Termín: 19.10.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:30 hod
Typ závodu: Turnaj – free cup
Auto: Jaguar XFR ’10 ( 501 IV), SRT Charger SRT8 ’11 (505 IV), Mercedes-Benz C 63 AMG ’08 (507 IV), Audi RS 6 Avant ’08 (510 IV), BMW M5 ’05 (473 IV)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6681-3415-7078-0909
Trénink: 19.10.2014 od 11:00 hod (formát 30 min. časovka)
1. Závod
Tokyo R246 – obráceně (10 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Special Stage Route 5 (15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Obrácené pořadí Penalizace: None Poškození: light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. Závod
Curcuito de Madrid (15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Obrácené pořadí Penalizace: None Poškození: light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Garant závodu: Mirda1984
http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=113
Já sem si závody pěkně užil. I když sem dojížděl na chvostu )) zkusim jak by to mohlo sedět ještě na nějakejch tratích a můžem zopáknout.
Určitě Monako 🙂
Nebylo to ze strachu ale pointa je právě v té práci co mirda odvedl jinak to mohlo vypadat tak jak jsem psal co trať tak značka…a celej ten váš proces toho ladění je k hovnu nemusíš nic stahovat a může se to jezdit tak ze se vypíše auto na danou trať….tak ze tak… Můj pohled na věc a po pravdě řečeno mě moc nebaví jezdit porad tak ze mají všichni stejnou káru jako je to fér ale postrádá to tu různorodost kterou ta hra může mít a právě mirda to dělal pro různorodost nebo alspon se domnívám
Jasny jeste jednou delaly jsme to s mirdou tak aby si kazdy mohl vybrat na kazdou trat jakekoliv auto je to kratsi verze spis takovy vytazek z toho co jsem psal vyse tak jestli uz to nepochopis ted tak asi nechces chapat… vid
Jinak vím ze jsem byl jedinej kdo remcala na to ze si need chtěl vyměnit auto hele u tělech závodu když jste si dali tu práci sestřelovat káry tak aby byli plus mínus od sebe a vyberete různý tratě aby tam jelo líp to a jinde zas ono tak dejte do pravidel ze stím autem s kterým začneš musíš jet i zbytek jelikož pak nějaký srovnávání aut straci smysl jelikož by to bylo asi takhle Tokio medvěd druhý Tokio M5 Madrid medvěd a mirdova práce je k ničemu naštěstí včera to bylo na domluvě a need se zachoval hodně seriózně za to my děkuji tak příště do pravidel st nejsem za curaka kterej napomina skoro admina projektu…..
No ono to bylo tak aby si kazdy na zavod mohl vzit jakekoliv auto serife kdyz neni psano pravidlo tak vse co neni zakazano je povoleno jinak v poho nasral si akorat me kdyz vymejslis pravidla u neceho u ceho jsme s mirkem neco stravili a ty jsi si to prisel jen odjezdit a ve strachu ze snad ja si pripravil auto na kazdou trat nejrychlejsi si tam zacal byt chytrej tak bud priste treba u lupo cupu a ne u veci ke ktery si prisel precetl a jel(lupo cup se jmenovalo to co jsi vymyslel a nakonec prestal jezdit …))))???? Ne sorry asi me rozumis
No ten pokus se dostat mezi dvě M5 byl hodně z říše snů
Trosku jsem cekal, ze kluci kdyz uvidi, ze na rovince ten mergl ma vetsi rychlost, pojedou trosku na stranu, ale byla to chyba a proto jsem odstoupil 😉
No ten pokus se dostat mezi dvě M5 byl hodně z říše snů
eisy promin za ten madrid pribrzdil jsi nejak dřív a uz jsem nestihl reagovat,ale nevymlouvam se jednoznacne moje chyba
Uz asi budu jezdit jen kvalifikace, tam mne nikdo nevystrkava a celkem se mi dari 🙂
Zavody super, dobre srovnana auta, Mirdo posli pak navrh na nove trate. S victimem nadherne a ciste souboje!
Dzudas mne to nastvalo hlavne proto, ze jsi jel proste dal. To, ze nekdo nekoho sejme a neni to umysl, se stava, ale aspon mu vratit pozici… Nedokoncil jsem pro to, ze jsme pak v afektu zkousel se pred vas dostat a odsral to fury, to se moc omlouvam 🙁
Dobry to bylo taky jsme s tim sstraviy par veceru….. nez se to povedlo srovnat videa pecka nechcete nekdo dat neco peknyho na tube??
Budu urcite vyhodnocovat kolizi z druheho zavodu, Zdenal vs Alex vs Victim. Tak neco sestriham. Ve tretim zavode se mrknu, co se tam stalo s Dzudasem, ze mne otocil.
Tyhle okruhy jsou tezke na predjizdeni, nechapu proc to nekdo zkousi na mistech, kde se to vubec neda. TAdy se da spise cekat na chybku…
1 zavod cisty na trati co jsem uz jel takze mi to tam i slo bez nejake cilene pripravy. sice mi Q nevysla nejlepe mam pocit a nejlepsi cas jsem nezajel asi o 50metru…. vyprsel cas.
ale zavod byl prima. snazil jsem se proste jen vyvinou tlak a cekat. pak na konci jsem delal kraviny a poskodou vuz. ale nastesti.
2 zavod. na trati ktere se vyhybam takze spatna znalost.
travalo to az do zavodu nez jsem zjistil aspon nejak jak jezdit.
hned prvni kolo dle veho kolize v tunelu. vim ze si na me nekdo stezoval. ale ja si nebyl vubec vedom toho ze jsem neco udelal spatne takze jsem to neresil. kontakt jsem citil. ale nemel jsem pocit ze to je moje vina.
a pak jsem jeste nekoho asi nastval v posledni zatacce. tam jsem taky moc netusil co se stalo. byl jsem dost zabran do rizeni.
a posledni kolo kolize v poslednim useku. tam taky nevim kdo a co. pokud jsem nekde neco spatne vyhodnotil tak v tomto miste. mel jsem pocit ze mam na vyber jednu stopu. tak jsem ji drzel. a nekdo to asi do me stocil. a to vedlo k tomu ze to nejvice odskali lidi zamnou.
z druheho zavodu zadny dobry pocit. nemam replay tak se ani nepodivam.
3 zavod. opet pro me ne moc znama trat. a opet mi trvalo az do zavodu nez jsem se rozjezdil. pak jsem sice byl rychlejsi ale respektoval jsem vuz pres sebou a nedelal nejake hloupe predjeti. nejrychlejsi tam byl ale need. prislo mi ze on z prvni trojce je nejrychlejsi. posledni kolo bylo divne. need zautocil. to bylo ok. ja jsem skrtnul o zed. nastesti jsem to neroztocil. ciste ma chybka. pak jsme jeli vedle sebe a ja delal misto tak abychom se vesli a zase strajchnul o zed a tim se need dostal predemne. ale v posledni otocce probrzdil na vyjezdu jsem mu nechal snad dost mista aby nemel pocit ze ho zaviram. snad tedy.
kazdopadne na tech poslednich dvou tratich bylo videt ze nejen ty trate neznam a trvalo mi az do zavodu tam zajet nejakej cas. ale taky posledni dva tydny skoro nejezdim. jen to postim abych mel bonus na tydenni seasonal. takze v tech dvou poslednich zavodech a hlavne v tou druhem je dost mozne ze i kdyz si to nemyslim tak jsem mohl neco zavinit. tak bych rad i video. bohuzel jsem vzdy zapomenul ulozit.