NBR Challenge 2

NBR Challenge 2

Termín: Neděle 14.9.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj
Auto: Subaru S206 NBR CHALLENGE PACKAGE ’12
Omezení: Tuning povolen 520 PP
Pneu: Sportovní měkké
Lobby ID: 1472-6118-3916-1739-4465

Trénink: 14.9.2104 v 11:00 hod (nepovinné – formát 10 min volný trénink, 10 min kvalifikace), výsledky tréninku budou zde uveřejněny.

1. závod

 Nürburgring Nordschleife (3 kola)
nordschleife
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot

Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Fast
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace: 1 kolo
Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná

2. závod

Cape Ring (5 kol)
CapeRing
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min.
Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná

3. závod

Matterhorn (Dristelen) (15 kol)
matter
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky tréninku: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min.
Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná

 4. závod

Cape Ring / jih (25 kol)
CapeRing
Výsledky tréninku: screenshot
Výsledky kvalifikace: screenshot
Výsledky závodu: screenshot
Typ startu: Grid Start
Penalizace: None
Poškození: Light
Fuel/Tyres: Normal
Grip: Real
Slipstream: Real
Skid Recovery: Zakázáno
Active Steering: Zakázáno
ASM: Zakázáno
Driving Line: Zakázáno
TCS: Zakázáno
ABS: Povoleno
Délka kvalifikace 10 min.
Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná

 

Comments

  1. To já netušil, že jedete do pitu záměrně a ne, že jste potřebovali. Celou dobu jsem jel tak, abych šetřil oboje, proto jsem si říkal, jak jsem geniální 😀 původně tam bylo o 15 kol více a to už by byla nutnost min. natankovat, tak jsem tam nedal fast 😉

    • osobne nevim jak derek. ale on podle me na tom byl stejne jako ja a ty. imho nikdo nemel problem s opotrebeni. kombinace trati a vozu byly prijemne. a me proste ke konci zavodu napadlo ze presne tato situace muze vzniknout. ja osobne jsem si ani nevsim ze byl kratsi zavod. 🙂
      hlavne ze to byl dobrej zavod. fakt se nekdy podivam na replay. zda ty souboje byly tak prima jak si je ja vykresluju.

  2. Peknej posledni zavod ))) jak se vsichni zlobili na dzudase a zdenala nejvic oto tak do pateho kola sem tam kazdy nejaky ten tukanec ne vsak schvalne a ani ne uplne amatersky jen trochu tesna situace neco jako chyba vsech ota jen jedno umyslne vytlaceni a jedno vybrzdeni pak udelal chybu a kdyz se vracel na trat tak Mu dzudas skrizil cestu oto si udelal mista dost zadny problem v 6 kole ve vracecce vytlacil oto dzudase ze stopy podjel ho v 7 kole vytlacil ota dzudase na travu v 8 kole na cilovce ppradjizdi dzudas diky lepsimu vyjezdu otu v prvni zatacce mu to ota vraci taranem na dvere a opet pradjizdi dzudase 2 zatacka ota zavira dzudase tlaci ho na travu v technicke casti predjizdi opet dzudas otu ale je dlouhy na brzdy nicmene do zatacky se vejde ota zabrzdi driv ale proleti a zapichne se v rychle sikane na vyjezdu k vracecce opet zavira dzudase (mozna bezna zavodni situace mely to nejaky rozhazeny) na konci 8 kola dzudas nedobrzdi vcas a trefi otu ten to bez problemu ustoji a na oplatku zavre dzudase na zed v najezdu do 9 kola v9 kole ve vracecce pokus podjet alexe na brzdy temer po trave v najezdu do 10 kola zdenal nedobrzdi veme eisiho a dzudase pecka velka ale jen chyba trocha ztrata ale nikdo si nepolepsil ani neztratil pozici na cilovce strkanice v desatem zdenal jedno ostrejsi predjeti na brzdy v rychle sikane (na hrane ale zvladnute dzudas tam nechal dost mista a pak uhnul nebo pozde zatocil ) pak mu to vratil na cilovce pekna situace takze z meho pohledu se chovali vsichni az na otu v poradku v duchu fair play ve spouste pripadech krasne bok po boku projety zatacky nebo cely technicky pasaze bez tukancu a kdyz tak jen trochu skripne plech zadna rana na to ze tuning nerad tak sem se bavil vcera by tam byly bez ciziho zavineni tri bedny !!?ps. Ja to vubec netunil cely to trvalo asi 5 minut ( prevodovka ))))

    • Díky, že jsi na to kouknul. Já to právě nechtěl moc hodnotit, byl jsem před klukama, ale dostával jsem rány skoro v každé zatáčce a za mnou byl Dzudas. To že tohle Ota umí, víme všichni 🙁 Tak to se Dzudasovi omlouvám 🙂 Jenom ještě mrknu na toho Hawlise, který se přes mne dral na můj vkus až moc dravě, ale třeba jsem ho fakt brutálně brzdil 😀

      Škoda výpadku u Karla v posledním závodě 🙁

      Mne to hodně bavilo, s tuněním jsem si taky extra nelámal hlavu a auto se mi líbilo. Kvaldy mi vycházely perfektně, ale v závodě moc chyb.

      Gratulace k bednám, je vidět, že je lepší udělat kompromis a při závodě na to tak netlačit a jet v klidu.

      • ja jsem se dival na ten matterhorn, jeden zavod. na prvni cast.
        jakmile se jede zavod ktery ma mit nejakou hodnotu tak se opravdu snazim jet slusne. nepochybuju ze se muzu nechat svest k spatnemu pokusu o predjeti. ale to co jsem videl. bylo casto zbytecne. z premiry snahy.
        v tomto pripade to vsem ztizila trat ktera k tomu proste vybizi. a jakmile se nekomu pomackaji plechy tak se nezridka posunou hranice a jen se to zhorsuje.
        videl jsem asi prvnich 5kol. a i kdyz to podle me bylo zbytecne tvrde. tak to co jsem videl ja. / nevidel jsem vsechny kolize/ tak bych rekl ze nakonec slo jen o spatne napady a momenty pramenici z chyb. a ne umysly.
        na trati kde neni problem udelat chybu a zablokovat skoro celou sirku, neni k problemum daleko.

        treba zavod v monze byl v tomto asi super. hodne souboju a cistych. aspon ja si to tak vybavuju. z toho by byl moc pekny sestrih. v monze my vylozene bavilo jet za nekym a cekat na prilezitost, budovat si ji a ne si ji vynucovat.

        • Ten matterfuckerhorn jsem taky tak viděl, měl jsem tam pár brzdných momentů, kdy jsem málem sestřelil soupeře, ale nebyl nikde žádnej nesmyslnej sestřel. (až na tu chybu v prvním kole, za tu bych si nafackoval).

          Ale včera krásné souboje s needem v šikánách na caperingu, kde to šlo krásně čistě bez strkanic, jen to chce respekt a spíše si to užívat než bojovat s blikancema 😀

          Monza byla úžasná, ale je to i tím, že byla široká trať a auto, které drží, to s tim s206 nešlo.

          V monze byl nádhernej souboj s derem a s tebou viď?

          • jo. pri zpetnem pohledu byla prvni kola trosku smesna. zacatek ok. ale pak derek udelal v paraplegice smycek a ja jsem pln duvery ve sve bozske schopnosti, to v klidu objet, do nej trefil. tim vzniklo to zes ty eisy sel do vedeni. pak byl derek a ja. ale pak se strhla /podle me uplne zbytecna ale mila/ prehanka davani si prednosti a prepousteni. takze nevim zda presne v tomto poradi. ale derek pustil me. pritom nemusel a ani imho nemel mit duvod. ja jsem do nej napral . jo on udelal chybu ale byla ciste jeho osobni a jen ma spatna uvaha vedla v kolizi. a pak tys jeste poustel nas. v tu chvili jsem se citil fakt blbe a cekal na rovinkach abyste me dojeli. jenze pak derek v posledim sektoru nekde udelal mensi chybku a ja se odpoutal. ale porad mi to srotovalo v hlave a az tak ze jsem vyjezd z paraboliky ktery je s timhle autem easy posral a sup byl jsem 3. to me srovnalo. coz bylo cca ani ne 10kolo. a od te doby se uz jen zavodilo.
            ale cela ta story s prepoustenim mist byla zabavna.

            • No vidíš to jsem úplně zapomněl. Chvilku mi to šrotovalo v hlavě, ale zjistil jsem, že by mne nebavilo vyhrát tímto způsobem, když jste se tam trefili a čekali na sebe a od 4 místa jsme měli daleko, tak jsem si řek, že bedna jako bedna a počkal 🙂 Pak jsem to místo stejně přepustil díky chytrému GT a tankování 😀

              • to byla karma. 😛 ja v tom zavode jen litoval toho ze nemam mikrak. protoze jsem chtel jen rici ze zajedem vseci nejpozdeji v kole XY do pitu. aby prave nevznikla situace ze se pojede do pitu v predposladnim kole. coz je proste paskvil. to opotrebeni na fast by to asi cele vyresilo.
                takze jsem jel do pitu s derekem. abych nemel nejakou vyhodu tim ze bych zustal na mekke dele. a klidne bych na ni vydrzel az do konce. ja fakt nemel s opotrebenim problem.
                ale derek zapomenul prezout. a tys diky karme nabral malo paliva. takze konec zavodu byla tedy taky docela komedie 🙂
                a takove vitezstvi me moc nebrele. ale zavod samotnej byl fakt supr.

      • jasnej vytez, ale router mel jinej nazor 😀

  3. Sakra, nějak jsem zapomněl vyfotit výsledek nurb, nemáte někdo, pamatuji si akorát: theworld, eisy, victim, hawliss ?

    Jinak s kvaldama a nordem jsem byl spokojenej, ale v ostatních jsem dělal chyby a zvláště na matterhornu jsem to tam rozsekal v prvním kole, ale pak super souboj s needem 😀

Leave a comment