Termín: neděle 23.05.2014
Založení lobby: 20:00 hod
Start kvalifikace: 20:15 hod
Konec závodu: 22:15 hod
Typ závodu: Turnaj – Free Cup
Auto: dle vlastního výběru – no race car, no concept car! (580 PP)
Omezení: Prohibited (Tuning zakázán)
Pneu: sport soft (sportovní měkké)
Lobby ID: 1472-6399-8966-5889-7468
1. Závod
Tokyo R246(15 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 12 min. (start z pitu) Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná |
2. Závod
Autodromo Nazionale Monza (15 kol)![]() Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start (obrácené pořadí z 1. závodu) Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 12 min. (start z pitu) Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná |
3. Závod
Deep Forest – reversed (25 kol)![]() Výsledky tréninku: screenshot Výsledky kvalifikace: screenshot Výsledky závodu: screenshot |
Typ startu: Grid Start Penalizace: None Poškození: Light Fuel/Tyres: Normal Grip: Real Slipstream: Real Skid Recovery: Zakázáno Active Steering: Zakázáno ASM: Zakázáno Driving Line: Zakázáno TCS: Zakázáno ABS: Povoleno Délka kvalifikace: 12 min. (start z pitu) Povinná výměna typu pneumatik: Nepovinná |
Mclaren nás převálcoval jako nic 😀
V Tokyu jsem totálně posral kvalifikaci, z počátku jsem byl pořád v provozu a pak chybičky. V závodě trochu lepší a hlavně díky Derekovi, který se asi pral z trakcí Fordu. Na rovinkách mi Mclaren neuvěřitelně ujížděl a Dilli neudělal žádnou zásadní chybu.
Monza naprosto tragická, Mclareny nám Zondám ujížděli všude a do toho chybičky…
Těšil jsem se na Deep Forest a tam jsem v kvaldě 4 místa propadnul na 6 (zadní gumy byly už na 6).
Ale super závody a souboje. Gratulace podiářům a v neděli v podobném duchu 😀
Lehce upraveny pravidla, druhý závod se pojede bez kvaldy v opačném pořadí jako první a deep forrest se pojede s kvaldou. Protože včerejší trénink ukázal velkou vyrovnanost 🙂 mrkněte na výsledky.
Zatím to vypadá na boj mezi Zondou a Mclarenem?!
Další káry, které jsem testoval:
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=31
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1050 (možná s ní pojedu)
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=123 (překvapuje mne, že to nikdo neměl??)
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1097
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1106 (naprostá pecka auto)
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=145
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=219
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1129 (to jsem netestoval 😉
http://www.kudosprime.com/gt6/car_sheet.php?id=1206
a jeste dalsi 🙂
A po stáhnutí pp jde i třeba:
Asi vyhodíme ZZII ’00? To auto je mimo!