Termín: 07.9.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:30 hod
Typ závodu: Turnaj – free cup
Auto: BMW 320i Touring Car ’03 (462 PP), Honda INTEGRA TYPE R (DC5) Touring Car ’04 (446 PP), Mazda Atenza Touring Car (458 PP)
Omezení: Tuning zakázán (prohibited)
Pneu: racing medium (závodní střední)
Lobby ID: 1472-6399-8665-9410-8129
Trénink: 7.9.2014 od 11:00 hod (formát 30 min. časovka)
Autumn Ring – Reverse (30 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 1 Povinná výměna typu pneumatik: ano |
Autumn Ring – Reverse (10 kol)![]() Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Obrácené pořadí Penalizace: None Poškození: light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: zakázáno Délka kvalifikace 12 min. Povinná zastávka v boxech: 0 Povinná výměna typu pneumatik: ne Povinná výměna typu pneumatik: ne |
Garant závodu: Needrace
Needrace mi zaslal výsledek ze záznamu a s needem jsme zajeli téměř stejné časy, tj. to co jsme testovali s Alexem dopoledne.
Victim je prostě borec a i s tím bmw by zajel víc 😉
http://pitlaneclub.cz/wp-content/uploads/autumnzavod3.jpg
Jenom ještě k neděli, nemyslím si, že to bylo tak špatně nastavené, akorát se to změnilo v podivnou hysterii. Dopoledne jsme zkoušeli všechna auta a na těchto IV jsme zajížděli podobné časy a na kvaldě to je vidět (mimo victima jsou do 1 s všichni do 10 místa, to už tu dlouho nebylo ;). Mne kvaldu zkazil Oto, který stál uprostřed trati v idální stopě…
S oběma Integrama se dal zajet čas kolem 1:20:3 (s DC5 jsem dokonce dal na 449 PP 1:19:7). V závodě dal nejrychlejší čas Victim a já byl o pár des pomalejší. Jenže Victim mne skoro poráží všude a ještě o víc se stejným autem.
Byla z toho zbytečná hysterie a udělal to jeden člověk, který se nesmířil s tím, že nedokázal předjet. Integra byla rychlejší na rovinkách a BMW v zatáčkách. Prostě je to jako real, někomu sedí předokolky, někomu zadokolky a jednotlivým autům sedí jiné tratě… Na 100% se to nikdy nedá srovnat a výsledek bude vždy kontroverzní, ten kdo prohraje bude vždy hledat chyby jinde než v sobě (to byl tento konkrétní případ).
Jinak k samotnému závodu, i přesto jsem si oba hodně užil, mne ten baworák bavil a oproti Madridu, který prostě neumím ta trať na to sedla neskutečně! A to jsem si v prvním závodě odšlápnul plynem zase střední gumy, tak jsem jel na plno, abych stáhnul ztrátu – trošku jsem se kousnul za Karlem, tak už jsem to nedotáhnul za bednařema. A druhej jsem odjel na tvrdejch, ale když klukům odcházeli střední, měl jsem lehkou výhodu a dobře jsem si zazávodil třeba s Mirdou 🙂 Pěkný!!!
vy ten zavod fakt chcete nejak resit a vyhodnocovat? vzhledem k tomu jak bylo nekolik lidi silne zklamanych a v navaznosti na to druhy zavod ani kazdy nejel s tim co mel. prijde mi to zbytecne.
svorne se umoznilo nedodrzet pravidla. a spis to poukazalo na potrebu dat do vybalancovani PP vetsi usili. z neceho takoveho bych zavery nedelal. imho si k tomu zacnete diskuzi na foru. kde by se tomu mohla venovat pozornost pokud se najdou lidi s dostatkem energie to cele resit.
To ani ne jen sem psal ze v druhym zAvode ze vzal eis spatny gumy a ze se me libilo video vybalancovat pp jo kdyz rikam ze mate jiny auto a vy ze to nevadi tak sem si ho vzal taky me o body nejak nejde navic jsem to rikal pred zavodem takze …..o body nejde druhe video je docela dobre a skoda ze eis vzal spatne gumy… jinak jeste k tomu ze by jel alex zavod v madridu na touring honde s pp k dc5 je samozrejme hloupost protoze s tou hondou prisel on a stahovaly jsme pp postupne na 437 v madridu spolecne !! Jeto tak nicmeme se tedy vsem omluvam …du si zapalit auto
pocitam ze to je presne to jine auto ktere jsme resili uz den predtim. kdy sis ho vzal a ja jsem ti rekl ze neni napsane do zavodu. tak jsem ho ani nezkousel. prisel jsem k zavodu a videl jsem ze to lidi resi. dopoledni trening jsem nejel. takze jsem nevedel zda se neco jeste povolilo. ale tak mi to prislo. takze jsem to zkusil. a ponevadz nebyl s rizenim problem. a pres vsechny zdrzovacky se uz nedockave chtelo zacit tak jsem si to nechal. muj pocit z vozu byl takovy ze je na rovine pomalejsi nez dc5 ale lepsi v zataceni. to jaky melo potencial se ukazalo aspon pro me az po tech dvou zavodech.
po prvnim zavode byl voice comm tak rozjebanej ze jsem ti neede nic nerozumel, jen nekterym lidem. takze jsem to moc nekomentoval. a jel s PP jake jste chteli. jeden potento tam psal ze jsem jel s pp ktere byly nesmysl. takove vedecke zavery mi nestoji ani za odpoved. to ze doslo k prohozeni aut v nejakem pripade ale vice poskodilo lidi kteri zustali u puvodnich. vuci nim to je nefer. a eis to odsral. musel to resit a pri tom vsem zapomenul na gumy. ja bych ten zavod fakt neresil. jestli to mate jako nejakou serii tak tohle zapomente a hodte ho jako posledni.
Ja vim ze to s tema pp co te nekdo osocil byla blbost i jsem to rikal bohuzel lepsi net tu nemame a slysi me asi jen Eis s tou hondou jsem myslel ze jsi to zkousel rano ty s klukama proto sem zmlknul serie neni Eisy sorry zbytecny problemy => ja sice rikal ze to auto je jiny ale co sem mel delat kdyz jste rikaly ze ne i pp jsem psal ale je pravda ze tuhle trat jsem poradne nenazkousel s tou touring pac byla vypsana jen dc5 a ta me vysla na 445 myslim nakonec ale nez jsem si uvedomil ze jsem to nenapsal tak uz tam pp byli spravne jen ta honda se v zavode byla jina ja jsem tu tvou narazku nepochopil prave z duvodu ze jsem myslel ze jsi ty pp delal rano ty ale divny me to bylo prislo me to jako zert druhy auto uz spalit nemuzu tak si kleknu na hrach a budu se pul hodiny bicovat zbytecny problemy ktery sem zavinil ja
a nechci tim rict ze to nejak chci nekomu davat za vinu. jde o to ze ten sytem pp je proste slozity a udelat rozmanite startovni pole je sakra problem. a jen si myslim ze pokud se to sem tam neuhlida tak se to muze preskocit a pokud bude zajem , tak zkusit znovu a lepe.
Znovu a lepe …. problem na obzoru veterani =>plz help me bro 😉 monza by mela sedet
tam je problem ta bila mrcha. derek rikal ze je cca o 2sec jinde. justtyn tak jezdil. a nevim o tom ze by to nekdo jinej dokazal a tedy ze je schopen to srovnat.
No jak kde ja to delam nejdriv podle cary a pak v lobby tak to zkus sam ja taky a pak poreferujeme uvidime myslim.ze by to nemelo byt daleko od sebe schvalne by me to zajmalo
Skoda tech gum v druhem stintu jeste by to bylo pekne horky… parada to druhy video trochu natesno )))) snad sem toho moc nerozdal daval jsem bacha ale snazil se predjizdet…
Malinko jsme museli upravit PP, na Integře jsme ubírali a Atenze přidali, snad to bude tak ok 🙂
Dik za tu upravu ja se vratil pozde abych to zkusil takhle bych to videl i ja akorat jsem to chtel skusit driv nez to pisnu