Termín: neděle 5.10.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free cup
Auto: Ferrari 458 Italia ’09
Omezení: tuning povolen (566 IV, 1485 kg, 600HP)
Pneu: závodní tvrdé
Lobby ID: 1472-6681-3415-7080-3708
Trénink: 5.10.2014 od 11:00 hod (nepovinný)
1. Závod
Suzuka (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
2. Závod
Tokyo (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
3. závod
Spa (10 kol)
Výsledky tréninku: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: povoleno Délka kvalifikace: 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Skvělé závody a auto, hodně rychlé a předvídavé! Závody pro mne super až na SPA. 7 kolo bylo rozhodující, začala degradace pneu 😀
V suzuce jsem se nechal vycukat Victimem a udělal chybičku ve spoon v 7 kole, ale vrátil se zpět na 2. druhé místo. Victim se dostal na první z posledního místa!
V tokyu jsem v kvaldě nedal v kvaldě čistě nájezd na cílovku, ale v závodě jsem se držel za Victimem, který udělal pár chybiček (dám video z celého závodu), ale v sedmém kole mne zas překvapily gumy.
Ve spa jsme 4 ulili start (Dzudas nas vystresoval :D) a pak se probíjel zpět, ale zásek za Dzudasem mne odtrhnul od kluků vepředů, ale po jeho chybě jsem se dostal zpět za ně, ale udělal chybu na obrubníku v 7 kole 😀 Škoda alexovo chybky v eu rouge 🙁
Jinak na spačku měli výhodu joypadaři, do pomalých zatáček to prostě nešlo s volantem strhnout jako na páčce 🙁
Video zde: http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=108&sid=f0208f71ae263b911a0ab6ad5bfbf2fe
Sotva jsem stihnul opsat setup z fora tak doufam ze funguje!!!!!! )))))))))))
Proč zase tyhle tři tratě….? 🙂
To je az v rijnu a v zari je nejedeme 🙂
Tuning debata zde: http://pitlaneclub.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=94