtuálním světě!“, prohlásil Kazunori.
Model GT-R ve verzi 2014 se již v automobilové sféře etabloval jako jeden z nejvýkonnějších supersportů a Nissan při vývoji špičkového modelu Nissan GT-R čerpal z desetiletí závodních zkušeností nasbíraných týmem NISMO, který je složený z odborníků na motorsport.
Nissan GT-R NISMO však jde ještě o krůček dál svým exkluzivním stylem, který reprezentuje dlouhodobou závodní filozofii formy vycházející z obsahu. Celá řada technologií inspirovaných motoristickým sportem zlepšuje výkon vozu díky optimalizované aerodynamice, podvozku a pohonu a utváří dobře vyvážený stroj, který je doma jak na silnici, tak na závodní dráze.
Nissan GT-R NISMO využívá inovací, nekompromisní techniky i motorsportem inspirovaných technologií k dosažení nových úrovní výkonu, rychlosti a ovládání. Přední nárazník, vertikální přepážky pod motorem a karbonový spoiler vzadu zvyšují přítlak, snižují těžiště a přidávají dalších 100 kg (při rychlosti 300 km/h) v porovnání s právě aktualizovaným modelem Nissan GT-R 2014. Širší přední nárazník a prodloužený kónický zadní nárazník zajišťují koeficient odporu vzduchu Cd 0,26, stejný jako u Nissanu GT-R 2014. Na novém voze GT-R NISMO nebylo nic opomenuto. Pružiny a na zakázku vyvinuté tlumiče Bilstein DampTronic vepředu a vzadu byly zvlášť upraveny, aby poskytovaly výjimečnou úroveň přilnavosti a progresivní odezvu řízení na samotné hranici možností.
V GT-R NISMO najdete 3,8litrový šestiválec VR38DETT se dvěma turby a výkonem 600 koní. Jeho velkokapacitní turbodmychadla s vysokým průtokem poskytují lepší sání a jsou podobná těm používaným v závodech GT3. Optimalizované individuální řízení časování zapalování jednotlivých válců a vylepšené palivové čerpadlo (v porovnání s běžnými modely) pomáhají zlepšit spalování. Každý motor je od začátku do konce ručně sestavován speciálně vyškolenými techniky v mimořádně čisté místnosti, podobně jako při stavbě závodních pohonů.
Ještě před oficiálním představením vozu Nissan GT-R NISMO usedl v září 2013 za jeho volant na Nürburgringu Michael Krumm. NISSAN GT-R NISMO vybavený balíčkem NISMO N Attack Package zajel na trati Nordschleife (severní smyčka) německého Nürburgringu kolo za 7 minut a 8,679 vteřiny a ustanovil tak nový rekord kola pro sériově vyráběný vůz. Produkční model GT-R NISMO se již v Evropě prodává a fanoušci GT Academy se s ním na virtuální trať mohou vydat už dnes!
TOYOTA FT-1 Vision Gran Turismo
Ve hře „Gran Turismo 6“, dostupné exkluzivně pro PlayStation®3, byl uvolněn vůz „TOYOTA FT-1 Vision Gran Turismo“. Designový koncept FT-1 byl v této podobě, která zdůrazňuje jeho vlastnosti a konstrukční prvky navržené pro opravdové závodění, vybroušen k dokonalosti.
Jak jej získat
Po provedení aktualizace 1.12 lze vůz zakoupit na obrazovce „Mé centrum“ (zde také můžete zhlédnout předváděcí video vozu), v sekci [VOZY] a [Vision GT]. Vůz je také možné získat dokončením kola (dosažený čas nerozhoduje) v novém sezonním závodě, který bude dostupný jen po omezenou dobu.
TOYOTA FT-1 Vision Gran Turismo
Po vzrušení, které vyvolalo uvedení FT-1 ve hře Gran Turismo 6, posunul návrhářský tým CALTY Design ze severoamerické pobočky Toyoty svůj sen o vytvoření špičkového závodního vozu FT-1 Vision Gran Turismo o krok dále.
Původním záměrem designérů při navrhování FT-1 bylo nepokrytě zapůsobit na automobilové nadšence. FT-1 Vision Gran Turismo je stejným způsobem navrženo pro zaryté fanoušky série Gran Turismo. Designéři se zaměřili na udržení autentického pocitu z FT-1 Vision Gran Turismo i na virtuálních herních tratích, aby si jízdu s ním hráči maximálně užili.
Protože již sama konstrukce vozu FT-1 díky „funkčnímu tvarování“ zajišťuje dostatečné chlazení a přítlak, „Vision“ verzi již stačilo jen posunout a vylepšit do podoby čistokrevného závodního vozu. Návrháři proto pečlivě studovali závodní tratě i závodní vozy a zjištěné poznatky uplatnili v použitém designu. Styl FT-1 Vision Gran Turismo tak dík čistě funkčně zaměřenému designu zřetelně vyzařuje určitou syrovost. Širší blatníky i pneumatiky poskytují extrémní přilnavost k povrchu trati. Zvětšené sací otvory zlepšují chlazení a větší zadní křídlo spolu s dodatečnými předními aerodynamickými křidélky dodatečně zvyšují přítlak. Rozměrově narostl i zadní difuzor s řadou vertikálních lamel a kvůli plynulejšímu proudění vzduchu došlo k jeho posunutí víc dozadu.
FT-1 Vision Gran Turismo se řídí stejně dobře, jako vypadá, a tak se za jeho volantem můžete po závodních tratích prohánět se stejnými pocity a vzrušením jako při skutečných závodech.
Vision Gran Turismo
Vision Gran Turismo je projekt, ve kterém přední světové automobilky vyvíjejí exkluzivní koncepty vozů pro hru Gran Turismo a její fanoušky. V blízké budoucnosti se tak můžete těšit na další fantastické modely vozů!
Více zde: http://www.gtplanet.net/gt6-update-1-12-released-includes-new-track-new-online-features-new-cars/
Jak tohle chápete? http://www.gran-turismo.com/gb/news/00_8530454.html Na to už je moje angl. nějak slabá? Jakej metr?!?
imho i ten org popis je ne zrovna idealni. ale odkazuji na meters. podle me je rec o gauge meter. ktere pridali v poslednim patchi. jde o ty nove budiky ktere si muzes instalovat do novych aut.
s tim ze pokud jsou v lobby 2 a vice auta ktere maji takovou upravu. ze maji pridane nejake budiky. tak cele lobby muze vytuhnout.
neboli… nic o bugu se zvukem.
Asi jo. Teď na FB GT píšou:
Hi GT Fans! We want everyone to know we are aware that some players might be experiencing intermittent sound issues during online races, and are working quickly to resolve it.
jo ale ted je jiste ze to bude opraveno nejdrive behem dalsiho tyden.
ted uz nic nevydaji.
Mirda uz to mydli
jak se vam zamlouvaji novinky
nove auta. prima.
i ty pomale vytunene ze sierry jsou zajimave. to ferko je prijemne. ne uplne super. ale proste vcelku mile a na tu trat se fakt vyborne hodi. rychlejsi auto uz by tam bylo alien.
nova toyoata vypada zabavne po tom jednom kole co jsem odjel.
mozna by s ni byt jeste fakt zabava.
nova trat je hezka. a zabavna. ale bude mit asi stejny problem jako nurb. na zavody to moc extra zabava nebude az opadne prvnotni nadseni.
ale jako trat supr. i prostredi.
celkove se mi ten mod s nahanenim AI a sberem casu libi. mozna jen proto ze to je cerstve. ale na vecer me to zabavilo.
online quick match by potreboval doladit. je prima ze to dava na vyber auta a bez tuningu. takze je lehci nekam skocit na slepo. stabilita jeste neni supr. ale slo to.
v expert eventu meli zaplej draft na medium .. rozhodne nebyl real. coz bych u experta cekal. takze par hlouposti se najde.
ale celkove dost noveho obsahu.
Ještě jsem se k tomu nedostal a dneska asi taky ne 🙁 Takže trať úzká? Co obruby? A lepší než nord?
Toyota je famozni, co serii s ni? 😀
a ja smrdim v praci